Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 18 mei 2006, 00:44   #1
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard "Van Themsche is geen nazi-doder"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
[SIZE=4][SIZE=3],,Van Themsche is geen nazi-doder''[/SIZE]
[/SIZE]
Hans Van Themsche wordt afgeschilderd als een koele nazi-doder. Dat is hij niet, zegt zijn advocaat.

Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages. De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht en hij droeg ook geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen. Dat zegt zijn advocaat Bart Herman.

Hij weerlegde hiermee gisteren na afloop van de raadkamer een reeks beweringen die in de eerste dagen na de moorden op au pair Oulemata Niangadou (24) en de kleine Luna (2,5) de wereld werden ingestuurd. ,,Ik heb de laatste dagen veel pseudo-experts een mening horen geven over het dossier en over mijn cliënt terwijl ze er eigenlijk niets van kennen.'' De advocaat bevestigt wel dat zijn cliënt vanuit het internaat in Roeselare naar Antwerpen reisde met de bedoeling vreemdelingen om te brengen. ,,Hoe hij daartoe gekomen is, is onduidelijk. Hij zoekt op dit moment zelf nog altijd naar een verklaring voor zijn daden. Volgens mij verkeerde hij in een soort roes. Hij wilde zelfmoord plegen.''
Dit artikel is nooit op de voorpagina van de site van De Standaard verschenen. Je moet er echt naar zoeken als je weet dat het in de papieren editie staat.

Tenzij die advocaat liegt (het parket kan dat snel tegenspreken) dan kan je met heel wat "nieuwsfeiten" van dag 1 komaf maken. De extreem-rechtse sites en het feit dat de dader de zakken vol had met VB foldertjes klopten dus niet.

Als je de machinaties achter de berichtgeving nu nog niet ziet, dan zal het nooit komen.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 mei 2006 om 00:49.
Jazeker is offline  
Oud 18 mei 2006, 00:50   #2
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Dutroux was geen slecht mens: zijn advocaat zegde dat hij elke week twintig frank in de schaal legde van de plaatselijke kerk!
Ze moesten die joernalisten van Extremistisch Vrt, die van de Standaard en vooral die van De Morgen nu eens eindelijk *knip*!
Waarom horen we hier niet van? Is het omdat Dutroux, moest hij in Vlaanderen leefde, bij het Vb zou gaan (jeugdafdeling: blond, mooi en dom!)

Er een mopje van maken is geen geldig excuus om op te roepen tot geweld.

mvg,
Arnold.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 mei 2006 om 00:51.
ericferemans is offline  
Oud 18 mei 2006, 00:51   #3
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

boh, tis maar wat de advocaat zegt ook hé. niet echt sluitend bewijs. en mss kwam hij niet op de site van blood & honour, maar alles hangt af van wat je onder extreem-rechts verstaat zeker? alleszins, de idee dat vreemdelingen slecht zijn en moeten worden afgeknald komt ergens vandaan.
ingenious is offline  
Oud 18 mei 2006, 01:03   #4
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
boh, tis maar wat de advocaat zegt ook hé. niet echt sluitend bewijs. en mss kwam hij niet op de site van blood & honour, maar alles hangt af van wat je onder extreem-rechts verstaat zeker? alleszins, de idee dat vreemdelingen slecht zijn en moeten worden afgeknald komt ergens vandaan.
Dat eerste wat je daar zegt : "het komt maar van de advocaat". Het zou voor die advocaat gewoon zelfmoord (geen grapje bedoeld) zijn om aan het begin van een zaak te liegen. Die spreekt enkel over wat het parket hem kan verzekeren. Het is makkelijk voor aanhangers van extreem-rechts hier om er wat op los te fantaseren, maar dat doe je als advocaat niet aan het begin van je zaak. Dat zou meteen de doodsteek betekenen.

