Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 maart 2019, 11:46   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard verplichten v jaarlijkse hiv-test(s) voor homo's

https://www.mannenseks.be/hiv-en-soa...iv-en-homoseks

Citaat:
Hiv en homoseks

1 op 20 mannen die seks hebben met mannen (MSM) leeft met hiv. Hoe komt dat? Wat maakt hiv zo onzichtbaar?

1 op 20
•Bij de algemene bevolking in België heeft ongeveer 1 op 20 000 hiv.
Uit onderzoek blijkt dat 1 op 20 MSM leeft met hiv.
1 op op de 6 mannen met hiv weet niet dat hij besmet is.
Hallucinerend gewoon
Btw, dit komt van een serieuze site (de gay site van sensoa) dus geen verzinsel/quatsch..... En ja, alhoewel ik niets tegen homo's heb vind ik dat het gedrag van sommigen de spuigaten uitloopt/als het ware een gevaar voor de volksgezondheid betekent; wat mij betreft mogen ze om te beginnen de openbare plekken waar deze heren de liefde open & bloot bedrijven meer in de gaten houden met het oog op in quarantaine zetten.

Enkel op deze manier zal men de aidsproblematiek binnen de homo gemeenschap succesvoller aanpakken, gezien blijkt dat desondanks sensibilisering hiv -nog steeds- aan een opmars bezig is. 1 op 20 is niet niks, en 1 op 6 die niet eens weet besmet te zijn is eveneens niet niks.

Dus bij deze; gays, jullie hebben inmiddels aangetoond niet op correcte wijze met een condoom om te kunnen springen; stop dus aub met in het rond te neuken; de mens is géén konijn btw(!)

En gezien er tot nu toe toch niet werd geluisterd -en ik sterk betwijfel dat men überhaupt zijn gedrag zal wijzigen- vind ik minstens 2x per jaar een hiv-test bijgevolg aangeraden. Uiteraard 100% terugbetaald door het ziekenfonds.

Discuss please, thanks.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 12:58   #2
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.mannenseks.be/hiv-en-soa...iv-en-homoseks



Hallucinerend gewoon
Btw, dit komt van een serieuze site (de gay site van sensoa) dus geen verzinsel/quatsch..... En ja, alhoewel ik niets tegen homo's heb vind ik dat het gedrag van sommigen de spuigaten uitloopt/als het ware een gevaar voor de volksgezondheid betekent; wat mij betreft mogen ze om te beginnen de openbare plekken waar deze heren de liefde open & bloot bedrijven meer in de gaten houden met het oog op in quarantaine zetten.

Enkel op deze manier zal men de aidsproblematiek binnen de homo gemeenschap succesvoller aanpakken, gezien blijkt dat desondanks sensibilisering hiv -nog steeds- aan een opmars bezig is. 1 op 20 is niet niks, en 1 op 6 die niet eens weet besmet te zijn is eveneens niet niks.

Dus bij deze; gays, jullie hebben inmiddels aangetoond niet op correcte wijze met een condoom om te kunnen springen; stop dus aub met in het rond te neuken; de mens is géén konijn btw(!)

En gezien er tot nu toe toch niet werd geluisterd -en ik sterk betwijfel dat men überhaupt zijn gedrag zal wijzigen- vind ik minstens 2x per jaar een hiv-test bijgevolg aangeraden. Uiteraard 100% terugbetaald door het ziekenfonds.

Discuss please, thanks.
Zucht.. of hoe je twee problemen door mekaar haspelt tot iets wat het niet is.
1. Dat homo's seks hebben in het openbaar, zichtbaar voor anderen kan natuurlijk niet, dus pak dat probleem aan. Niet omdat het gebeurt want hetero's doen dit evengoed en in groep op openbare plaatsen zoals bepaalde parkings, maar omdat het overlast geeft voor anderen die onvrijwillig getuige daarvan zijn. De focus moet dus niet liggen op homoseksualiteit maar seks in het openbaar , zichtbaar voor anderen. Dat is strafbaar en terecht.
Over quarantaine zetten beginnen duidt op beperkt verstandelijk vermogen, bestraf hen zoals je anderen bestraft die gepakt worden op in het openbaar seks hebben.

