Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 november 2018, 13:21   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Eigenlijk moet je dan Europa in vraag stellen.
Je mag daarbij 3 regeringen schrappen.

Alleen Vlaanderen en Wallonië.
Brussel is gewoon Vlaanderen.
Stop met die tweetaligheid en met al die reutemeteut.
Deal !!
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2018, 14:39   #22
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe kun je eigenlijk verhinderen dat er aanvragen worden ingediend?

Kan je niet, maar je kan er wel voor zorgen dat België niet het geprefereerde bestemmingsland wordt door geen spreekwoordelijke melk en honing aan te bieden. Des te beter de voorwaarden na toelating, des te meer aanvragen je mag verwachten.
Wanneer migranten ongezien over de grens kunnen passeren, dienen ze enkel in het land dat dat zij verkiezen een aanvraag in. Anders lopen ze het risico dat ze in andere landen geen asiel meer mogen aanvragen.

Ik zie in het artikel dat het grootste deel Palestijnen en Syriërs betreft. Voor deze groep is het natuurlijk duidelijk dat deze nooit mogen worden erkend als oorlogsvluchteling. In de grootste delen van deze landen is en namelijk geen oorlog.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2018, 15:22   #23
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat verschil in levensstandaard bestaat al minstens 100 jaar. Waarom is deze massale immigratie dan een fenomeen van de laatste jaren? Enkel en alleen omdat we het toelaten.

Als jullie de cumulatieve erfenis van de generaties voor ons willen weggeven aan al wie hier geraakt, voor mij niet gelaten. Verlies echter niet uit het oog dat je daarmee de toekomst van uw kinderen en volgende generaties zwaar hypothekeert. Nog eens, voor mij niet gelaten.
Toelaten? Nee hoor, ons wordt niks gevraagd en omdat deze massale immigratie georkestreerd en gefinancierd werd.
Niemand schijnt zich af te vragen waar deze 'straatarme vluchtelingen' duizenden euros vandaan halen om mensensmokkelaars van te betalen om, duizenden km en tal van landen verder ten koste van de welvaart en op kap van de bevolking, te komen leven zonder hun gezin.
Kan het laffer, je land ontvluchten en je hongerende gezin in het gevaar en in de puinhopen achterlaten? (Tenzij je natuurlijk fors beloond wordt als verdoken 'huurling' en je gezin zo kan onderhouden?)
Bewijst dat feit alleen al niet welke (eu/politieke) bedoeling deze moslim invasies hebben?

De zelfverloochenende linkiewinkies zijn verantwoordelijk voor het voortduren van deze wantoestand waardoor de toekomst aan hun eigen en onze klein/kinderen ontnomen wordt en dat zal niet vergeten worden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2018, 16:14   #24
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.213
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe kun je eigenlijk verhinderen dat er aanvragen worden ingediend?
Door die vluchtelingenwaanzin te stoppen. Uit de verdragen treden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2018, 17:19   #25
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Ojee op Twitter "schaft" den Theo anders alles
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 13:06   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Men gooit zelfs al met 'stenen' naar Francken en Jambon en naar de N-VA.

Onveiligheid Noordstation verhit gemoederen.

Citaat:
Het terrein van de bushaltes wordt gehuurd door De Lijn is dus eigenlijk privéterrein. De politie van Schaarbeek kan er patrouilleren, maar heeft strikt genomen geen opdracht om het te bewaken. "Dit is het gevolg van de politiek van Francken en Jambon", zegt Clerfayt. "Minister Weyts heeft gelijk, het kan niet dat Jambon en Francken deze mensen zonder oplossing laten. Daarmee zegt hij eigenlijk dat hun beleid problemen veroorzaakt in Brussel."
Dus zoals u al merkt staat men nog steeds open om ze allemaal maar te blijven binnenhalen en te blijven bepamperen.

Of dat uiteindelijk een goede zaak zal zijn dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Dat zal de toekomst uitwijzen.

Men mag het mij niet kwalijk nemen maar ik heb er echt géén goed oog in, de toekomst die ons te wachten staat.

invasie, invasie, invasie, overrompeling dat is het enige doel van de 'Paard van Troje menners' op huidig ogenblik.

Maar kom, het is overal ter wereld aan de gang, daarbij kijken we even oogluikend naar de USA.

