Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2022, 23:27   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard Wordt de mens moedwillig veranderd?

Mensen worden dommer, zotter, meer beïnvloedbaar, bozer, roekelozer, blind voor zichzelf, ...

Wat als dit by design is? Gewoon blijven meelopen? wie de vraagt durft opperen vermoorden (karaktermoord) door hem/haar voor wappie weg te zetten?

Tussen de lijnen en de volgorde van “the narrative” is kristalhelder, toch vangt ze iedereen keer op keer opnieuw.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2022, 07:18   #2
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Oké, dus de stelling is eigenlijk: het Flynneffect is niet waar. Wat wereldwijde intelligentietesten ook aangeven, de werkelijke praktische alledaagse intelligentie loopt juist terug. Daarnaast worden mensen ook, in tegenstelling tot wat bijvoorbeeld de dalende criminaliteitscijfers suggereren, steeds bozer en beïnvloedbaar. En iemand (de beruchte derderijkers van de nieuwe wereldorde, neem ik aan, jouw posts kennende, meestal mensen die vrij weinig met het derde rijk te maken hadden) zorgt hier expres voor.

Dat is een boude bewering, die ik in het licht van alleen al de zeer bekende bovenstaande trends niet waarschijnlijk acht. Dus geef vooral eens wat meer details: hoe lang is het al gaande, wat lijkt er precies aan de hand, en hoe is het effect meetbaar/gemeten? Dan kunnen we hier misschien een fatsoenlijke factcheck van maken, in plaats van een draad over vage gevoelens. En probeer niet teveel exacte termen voor compleet iets anders te gebruiken. (Zoals "biodiversiteit doden" voor "meer verschillende soorten (ziektes) creëren" of "eugenetica" voor "iets vaag biologisch dat ik als kwaadaardig neer wil zetten". Eigenlijk is het best wel grappig dat je dan juist in een draad over dat de mensheid moedwillig veranderd wordt niet over eugenetica begint, hier zou het daadwerkelijk passend kunnen zijn, afhankelijk van het exacte argument dat je gaat maken.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 maart 2022 om 07:33.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2022, 09:26   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard

Concreet bedoel ik dat ze de mensheid geestelijk en lichamelijk veranderen.
Eugenetica is een blaam uit de geschiedenis en zeiden we “never again” tegen.
Onze perfecties liggen in onze imperfecties .
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2022, 09:45   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Oké, dus de stelling is eigenlijk: het Flynneffect is niet waar. Wat wereldwijde intelligentietesten ook aangeven, de werkelijke praktische alledaagse intelligentie loopt juist terug. Daarnaast worden mensen ook, in tegenstelling tot wat bijvoorbeeld de dalende criminaliteitscijfers suggereren, steeds bozer en beïnvloedbaar. En iemand (de beruchte derderijkers van de nieuwe wereldorde, neem ik aan, jouw posts kennende, meestal mensen die vrij weinig met het derde rijk te maken hadden) zorgt hier expres voor.
Die cijfers zijn toch speculatief?
De criminaliteit is een politiek stokpaardje om mensen een wortel voor te houden.
Hoe weten ze hoeveel en wat de exacte criminaliteit is? Weten ze alles?
Zelfde met IQ testen. Ge kunt ze gaan rapen waar ge wilt door vooraf een regio te selecteren om een gewenst resultaat te krijgen.

Mensen hoeven ook niet meer zelf na te denken. We krijgen iets gepresenteerd en nemen dat over en dat definieert ons realiteitsbeeld.
Vele werden het gewaar tijdens corona, maar het is al duizenden jaren zo. “Het doel, de massa misleiden om het doel te verbergen, een probleem creëeren en dan met de oplossing het doel bereiken.”

Übermensch, Arisch ras, transhuman.
Als ik de mensen die dit agenda waarmaken en/of ermee collaboreren “derde rijkers” noem, is dat niet onterecht imho.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 28 maart 2022 om 10:00.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2022, 21:26   #5
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Die cijfers zijn toch speculatief?
Jouw vage gevoel is toch nog veel speculatiever?