Die idee van die slechte vreemdelingen komen inderdaad ergens vandaan. Tijdens het eerste verhoor van de dader zei die dat hij erg gepest werd door allochtone jongeren toen hij in Antwerpen school liep. Dat is het woord van de dader en misschien kan het parket daar verder wat uit puren. Maar de aanvangsbewijzen als zou de dader foldertjes van het VB in zijn zakken hebben gehad, en op extreem-rechtse sites zijn geweest, kloppen niet. Tenzij die advocaat keihard staat te liegen, maar het zijn niet getuigen of advocaten die de zakken van de dader doorzocht hebben... dat is het parket. Dat parket had nu al een tegenbericht de wereld kunnen insturen.

Ik wil je niet beroven van wat je gelooft, maar de feiten lijken eindelijk door te dringen na dagen van hysterie.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 mei 2006 om 01:03.
Jazeker is offline  
Oud 18 mei 2006, 01:46   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dutroux was geen slecht mens
Rare onzin die je hier post. Het parket zal meteen met bewijzen komen als die advocaat liegt.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 18 mei 2006, 02:14   #6
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
boh, tis maar wat de advocaat zegt ook hé. niet echt sluitend bewijs. en mss kwam hij niet op de site van blood & honour, maar alles hangt af van wat je onder extreem-rechts verstaat zeker? alleszins, de idee dat vreemdelingen slecht zijn en moeten worden afgeknald komt ergens vandaan.
Eens kijken, : grootvader oostfronter, vader Voorpost en Vuil Belang, tante VB geparachuteerde volksvertegenwoordiger, oom medeoprichter VBJ

Hoe zou die jongen toch aan dergelijke ideëen zijn gekomen... 't is me een raadsel...
filosoof is offline  
Oud 18 mei 2006, 02:30   #7
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dutroux was geen slecht mens: zijn advocaat zegde dat hij elke week twintig frank in de schaal legde van de plaatselijke kerk!
Ze moesten die joernalisten van Extremistisch Vrt, die van de Standaard en vooral die van De Morgen nu eens eindelijk gaan doodschieten!
Waarom horen we hier niet van? Is het omdat Dutroux, moest hij in Vlaanderen leefde, bij het Vb zou gaan (jeugdafdeling: blond, mooi en dom!)
Dat Buisseret en Dutroux elkaar niet gekend hebben, hoe is 't mogelijk... die Waal kon geen nederlands, zeker?
filosoof is offline  
Oud 18 mei 2006, 06:36   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Extreem-rechtse sites komen in het nieuws wegens de heksenjacht ertegen.
Daardoor is het perfect aanvaardbaar dat ook linksen eens een kijkje gaan nemen.
Een cookie van Bloed&Honor in je cache, is bijgevolg absoluut geen bewijs dat je een adept bent.
Heel dat 'guilt-by-association-gedoe' is bijgevolg veelal te catalogeren als loze stemmingmakerij.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 18 mei 2006, 07:25   #9
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
boh, tis maar wat de advocaat zegt ook hé. niet echt sluitend bewijs. en mss kwam hij niet op de site van blood & honour, maar alles hangt af van wat je onder extreem-rechts verstaat zeker? alleszins, de idee dat vreemdelingen slecht zijn en moeten worden afgeknald komt ergens vandaan.
zo kan je ook de rest van de bewering bvb. van Vermassen catalogeren als advocatenpraat he..
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 mei 2006, 07:33   #10
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

volgens zijn beste vriend zou hij nochtans al meerdere malen racistische praat hebben geuit en had hij het constant over "makkakken" en dergelijke. ma neen hoor, een racist was hij niet....
vlijmscherp is offline  
Oud 18 mei 2006, 07:43   #11
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
"Hij zoekt op dit moment zelf nog altijd naar een verklaring voor zijn daden. Volgens mij verkeerde hij in een soort roes. Hij wilde zelfmoord plegen.''
Komaan nu Jazeker. De media heeft de banden van die smeerlap met extreem-rechts misschien overdreven maar dat moet er ons niet toe brengen om hem in verdediging te nemen. Hij zoekt zelf naar een verklaring voor wat hij gedaan heeft? Maak dat een andere wijs. Dat is typische advokaten taal. De advokaat van de tweede moordenaar van Joe zei precies hetselfde : zijn klant wist het zogezegd ook niet.