2. Het succesvol ( ler) aanpakken van de aids problematiek heeft niets te maken met " rond neuken".

Dat doen hetero's evengoed maar ze zijn iets minder kwetsbaar voor de overdracht van aids.
Wel moeten je blijven sensibiliseren, te veel homo's denken" nou ja je gaat er niet meer dood aan dus ben ik minder voorzichtig".

Bovendien zijn er nog te veel die niet uit de kast mogen of kunnen komen wat ook bijdraagt tot meer onveilige seks, pak dat probleem aan.

Achterlijke meningen zoals de uwe dragen totaal nergens aan bij, want natuurlijk gebruiken ook veel hetero's helemaal geen condoom en hebben onveilige seks.
U levert graag commentaar over zaken waar u totaal geen verstand van hebt, wat hier ( gelukkig) mag maar u ernstig nemen doet nog weinig volk hier.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:12   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zucht.. of hoe je twee problemen door mekaar haspelt tot iets wat het niet is.
1. Dat homo's seks hebben in het openbaar, zichtbaar voor anderen kan natuurlijk niet, dus pak dat probleem aan. Niet omdat het gebeurt want hetero's doen dit evengoed en in groep op openbare plaatsen zoals bepaalde parkings, maar omdat het overlast geeft voor anderen die onvrijwillig getuige daarvan zijn. De focus moet dus niet liggen op homoseksualiteit maar seks in het openbaar , zichtbaar voor anderen. Dat is strafbaar en terecht.
Over quarantaine zetten beginnen duidt op beperkt verstandelijk vermogen, bestraf hen zoals je anderen bestraft die gepakt worden op in het openbaar seks hebben.

2. Het succesvol ( ler) aanpakken van de aids problematiek heeft niets te maken met " rond neuken".

Dat doen hetero's evengoed maar ze zijn iets minder kwetsbaar voor de overdracht van aids.
Wel moeten je blijven sensibiliseren, te veel homo's denken" nou ja je gaat er niet meer dood aan dus ben ik minder voorzichtig".

Bovendien zijn er nog te veel die niet uit de kast mogen of kunnen komen wat ook bijdraagt tot meer onveilige seks, pak dat probleem aan.

Achterlijke meningen zoals de uwe dragen totaal nergens aan bij, want natuurlijk gebruiken ook veel hetero's helemaal geen condoom en hebben onveilige seks.
U levert graag commentaar over zaken waar u totaal geen verstand van hebt, wat hier ( gelukkig) mag maar u ernstig nemen doet nog weinig volk hier.
Alice aub lees wat er staat:

Citaat:
•Bij de algemene bevolking in België heeft ongeveer 1 op 20 000 hiv.
Uit onderzoek blijkt dat 1 op 20 MSM leeft met hiv.
•1 op op de 6 mannen met hiv weet niet dat hij besmet is.
1 op 20!

Dan is het toch wel normaal dat men op z'n minst degenen die men betrapt op flikflooien ih openbaar/openlijk promiscue (risico-)gedrag in quarantaine zet zeker.

Citaat:
oorspronkelijk geplaatst door alice
Bovendien zijn er nog te veel die niet uit de kast mogen of kunnen komen wat ook bijdraagt tot meer onveilige seks, pak dat probleem aan.
Excuseer?

Naar mijn weten is een condoom vrij te koop, kan dit anoniem via automaat ed., worden er zelfs gratis uitgedeeld enz. Aub zeg

Nu betreffende de resultaten van dat onderzoek, het is niet omdat ik het post dat het niet waar zou zijn hé, oftewel laat je bias tov me pls je mening niet beïnvloeden

Laatst gewijzigd door bembem : 24 maart 2019 om 13:14.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:28   #4
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Alice aub lees wat er staat:



1 op 20!

Dan is het toch wel normaal dat men op z'n minst degenen die men betrapt op flikflooien ih openbaar/openlijk promiscue (risico-)gedrag in quarantaine zet zeker.



Excuseer?

Naar mijn weten is een condoom vrij te koop, kan dit anoniem via automaat ed., worden er zelfs gratis uitgedeeld enz. Aub zeg

Nu betreffende de resultaten van dat onderzoek, het is niet omdat ik het post dat het niet waar zou zijn hé, oftewel laat je bias tov me pls je mening niet beïnvloeden
Ik las en reageer, zoals de bedoeling op een discussieforum.
Wat mijn " bias" is geen idee, ik spreek geen koeterwaals.
Maar blijkbaar ziet u alles als veilig wanneer het hetero's zijn, die evengoed in het openbaar samenkomen voor seks. En evenveel toegang hebben tot condooms.
Genoteerd, dan toch een fixatie voor homo's?

