Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 00:40   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Je meent te vermoeden wat je wil, Skill, mij maakt het geen fluit uit waarom iemand 'provoceert'. Words don't kill, Skill. Het is degene die zich geprovoceerd voelt, de angsthaas die niet met woorden kan vechten, die bepaalt wat provocatie is. Liever provocateur dan inquisiteur. Ik heb mijn positie gekozen, en ik trek me niet terug. Anders kan ik beter in een grot kruipen.
Waauw!
Een bankier die raak schiet inplaats dat hij zich laat schieten!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 november 2004, 00:48   #102
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Waauw!
Een bankier die raak schiet inplaats dat hij zich laat schieten!
Dat laatste is me nog niet overkomen, niet dat ik weet toch (een kat heeft niet voor niets negen levens), maar wie weet wat toenemende letterlijkheid, de schijnbare geletterdheid, voor mij nog in petto heeft?
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 9 november 2004, 00:58   #103
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Nog vijftien (veertien) posts en dan ben ik minister.
Nice.
Als dienaar verdwijnen, dat lijkt mij wel in gepaste verhouding met mijn arrogantie.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 9 november 2004, 01:45   #104
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik zeg niet wat mag en niet mag.
Ik probeer enkel met enig inzicht voor communicatie de beste kanalen te zoeken.
Een moslim moet ons ook niet komen duidelijk maken (met Theotermen zeker niet) hoe de verhouding tussen Vlaanderen en Wallonië moet verlopen. (net zo'n gevoelig punt bij ons als het geloof bij de moslim)
Ok, ik ken de stroof over wij hier en zij bij ons, maar daar wil ik het deze keer eens even niet over hebben. Genoeg mogelijkheden daarvoor hier op dit forum.

Denk ook eens aan de manier waarop Theo zijn humor uitdrukt.
Ik meen ergens te vermoeden dat dat ventje de provocatie minder om humoristische doeleinden gebruikte dan om andere.

Maar humor is volgens mij juist een goede manier om verzuurde relaties nieuw zuurtof te geven.

Misschien moeten alle "ochtonen" ipv op elkaar te vitten meer met elkaar lachen.

Mijn dissrijms zijn eigenlijk ook als humor bedoelt (want zelfs aan de schijtluizenlijsters heb ik geen probleem), maar ook hier blijkt duidelijk dat humor enkel leuk is als het ook duidelijk aangebracht is als humor.

Als de grens tussen humor en 'vitterij' onduidelijk is, dit nefaste gevolgen kan hebben (al vrees ik niks hoor )
Volgens mij was Theo altijd gewoon zichzelf en eerlijk.

Theo's humor doet (deed) mij altijd heel sterk denken aan een vriend van mij die er ook een nogal excentrieke stijl op nahoudt en die ik bijzonder heb leren appreciëren. We leerden elkaar kennen op de universiteit in een van de moeilijkere richtingen, dus ik begrijp dat het niveau waarop men moet denken om de humor hiervan in te zien een stuk hoger ligt dan wat 8 op de tien mensen aankunnen. Niettegenstaand daarvan is zulke humor doorgaands toch de reden voor uitverkochte zalen. Ik vind dus niet dat er ook maar enige schuld aan Theo kan worden verweten. Het is niet zijn schuld dat de mensen achter zijn dood inwijkelingen zijn die uit de allerlaagste sociale klassen van het moederland kwamen. Deze mensen begrijpen Theo's humor niet, en er mag nooit of te nimmer een wet over komen die humor van een hogere klasse naar een lagere klasse toe verbiedt. Volledig Brave New World indachtig.

.
Katun is offline  
Oud 9 november 2004, 02:01   #105
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Volgens mij was Theo altijd gewoon zichzelf en eerlijk.

