Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2015, 08:29   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard “Belgische regering mag snel eerste rechtszaken verwachten voor asielbeleid”

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Als een niet-geregistreerde asielzoeker die in Brussel op straat moet slapen een advocaat in de arm neemt, heeft de Belgische staat spoedig opnieuw dwangsommen aan zijn been. Dat zegt de Belgische tak van de VN Vluchtelingenorganisatie. ‘Als ze wensen te procederen, dan zullen we ons verdedigen’, reageert de staatssecretaris.
Sorry, maar dat had ik al lang zien aankomen punt

Dat zijn geen asielzoekers, dat zijn geen oorlogsvluchtelingen dat zijn gewoon lastigaards die men binnen de kortste keren terug huiswaarts moet sturen.

Wij kunnen u alleen maar een beperkte en tijdelijke humanitaire hulp bieden in de mate van het ons mogelijke. Als de situatie in uw landen terug leefbaar is, wat niet aan ons is om dat op te lossen eigenlijk. U hoeft dus niet te sedentair te worden in de EU want u weet dat u op een bepaald ogenblik teruggestuurd zal worden. U bent hier dus maar tijdelijk knoop dat goed in uw oren.

Daar ik nog al wel eens in Antwerpen kom denk ik dat het daar zo zou klinken: 'Dan vliegde mé zeep aan uw gat terug nor huis wettet!'

Of klopt dat al allemaal niet meer?

p.s. Zij die daar groot geld aan verdienen aan die invasie op de EU zullen dat waarschijnlijk anders zien denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 december 2015 om 08:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 08:54   #2
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Sorry, maar dat had ik al lang zien aankomen punt

Dat zijn geen asielzoekers, dat zijn geen oorlogsvluchtelingen dat zijn gewoon lastigaards die men binnen de kortste keren terug huiswaarts moet sturen.

Wij kunnen u alleen maar een beperkte en tijdelijke humanitaire hulp bieden in de mate van het ons mogelijke. Als de situatie in uw landen terug leefbaar is, wat niet aan ons is om dat op te lossen eigenlijk. U hoeft dus niet te sedentair te worden in de EU want u weet dat u op een bepaald ogenblik teruggestuurd zal worden. U bent hier dus maar tijdelijk knoop dat goed in uw oren.

Daar ik nog al wel eens in Antwerpen kom denk ik dat het daar zo zou klinken: 'Dan vliegde mé zeep aan uw gat terug nor huis wettet!'

Of klopt dat al allemaal niet meer?

p.s. Zij die daar groot geld aan verdienen aan die invasie op de EU zullen dat waarschijnlijk anders zien denk ik.

WIE of beter WELKE rechtse regerings partij gaat die vluchtelingen terug huiswaarts sturen als hun rechtse achterban vragende partij is voor goedkope werkkrachten ?

In De Zondag legt Karel Van Eetvelt (49), grote baas van ondernemersorganisatie Unizo, nogmaals uit waarom we de vluchtelingenstroom als een opportuniteit moeten zien.

http://www.demorgen.be/binnenland/un...odig-bab31cdc/
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 09:06   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
WIE of beter WELKE rechtse regerings partij gaat die vluchtelingen terug huiswaarts sturen als hun rechtse achterban vragende partij is voor goedkope werkkrachten ?

In De Zondag legt Karel Van Eetvelt (49), grote baas van ondernemersorganisatie Unizo, nogmaals uit waarom we de vluchtelingenstroom als een opportuniteit moeten zien.

http://www.demorgen.be/binnenland/un...odig-bab31cdc/
Ah dat is die vent die in 'De 'slimste' mens zat.

Geen idee van wie ze gaat naar huis sturen (lees: wie er uiteindelijk het lef voor heeft dat te doen) maar die 'goedkope' werkkrachten zijn wel een slag in het gezicht van de mensen die in ons land zelf op zoek zijn naar een job, afgestudeerden die gelijk de werkloosheid invliegen, kinderen en kleinkinderen die in de toekomst geen werk meer zullen vinden daar het gestolen is door de zogenaamde 'goedkope werkkrachten' uit andere landen.

Denkt u dat die goedkope werkkrachten goedkoop gaan blijven nadat ze volledig hebben weten te infiltreren op de meeste diensten en andere? I doubt it.

Naar zijn eigen zeggen:

Citaat:
'Vluchtelingen zijn vaak hooggeschoold en hebben aardig wat geld'
Stel ik mij de vraag wat 'die vluchtelingen' hier komen zagen en zeveren in de EU als ze dat allemaal hebben
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 december 2015 om 09:08.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 09:15   #4
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ah dat is die vent die in 'De 'slimste' mens zat.

