Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 15 september 2017, 19:46   #101
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
... gezien je absoluut tégen referenda bent ( http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=71 ) en simpelweg weigert om m'n herhaalde vraagstelling te antwoorden:
....
“Vraagje; vind je nu van jezelf dat je te onwetend/te dom bent, om aan een goed georganiseerd/voorbereid referendum deel te nemen ?
Ben je blind ofzo, of kan je écht niet lezen ?

Citaat:
...Een bindend referendum is alleen maar nuttig én verantwoord indien alle deelnemers aan dat referendum goed op de hoogte gebracht kunnen worden waarover het gaat...
Je vraagt me dus iets waar ik hier al lang een antwoord op gegeven hebt.
Bovendien quote je nog mijn eigen antwoord & mening ook.

Man, man, man toch....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 15 september 2017, 20:01   #102
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Nu wat betreft 'waarover het gaat', mag jij nu eens een lijstje opmaken van wat je de bevolking allemaal zal zeggen.

- hoe je het gaat doen
- welke de gevolgen gaan zijn
- het kostenplaatje
- wat je gaat doen met de 1ste, 2de & latere generatie die hier nu al zijn
- met de Islam in het Westen. Ga je dat verbieden ?

Daar ga je wel een paar maand zoet mee zijn, maar ik ben nu écht eens benieuwd naar jou antwoordje.
Kwestie dat de bevolking weten voor wat ze gaan stemmen en wat de gevolgen gaan zijn.

Aja, en liefst objectief natuurlijk. Dat spreekt voor zich in deze zaak.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 15 september 2017, 20:41   #103
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ben je blind ofzo, of kan je écht niet lezen ?
Je vraagt me dus iets waar ik hier al lang een antwoord op gegeven hebt.
Bovendien quote je nog mijn eigen antwoord & mening ook.

Man, man, man toch....
Dit haal je aan…:
Citaat:
...Een bindend referendum is alleen maar nuttig én verantwoord indien alle deelnemers aan dat referendum goed op de hoogte gebracht kunnen worden waarover het gaat...
…, waarbij je ‘vergeet’ de andere helft van je kwoot te vermelden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dit laatse is een utopie.
Anders krijg je de kans dat er velen hun hoofd zot gemaakt wordt door enkele roepers die zo heel de boel verzieken.
Het gevaar van het populisme.
Bedoel je nu dat de Engelsen niet goed op de hoogte gebracht werden van de voor- en nadelen van de Brexit ?
Waar schoot die 27% anti-Brexit media dan juist tekort, volgens jou ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 15 september 2017, 20:52   #104
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nu wat betreft 'waarover het gaat', mag jij nu eens een lijstje opmaken van wat je de bevolking allemaal zal zeggen.

- hoe je het gaat doen
De immigratie uit moslimlanden stoppen ?
Hoe moeilijk kan een totaalverbod zijn ? Kijk maar naar Japan, bv.
De Europese bevolking zou het laatste woord hebben en de EU dient dat besluit te implementeren in betreffende wetten.
Citaat:
- welke de gevolgen gaan zijn
Op welk vlak bedoel je ?
Citaat:
- het kostenplaatje
De nadruk zou op het besparingsplaatje komen te liggen.
Citaat:
- wat je gaat doen met de 1ste, 2de & latere generatie die hier nu al zijn
Laten kiezen welke nationaliteit ze willen behouden.
Kiezen ze voor de Belgische, kunnen ze blijven.
Kiezen ze voor de Marokkaanse, Turkse, Whateverse nationaliteit, dan gelden hun rechten zoals die voor elke buiten-Europese bezoeker/toerist geldt.
Citaat:
- met de Islam in het Westen. Ga je dat verbieden ?
Hoe ? Het nazisme is toch ook verboden ?
Citaat:
Daar ga je wel een paar maand zoet mee zijn, maar ik ben nu écht eens benieuwd naar jou antwoordje.
Grapjas, deze post kostte me welgeteld 9 minuten van m’n leven.
Citaat:
Kwestie dat de bevolking weten voor wat ze gaan stemmen en wat de gevolgen gaan zijn.
Het gaat over de voor- en nadelen van een immigratieverbod uit moslimlanden.
De poll die ik eerder meegaf, geeft alvast ’n indicatie over de uitslag van een betreffend referendum.
Maar mss kan jij hierna de nadelen eens opsommen van een immigratieverbod uit moslimlanden.
Citaat:
Aja, en liefst objectief natuurlijk. Dat spreekt voor zich in deze zaak.
Dat spreekt idd voor zich:

Referendum in Zwitserland

https://nl.wikipedia.org/wiki/Referendum_in_Zwitserland

Lees vooral de uitslagen als het gaat over vreemdelingen…

Of durf je soms beweren dat de Zwitsers niet goed op de hoogte gebracht worden waarover het gaat ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 september 2017 om 20:54.
Diego Raga is offline  
Oud 15 september 2017, 21:15   #105
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De immigratie uit moslimlanden stoppen ?
Grapjas, deze post kostte me welgeteld 9 minuten van m’n leven.
Nee, nee.... je hebt me niet begrepen.

Een volledige studie.
Een klein boekje bijna, want dat zal het wel worden, wat je aan de bevolking kan geven zodanig dat ze op de hoogte zijn over wat het allemaal gaat.

bvb. We sluiten onze grenzen.
Hoe gaan we dat doen, wat gaan de economische gevolgen zijn, hoeveel extra mankracht gaan we daarvoor nodig hebben, wat gaat dat ons kosten én, wie gaat dat betalen. Bovendien, is het wel mogelijk ?
De grens bvb tussen Canada en de VS, als voorbeeldje, daar wandel je zo over.
Griekenland, Italië, grenzen op de stranden ofzo ?

En dat is nu maar één puntje van de 10-tallen (als het er geen 100 zijn) die je zo zal moeten uitwerken en in een text gieten die iedereen kan begrijpen, ongeacht hun niveau.
Een ander puntje, waar je ook rekening zal moeten mee houden, zijn onze 'eigen belangen' die we de laatse eeuwen al hebben laten gelden én wat de indirecte gevolgen daar nu van zijn.
vb. Inval in Irak, en de IS zag het daglicht... of wat de Fransen nog altijd voorhebben met de Tunesiers...

Het vergelijken met Japan bvb, houdt trouwens niet veel in. Japan is immers Europa niet. Zwitserland trouwens ook niet.
Nog minder je vergelijking tussen het nazisme en de Islam.
De Islam is een godsdienst, wat niet van het nazisme kan gezegd worden, én, je hebt onze grondwet.

Werk aan de winkel, en zo goedkoop kom je er deze keer niet af denk ik.

Maar ik ga je wél één ding beloven.
Ik heb die vreemdelingen ook liever ginder dan hier.
Als je me op een objectieve manier kan overtuigen, dan stem ik ook 'ja'.

Wat de referenda betreft in Zwitserland... Met een opkomst die meestal onder de 50% ligt, kan ik die eigenlijk niet echt zien als 'de stem van het volk'. 75% of meer zou eigenlijk een minimum horen te zijn in een democratie, of je ondergraaft het begrip 'democratie'.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 september 2017 om 21:24.
kojak is offline  
Oud 15 september 2017, 23:41   #106
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nee, nee.... je hebt me niet begrepen.
Wat wil je van iemand die slechts ’n iq heeft van de vierkantswortel van -130 …
Citaat:
Een volledige studie.
Een klein boekje bijna, want dat zal het wel worden, wat je aan de bevolking kan geven zodanig dat ze op de hoogte zijn over wat het allemaal gaat.
Lees jij nooit iets anders dan linkse propagandablaadjes ?
Er zijn al j�*ren tonnen academisch onderbouwd materiaal beschikbaar, over de onwenselijkheid en torenhoge kostprijs, mbt de groeiende aanwezigheid van islamitische volgelingen in Europa, studies genoeg daarover.

Geef jij dan ook maar ’s een studie, over de (eventuele) nadelen van ’n immigratiestop uit moslimlanden en ook eentje over de voordelen van de aanwezigheid van moslims in Europa.
Voor ’n IQ-recordhouder als jij, zal dat vast geen problemen opleveren.