Theo's humor doet (deed) mij altijd heel sterk denken aan een vriend van mij die er ook een nogal excentrieke stijl op nahoudt en die ik bijzonder heb leren appreciëren. We leerden elkaar kennen op de universiteit in een van de moeilijkere richtingen, dus ik begrijp dat het niveau waarop men moet denken om de humor hiervan in te zien een stuk hoger ligt dan wat 8 op de tien mensen aankunnen. Niettegenstaand daarvan is zulke humor doorgaands toch de reden voor uitverkochte zalen. Ik vind dus niet dat er ook maar enige schuld aan Theo kan worden verweten. Het is niet zijn schuld dat de mensen achter zijn dood inwijkelingen zijn die uit de allerlaagste sociale klassen van het moederland kwamen. Deze mensen begrijpen Theo's humor niet, en er mag nooit of te nimmer een wet over komen die humor van een hogere klasse naar een lagere klasse toe verbiedt. Volledig Brave New World indachtig.

.
Heb je daarstraks dat beeldverslag over TVG op Terzake niet gezien? Dat interview dat hem werd afgenomen door een allochtone vrouw. Hoe open en eerlijk, zelfs sympathiek die kerel eigenlijk wel kon zijn. Geen rechtstreekse beledigingen, gewoon bloedeerlijk, niet kwetsend zijn onderbouwde mening weergevend.

Ik vind zijn dood echt een groot verlies voor Nederland, zelfs voor ons hier, voor onze cultuur hier, dat we zo'n kerel/columnist/cineast moeten verliezen. En de stille woede die er eigenlijk in mij heerst, dat het IQ, het EQ en het creatief vermogen van zijn moordenaar niet een fractie is van wat Theo in zich had.

Wie kan zo creatief zijn in België? Of beter, wie durft nu nog zo eerlijk zijn mening op interessante wijze weer te geven?
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 9 november 2004, 02:04   #106
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Nog vijftien (veertien) posts en dan ben ik minister.
Nice.
Als dienaar verdwijnen, dat lijkt mij wel in gepaste verhouding met mijn arrogantie.
Verdomme, nu kan ik nog geen 8 van een 9 onderscheiden.
Fuckin' moron, die Anarchistische Bankier.

Ok Folks, That's All.

Love and respect and whatever tickles your fancy and don't forget to kiss your asses goodbye when the shit hits the fan.
__________________
One World, One Dream, One Everything

Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 november 2004 om 02:05.
Stratcat is offline  
Oud 9 november 2004, 10:57   #107
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Wake up Skill,

Het gaat hier over religieuze intollerantie en jij verandert om de haverklap van onderwerp. Ter verduidelijking : Er zijn Moslims die ook bleekscheet zijn en er zijn ook niet-Moslims die geen bleekscheet zijn dus moet je er racisme niet bij betrekken.

Ik ken de Rayman show, maar de dag dat ie grappen maakt over de Islam dan is het RIPman.
Raymann maakt al langer grappen over Marokkanen, Surinamers, Turken,... én hij blijft maar leven!

Het gaat hier trouwens helemaal niet over religieuze intolerantie, zoals jij de discussie hier wil afknellen, maar in feite gaat het hier over de brief van de Theofielen. Jij kan helaas over niets anders iets zeggen dan over uw herkauwd cliché.
Het Skill Effect is offline  
Oud 9 november 2004, 10:59   #108
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Gaan de "correcten" nu ook al definiëren (lees: dicteren) wat humor is en wat niet? Het is ver gekomen!
Gij kick zodanig op de term "correcten" dat ik je verdenk een Tipexsnuiver te zijn.


Fuck off! Mooi correct hé!
Het Skill Effect is offline  
Oud 9 november 2004, 11:17   #109
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Ik leen geen geld aan mensen met wie ik het oneens ben.
Ik discrimineer .

Ik verduidelijk:

Je meent te vermoeden wat je wil, Skill, mij maakt het geen fluit uit waarom iemand 'provoceert'. Words don't kill, Skill. Het is degene die zich geprovoceerd voelt, de angsthaas die niet met woorden kan vechten, die bepaalt wat provocatie is. Ik ben liever provocateur dan inquisiteur. Ik heb mijn positie gekozen, en ik trek me niet terug. Anders kan ik beter in een grot kruipen.
Pas op met grotten, Osama hangt daar nog ergens rond!

