Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 februari 2020, 19:51   #21
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En die Iraanse is wel objectief, de frustratie druipt uit het komplete artikel, wat ze schrijft past gewoon goed in uw kraam, allemaal goed en wel en dat mag.
Maar dat ze Iraanse is geeft haar geen meerwaarde en daar ging de reactie om, maar dat heb je duidelijk nog steeds niet begrepen.
Hewel, om eerlijk te zijn heb ik haar tekst zelfs niet gelezen, maar dat ze de Iraanse staatsomroep niet naar de mond praat kan ik alleen maar toejuichen...
En inderdaad hecht ik veel meer geloof aan iemand die hier durft dat wat ginder gebeurt af te breken dan aan andere mooipraters...
En ik heb duidelijk begrepen dat het jouw om het feit dat ze wel of niet Iraanse zou zijn te doen is, terwijl dat feit er bij mij totaal niets toe doet...
Dus duidelijk dat je verkeerd denkt...

Maar dat we van jouw geen opbjectiviteit moeten verwachten zegt jouw 'nationalistisch vergif van de Vlamingen' genoeg... Het is kinderpraat bij uitstek...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 19:58   #22
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hewel, om eerlijk te zijn heb ik haar tekst zelfs niet gelezen, maar dat ze de Iraanse staatsomroep niet naar de mond praat kan ik alleen maar toejuichen...
En inderdaad hecht ik veel meer geloof aan iemand die hier durft dat wat ginder gebeurt af te breken dan aan andere mooipraters...
En ik heb duidelijk begrepen dat het jouw om het feit dat ze wel of niet Iraanse zou zijn te doen is, terwijl dat feit er bij mij totaal niets toe doet...
Dus duidelijk dat je verkeerd denkt...

Maar dat we van jouw geen opbjectiviteit moeten verwachten zegt jouw 'nationalistisch vergif van de Vlamingen' genoeg... Het is kinderpraat bij uitstek...
Ergens op reageren zonder te weten waar het om gaat … en dan om objectiviteit vragen.

dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 20:08   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ergens op reageren zonder te weten waar het om gaat … en dan om objectiviteit vragen.

Ik heb het artikel wel gelezen, en u kan mijn objectiviteit ook in vraag stellen. Maar die van u, die is onberispelijk.
Daar twijfelt niemand met 3 samenwerkende hersencellen aan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 20:41   #24
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb het artikel wel gelezen, en u kan mijn objectiviteit ook in vraag stellen. Maar die van u, die is onberispelijk.
Daar twijfelt niemand met 3 samenwerkende hersencellen aan.
Ze is als columnsschrijfster niet objectief, is ook alleen maar nodig bij iemand als hier de Pontifex of elders een rechter.

Anders had ze wel vermeld dat toen haar vader de elite uitmaakte in het leger van de sjah, de mensen op het platteland van de honger stierven.

Dat dit de reden was waarom ze een makkelijke prooi waren voor de Ayatollahs hun gepreek, hadden communisten de revolutie gepredikt dan was haar hetzelfde overkomen.

Het leger met haar vader dat de kant koos van een amerikaanse marionet-sjah was na de revolutie natuurlijk de kop van jut, met de vlucht van haar en haar vader tot gevolg, maar nogmaals als het communisten of hindoes waren geweest dan waren ze om die reden ook moeten gaan vluchten.

Citaat:
Sommige media streven objectiviteit na in die zin dat ze zich aan de feiten houden en elke keer een zorgvuldige afweging maken van wat waar is, zonder volledig vast te houden aan neutraliteit. Ze geven beginselverklaringen af die hun maatschappelijke opvattingen weergeven. Ook worden artikelen door auteurs ondertekend, om zo ook hun achtergrond te kunnen kennen. Daarmee maken ze het voor de lezers makkelijker de publicaties naar eigen inzicht te interpreteren.