Edoch, & correct me if I’m wrong, maar ik vermoed dat je zo ongeveer gaat toekomen met één Rizlablaadje, in het beste geval zo eentje om ne tsjoep in te rollen.
Citaat:
bvb. We sluiten onze grenzen.
Hoe gaan we dat doen, wat gaan de economische gevolgen zijn, hoeveel extra mankracht gaan we daarvoor nodig hebben, wat gaat dat ons kosten
Goed idee, laten we die kostprijs eens afwegen, tov de reeds gekende immigratiekosten van bv Duitsland:

“Het opendeurenbeleid van de Duitse bondskanselier Angela Merkel gaat flink in de papieren lopen. De Duitse regering verwacht tot 2020 zo’n 94 miljard euro uit te geven aan opvang en integratie van asielzoekers.”

http://www.elsevierweekblad.nl/econo...iljard-305636/

De originele link vind je in dat artikel:

Bund kalkuliert bis 2020 mit rund 94 Milliarden Euro Kosten

http://www.spiegel.de/politik/deutsc...a-1092256.html

Die schatting is dan alleen nog maar voor Duitsland voor de komende jaartjes…
De rest van de Europese landen zullen verhoudingsgewijs eveneens voor enorme kosten staan voor de permanente opvang van islamitische ‘verrijkers’.
Citaat:
én, wie gaat dat betalen.
Jij en ik en iedereen die werkt en daarvoor (steeds hogere) belastingen betaalt, tiens.
Citaat:
Bovendien, is het wel mogelijk ?
Bovenstaande kost + de hiermee stijgende sociaal-maatschappelijke overlast + fraude + criminaliteitsproblemen, zijn volgens de EU-utopisten blijkbaar wél mogelijk…
Citaat:
De grens bvb tussen Canada en de VS, als voorbeeldje, daar wandel je zo over.
Slechte vergelijking, gezien er weinig culturele verschillen zijn tussen Canadezen en Amerikanen, ieg niet zo groot als tussen westerlingen en moslims.
Citaat:
Griekenland, Italië, grenzen op de stranden ofzo ?
Ze zijn er eindelijk aan bezig:

EU bereikt voorlopig akkoord over nieuwe grenswacht

“Een probleem van de vluchtelingencrisis was tot nu toe dat de beveiliging van de buitengrenzen een zaak was van de lidstaten apart. Dit voorstel moet dat probleem oplossen. Het idee is dat als er een land is dat in de problemen komt met de bewaking van zijn buitengrenzen, er nu een soort gemeenschappelijke poel komt met materieel en grensbewakers waar de EU-lidstaten gebruik van kunnen maken.”

https://www.nrc.nl/nieuws/2016/06/22...a1406346#photo

Dat zal in elk geval goedkoper zijn, dan bovenstaande rekening and counting.
Citaat:
En dat is nu maar één puntje van de 10-tallen (als het er geen 100 zijn) die je zo zal moeten uitwerken en in een text gieten die iedereen kan begrijpen, ongeacht hun niveau.
First things first, Kale.
Eerst de uitgebreide voorlichting via de media, dan het referendum en nadien is er administratief werk aan de winkel, mbt de wettelijke uitwerkingen daarvan, zie Brexit.
Citaat:
Een ander puntje, waar je ook rekening zal moeten mee houden, zijn onze 'eigen belangen' die we de laatse eeuwen al hebben laten gelden én wat de indirecte gevolgen daar nu van zijn.
O jee, dat eeuwige schuldgevoel weer, voor iets wat slechts een handvol van onze voorouders ginds hebben uitgevreten.
Hoeveel hebben jij, je ouders, grootouders en die hun ouders en grootouders daar ondertussen al aan verdiend of persoonlijk aan die voormalige toestand bijgedragen ?
Dus hoelang wens je je nog te wentelen in een misplaatst en opgedrongen schuldgevoel, over iets waar jij of ik geen zak mee te maken hebben (gehad) ?
Nog ’n eeuw of vijf ?