Woorden doden inderdaad niet, maar ook schelden zoals Theo deed, is enkel uit gebrek aan inhoudelijk sterke argumenten. Heb je geen argumenten, roep en scheld dan, misschien dat er dan toch iemand luistert (maar soms ook de verkeerde).
Mij maakt het ook geen fluit uit waarom iemand provoceerd (ik zet 'm toch wel op z'n plek met mijn eigen grote mond, maar ik ben ook niet blind voor andermans gevoelige plek.
Als het humoristisch blijft kan er tenminste mee gelachen worden.

Mijn tussenkomsten zijn niet naar jou gericht, ik kan je posts wel appreciëren.
Het Skill Effect is offline  
Oud 9 november 2004, 11:25   #110
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Volgens mij was Theo altijd gewoon zichzelf en eerlijk.

Theo's humor doet (deed) mij altijd heel sterk denken aan een vriend van mij die er ook een nogal excentrieke stijl op nahoudt en die ik bijzonder heb leren appreciëren. We leerden elkaar kennen op de universiteit in een van de moeilijkere richtingen, dus ik begrijp dat het niveau waarop men moet denken om de humor hiervan in te zien een stuk hoger ligt dan wat 8 op de tien mensen aankunnen. Niettegenstaand daarvan is zulke humor doorgaands toch de reden voor uitverkochte zalen. Ik vind dus niet dat er ook maar enige schuld aan Theo kan worden verweten. Het is niet zijn schuld dat de mensen achter zijn dood inwijkelingen zijn die uit de allerlaagste sociale klassen van het moederland kwamen. Deze mensen begrijpen Theo's humor niet, en er mag nooit of te nimmer een wet over komen die humor van een hogere klasse naar een lagere klasse toe verbiedt. Volledig Brave New World indachtig.

.
Ik geef niemand ergens de schuld van, net zoals ik niet zeg wat al dan niet mag.
Ook keur ik een fysieke reactie als antwoord op een verbale niet goed.

Maar ik kan wel observeren en opmerken dat provocatie in stijl van Theo niet dikwijls geapprecieerd wordt, zelfs niet door Theofielen.
Neem bijvoorbeeld eens mijn parodie op het liedje van urbanus "vaarwel theo". Daar krijg ik ook de volle laag van beschuldigingen en verwijten, tewijl dit net zo provocerend is als de praat van Theo.
Het Skill Effect is offline  
Oud 9 november 2004, 13:18   #111
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Maar zou Theo dat ook gedaan hebben aan het adres van iemand die net vermoord is?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 13:22   #112
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik geef niemand ergens de schuld van, net zoals ik niet zeg wat al dan niet mag.
Ook keur ik een fysieke reactie als antwoord op een verbale niet goed.

Maar ik kan wel observeren en opmerken dat provocatie in stijl van Theo niet dikwijls geapprecieerd wordt, zelfs niet door Theofielen.
Neem bijvoorbeeld eens mijn parodie op het liedje van urbanus "vaarwel theo". Daar krijg ik ook de volle laag van beschuldigingen en verwijten, tewijl dit net zo provocerend is als de praat van Theo.
Dat is zeker waar. Humor zal vaak verkeerd geïnterpreteerd worden door zij die het niet begrijpen.
Katun is offline  
Oud 9 november 2004, 13:30   #113
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Maar zou Theo dat ook gedaan hebben aan het adres van iemand die net vermoord is?
Ik denk niet dat hij zich zou inhouden hoor. Scrupules heeft dat ventje niet.

Wij zullen er echter nooit achter komen.

Wat echter wel overduidelijk is, en wat Katun ook bevestigd, is dat humor niet altijd geapprecieerd wordt.

Maar ik wil Katun wel zeggen dat de boodschapper ook medeverantwoordelijk is voor de duidelijkheid van zijn boodschap. Ook bij humor en zeker bij van die provocaties.

Ikzelf maakte mijn parodieën ook niet altijd duidelijk als zijnde humoristisch. Daar heb ik dus ook schuld aan, al trek ik me er geen bal van aan.
Het Skill Effect is offline  
Oud 9 november 2004, 13:50   #114
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Ik ben best wel akkoord, en ik ben er bang voor, wanneer de moord op van Gogh een precedent wordt.

