Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 20 mei 2006, 13:10   #21
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Een partij predikt racisme. Jan stemt voor die partij. Dan kan je toch zeggen dat Jan akkoord is met hetgeen de partij predikt.
en jij bent accoord met partijen die het wereldrecord zelfmoorden scherper heeft gesteld?
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:11   #22
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Ja, zo heb ik ne De Gucht ook eens horen verkondigen, dat als een land in Europa het waagde om tegen de Europese grondwet te stemmen, ze maar terug ter stembus moesten gaan, en dit zo dikwijls tot ze pro stemden. Nu kom, allemaal geen probleem. We leven toch al in een particratie, die gebruik maakt van de gesubsidieerde media om haar ideeen te verkondigen.
zoals ik al zei, dit land wordt geregeerd door gekken
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:14   #23
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
en jij bent accoord met partijen die het wereldrecord zelfmoorden scherper heeft gesteld?
Is dat een bevestiging van mijn stelling of een ontwijking ?
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:20   #24
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Is dat een bevestiging van mijn stelling of een ontwijking ?
dat doet er niet toe, begin eerst met een antwoord te geven en dan zien we wel verder.
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:22   #25
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

[quote=ericferemans;1717438]
Citaat:
. Maar dan zit ik met het "geval Milosovic". Deze communist merkte dat het nationalisme bij de Serviërs beter "pakte" dan een klassieke communistische ideologie. Het vervolg kennen wij.
.
Slobodan Milosevic zal je bedoelen. Deze wilde de Europese Serviërs waar hij de verantwoordelijkheid voor droeg behoeden voor de opkomst van de Islam. Omdat dit de Amerikanen niet goed uitkwam werd een Europese staat MET MEDEPLICHTIGHEID van andere Europeanen door Nato bommen in de as gelegd.
In feite hebben wij hier een Milosevic nodig.
slobodan is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:30   #26
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

[quote=ericferemans;1717438]
Citaat:
Anderzijds is vreemdelingenhaat, en rassenhaat, haat tegenover mensen van arabische origine of met een islamitische godsdienst niet toelaatbaar.
Wat jij "haat" noemt is gewoon afstand scheppen en is perfect toelaatbaar. Ik vind Arabische en andere Islamieten een bedreigend, grotesk en schadelijk element in ons straatbeeld en land.
Vergelijk het met een aversie voor katten en honden: ik zal die niet in huis halen maar zeker ook geen hondenmepper gaan spelen.
slobodan is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:33   #28
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
dat doet er niet toe, begin eerst met een antwoord te geven en dan zien we wel verder.
Mijn vraag over Jan was eerst. Dus jij eerst.
En uw zelfmoordvraag begrijp ik niet. Leg eens uit en dan zal ik antwoorden. Na jou natuurlijk.
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:35   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Een partij predikt racisme. Jan stemt voor die partij. Dan kan je toch zeggen dat Jan akkoord is met hetgeen de partij predikt.
Een partij zegt tegen het stemrecht voor vreemdelingen te zijn, Jan stemt voor die partij. Dan kan je toch zeggen dat Jan akkoord is met hetgeen de partij predikt.

Een andere partij zegt dat ze onverwijld B H V gaan splitsen, Jan stemt voor die partij. Dan kan je toch zeggen dat Jan akkoord is met hetgeen de partij predikt.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:36   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
*knip*

Ik ben hier nu een crimineel ... volgens de huidige politiek.

Hoe moet ik me nu gaan gedragen? Ik voel me niet geroepen om geweld tegen iets of iemand te gebruiken.

Geachte,

Gelieve de toon van uw posts te wijzigen.


Elo
Uw buurtmoderator
Modderator,

Sinds wanneer moeit de modderatie zich met de toon waarin een posting gesteld is?
Staan de toegelaten toonsoorten ergens in een reglement?

Ofwel staat er een aantoonbare onwettigheid in een posting, ofwel een aantoonbare schending van het reglement. Dat lijkt me al meer dan inperking genoeg.

Ge moogt uw forum natuurlijk runnen zoals ge wilt, en knippen wat ge wilt, maar als ik op toon moet beginnen letten, dan verdwijn ik nog rapper dan ik typ, en da's supersonisch hoor.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:43   #31
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Je wilt een herhaling van "Srebrenica" ???
Ken jij de ware toedracht van Srebrenica?
slobodan is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:48   #32
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een partij zegt tegen het stemrecht voor vreemdelingen te zijn, Jan stemt voor die partij. Dan kan je toch zeggen dat Jan akkoord is met hetgeen de partij predikt.

Een andere partij zegt dat ze onverwijld B H V gaan splitsen, Jan stemt voor die partij. Dan kan je toch zeggen dat Jan akkoord is met hetgeen de partij predikt.
Dat klopt helemaal. Durf jij nu ook toe te geven dat als jan op racisten stemt dat hij met racisme geen problemen heeft ?
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:50   #33
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Modderator,

Sinds wanneer moeit de modderatie zich met de toon waarin een posting gesteld is?
Staan de toegelaten toonsoorten ergens in een reglement?