Laatst gewijzigd door alice : 24 maart 2019 om 13:28.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:35   #5
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik las en reageer, zoals de bedoeling op een discussieforum.
Wat mijn " bias" is geen idee, ik spreek geen koeterwaals.
Maar blijkbaar ziet u alles als veilig wanneer het hetero's zijn, die evengoed in het openbaar samenkomen voor seks. En evenveel toegang hebben tot condooms.
Genoteerd, dan toch een fixatie voor homo's?
Nee maar, re-herlees eens wat er staat beste Alice.

Citaat:
Bij de algemene bevolking in België heeft ongeveer 1 op 20 000 hiv.
Ongeveer 1 op 20 000!
-> Toch een pak minder dan 1 op 20 bij de homo's!!

PS 'bias' is Engels vr vooringenomen zijn; wat je tenslotte bent aangezien je me -om weet ik veel welke reden- niet kan luchten én (i forgot to mention it in my previous post) je naar eigen zeggen een homo zoon hebt.

Als moeder zou ik juist extra bezorgd zijn; maar goed, it's Alice in Wonderland where aids apparently nauwelijks exists

Laatst gewijzigd door bembem : 24 maart 2019 om 13:35.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:36   #6
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Ja, zo kennen we ze wel he. Ineens opkomen voor forumpedofielen, maar homo's ho maar! Moest haar soulmate Eno homo zijn geweest, ze zou heel anders piepen.

God weet wat voor viezigheid er nog allemaal in haar hoofd zit.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:37   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Btw, ik heb helemaal niets tegen homo's, laat dat duidelijk wezen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:39   #8
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Btw, ik heb helemaal niets tegen homo's, laat dat duidelijk wezen.
Tsk, stiekem mijn post gelezen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:50   #9
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee maar, re-herlees eens wat er staat beste Alice.



Ongeveer 1 op 20 000!
-> Toch een pak minder dan 1 op 20 bij de homo's!!

PS 'bias' is Engels vr vooringenomen zijn; wat je tenslotte bent aangezien je me -om weet ik veel welke reden- niet kan luchten én (i forgot to mention it in my previous post) je naar eigen zeggen een homo zoon hebt.

Als moeder zou ik juist extra bezorgd zijn; maar goed, it's Alice in Wonderland where aids apparently nauwelijks exists
Natuurlijk komt aids meer voor onder homo's omwille van grotere kwetsbaarheid. Stond ergens van mijn hand iets anders? Nou dan...
Re- herlees...wat is dat voor vreemd grammaticaal brouwsel? Stop een met je nep Engels.

Ja, mijn zoon is homo, so what? Die jongen heeft een vaste partner, en voordat ze een condoom lieten vallen beiden eerst getest en de resultaten aan mekaar laten zien voordat er seks was zonder condoom. Niets aan de hand. Dus wat zeurt u nu over wat ik als moeder moet zijn?

Ik ben niet vooringenomen naar u toe, maar uw onzin mag worden aangepakt, je zit op een discussieforum.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:54   #10
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Btw, ik heb helemaal niets tegen homo's, laat dat duidelijk wezen.
Kom zeg, u wilt ze in quarantaine zetten, wanneer ze in het openbaar seks hebben.Dat is een misdrijf, straf hen daar voor maar uw bizarre sprongen in uw hoofd lijken toch wat op vooringenomenheid. Vooral omdat u nergens lijkt te beseffen dat hetero's precies hetzelfde doen, evenmin met een condoom.

Wat centraal moet staan is dat dit openbaar gebeurd en overlast geeft, en niet de seksuele geaardheid van wie dit doet, maar u bent zo dom dat het moet worden uitgelegd?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:59   #11
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Btw, ik heb helemaal niets tegen homo's, laat dat duidelijk wezen.
Ja, zoveel is duidelijk.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:02   #12
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, zoveel is duidelijk.
Dat iemand ( Bem dus) dat dan nog in alle ernst zegt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:04   #13
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat iemand ( Bem dus) dat dan nog in alle ernst zegt!
Misschien kunnen we de homo's een roze ster laten dragen, zo weten we wie we moeten testen...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:04   #14
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Natuurlijk komt aids meer voor onder homo's omwille van grotere kwetsbaarheid. Stond ergens van mijn hand iets anders? Nou dan...
Re- herlees...wat is dat voor vreemd grammaticaal brouwsel? Stop een met je nep Engels.

