Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 25 januari 2020, 19:02   #41
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Bof, ik ben niet links en ook niet rechts en buiten wat je komt te posten is er ook nog het veelvuldig gebruik van al dan niet mooie troetelnaamptjes op dit forum. Naar groepen, naar personen toe. Al dan niet lid van dit forum.
En beide fenomenen zie ik in beide hoeken van dit forum gebeuren.
Niet alleen aan de linkerzijde, maar ook aan de rechterzijde, ook ten opzichte van derden, ttz, groepen die hier amper of niet aanwezig zijn op dit forum.
En écht uitzonderlijk is dit nu ook weer niet want in onze politiek, niet alleen de onze maar wereldwijd zie je net hetzelfde fenomeen.
En alle kampen klagen daar over.
Dan moet ik wel ff denken aan splinters, zwarte balken ketels en potten en van die toestanden.
Nu ja, ik zondig daar soms ook wel eens aan, dus ik ga me hier nu ook niet heilig gaan verklaren. Ik zeg dit er bij want wie vrij van zonde is, moge de eerste steen werpen.

Je hebt zeker een punt maar wanneer steeds dezelfde personen, behorend tot dezelfde (linksche) strekking, huiltopics openen dan halen zij enkel zichzelf naar beneden.

Ik kreeg vroeger ook regelmatig waarschuwingen en banpunten maar ik heb hier nooit op het forum lopen huilen dat dit onterecht zou zijn of dat diegenen die me toen gedriehoekt hebben bekend moesten gemaakt worden. Dit is een virtuele toestand die eigenlijk niet zo enorm belangrijk is en wie daar wel veel belang aan hecht die onthult vooral over zichzelf dat hij of zij geen leven heeft.
Hypochonder is offline  
Oud 25 januari 2020, 20:38   #42
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Het is niet alleen het openen van huiltopics, of hoe je het ook wenst te noemen, het is ook wat er zich in andere draden afspeelt.
Maw, er zijn oorzaken en er zijn gevolgen en het ene moet al niet onderdoen voor het andere. Idem wat betreft het leven buiten deze virtuele wereld. Dat geldt niet specifiek voor één kamp, wees gerust.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be