Die van Themsche is tuig. Hij is een prachtargument om de doodstraf weer in te voeren. Wil zogezegd zelfmoord plegen maar kijk eens wie nog leeft en wie wel dood is? Ik heb totaal geen medelijden met hem en ze mogen hem zo zwart schilderen als ze willen, het zal mij worsdt wezen. Pas op dat je in jouw drang om het Belang te willen verdedigen - wat ik ergens begrijp - je ook dat stuk klrapuul niet gaat witwassen.

Hij wist verdomd goed wat hij deed.
Kaal is offline  
Oud 18 mei 2006, 07:54   #12
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Komaan nu Jazeker. De media heeft de banden van die smeerlap met extreem-rechts misschien overdreven maar dat moet er ons niet toe brengen om hem in verdediging te nemen. Hij zoekt zelf naar een verklaring voor wat hij gedaan heeft? Maak dat een andere wijs. Dat is typische advokaten taal. De advokaat van de tweede moordenaar van Joe zei precies hetselfde : zijn klant wist het zogezegd ook niet.

Die van Themsche is tuig. Hij is een prachtargument om de doodstraf weer in te voeren. Wil zogezegd zelfmoord plegen maar kijk eens wie nog leeft en wie wel dood is? Ik heb totaal geen medelijden met hem en ze mogen hem zo zwart schilderen als ze willen, het zal mij worsdt wezen. Pas op dat je in jouw drang om het Belang te willen verdedigen - wat ik ergens begrijp - je ook dat stuk klrapuul niet gaat witwassen.

Hij wist verdomd goed wat hij deed.
Ik lees nogal veel emotie in jouw reactie, en dat verbaast me.

Even terug naar de feiten, aangehaald door de advocaat en niet weerlegd door gerecht of pers:
- Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages.
- De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht
- Hans Van Themsche droeg geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen

Al langer bekende feiten:
- Van Temsche is geen lid van het VB
- In de pers was ook te lezen dat ook zijn ouders geen lid zijn van het VB

Dit alles is lijnrecht in tegenstrijd met alles wat de voorbije dagen in de media, door karrevrachten politici en deskundologen en zelfs door het gerecht beweerd is. Men liegt met andere woorden dat men zwart ziet. Waarom: dat lijkt me de relevante vraag.
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 18 mei 2006 om 08:09.
baarle is offline  
Oud 18 mei 2006, 07:57   #13
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik lees nogal veel emotie in jouw reactie, en dat verbaast me.

Even terug naar de feiten, aangehaald door de advocaat en niet weerlegd door gerecht of pers:
- Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages.
- De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht
- Hans Van Themsche droeg geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen

Al langer bekende feiten:
- Van Temsche is geen lid van het VB
- In de pers was ook te lezen dat ook zijn ouders geen lid zijn van het VB

Dit alles is lijnrecht in tegenstrijd met alles wat de voorbije dagen in de media, door heel politici en deskundologen en zelfs door het gerecht beweerd is. Men liegt met andere woorden dat men zwart ziet. Waarom: dat lijkt me de relevante vraag.
Wat niet wegneemt dat die moordenaar zwaar moet gestraft worden.

Natuurlijk leven we in Belgie en de Ps-staat en zal hij binnen 10 jaar ten laatste wel terug vrij komen zeker...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 mei 2006, 08:10   #14
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik lees nogal veel emotie in jouw reactie, en dat verbaast me.

Even terug naar de feiten, aangehaald door de advocaat en niet weerlegd door gerecht of pers:
- Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages.
- De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht
- Hans Van Themsche droeg geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen

Al langer bekende feiten:
- Van Temsche is geen lid van het VB
- In de pers was ook te lezen dat ook zijn ouders geen lid zijn van het VB