Ja, mijn zoon is homo, so what? Die jongen heeft een vaste partner, en voordat ze een condoom lieten vallen beiden eerst getest en de resultaten aan mekaar laten zien voordat er seks was zonder condoom. Niets aan de hand. Dus wat zeurt u nu over wat ik als moeder moet zijn?

Ik ben niet vooringenomen naar u toe, maar uw onzin mag worden aangepakt, je zit op een discussieforum.
"Grotere kwetsbaarheid" ja idd, maar komt er niet vanzelf hé, dus ook 'grotere roekeloosheid', nu wat je zoon betreft ok not my business hij doet blijkbaar aan safe sex so be it ^^

Niettemin zijn er homo's die aan barebacken doen, roekeloos anderen besmetten, hier zelfs over opscheppen, bewust het gevaar opzoeken door bvb in het park/bos te seksen enz. Kortom over deze gays heb ik het vooral wat betreft quarantaine & hiv-tests.

Nu, het risico 0 bestaat niet; zelfs met de beste wil vd wereld kan er iets mislopen & heeft men het zitten. Zijn voorzorgen nemen is dan ook extra aan te raden, zeker wanneer men de statistieken bekijkt. Zoals ik zei, 1 op 20 is niet niks(!)

Maar steek je kop maar in het zand beste Alice; niet komen wenen wanneer uwe zoon het vlaggen heeft. 1 op 6 heeft namelijk geen weet besmet te zijn en een ongeluk is vlug gebeurd. Hij vertelt u mss ook niet alles hé. My 2 cents.

Laatst gewijzigd door bembem : 24 maart 2019 om 14:06.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:11   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.277
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het is een zelfuitroeiend systeem nietwaar. We moeten gewoon de medicijnen die nu gebruikt worden om HIV af te remmen niet meer verdelen.

Iedereen die in't rond neukt, neukt zichzelf wel weg.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:13   #16
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat iemand ( Bem dus) dat dan nog in alle ernst zegt!
Iemand zoals Bem wat bedoel je precies? Dat ik een gaybasher ben ofzo?
Ik zal je iets vertellen Alice, ik vind homo's ih algemeen genomen hele lieve gasten, ook heel artistiek minded, and also sensitive En ik had vroeger een homo friend (niet om mee te seksen uiteraard) ^^

Laatst gewijzigd door bembem : 24 maart 2019 om 14:14.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:15   #17
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zucht.. of hoe je twee problemen door mekaar haspelt tot iets wat het niet is.
1. Dat homo's seks hebben in het openbaar, zichtbaar voor anderen kan natuurlijk niet, dus pak dat probleem aan. Niet omdat het gebeurt want hetero's doen dit evengoed en in groep op openbare plaatsen zoals bepaalde parkings, maar omdat het overlast geeft voor anderen die onvrijwillig getuige daarvan zijn. De focus moet dus niet liggen op homoseksualiteit maar seks in het openbaar , zichtbaar voor anderen. Dat is strafbaar en terecht.
Over quarantaine zetten beginnen duidt op beperkt verstandelijk vermogen, bestraf hen zoals je anderen bestraft die gepakt worden op in het openbaar seks hebben.

2. Het succesvol ( ler) aanpakken van de aids problematiek heeft niets te maken met " rond neuken".

Dat doen hetero's evengoed maar ze zijn iets minder kwetsbaar voor de overdracht van aids.
Wel moeten je blijven sensibiliseren, te veel homo's denken" nou ja je gaat er niet meer dood aan dus ben ik minder voorzichtig".

Bovendien zijn er nog te veel die niet uit de kast mogen of kunnen komen wat ook bijdraagt tot meer onveilige seks, pak dat probleem aan.