Die hun jarenlange voorbereiding tot het overspoelen van de rest van de wereld is op huidig ogenblik een feit geworden maar er zijn er nog steeds velen die er een goed oog in blijken te hebben en het gevaar er niet van zien of niet willen van zien om de één of andere reden. (die reden: *kassa*kassa*)

Ik niet period
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 november 2018 om 13:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 13:15   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
hopelijk moet je ook n keer vluchten en het land waar je naar toe wil zegt ook
Geen bed/bad/eten/drinkgeld , dan zal het huilie huilie zien
Drinkgeld?? Are you kidding me???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 13:20   #28
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Toelaten? Nee hoor, ons wordt niks gevraagd en omdat deze massale immigratie georkestreerd en gefinancierd werd.
Niemand schijnt zich af te vragen waar deze 'straatarme vluchtelingen' duizenden euros vandaan halen om mensensmokkelaars van te betalen om, duizenden km en tal van landen verder ten koste van de welvaart en op kap van de bevolking, te komen leven zonder hun gezin.
Kan het laffer, je land ontvluchten en je hongerende gezin in het gevaar en in de puinhopen achterlaten? (Tenzij je natuurlijk fors beloond wordt als verdoken 'huurling' en je gezin zo kan onderhouden?)
Bewijst dat feit alleen al niet welke (eu/politieke) bedoeling deze moslim invasies hebben?

De zelfverloochenende linkiewinkies zijn verantwoordelijk voor het voortduren van deze wantoestand waardoor de toekomst aan hun eigen en onze klein/kinderen ontnomen wordt en dat zal niet vergeten worden.
Kom oma..natuurlijk zijn veel van die migranten moslim ja. Maar dat is niet waarom ze komen.
Wel omdat een heel dorp hoopt dat zij het zullen maken, geld kunnen opsturen zodat de familie het beter heeft.

Omdat voor hen een huis wordt gekocht, geld wordt opgestuurd om kinderen naar behoorlijke scholen te laten gaan, te leven.

Wie hier komt brengt een gigantische druk mee, tegenover achtergebleven familie en wie het mogelijk maakte om hier te komen. Geld moet verdient worden.
De vraag is wel; kunnen al die mensen dat? En indien niet, komen ze dan in illegale arbeidscircuits terecht, prostitutie, mensenhandel en criminaliteit?

Er verdwijnen veel kinderen..wat gebeurt er met hen? Waar zijn ze?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 14:01   #29
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Heel die migratiestromen zijn onder een rechtse regering begonnen in België.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 14:18   #30
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Iemand schreef er een boek over, de manieren die ze bezigen om tot in de EU te geraken.



BRON

Slotregel naast het artikel: SCHOCK Merkels Ära ist vorbei! Diese Buch wird am 30.11 alles enthüllen!
Wat bezielt die verrekte NGO's eigenlijk? Waarom willen die per se een zo groot mogelijke troep migranten naar Europa halen? Met andere woorden, welk soort agenda voeren die eigenlijk? Welk belang hebben zij er bij om de Europese samenleving onderuit te halen?
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 15:08   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Heel die migratiestromen zijn onder een rechtse regering begonnen in België.
We hebben in België nog nooit een rechtse regering gehad. Wat rechtsere linksen? Misschien.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 18:07   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Tijdens mijn surftochten op het net botste ik op volgend artikel.

'Het Vlaams Belang is niet racistisch'

Citaat:
Uit het artikel: Tot slot wil ik David Van Peteghem geruststellen: in het kader van een 'update van het cordon sanitaire' heeft politicoloog Carl Devos, nu men aanvoelt dat het niet meer vol te houden is dat het Vlaams Belang racistisch is, de aanzet gegeven om een cordon sanitaire te leggen rond 'politici die de islam per definitie onverzoenbaar vinden met de democratie'. Dat daardoor ook vele ex-moslims en islamhervormers zouden worden uitgesloten, is wellicht collateral damage.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 19:16   #33
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je iedereen die het in eigen land slechter heeft wil naar hier halen ga je België vol appartementsblokken van minstens 20 verdiepingen hoog moeten zetten. Dat mag dan voor uw rekening zijn.
Die dobbernegers-dobberbruinen die nu de MZ oversteken zouden beter de handen uit de mouwen steken in eigen land en dat opbouwen.
Maar waarom zouden ze als ze hier gratis zonder tegenprestatie per maand kunnen KRIJGEN waar ze ginder 5 jaar moeten voor WERKEN.
Dat is de grote kwaal...………...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 19:18   #34
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Heel die migratiestromen zijn onder een rechtse regering begonnen in België.
Wanneer was die er???????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 15:41   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat bezielt die verrekte NGO's eigenlijk? Waarom willen die per se een zo groot mogelijke troep migranten naar Europa halen? Met andere woorden, welk soort agenda voeren die eigenlijk? Welk belang hebben zij er bij om de Europese samenleving onderuit te halen?
Was ik geen fan van Nostradamus dan las ik met enige 'graagte' het volgende artikel tijdens mijn welbekende surftochten.

Op uw vraagstelling naar de forumlezers toe wilde ik het volgende even onder de aandacht trekken.