En hey, wat die ‘indirecte gevolgen’ betreft; hopelijk moet ik je niet herinneren aan de eeuwenoude hoofdrol, die moslims hebben gespeeld in de Afrikaanse en Europese slavenhandel, die veel omvangrijker en genocidairder was dan de blanke bijdrage daarin…
Citaat:
vb. Inval in Irak, en de IS zag het daglicht... of wat de Fransen nog altijd voorhebben met de Tunesiers...
Ga je gram halen bij Bush&co, Blair, Sarkozy ea warmongers, die hebben immers jarenlang IS gesteund en ontzien in hun zgn ‘war against terror’:
De Europese bevolking heeft daar niks mee te maken (gehad), die was er zelfs tegen en moet dus ook niet opdraaien voor de gevolgen daarvan.
Citaat:
Het vergelijken met Japan bvb, houdt trouwens niet veel in. Japan is immers Europa niet.
Maar het is wel een sterk referentiepunt, om aan te tonen dat ze zichzelf daar geen pijn mee doen.
Verder wil ik je er even op wijzen, dat de electronica in je woning veelal afkomstig is uit dat ‘racistische’ Japan…
En als je ev China aanhaalt, wel, die zijn ook pro ‘eigen volk eerst’ en hebben het ook niet zo begrepen op de moslimbevolking in hun land.
Citaat:
Zwitserland trouwens ook niet.
Het ging over referenda, waarvan jij beweerde dat een goede voorlichting over te stemmen zaken, een utopie zou zijn. Niet dus.
Citaat:
Nog minder je vergelijking tussen het nazisme en de Islam.
De Islam is een godsdienst, wat niet van het nazisme kan gezegd worden,
Haha, je bazelt maar wat, het zijn twee handen op één buik:

“Reichsführer SS Heinrich Himmler schwärmte für die weltanschauliche Verbundenheit zwischen Nationalsozialismus und dem Islam. Die Ideologie der Muslimbruderschaft, die aus dem Koran abgeleitet wurde, schien sich in einigen Punkten mit der der Nationalsozialisten zu decken – insbesondere bei der Judenfrage.”

https://de.wikipedia.org/wiki/13._Wa...oatische_Nr._1)

Moslims hebben geestdriftig gecollaboreerd met de SS en ook vandaag nog is Mijn Kamp een bestseller in moslimlanden.
Voor moslims geldt dan ook ‘eigen volk eerst’ en de rest van de wereld denkt daar ook zo over.
Waarom zou de meerderheid van de Europese bevolking dan zo niet mogen denken ?
Citaat:
én, je hebt onze grondwet.
Grondwetten kunnen via referenda aangepast worden, zie Suisse, maar dat is alvast een land dat zich met recht en rede een democratie mag noemen, itt tot de EU-landen, die een afkeer hebben van referenda/de wil van het volk.
Citaat:
Werk aan de winkel, en zo goedkoop kom je er deze keer niet af denk ik.
Look who’s talking, antwoord jij hier alvast maar eens op…:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maar mss kan jij hierna de nadelen eens opsommen van een immigratieverbod uit moslimlanden.
Citaat:
Maar ik ga je wél één ding beloven.
Ik heb die vreemdelingen ook liever ginder dan hier.
Als je me op een objectieve manier kan overtuigen, dan stem ik ook 'ja'.
Nope, je beuzelt, want jij bent tegen een islamverbod én referenda, remember ?
Daarom vroeg ik je ook al herhaaldelijk, om de ev nadelen eens op te sommen van een immigratieverbod uit moslimlanden.
Citaat:
Wat de referenda betreft in Zwitserland... Met een opkomst die meestal onder de 50% ligt, kan ik die eigenlijk niet echt zien als 'de stem van het volk'.
Degenen die niet komen opdagen – terwijl ze dat recht hebben - kan de uitslag dan blijkbaar niks schelen, eh.
Het zij zo.
Citaat:
75% of meer zou eigenlijk een minimum horen te zijn in een democratie, of je ondergraaft het begrip 'democratie'.
Giet je stelling anders eens in een referendum, d�*t zou pas democratisch zijn, quoi.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 september 2017 om 23:47.
Diego Raga is offline  
Oud 16 september 2017, 00:02   #107
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Niet rond de pot draaien hé.
Jij beweert het toch allemaal zo goed te weten, dus ik ben ik blijde verwachting.

Waar blijft jou tekst ?

Heeft niemendalle te maken met links of rechts, we willen iets objectiefs & neutraals.

To the point !