Er zal in de huidige multi-culturele samenleving geen plaats meer zijn voor kunst of humor van mensen die iets meer begrijpen dan het gemiddelde, of mensen met een iets excentrieker gedachtengoed. Dit proces is al bezig sinds jaren.

Het is makkelijker te begrijpen door het voorbeeld van internet chatboxen waar in de vroege jaren 90 enkel het kruim van de informaticawereld vertoefde, en de gesprekken hoogstaand, verrijkend en humoristisch waren. Tegenwoordig zit jan en allemaan op een chatbox en is er absoluut geen ruimte voor enige conversatie wat dan ook. Mensen met een iets afwijkende mening worden direkt afgesnauwd en afgeschoten door de chatmassa. Dat is in het klein, en in essentie, wat ook met onze cultuur aan de hand is.

Het probleem is dat wij zéér hard worden aangepakt als we kritiek gaan leveren op de nieuwkomers, maar de nieuwkomers niet aangepakt kunnen worden wanneer ze ons in vreemde talen "bespreken".

Het is dus voorlopig enkel maar een zeer gevaarlijk éénrichting proces waarvan enkel wij, pech-hebbers die al honderden jaren in dit land wonen, het slachtoffer worden.

.
Katun is offline  
Oud 9 november 2004, 13:59   #115
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Volgens mij was Theo altijd gewoon zichzelf en eerlijk.

Theo's humor doet (deed) mij altijd heel sterk denken aan een vriend van mij die er ook een nogal excentrieke stijl op nahoudt en die ik bijzonder heb leren appreciëren. We leerden elkaar kennen op de universiteit in een van de moeilijkere richtingen, dus ik begrijp dat het niveau waarop men moet denken om de humor hiervan in te zien een stuk hoger ligt dan wat 8 op de tien mensen aankunnen. Niettegenstaand daarvan is zulke humor doorgaands toch de reden voor uitverkochte zalen. Ik vind dus niet dat er ook maar enige schuld aan Theo kan worden verweten. Het is niet zijn schuld dat de mensen achter zijn dood inwijkelingen zijn die uit de allerlaagste sociale klassen van het moederland kwamen. Deze mensen begrijpen Theo's humor niet, en er mag nooit of te nimmer een wet over komen die humor van een hogere klasse naar een lagere klasse toe verbiedt. Volledig Brave New World indachtig.

.

ik heb gisteren een stukje intervieuw gezien tussen hem een omroep voor allochtonen in Nederland.

Het zij genoeg, de manier waarop hij het daar allemaal op zijn gemakske effekes zat te zeggen. Op een gezappige eerlijke manier. Het was best wel lollig om zien, temeer dat de journaliste in kwestie op den duur nie goed meer wist hoe ze nu moest reageren...
Herr Flick is offline  
Oud 9 november 2004, 14:06   #116
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Hoe verklaar je dit?

Simpel: dit komt van een bleekscheet zelf.
In Nederland (!!!) heb je een show genaamd 'Raymann is laat' gemaakt door allochtonen waarbij zowel met allochtonen en autochtoenen gelachen wordt.
Def Rhymz maakt ook humor over alle rassen, vaak ook op het randje van erop of eronder.
Zowel iedere persoon in de show als de rapper Def Rhymz leven nog.

Hoe verklaar je dat?

Ik ken de show, bovendien, is de rapper geen Surinamer, ? Is dat dan wel een Moslim ?

Joden maken trouwens ook de beste jodenmoppen, !

Maar zelf een afbeelding van Allah is al des duivels voor mohamedanen, hebben zij wel gevoel voor humor, ?
Herr Flick is offline  
Oud 9 november 2004, 14:07   #117
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Dat het niet om het kleurtje van je vel gaat, maar om het kleurtje van je gedachten.

Ik hou van Rayman is laat.
Ik hou van melting pot.
Ik hou van verwarring.

Ik hou niet van Allah oe Akbar.
Ik hou niet van God heeft het gezegd.
Ik hou niet van Eigen Volk Eerst.

