Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2002, 13:35   #1
Anonymous
Partijlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 276
Standaard

In de voorbije week is er heel wat commotie geweest rond de onderlinge relaties tussen de liberale en de groene ministers.
Eerst was er Jaak Gabriëls die opperde voor meer industriegebied op de plaats van natuurgebied, daarna de rel tussen Dua, die na maanden van opgekropte woede alle frustratie uit haar kleine lichaam perste aan het adres van "coach" Patrick Dewael.En nu vraagt Vogels nog eens een bom geld om de wachtlijsten af te kunnen bouwen.

Hoe staan jullie hier tegenover, zoals jullie wel al hadden kunnen denken kies ik voor de liberalen met een goede budgettaire politiek i.p.v. de bakken geld naar buiten te gooien met de groenen, maar er zullen zeker andere meningen zijn...
Anonymous is offline  
Oud 9 juni 2002, 20:15   #2
Anonymous
Partijlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 276
Standaard

Als ge het mij vraagt: dit was gewoon een ge-ensceneerd nummertje om te laten zien dat er toch nog verschillen zouden bestaan tussen de traditionele partijen, en dit met het oog op de volgende verkiezingen. Het heeft eerlijk gezegd niet veel indruk op mij gemaakt: het was allemaal opgezet spel.
Anonymous is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be