Enne...
Citaat:
Nope, je beuzelt, want jij bent tegen een islamverbod én referenda, remember ?
Gelieve me geen woorden in mijn mond te leggen die ik niet gezegd heb.
Foei, foei, foei....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik heb die vreemdelingen ook liever ginder dan hier.
enne, btw.
[quote]Maar mss kan jij hierna de nadelen eens opsommen van een immigratieverbod uit moslimlanden.[/uote[
Die vraag dat ik eerst al eens aan jou gesteld, maar dat zou je mss over het hoofd hebben gezien. Kan natuurlijk ook.

Niet echt netjes, én eerlijk om weer heel het boeltje te verdraaien hé.
Maar blijkbaar ben je hier op polics.be niet aan je proefstuk toe.
Doe zo voort ! Je bent echt goed bezig.

ps: en vergeet je tekst niet.
Ik zal binnen een paar maand hier nog eens komen lezen.
Ben écht benieuwd deze keer.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 16 september 2017 om 00:18.
kojak is offline  
Oud 16 september 2017, 00:15   #108
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Niet rond de pot draaien hé.
Jij beweert het toch allemaal zo goed te weten, dus ik ben ik blijde verwachting.

Waar blijft jou tekst ?

Heeft niemendalle te maken met links of rechts, we willen iets objectiefs & neutraals.

To the point !

Enne...


Gelieve me geen woorden in mijn mond te leggen die ik niet gezegd heb.
Foei, foei, foei....
Zeg Kale, doe mss eens wat moeite om de argumenten die ik aanbreng te weerleggen, ipv te proberen je er snel vanaf te maken, want de glasheldere doorzichtigheid van je escapepoging is 'n beetje �*l te duidelijk.
Ieg, pijnlijk om zien.

Neem alvast 'n lolly als troost.

Naam: kojak.jpg
Bekeken: 62
Grootte: 13,4 KB
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 september 2017 om 00:16.
Diego Raga is offline  
Oud 16 september 2017, 00:35   #109
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Is je tekst nog niet klaar ?
Jij wilt er blijkbaar snel vanaf zijn....

A ja, wat Nazisme en de Islam betreft... 2 handen op één buik.
En het VB dan ? Man, man, man toch....
http://solidair.org/artikels/filip-d...htse-knokploeg

https://blokbuster.be/?p=5390

Je bent hier aan het spartelen gelijk een duiveltje in een wijwatervat.
Je kan gewoonweg niet aan je tekstje beginnen, want je weet zelfs niet waar het over gaat. Spijtig.
Beetje liegen, woorden verdraaien, enz...

Ik had nog gehoopt op een 'eerlijk' gesprek, maar dat is zelfs te veel.



ps: bedankt voor de lolly, 't is ne lekkere.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 16 september 2017 om 00:38.
kojak is offline  
Oud 16 september 2017, 08:15   #110
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Aandoenlijk jouw selectieve verontwaardiging. Het nazisme was verantwoordelijk voor 41 miljoen doden.

Het marxisme, waar je bron blokbuster.be zo lyrisch over doet (om over solidair.org nog maar te zwijgen), heeft voorzichtig geschat 94 miljoen doden op haar geweten. And counting.

Bizar hoe niemand er een probleem in ziet wanneer er met een hamer-en-sikkel vlag wordt gezwaaid tijdens een betoging of wanneer iemand op straat rondloopt in een Che Guevara T-shirt, maar zodra er een swastika te zien is gaan de poppen aan het dansen.
vanderzapig is offline  
Oud 16 september 2017, 10:42   #111
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik had nog gehoopt op een 'eerlijk' gesprek, maar dat is zelfs te veel.
Dito hier, al had ik te laat door dat je avatar je ware discussievermogen weergaf.
Gezien je geen enkel argument noch vraag van me kunt weerleggen, heb ik maar één conclusie over je reactiegebrek: QED.

Zweef maar lekker verder tussen Venus en Mars.
Doei Kale.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 september 2017 om 10:48.
Diego Raga is offline  
Oud 16 september 2017, 13:52   #112
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Aandoenlijk jouw selectieve verontwaardiging. Het nazisme was verantwoordelijk voor 41 miljoen doden.

Het marxisme, waar je bron blokbuster.be zo lyrisch over doet (om over solidair.org nog maar te zwijgen), heeft voorzichtig geschat 94 miljoen doden op haar geweten. And counting.