Dit alles is lijnrecht in tegenstrijd met alles wat de voorbije dagen in de media, door karrevrachten politici en deskundologen en zelfs door het gerecht beweerd is. Men liegt met andere woorden dat men zwart ziet. Waarom: dat lijkt me de relevante vraag.
dus zijn beste vriend liegt?? en vooral: hij zelf liegt. Want hij zelf heeft verklaard uit racistische overwegingen die mensen vermoord te hebben.
vlijmscherp is offline  
Oud 18 mei 2006, 08:11   #15
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Wat niet wegneemt dat die moordenaar zwaar moet gestraft worden.
Vanzelfsprekend, zoals elke dubbele moordenaar. Niet meer of niet minder. In een normaal land zou hij tweemaal levenslang krijgen en nooit meer vrijkomen.
__________________
baarle is offline  
Oud 18 mei 2006, 08:18   #16
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en vooral: hij zelf liegt. Want hij zelf heeft verklaard uit racistische overwegingen die mensen vermoord te hebben.
Als men echt wil voortgaan op de woorden van de moordenaar zelf, zoals jij hier doet, dan moet men vaststellen dat we die tot nu toe nog niet gehoord hebben. We hebben wel, een dag na de moorden al, een overhaaste versie van het parket gehoord. En nu horen we een versie van zijn advokaat. Die zijn lijnrecht in tegenstrijd met elkaar. Daaruit blijkt alvast dat er heel wat monitoring en spinning rond deze zaak aan de gang is. Om over zijn motivatie te kunnen oordelen op basis van zijn eigen woorden, zou het dus geen slechte zaak die woorden uit zijn eigen mond te horen.
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 18 mei 2006 om 08:18.
baarle is offline  
Oud 18 mei 2006, 08:26   #17
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

De feiten zijn als volgt. De moorden zijn gebeurd met racistische motieven: dat heeft de dader toegegeven en zijn advocaat herhaalt dat. Hij komt uit een gezin dat een voor racisme veroordeelde partij aanhangt en - nog belangrijker - zijn vader was bij Voorpost (wat als de "opvolger" van de verboden VMO wordt gezien), dus het is duidelijk waar hij zijn inspiratie haalde voor zijn racistische ideeën. Waarom is het toch zo moeilijk om die racistische inslag en zijn achtergrond te aanvaarden?
Edina is offline  
Oud 18 mei 2006, 09:10   #18
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik lees nogal veel emotie in jouw reactie, en dat verbaast me.
Het verbaast je? Ik ben gewoon ziedend als ik moet lezen hoe die smerige advokaat suggereert dat wij misschien medelijden zouden moeten hebben met een koelbloedige moordenaar. Hoe gruwelijk voor de families om te moeten aanhoren dat arme Hans Van Temsche "nog altijd naar een verklaring zoekt" en dat hij zogezegd zelfmoord wou plegen alsof dat een excuus zou zijn.

De hetze rond de morele verantwoordelijkheid van het VB is een debat apart. Let wel op dat je door je te verzetten tegen de hypocriete beschuldigingen naar het VB toe de daden van die smeerlap niet begint te minimaliseren.
Kaal is offline  
Oud 18 mei 2006, 09:17   #19
Gibson
Burger
 
Gibson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
De feiten zijn als volgt. De moorden zijn gebeurd met racistische motieven: dat heeft de dader toegegeven en zijn advocaat herhaalt dat. Hij komt uit een gezin dat een voor racisme veroordeelde partij aanhangt en - nog belangrijker - zijn vader was bij Voorpost (wat als de "opvolger" van de verboden VMO wordt gezien), dus het is duidelijk waar hij zijn inspiratie haalde voor zijn racistische ideeën. Waarom is het toch zo moeilijk om die racistische inslag en zijn achtergrond te aanvaarden?
het parket heeft vrij snel duidelijk gemaakt, dat de dader NIET uit een racistisch of geweldadig milieu komt - dat vermassen op terzake de ouders en het gezin de schuld wil toeschuiven is dan ook laaghartig. Er is maar één schuldige en dat is de dader zelf, moraliteit is een zeer relatief begrip te gebruiken naar eigen goeddunken
__________________
[SIZE=1][SIZE=1]Sammy Says; enthousiastic people suck[/SIZE][/SIZE]

Laatst gewijzigd door Gibson : 18 mei 2006 om 09:19.
Gibson is offline  
Oud 18 mei 2006, 09:19   #20
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

I het hier jullie bedoeling om extreem-rechts te verdedigen of het VB?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be