Laatst gewijzigd door dpg : 9 februari 2020 om 20:42.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 20:47   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De Vlamingen schreeuwen al sinds jaar en dag dat de islam een veroverende oorlogsmachine is en dus niet in grote mate mag binnengelaten worden; maar onze poco leugenaars met hun politieke correcte kultuur en multikul met de media als luidspreker in eigen handen; die weten het zogezegd beter...
Op wat baseer je die bewering eigenlijk ? Je schreef hier zelf dat je al dertig jaar in wallonië leeft... Wat weet je dan eigenlijk over ons ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 20:53   #26
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ze is als columnsschrijfster niet objectief, is ook alleen maar nodig bij iemand als hier de Pontifex of elders een rechter.

Anders had ze wel vermeld dat toen haar vader de elite uitmaakte in het leger van de sjah, de mensen op het platteland van de honger stierven.

Dat dit de reden was waarom ze een makkelijke prooi waren voor de Ayatollahs hun gepreek, hadden communisten de revolutie gepredikt dan was haar hetzelfde overkomen.

Het leger met haar vader dat de kant koos van een amerikaanse marionet-sjah was na de revolutie natuurlijk de kop van jut, met de vlucht van haar en haar vader tot gevolg, maar nogmaals als het communisten of hindoes waren geweest dan waren ze om die reden ook moeten gaan vluchten.
Ik kan het nu opnieuw niet meer lezen maar dat legt ze min of meer uit, het ging over de onderdrukking van Moslims door de Sha "als de bevolking zich gedraagt als in Zweden, dan ga ik me gedragen als de koning van Zweden".

Moslims kunnen hun vrijheid niet aan, het was veel vrijer voor vrouwen onder de Sha en Saddam, de dictatuur is nu veel groter onder Islamitisch bestuur.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 20:58   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hewel, om eerlijk te zijn heb ik haar tekst zelfs niet gelezen, maar dat ze de Iraanse staatsomroep niet naar de mond praat kan ik alleen maar toejuichen...
En inderdaad hecht ik veel meer geloof aan iemand die hier durft dat wat ginder gebeurt af te breken dan aan andere mooipraters...
En ik heb duidelijk begrepen dat het jouw om het feit dat ze wel of niet Iraanse zou zijn te doen is, terwijl dat feit er bij mij totaal niets toe doet...
Dus duidelijk dat je verkeerd denkt...

Maar dat we van jouw geen opbjectiviteit moeten verwachten zegt jouw 'nationalistisch vergif van de Vlamingen' genoeg... Het is kinderpraat bij uitstek...
Ow my god...


__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:03   #28
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik kan het nu opnieuw niet meer lezen maar dat legt ze min of meer uit, het ging over de onderdrukking van Moslims door de Sha "als de bevolking zich gedraagt als in Zweden, dan ga ik me gedragen als de koning van Zweden".

Moslims kunnen hun vrijheid niet aan, het was veel vrijer voor vrouwen onder de Sha en Saddam, de dictatuur is nu veel groter onder Islamitisch bestuur.
Neen dat legt ze niet min of meer uit.

Ze verzwijgt gewoon dat haar vader den dienste stond in het leger dat de bevolking onderdrukte op bevel van de sjah, dat haar vader den dienste stond van de sjah die een meerpartijenstelsel verbood, dat haar vader ten dienste stond van de geheime politie die iedereen tegen het heersende regime was elimineerde enz.

Door dat te doen gaven ze de ayatollahs de mogelijkheid om het over te nemen en die deden het dan ook omdat de oppositie partij communistisch was en ook verboden werd.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:06   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ze is als columnsschrijfster niet objectief, is ook alleen maar nodig bij iemand als hier de Pontifex of el ***** blablablabla***** munisten of hindoes waren geweest dan waren ze om die reden ook moeten gaan vluchten.
Ik trek haar of uw objectiviteit niet in twijfel. Integendeel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:08   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen dat legt ze niet min of meer uit.
Niet voor u nee.
Ik zal de vraag rechtstreeks aan u stellen. Hoeveel mag een dochter als erfenis krijgen in vergelijking met haar broer volgens de Koran?
Citaat:
Ze verzwijgt gewoon dat haar vader den dienste stond in het leger dat de bevolking onderdrukte op bevel van de sjah, dat haar vader den dienste stond van de sjah die een meerpartijenstelsel verbood, dat haar vader ten dienste stond van de geheime politie die iedereen tegen het heersende regime was elimineerde enz.
En toch weet u dat?
Citaat:
Door dat te doen gaven ze de ayatollahs de mogelijkheid om het over te nemen en die deden het dan ook omdat de oppositie partij communistisch was en ook verboden werd
En nog steeds evenveel rechten heeft als een religieuze partij onder een communistisch bestel. De gewone mensen in Iran zijn er echt op vooruit gegaan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 9 februari 2020 om 21:09.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:15   #31
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Niet voor u nee.
Ik zal de vraag rechtstreeks aan u stellen. Hoeveel mag een dochter als erfenis krijgen in vergelijking met haar broer volgens de Koran?

