Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 4 juli 2005, 16:18   #1
cosmos
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 april 2005
Berichten: 73
Standaard Zaventem!dit is mijn actie voor alle mensen van deze staat!!!!

[font=Arial][size=2]geachte minister,[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Het enige dat men kan doen om de luchthaven en de dorpen erond tot reden te krijgen is de wetgeving ,die de mensen in hun recht brengen ,teniet verklaren .dat is zowat het eerste.Dat dit niet zo gemakkelijk ,ben ik wel weten van .[/size][/font]
[font=Arial][size=2]de volgende argumeneten en feiten die ik zie in dat wat er zich aan het verergeren is,moet worden weerhouden .[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Ik bezie dit dan even snel op economische en maatschappelijk vlak,met alles erbij waar ik voor sta"Gericht Algemeen Belang ,niet voor jou niet voor mij voor iedereen die tot de staat behoord.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]1.Het is een luchthaven die enorm werk vericht en waar veel mensen te werk gesteld zijn ,[/size][/font]
[font=Arial][size=2]2.de luchthaven is verbonden aan inkomsten en uitgave's,het is een internationale investerings bedrijf ,[/size][/font]
[font=Arial][size=2]3.Nationaal is het de enige grootste bedrijfs tak,van al wat er passeert,van mens tot goederen .[/size][/font]
[font=Arial][size=2]4.de veiligheid van deze luchthaven is versterkt sinds de aanslag van 2001,wat brengt dat de investering erin zit.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]5.Als het een complot zou zijn tegen de luchthaven zou het kunnen dat het is om een andere luchthaven de inkomsten en vervoer te laten overnemen en dat kan men zomaar niet maken terwijl men het wel bezig is.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]6.Wie heeft er buiten de mensen die in de media komen ,aan de sluiting of negatieve aandacht de voordelen uit?Zou hij /of zij erachter kunnen zitten ?jarenplan .[/size][/font]
[font=Arial][size=2]7.men kan de schade die er gaat zijn door de haven toe te doen of te beletten van te werken ,(reizen )vliegen ,en al de rest,helemaal niet indekken .Geloof me vrij hier zit dan wel meer achter,niemand die zo een bedrijf zou runnen of beheren gaan het zo maar even laten gaan .[/size][/font]
[font=Arial][size=2]8.De Belgische bevolking gaat zich niet meer gerust voelen als z'n luchthaven verdwijnd.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]9.met de wete is er zeker wel iets te doen ,hiervoor heb ik iets meer materie nodig en dan geef ik de diepste inzichten die een ander niet zomaar kan vinden en weten .[/size][/font]
[font=Arial][size=2]10.men heeft de mogelijkheid om :[/size][/font]
[font=Arial][size=2] -1*.de landingsbaan die er wel is,te benutten ,maak ze klaar ze is er voor en dat zal het dan ook zo moeten zijn .[/size][/font]
[font=Arial][size=2] -2*.de vertrekbanen blijven als evenwicht open ,zo kan het vervoer dat geland en zijn taak hier heeft gedaan .[/size][/font]

[font=Arial][size=2]*dit betekent dat zowel de bevolking die klacht over de overlasten bij het landen vermindert wordt met bijna een 35%.[/size][/font]
[font=Arial][size=2] de overlasten die de luchthaven met deze hele machtsvertoning heeft geborgen ,is voorbij.[/size][/font]

[font=Arial][size=2]Wel nu mogen jullie hierover eens nadenken of het goed genoeg is naar jullie en die van de andere ,voor mij ,zoals ik al zei ,vanaf ik meer inzichten kan hebben in het dossier dat bij het ministerie ligt ,dan vindt ik nog zeker wel een effectievere oplossing.Eeen vrede doet overal wel goed,dus ook bij jullie.[/size][/font]

[font=Arial][size=2] Hooggeachte groeten [/size][/font]
cosmos is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:29   #2
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

U kan consequent voor unitarisme pleiten. Deze wantoestanden zijn de schuld van de Vlaams- en Waals-nationalisten die ons met een gedrocht van een staatsstructuur hebben opgezadeld, geholpen uiteraard door de media.
Hans1 is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:32   #3
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
U kan consequent voor unitarisme pleiten. Deze wantoestanden zijn de schuld van de Vlaams- en Waals-nationalisten die ons met een gedrocht van een staatsstructuur hebben opgezadeld, geholpen uiteraard door de media.
Pieke is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:33   #4
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
een gedrocht van een staat
Ik ben blij dat je het eindelijk inziet.
Zeno! is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:38   #5
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Inderdaad, en de Vlaams- en Waals-nationalisten zijn de schuldigen.
Hans1 is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:42   #6
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Inderdaad, en de Vlaams- en Waals-nationalisten zijn de schuldigen.
whatever, honey
Zeno! is offline  
Oud 4 juli 2005, 16:44   #7
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Inderdaad, en de Vlaams- en Waals-nationalisten zijn de schuldigen.


Werkelijk ongelofelijk hoe sommigen volharden in hun domheid.
Guderian is offline  
Oud 4 juli 2005, 17:25   #8
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Inderdaad, dat zeg ik elke dag van de Vlaams-nationalisten.
Hans1 is offline  
Oud 4 juli 2005, 17:26   #9
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
whatever, honey
En gij vindt dat nog grappig ook. Wanneer stoute kinderen spelen, moeten ze ook hun speelgoed opruimen. Dus, begin maar.
Hans1 is offline  
Oud 4 juli 2005, 19:28   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Inderdaad, en de Vlaams- en Waals-nationalisten zijn de schuldigen.
[size=4]zegt de naam Durant u niets ? Ecolo ?[/size]
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 4 juli 2005, 19:30   #11
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Inderdaad, en de Vlaams- en Waals-nationalisten zijn de schuldigen.
neen, van ECOLO !!!!!! en dat zijn gééén Vlaams Nationalisten
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 4 juli 2005, 19:31   #12
tronca
Staatssecretaris
 
tronca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 2.797
Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=36613
tronca is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be