Achterlijke meningen zoals de uwe dragen totaal nergens aan bij, want natuurlijk gebruiken ook veel hetero's helemaal geen condoom en hebben onveilige seks.
U levert graag commentaar over zaken waar u totaal geen verstand van hebt, wat hier ( gelukkig) mag maar u ernstig nemen doet nog weinig volk hier.
Een hele dikke vette 2
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:18   #18
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.mannenseks.be/hiv-en-soa...iv-en-homoseks



Hallucinerend gewoon
Btw, dit komt van een serieuze site (de gay site van sensoa) dus geen verzinsel/quatsch..... En ja, alhoewel ik niets tegen homo's heb vind ik dat het gedrag van sommigen de spuigaten uitloopt/als het ware een gevaar voor de volksgezondheid betekent; wat mij betreft mogen ze om te beginnen de openbare plekken waar deze heren de liefde open & bloot bedrijven meer in de gaten houden met het oog op in quarantaine zetten.

Enkel op deze manier zal men de aidsproblematiek binnen de homo gemeenschap succesvoller aanpakken, gezien blijkt dat desondanks sensibilisering hiv -nog steeds- aan een opmars bezig is. 1 op 20 is niet niks, en 1 op 6 die niet eens weet besmet te zijn is eveneens niet niks.

Dus bij deze; gays, jullie hebben inmiddels aangetoond niet op correcte wijze met een condoom om te kunnen springen; stop dus aub met in het rond te neuken; de mens is géén konijn btw(!)

En gezien er tot nu toe toch niet werd geluisterd -en ik sterk betwijfel dat men überhaupt zijn gedrag zal wijzigen- vind ik minstens 2x per jaar een hiv-test bijgevolg aangeraden. Uiteraard 100% terugbetaald door het ziekenfonds.

Discuss please, thanks.
Jij hebt dat probleem gelukkig niet. Niemand wilt op u kruipen om u te neuken.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 14:22   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kom zeg, u wilt ze in quarantaine zetten, wanneer ze in het openbaar seks hebben.Dat is een misdrijf, straf hen daar voor maar uw bizarre sprongen in uw hoofd lijken toch wat op vooringenomenheid. Vooral omdat u nergens lijkt te beseffen dat hetero's precies hetzelfde doen, evenmin met een condoom.

Wat centraal moet staan is dat dit openbaar gebeurd en overlast geeft, en niet de seksuele geaardheid van wie dit doet, maar u bent zo dom dat het moet worden uitgelegd?
Ja natuurlijk moeten ze in quarantaine. Iemand die de bird flu heeft/hoger risico vertoont dit te hebben wordt toch ook in quarantaine gezet; ga anders wat klagen @ the airports dat dit niet 'menselijk' is, good luck

Laatst gewijzigd door bembem : 24 maart 2019 om 14:25.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 16:10   #20
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
"Grotere kwetsbaarheid" ja idd, maar komt er niet vanzelf hé, dus ook 'grotere roekeloosheid', nu wat je zoon betreft ok not my business hij doet blijkbaar aan safe sex so be it ^^

Niettemin zijn er homo's die aan barebacken doen, roekeloos anderen besmetten, hier zelfs over opscheppen, bewust het gevaar opzoeken door bvb in het park/bos te seksen enz. Kortom over deze gays heb ik het vooral wat betreft quarantaine & hiv-tests.

Nu, het risico 0 bestaat niet; zelfs met de beste wil vd wereld kan er iets mislopen & heeft men het zitten. Zijn voorzorgen nemen is dan ook extra aan te raden, zeker wanneer men de statistieken bekijkt. Zoals ik zei, 1 op 20 is niet niks(!)

Maar steek je kop maar in het zand beste Alice; niet komen wenen wanneer uwe zoon het vlaggen heeft. 1 op 6 heeft namelijk geen weet besmet te zijn en een ongeluk is vlug gebeurd. Hij vertelt u mss ook niet alles hé. My 2 cents.
Nee schat...de grotere kwetsbaarheid komt door de vorm van seks en niet per definitie de frequentie. Wat dat betreft gelden voor hetero's en homo's dezelfde zaken.


Je hebt een mening als een gigantische randdebiel wanneer je bij een relaas van veilige seks nog als commentaar geeft " so be it".


Tuurlijk, wie kinderen op voedt tot mensen met verstand die daar ook naar handelen" steekt de kop in het zand".

Moet je echt dit forum vervuilen met jouw verveling die aanzet tot onnozele en domme opmerkingen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be