En toch weet u dat?
En nog steeds evenveel rechten heeft als een religieuze partij onder een communistisch bestel. De gewone mensen in Iran zijn er echt op vooruit gegaan.
Hoeveel onderdelen heeft een Intel® Processor i7-6700K ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:17   #32
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik trek haar of uw objectiviteit niet in twijfel. Integendeel.
Ik vraag geen objectiviteit, ik begon er zelfs niet over, het was een verwijt naar mij, waarom gij dus gebeten zijt over objectiviteit en er maar over blijft doordrammen is me een raadsel.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:22   #33
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik kan het nu opnieuw niet meer lezen maar dat legt ze min of meer uit, het ging over de onderdrukking van Moslims door de Sha "als de bevolking zich gedraagt als in Zweden, dan ga ik me gedragen als de koning van Zweden".

Moslims kunnen hun vrijheid niet aan, het was veel vrijer voor vrouwen onder de Sha en Saddam, de dictatuur is nu veel groter onder Islamitisch bestuur.
Als ge door een mislukte landbouwhervorming op bevel van de sjah honger aan het lijden zijt dan zal zelfs geloven in de pastafari u niet van uw honger afhelpen.

Laatst gewijzigd door dpg : 9 februari 2020 om 21:27.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:55   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Hoeveel onderdelen heeft een Intel® Processor i7-6700K ?
Als die goed is, 1. Het is op atomair vlak een serie van halfgeleiders , maar als fysiek voorwerp, 1 geheel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:57   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ik vraag geen objectiviteit, ik begon er zelfs niet over, het was een verwijt naar mij, waarom gij dus gebeten zijt over objectiviteit en er maar over blijft doordrammen is me een raadsel.
Dat was het argument van u tegenover Marie, ikzelf wijs u alleen op het feit dat uw objectiviteit in dit soort zaken buiten kijf staat.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:59   #36
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als ge door een mislukte landbouwhervorming op bevel van de sjah honger aan het lijden zijt dan zal zelfs geloven in de pastafari u niet van uw honger afhelpen.
Alsof het beleid van vele andere leiders, seculier of religieus zoveel beter is?

En een pastafari beseft dat een pak beter dan een doorsnee echte gelovige. pastafarians , als daar figuren tussenzitten die echt in het vliegende spaghettimonster geloven, dan horen die mensen thuis in een gesticht, en daar zal de hoofdmoot van de pastafarians me nog gelijk in geven ook.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 22:22   #37
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat was het argument van u tegenover Marie, ikzelf wijs u alleen op het feit dat uw objectiviteit in dit soort zaken buiten kijf staat.
Lees het dan nog maar eens opnieuw #19.

Laatst gewijzigd door dpg : 9 februari 2020 om 22:28.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 22:54   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Lees het dan nog maar eens opnieuw #19.
Dus uw objectiviteit staat niet buiten kijf?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 23:18   #39
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als ge door een mislukte landbouwhervorming op bevel van de sjah honger aan het lijden zijt dan zal zelfs geloven in de pastafari u niet van uw honger afhelpen.
OK, de Sjah was een moorddadig Iranees, zijnde haar familie en ze probeert die erfenis niet zelf te benadrukken. So? Dat maakt Iraniërs en specifiek Moslims er niet beter op.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2020, 08:00   #40
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Interessante geschiedenis, de strijd van de oude Sjah en z'n vrouw tegen de sluier

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kashf-e_hijab
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be