Bizar hoe niemand er een probleem in ziet wanneer er met een hamer-en-sikkel vlag wordt gezwaaid tijdens een betoging of wanneer iemand op straat rondloopt in een Che Guevara T-shirt, maar zodra er een swastika te zien is gaan de poppen aan het dansen.
Niemand ziet graten in de bommentapijten die de geallieerden op de Duitse steden gegooid hebben met hoeveel burgerslachtoffers waren er weeral???????????????
TREBRON is offline  
Oud 16 september 2017, 14:47   #113
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het nazisme was verantwoordelijk voor 41 miljoen doden.
Wat dus duidelijk aantoont hoe gevaarlijk het oprukkend neo-nazisme wel is.
En het VB heult met die mensen mee.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 16 september 2017, 14:56   #114
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Niemand ziet graten in de bommentapijten die de geallieerden op de Duitse steden gegooid hebben met hoeveel burgerslachtoffers waren er weeral???????????????
https://en.wikipedia.org/wiki/Strate...g_World_War_II

Citaat:
353,000–635,000 civilians killed, including foreign workers
vanderzapig is offline  
Oud 16 september 2017, 15:01   #115
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wat dus duidelijk aantoont hoe gevaarlijk het oprukkend neo-nazisme wel is.
En het VB heult met die mensen mee.
Hoe dom ben jij eigenlijk wel? De enigen die alle kenmerken vertonen van het Nazisme is links en extreem links.
Hoomer is offline  
Oud 16 september 2017, 15:06   #116
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dito hier, al had ik te laat door dat je avatar je ware discussievermogen weergaf.
Gezien je geen enkel argument noch vraag van me kunt weerleggen, heb ik maar één conclusie over je reactiegebrek: QED.

Zweef maar lekker verder tussen Venus en Mars.
Doei Kale.
Bij gebrek aan degelijke argumenten in je verdediging ben je nu wel laag gevallen, maar ik had niets anders verwacht.

Maar mag ik me even bewegen in jou bekrompen denkwereldje ?
Een bindend referendum, bestaande uit 3 vragen.
  1. Bent u tegen het extremisme dat de kop opsteekt in België
    Ja/Neen
  2. Indien Ja op de eerste vraag. Moeten alle extremistische groeperingen, partijen (PvdA, VB, etc...) die onze grondwet en/of de beginselen van onze democratie niet respecteren ontbonden worden in Begië ?
    Ja/Neen
  3. Indien Ja op 2de vraag. Mogen alle leden & symphatisanten van dergelijke partijen nog vrij vertoeven in België of dienen ze het Begisch grondgebied te verlaten

Dat noemen ze zo een beetje de vijand verslaan met zijn eigen wapens.

Uitspraak van Julius Ceasar in 1302 in Waterloo, om het op jullie niveau nu eens uit te drukken.

Wel, zo'n referendum zou nogal wat en veroorzaken denk ik.

Ja, ja,... roep nu maar om

Koekje van eigen deeg, maar die koekjes hebben wel een slechte smaak....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 16 september 2017, 15:14   #117
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hoe dom ben jij eigenlijk wel? De enigen die alle kenmerken vertonen van het Nazisme is links en extreem links.
Extremen hebben soms wel wat dingen gemeen, met de nadruk op gemeen.
http://yelloman1.blogspot.be/2007/04...-neonazis.html
http://solidair.org/artikels/filip-d...htse-knokploeg
https://blokbuster.be/?p=5390
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Europa.dhtml
https://nl.socialisme.be/20903/vber-...hap-no-pasaran

Moet je er nog hebben ?

Dom ?
Ik kan nog altijd lezen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 16 september 2017 om 15:27.
kojak is offline  
Oud 16 september 2017, 15:34   #118
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Waar kom jij nu nog mee af?
De grootste extremen die zich gematigd willen voordoen, peche je kan beter dan dit.
Hoomer is offline  
Oud 16 september 2017, 18:58   #119
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

ff tussendoor....

Was Hitler nu links of rechts ?