Heb je al die Engelse humorreeks met die Indiërs gezien, ! ? Dat is pas zelfrelativering, ! goddelijk gewoon !
Herr Flick is offline  
Oud 9 november 2004, 14:08   #118
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Gij kick zodanig op de term "correcten" dat ik je verdenk een Tipexsnuiver te zijn.


Fuck off! Mooi correct hé!
Ik gebruik ook alternatieve woorden hoor, zoals neo-victoriaans fatsoenvolkje of ook Dhimmi's.

Het gaat er maar om dat er hier een politieke elite (en bijhorende onderkruipers) bestaat die bepaalt wat goed en wat fout is.

Ze hebben zelfs iets religieus over zich want net zoals een kerk creeëren ze dogma's, geloven ze in een utopie, preken ze de waarheid, houden ze zich strikt aan principes, beslissen ze wie "goed" en "slecht" is, en, tot slot: Ze maken ze zich schuldig aan paternalisme "wij weten wat goed voor u is".

Als volgeling moet je een typische kuddegeest hebben. Die volgelingen zijn dan in mijn ogen een bende halfzachte schapen.
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline  
Oud 9 november 2004, 14:42   #119
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Ik gebruik ook alternatieve woorden hoor, zoals neo-victoriaans fatsoenvolkje of ook Dhimmi's.

Het gaat er maar om dat er hier een politieke elite (en bijhorende onderkruipers) bestaat die bepaalt wat goed en wat fout is.

Ze hebben zelfs iets religieus over zich want net zoals een kerk creeëren ze dogma's, geloven ze in een utopie, preken ze de waarheid, houden ze zich strikt aan principes, beslissen ze wie "goed" en "slecht" is, en, tot slot: Ze maken ze zich schuldig aan paternalisme "wij weten wat goed voor u is".

Als volgeling moet je een typische kuddegeest hebben. Die volgelingen zijn dan in mijn ogen een bende halfzachte schapen.
Je hebt het Vlaams blok goed geëvalueerd.


Heeft echter weinig op mij van toepassing.
Het Skill Effect is offline  
Oud 9 november 2004, 14:48   #120
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Ik ben best wel akkoord, en ik ben er bang voor, wanneer de moord op van Gogh een precedent wordt.

Er zal in de huidige multi-culturele samenleving geen plaats meer zijn voor kunst of humor van mensen die iets meer begrijpen dan het gemiddelde, of mensen met een iets excentrieker gedachtengoed. Dit proces is al bezig sinds jaren.

Het is makkelijker te begrijpen door het voorbeeld van internet chatboxen waar in de vroege jaren 90 enkel het kruim van de informaticawereld vertoefde, en de gesprekken hoogstaand, verrijkend en humoristisch waren. Tegenwoordig zit jan en allemaan op een chatbox en is er absoluut geen ruimte voor enige conversatie wat dan ook. Mensen met een iets afwijkende mening worden direkt afgesnauwd en afgeschoten door de chatmassa. Dat is in het klein, en in essentie, wat ook met onze cultuur aan de hand is.

Het probleem is dat wij zéér hard worden aangepakt als we kritiek gaan leveren op de nieuwkomers, maar de nieuwkomers niet aangepakt kunnen worden wanneer ze ons in vreemde talen "bespreken".

Het is dus voorlopig enkel maar een zeer gevaarlijk éénrichting proces waarvan enkel wij, pech-hebbers die al honderden jaren in dit land wonen, het slachtoffer worden.

.
Ik ben het ook gedeeltelijk met je eens.

Maar ik zie langs beide kanten duidelijke tekenen van verzuring en gebrek aan relativeringsvermogen. Ik vind het duidelijk tweerichtingsverkeer, zie maar naar de schoolbombardementen in Eindhoven.
Argressie zie je langs beide kanten opsteken.

Belangrijker dan de ander met de vinger te wijzen is te kijken naar hoe men dit kan oplossen zonder geweld.

Eigenlijk is het in een ruzie niet zozeer belangrijk wie ermee gestart is, maar wel wie er het eerste mee ophoud.

Voorlopig zie ik langs beide kanten niet veel beterschap.
Het Skill Effect is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be