Ofwel staat er een aantoonbare onwettigheid in een posting, ofwel een aantoonbare schending van het reglement. Dat lijkt me al meer dan inperking genoeg.

Ge moogt uw forum natuurlijk runnen zoals ge wilt, en knippen wat ge wilt, maar als ik op toon moet beginnen letten, dan verdwijn ik nog rapper dan ik typ, en da's supersonisch hoor.
Oproepen tot geweld en moord zijn niet toegelaten.
[SIZE=1]Hoewel racisme dat ook niet is en toch bulkt het hier van het racisme op dit forum[/SIZE].
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:51   #34
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

[quote=slobodan;1717518]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht

Slobodan Milosevic zal je bedoelen. Deze wilde de Europese Serviërs waar hij de verantwoordelijkheid voor droeg behoeden voor de opkomst van de Islam. Omdat dit de Amerikanen niet goed uitkwam werd een Europese staat MET MEDEPLICHTIGHEID van andere Europeanen door Nato bommen in de as gelegd.
In feite hebben wij hier een Milosevic nodig.
Ben jij oprecht aanhanger van massamoord???
ericferemans is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:54   #35
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht

Wat jij "haat" noemt is gewoon afstand scheppen en is perfect toelaatbaar. Ik vind Arabische en andere Islamieten een bedreigend, grotesk en schadelijk element in ons straatbeeld en land.
Vergelijk het met een aversie voor katten en honden: ik zal die niet in huis halen maar zeker ook geen hondenmepper gaan spelen.
Afstand scheppen? Discrimineren bedoel je, isoleren, appartheid?
Ok: we gaan dat eens oefenen: laat ons om te beginnen 15 procent van de bevolking hun stemrecht afnemen en isoleren in apparte wijken.
De Vb stemmers.
tevreden?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 mei 2006 om 13:54.
ericferemans is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:55   #36
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

[quote=ericferemans;1717596]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Afstand scheppen? Discrimineren bedoel je, isoleren, appartheid?
Ok: we gaan dat eens oefenen: laat ons om te beginnen 15 procent van de bevolking hun stemrecht afnemen en isoleren in apparte wijken.
De Vb stemmers.
tevreden?
naar oude gewoonte flauwekul.

tot nader order worden in dit land geen stemrechten afgenomen, enkel a volonte uitgedeeld.
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:59   #37
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik zet niet aan tot moord, maar maak alleen duidelijk dat ik me beter zou voelen, moesten de echte schuldigen van het maatschappelijk probleem aangepakt worden.
Kom zeg...
Eerst oproepen tot moord en dan "aanpakken" gebruiken. Je vergeleek toch duidelijk met de moord hé?
Hoe je zo verknipt kan geraken dat je mensen die duidelijk een oplossing zoeken, die willen verklaren hoe deze haat mogelijk is, die de daders aanduiden of proberen dit te doen gaat met de dood bedreigen lijkt me ziekelijk.
Mag ik je vragen van eens één seconde na te denken voor je je frustraties op moorddadige manier ventileert?
Jij beseft niet hoe erg dit overkomt indien de betrokkenen dit lezen of te lezen krijgen. Je beseft ook blijkbaar niet dat dit een reden is om ook jouw leven vervelend te maken, je telefoons af te tappen enz... Of denk je dat we over geen bescherming beschikken van onze politici en dat doodsbedreigingen niet ernstig worden genomen?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 mei 2006 om 14:00.
ericferemans is offline  
Oud 20 mei 2006, 14:01   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Oproepen tot geweld en moord zijn niet toegelaten.
De moderator spreekt van 'toon'.
Oproep tot geweld en ge ligt er direct af!
Dat kan er dus niet gestaan hebben.

[SIZE=1]
Citaat:
Hoewel racisme dat ook niet is en toch bulkt het hier van het racisme op dit forum[/SIZE].
Racisme mag weldegelijk, zolang het geen aanzetten tot discriminatie of geweld bevat.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 20 mei 2006, 14:03   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Dat klopt helemaal. Durf jij nu ook toe te geven dat als jan op racisten stemt dat hij met racisme geen problemen heeft ?
Zouden VB'ers zó konsekwent zijn?
Stemmen voor racisme én ermee akkoord gaan?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 20 mei 2006, 14:03   #40
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Modderator,

Sinds wanneer moeit de modderatie zich met de toon waarin een posting gesteld is?
Staan de toegelaten toonsoorten ergens in een reglement?

Ofwel staat er een aantoonbare onwettigheid in een posting, ofwel een aantoonbare schending van het reglement. Dat lijkt me al meer dan inperking genoeg.

Ge moogt uw forum natuurlijk runnen zoals ge wilt, en knippen wat ge wilt, maar als ik op toon moet beginnen letten, dan verdwijn ik nog rapper dan ik typ, en da's supersonisch hoor.
Een onverholen doodsbedreiging lijkt me inderdaad niet erg gepast in deze woelige tijden. Reglement terzijde gelaten (het mag niet volgens dit reglement): dit is er ver over.
ericferemans is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be