Geen idee van wie ze gaat naar huis sturen (lees: wie er uiteindelijk het lef voor heeft dat te doen) maar die 'goedkope' werkkrachten zijn wel een slag in het gezicht van de mensen die in ons land zelf op zoek zijn naar een job, afgestudeerden die gelijk de werkloosheid invliegen, kinderen en kleinkinderen die in de toekomst geen werk meer zullen vinden daar het gestolen is door de zogenaamde 'goedkope werkkrachten' uit andere landen.

Denkt u dat die goedkope werkkrachten goedkoop gaan blijven nadat ze volledig hebben weten te infiltreren op de meeste diensten en andere? I doubt it.

Naar zijn eigen zeggen:


Stel ik mij de vraag wat 'die vluchtelingen' hier komen zagen en zeveren in de EU als ze dat allemaal hebben

Ik meende nochtans dat Belgische werklozen voor het RECHTSE volk, allemaal luierikken en profiteurs waren ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 10:55   #5
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
WIE of beter WELKE rechtse regerings partij gaat die vluchtelingen terug huiswaarts sturen als hun rechtse achterban vragende partij is voor goedkope werkkrachten ?

In De Zondag legt Karel Van Eetvelt (49), grote baas van ondernemersorganisatie Unizo, nogmaals uit waarom we de vluchtelingenstroom als een opportuniteit moeten zien.

http://www.demorgen.be/binnenland/un...odig-bab31cdc/
Links verzuipt in haar eigen nattigheid, na het hele land ondergedompeld te hebben in een vreemdelingenbad en nu willen ze kost wat kost de schuld afschuiven op rechts...
Zo kennen we onze linkiewinkies...
Maar het is te laat, iedereen weet met wat een onnozele praat links het volk decennialang monddood heeft gemaakt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 10:56   #6
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik meende nochtans dat Belgische werklozen voor het RECHTSE volk, allemaal luierikken en profiteurs waren ?
Allemaal??? Of alleen de pamperdragers???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 11:11   #7
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Links verzuipt in haar eigen nattigheid, na het hele land ondergedompeld te hebben in een vreemdelingenbad en nu willen ze kost wat kost de schuld afschuiven op rechts...
Zo kennen we onze linkiewinkies...
Maar het is te laat, iedereen weet met wat een onnozele praat links het volk decennialang monddood heeft gemaakt...
Nochtans hoor ik ENKEL onnozele praat van de RECHTERZIJDE.
Of is het de schuld van LINKS dat Theo Francken en NU de UNIZO voorzitter zoveel onzin uitkramen ?
Het is zelfs zo dat de Vlaamse centrum rechtse regering, migratie heeft ingeschreven in het regeerakkoord.
Maar met een blinde en dove rechterzijde is dat GEEN probleem, die geloven toch alles wat het Antwerpse wonder hun voorzegt.

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 6 december 2015 om 11:14.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 11:27   #8
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Links verzuipt in haar eigen nattigheid, na het hele land ondergedompeld te hebben in een vreemdelingenbad en nu willen ze kost wat kost de schuld afschuiven op rechts...
Zo kennen we onze linkiewinkies...
Maar het is te laat, iedereen weet met wat een onnozele praat links het volk decennialang monddood heeft gemaakt...
En Marie, is het ook de schuld van LINKS dat VOKA zulke, voor jou, onzinnige dingen vraagt ?

8-9-2015

Tijdens de jaarlijkse Voka Rentree riep Voka-voorzitter Michel Delbaere op om vluchtelingen vanaf dag 1 van begeleiding te voorzien. Zo geven we vluchtelingen voorsprong om meteen na hun erkenning aan de slag te gaan. Daarnaast roept Voka de regering op om de asielprocedure te versnellen.




Ook moeten bedrijven de nodige tools in handen krijgen om zelf opleiding en begeleiding van erkende vluchtelingen te voorzien. “De actualiteit dwingt ons om op korte termijn op zoek te gaan naar oplossingen”, aldus Delbaere.

Momenteel kunnen asielzoekers pas laat in de procedure vrijwillig een beroep doen op begeleiding. Opleidingen zoals taal, integratie e.d. moeten vanaf dag 1 beschikbaar zijn. “Vandaag bestaat onze opvang er vooral in de drie b’s: bed, bad, brood. Laat ons dat uitbreiden met de b van begeleiding”, aldus Delbaere in zijn toespraak. “Waarom kunnen we de begeleiding niet vervroegen? Laat ons werkzoekende leerkrachten inzetten om vluchtelingen te begeleiden en de taal aan te leren. Moeilijke uitdagingen vragen om durf en engagement.”