Als ik moet kiezen wat ik eerder voor waar aanzie, een dikke stapel onderzoeken die iets als het Flynn effect in vele landen hebben waargenomen of jouw gevoel dat mensen steeds dommer worden wat je alleen maar hebt omdat je graag overal kwaadaardige evolutionair biologen wilt zien, dan kies ik zonder aanvullende bewijslast of redenen toch voor de stapel onderzoeken.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 maart 2022 om 21:27.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2022, 22:47   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Jouw vage gevoel is toch nog veel speculatiever?

Als ik moet kiezen wat ik eerder voor waar aanzie, een dikke stapel onderzoeken die iets als het Flynn effect in vele landen hebben waargenomen of jouw gevoel dat mensen steeds dommer worden wat je alleen maar hebt omdat je graag overal kwaadaardige evolutionair biologen wilt zien, dan kies ik zonder aanvullende bewijslast of redenen toch voor de stapel onderzoeken.
Ik denk het zelfs te weten, maar ik doe graag eens een reality check.
Je kan toch niet ontkennen dat de juiste en foute mening op massa schaal wordt voorgekauwd en men medische behandelingen heeft die de biologie van de mens veranderen?
Gedenk cancel culture en transgender behandelingen. Man en vrouw worden tot 1 persoon herleid.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2022, 17:16   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Misschien was het volgende hier ook op zijn plaats geweest??

B. Gates opdringerig!!

I Robot

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2022 om 17:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 15:57   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Zullen 'wij' allemaal dieven worden?

In Duitsland is het hek al van de dam naar het schijnt.

Het zou zich 'beperken' tot kruimeldiefstallen maar toch ...

Dat is Duitsland: Vereniging waarschuwt voor toenemende kruimeldiefstal

Citaat:
De politiek verantwoordelijke kaste heeft van Duitsland een armenhuis gemaakt. De werklozenvereniging waarschuwt op grond van de exploderende prijzen voor levensmiddelen voor toenemende kruimeldiefstal.


Zoals het er nu uitziet gaat dat alleen maar erger worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2022, 09:27   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard

Die fascisten houden zelfs enkele burgers individueel in de gaten en kijken te verdacht veel op die hun handen. Van de meters tot wat ze in de winkels kopen. Ze mogen trots zijn mee te lopen met de genocidale wapenhandelende infanticisten van deze tijd. Derde rijkers. Misschien een beetje onopvallender te werk gaan.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 05:12   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard

Wij worden niet enkel genetisch aangepast door “medicijnen”, aangepast voedsel en geloosde chemicaliën. Wij worden ook moedwillig zieker gemaakt en tech weerhouden die ons beter maakt.
Maar wat ons beter maakt gaat tegen de controlled demolition in van zij die denken dat ze de wereld mochten herorganiseren en over lijken gaan hun gepatenteerd goed verder af te dwingen.
Reeds honderdtal jaar:
EMF revisited -> https://m.youtube.com/watch?v=gpSMF7nIMUs
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 05:31   #11
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Zoiets kan indirect waargenomen worden: als boosheid en verzet explodeert, dan explodeert ook de hoeveelheid dwingelandij. Dat laatste is wat we al decennia lang waarnemen, toch?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 05:44   #12
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

En afhankelijker worden.van de politieke kaste en haar nep-prive bedrijven als banken.
Kijk naar hun oorlog tegen zelfs bankbiljetten. Hun vergunningen tot pasjes, kijk naar wat ze rond een virus uitstaken, dat was toch nieuw he, ongezien?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 05:49   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
En afhankelijker worden.van de politieke kaste en haar nep-prive bedrijven als banken.
Kijk naar hun oorlog tegen zelfs bankbiljetten. Hun vergunningen tot pasjes, kijk naar wat ze rond een virus uitstaken, dat was toch nieuw he, ongezien?
Post-lbgqt -> https://m.youtube.com/watch?v=FitwNWNcLxo
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be