Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2016, 15:05   #81
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Niemand beweert dat je geen maatregelen moogt of kunt nemen tegen deze risico's, hé...
Zolang onz democratische rechtstaat niet in gevaar komt, en de risico's op een correcte manier worden beoordeeld, wat momenteel in een aantal kringen absoluut niet het geval is.

Ja, ik ken ook het complottheorie genaamd "Eurabia".
De druk vanuit de islam om bepaalde van onze regels en wetten aan hun geloof aan te passen lijkt me steeds toe te nemen.
Het is de bedoeling deze tendens te keren denk ik.
Wonden moet je verzorgen en niet laten stinken.
Pericles is offline  
Oud 18 augustus 2016, 19:03   #82
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor, een hard werkende Pool is supergevaarlijk, maar een moslim die geen enkele van uw normen en waarden kan delen, uiteraard niet.
Misschien zullen het straks die Oost-Europese landen zijn met hun bevolking daar en hier die de moslims het vuur aan de schenen zullen leggen!
Van onze politici moeten we niks verwachten. En diegenen die er wel iets aan willen doen zullen ze zelf kelderen met hun godsdienstvrijheid en misplaatst gebruik van onze democratie! Onze democratie, niet de hunne, ze gebruiken ze en ze spuwen er op.
In de moslimlanden zitten ze niet met die problemen, nietwaar. Kop eraf, of gevangenis, of het land uit enz
Voor hen zelfs geen discussie waard: het staat duidelijk in hun koran, punt.
andev is offline  
Oud 19 augustus 2016, 00:39   #83
Waterglas
Partijlid
 
Waterglas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2016
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Het zou om een roofoverval gaan: https://www.rt.com/usa/355960-imam-m...pect-detained/

Bizar dat dit nog niet massaal in de media is verschenen.
Omdat het niet klopt?
Citaat:
“While the motivation for this violent act is still unclear and continues to be investigated, one of the possible motives being explored is whether this was a hate crime,” Brown said in a statement.
https://www.washingtonpost.com/natio...2b4_story.html
Citaat:
Imam Killing Was 'Cold-Blooded Assassination', DA Says
The Manhattan college porter accused of gunning down an Ozone Park imam and his assistant is a "cold-blooded" assassin, prosecutors said during his arraignment Tuesday.

"This is one of the most horrendous and despicable acts," Queens Assistant District Attorney Peter McCormick told Judge Karen Gopee.
https://www.dnainfo.com/new-york/201...gree-murder-da

Laatst gewijzigd door Waterglas : 19 augustus 2016 om 00:43.
Waterglas is offline  
Oud 19 augustus 2016, 02:45   #84
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Niemand beweert dat je geen maatregelen moogt of kunt nemen tegen deze risico's, hé...
Zolang onz democratische rechtstaat niet in gevaar komt, en de risico's op een correcte manier worden beoordeeld, wat momenteel in een aantal kringen absoluut niet het geval is.

Ja, ik ken ook het complottheorie genaamd "Eurabia".
yup beschrijf eens wat hierbij moet verondersteld worden...

Risico's ,correcte manier,voor wie ,voor waar en voor wat die moeten beoordeeld worden,en in welke context dit alles...
Svennies is offline  
Oud 19 augustus 2016, 03:38   #85
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor, een hard werkende Pool is supergevaarlijk, maar een moslim die geen enkele van uw normen en waarden kan delen, uiteraard niet.
Mijn normen en waarden zijn ook niet die van een Pool (grotendeels katholiek). En ik ben nog steeds de mening toegedaan dat niet iedere moslim een terrorist is. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Echter mijn punt was dat dit eveneens allochtonen zijn maar het Vb daar hedendaags minder over piept omdat ze hen geen islam in de schoenen kunnen schuiven. Of denk je werkelijk dat zij 'makakken' zonder dat excuus niet vijandig gezind zouden zijn.

Er bestaan nu eenmaal mensen die inwijkelingen - no matter what - nooit als een van hen zullen beschouwen, redenen zullen vinden om dit goed te praten, legimitiseren, en hen zoveel mogelijk zullen wensen uit te sluiten. Maar we zitten nu eenmaal te midden van migratiegolven van zowel South als East. De ene als een groter gevaar zien terwijl de andere in feite een potentieel belangrijker draagvlak vormt door geografie en nabijgelegenheid vind ik mede daarom irrationeel. Dat was mijn punt.
bembem is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be