'Achter islamisering zit een plan'

Citaat:
De islamisering van Europa gaat volgens een bepaalde strategie, geeft Machteld Zee aan in haar boek Heilige Identiteiten dat vandaag verschijnt. ,,Pas als je de kennis bezit, zie je wat er gaande is."
En als dat nog niet dramatisch genoeg was dan surfte ik (<- EGO zonder tripper) maar rustig verder en kwam ik dit tegen:

"Moslims zullen Europa binnenvallen en inwoners verdrijven"

(een voorspelling van de blinde Bulgaarse zienster Baba Vanga)

Baba Vanga Predictions for 2019

Velen onder ons zullen het werk van de zieners veroordelen maar toch zou ik die 'zienswijzen' niet direct onderschatten en zeker niet met een korreltje zout gaan nemen want dat zou best wel eens kunnen waar zijn in de zin van als je ziet hoe het er op huidig ogenblik aan toe gaat in de wereld/de EU)

Te ver gezocht of net niet?

p.s.

Warum wird die tausendjährige Geschichte des arabisch-muslimischen Sklavenhandels verschwiegen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2018 om 16:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 16:05   #36
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De instroom zit stevig in de lift sinds juli. Een zomerse piek is niet ongewoon, maar de klim heeft zich ook in oktober verdergezet. Met 2.750 asielaanvragen - vooral ingediend door Syriërs en Palestijnen - is vorige maand een stijging van 17% genoteerd tegenover september. In vergelijking met oktober vorig jaar is er zelfs een toename van 54%.

Alle "inspanningen" en NVA-goed-nieuws-shows ten spijt faalt Theo zijn politiek. Veel bla bla, weinig boem boem.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...agen~ae87eb4e/
Theo zou misschien beter op zijn lauweren gaan rusten en jullie jullie plan laten trekken met de binnenstromende miserie? Want, zoals ik al zo dikwijls opmerkte, er zitten er anderen klaar om dat eens in zijn plaats te gaan doen, en veel beter nietwaar? Wie waren dat alweer?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 16:13   #37
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe kun je eigenlijk verhinderen dat er aanvragen worden ingediend?
Door de regeltjes van Europa betreffende de immigratie in de vuilbak te kieperen en zelf alles wat hier niet thuishoort er uit te gooien. Uiteraard zonder ze eerst het standaardpakket woning, leefloon, kindergeld, advocaat enz cadeau te doen. Ze kunnen op bepaalde plaatsen komen eten, slapen kunnen ze in het Noorderstation and that's it!
Het zou wel eens kunnen dat de landen rondom ons en verder binnen de kortste keren hetzelfde doen.
Het is dat of de maatschappij naar de ondergang leiden. Het zijn er miljoenen die nog op komst zijn...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 16:15   #38
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
hopelijk moet je ook n keer vluchten en het land waar je naar toe wil zegt ook
Geen bed/bad/eten/drinkgeld , dan zal het huilie huilie zien
Wij behoren niet tot het soort landen gevuld met onnozelaars die niets beter te doen hebben dan oorlogje te spelen. Onze tijd van oorlogen is voorbij voor nog een heel eind dacht ik!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 16:21   #39
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wij zijn ook al moeten vluchten hoor.
Meestal was dat Nederland en Engeland.
Afrikaanse landen waren daar niet bij denk ik.
En dan was dat niet vluchten met de bedoeling in een ander land op andermans kosten te gaan leven voor de rest van hun bestaan! De grote meerderheid kwam terug na de oorlog en diegenen die er bleven stonden niet aan het ocmw maar hadden werk gevonden, een zaak opgebouwd enz
Het is al genoeg gezegd dat tachtig of meer procent van diegenen die hier binnenwaaien kandidaat-profiteurs zijn! Als je al die jonge negerkoppen naast elkaar geperst op een bootje zien zitten zien die er echt niet uit alsof ze pas uit een oorlog zijn ontsnapt!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 16:27   #40
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Zolang het verschil in levensstandaard te groot blijft gaan die aanvragen blijven toekomen. Nu goed, het is niet omdat men asiel aanvraagt dat men het ook krijgt he.
Ondertussen is ook gebleken dat wie geen asiel krijgt hier ook zo goed als zonder problemen kan blijven rondhangen zolang ze er zin in hebben. Nu en dan is er eens een media-shownummertje over iemand die effectief het land uitvliegt. Kijk maar naar huidig gevaarlijk krapuul zoals Belcacem en de Zwarte Weduwe. Bijverdienste of hoofdverdienste voor de advocaten...
Wat er ook gedaan zal worden, er was altijd en er zal altijd een verschil in levenstandaard zijn tussen landen. Vroeger was dat ook zo, maar toen waren de mogelijkheden er niet om te "verhuizen" zoals nu.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be