'Toch is enige nuancering hier mijns inziens op zijn plaats. In de economische dimensie was Hitler inderdaad voorstander van een planeconomie, en dus links. Dat we Hitler en de nazi's terecht extreem-rechts noemen, heeft echter niets met zijn economische politiek te maken. Wel met het feit dat hij op cultureel vlak (in de ruimste zin van het woord) het racisme en de xenofobie ten top dreef. Op de culturele links-rechts as staat links nu eenmaal voor multicultuur en uiterst-rechts voor xenofobie. Vermits deze culturele dimensie uiteindelijk zwaarder doorweegt bij de globale beoordeling van Hitlers bewind, is de stempel "extreem-rechts" wel degelijk terecht. Fascisme/nazisme enerzijds en communisme anderzijds hadden met elkaar gemeen dat ze een totalitair systeem hanteerden waarbij de rechten van het individu in sterke mate ondergeschikt waren aan een collectiviteit. Die collectiviteit werd in het eerste geval gevormd door het mythische concept van "het germaanse volk", in het tweede geval aan het al even mythische concept van "het proletariaat". Het belangrijkste verschil tussen beide ideologieën was de houding tegenover het privé-bezit.'


Besluit, zoals ik eigenlijk ook al gepost had, hij heeft van beiden wat.
-bron-

Dat extreem-rechts primeert, is ook overduidelijk aan de symbolen die je regelmatig ziet bij extreem rechts. Hakenkruisen of het SS-symbool komen er regelmatig terug.
Bij betogingen van neo-nazi's zie je ook bij de tegenbetogers vooral extreem links opduiken, wat dit ook nog eens bevestigd.

En dat de Vlaams Nationalisten al langer het nazisme goedkeurden is ook al lang geweten: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams-nationalisme

Dit als tussendoortje.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 16 september 2017 om 19:02.
kojak is offline  
Oud 17 september 2017, 01:24   #120
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Een bindend referendum, bestaande uit 3 vragen.

Bent u tegen het extremisme dat de kop opsteekt in België
Ja/Neen
Indien Ja op de eerste vraag. Moeten alle extremistische groeperingen, partijen (PvdA, VB, etc...) die onze grondwet en/of de beginselen van onze democratie niet respecteren ontbonden worden in Begië ?
Ja/Neen
Indien Ja op 2de vraag. Mogen alle leden & symphatisanten van dergelijke partijen nog vrij vertoeven in België of dienen ze het Begisch grondgebied te verlaten
Laten we even meespelen met je verknipte denkwijze:

Antwoord op vraag 1: Welk extremisme bedoel je ?
Anarchisme ? Communisme ? Stalinisme ? Fascisme ? Islamisme ? Kapitalisme ?
Geen direct antwoord mogelijk dus.

Antwoord op vraag 2: Welke overtredingen tegen de democratie begaan die groeperingen en wie bepaalt wat of wanneer er overtredingen zijn ?
Eveneens geen direct antwoord mogelijk.

Antwoord op vraag 3: naar welk land moeten die dan gestuurd worden ?
Idem dito geen direct antwoord mogelijk daarop.

Maw, uw ‘referendum’ rammelt langs alle kanten, lachen dus, en zal derhalve geen kat uit z’n zetel halen, enkele lollyzuigers als u daar gelaten uiteraard.
Dik gebuisd dus, ‘n bank achteruit & try again.

Edoch, gezien deze draad specifiek gaat over de islam, kunnen we de volgende 3 vragen eens op ’n rijtje zetten:

1. Bent u tegen het groeiende islam-extremisme dat de kop opsteekt in Europa ?
Ja/Neen

2. Indien Ja op de eerste vraag: Moeten alle moslims, die de sharia verkiezen boven onze grondwet en/of de beginselen van onze democratie niet respecteren hun Belgische/Europese nationaliteit ontnomen worden en teruggestuurd worden naar het land van oorsprong, inbegrepen veroordeelde moslim-criminelen ?
Ja/Neen

3. Indien Ja op de tweede vraag: Wenst u een totale immigratiestop uit moslimlanden in Europa ?
Ja/Neen

Ik vermoed dat met ’n vraagstelling in die aard, de Europese bevolking in lange rijen zal staan aanschuiven om hun stem uit te brengen.

En voor jou de lol zou ik er nog ’n vierde vraag aan toevoegen:

4. Moeten alle doorgeslagen oikofoben, verknipte cultuurmarxisten en fascistische lollyzuigers de eigen nationaliteit ontnomen worden en gestuurd worden naar een moslimland van hun keuze, om daar asiel aan te vragen ?
Ja/Neen

__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be