Bedrijven, doe mee

Daarnaast roept Voka op om bedrijven die zich vrijwillig willen engageren om erkende vluchtelingen aan te werven, ook de juiste tools mee te geven. “Niet alles moet verlopen via intermediaire structuren. Geef ondernemers zelf de juiste tools en informatie om bijvoorbeeld zelf taalopleidingen en inburgering te organiseren. Grijp dit moment ook aan om terreinervaring op te doen over wat werkt en wat niet. Om nadien doorheen de vele stelsels, statuten en overheidsdiensten een verdere vereenvoudiging door te voeren.”

http://www.voka.be/nieuws/2015/9/gee...1-begeleiding/
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 12:43   #9
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
WIE of beter WELKE rechtse regerings partij gaat die vluchtelingen terug huiswaarts sturen als hun rechtse achterban vragende partij is voor goedkope werkkrachten ?
Ik noteer dat ge voorstander bent van slaven.
Wij zijn voorstander van gelijk loon voor gelijk werk.
Men heeft ons al eens wijsgemaakt dat we gastarbeiders invoerden om het werk te doen dat wij niet wilden doen.
In de praktijk staat het grootste deel in de werkloosheid te klagen dat ze gediscrimineerd worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 13:15   #10
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik meende nochtans dat Belgische werklozen voor het RECHTSE volk, allemaal luierikken en profiteurs waren ?
Waar haalt u die zever vandaan of is het uw 'heilige' linkse plicht om deze onzin uit te kramen?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 december 2015 om 13:17.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 13:52   #11
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik noteer dat ge voorstander bent van slaven.
Wij zijn voorstander van gelijk loon voor gelijk werk.
Men heeft ons al eens wijsgemaakt dat we gastarbeiders invoerden om het werk te doen dat wij niet wilden doen.
In de praktijk staat het grootste deel in de werkloosheid te klagen dat ze gediscrimineerd worden.
Waar jij ergens kan lezen in mijn reacties, dat ik voorstander ben van "slaven", dat mag jij mij wel eens duidelijk maken als je kan.
Want schijnbaar kan jij niet het onderscheid maken tussen aanklagen, en sympathiseren.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 13:54   #12
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Waar haalt u die zever vandaan of is het uw 'heilige' linkse plicht om deze onzin uit te kramen?
Sorry, een misser van mij. Want voor dit rechts forum zijn enkel linksdenkende werklozen luierikken en profiteurs.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 15:47   #13
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Waar jij ergens kan lezen in mijn reacties, dat ik voorstander ben van "slaven", dat mag jij mij wel eens duidelijk maken als je kan.
Want schijnbaar kan jij niet het onderscheid maken tussen aanklagen, en sympathiseren.
Ge klaagt niets aan.
Ge beweert dat ze ingevoerd worden als goedkope werkkrachten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 16:43   #14
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Gisteren in Nieuwsuur (Npo2) - op 03.05 wordt het ietwat interessant : de reden waarom men niet happig is op gedwongen terugkeer
http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2073...ker-vertrokken
In B zal dat niet veel anders zijn denk ik.
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2015, 21:16   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Gisteren in Nieuwsuur (Npo2) - op 03.05 wordt het ietwat interessant : de reden waarom men niet happig is op gedwongen terugkeer
http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2073...ker-vertrokken
In B zal dat niet veel anders zijn denk ik.
Citaat:
Van 4000 mensen weten we niet waar ze naartoe zijn gegaan. Ze kunnen toch zelf zijn vertrokken of zijn ondergedoken in de illegaliteit.
Die zijn al lang terug mevrouw en zitten 'ondergedoken'.

Dat leverde alvast het bewijs dat ze slim opgezet spel spelen of zie ik dat verkeerd?

Citaat:
'Kan niet terug'

Juma is sindsdien illegaal in Nederland en verbleef de afgelopen jaren op straat, bij hulporganisaties en in detentie. Waarom lukt het Nederland niet om hem terug te sturen? "De autoriteiten in Burundi hebben bewijs geleverd dat ik echt uit Burundi kom, maar ze willen me alleen terugnemen als ik zelf wil terugkeren."
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 08:23   #16
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge klaagt niets aan.
Ge beweert dat ze ingevoerd worden als goedkope werkkrachten.
Is dat dan niet zo ?

"Unizo-topman Van Eetvelt: "We hebben migratie nodig"

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ie-nodig.dhtml

VOKA
Voor het ontvangend land is het effect ook positief. Zeker voor de economische groei. Economische groei is in essentie de optelsom van extra arbeid en productiviteitwinsten. Aangezien door migratie het aantal arbeiderskrachten toeneemt en deze in heel wat landen meestal jonger en fysiek of mentaal sterker zijn dan de bestaande autochtone bevolking, zal migratie de productiviteit van een land verhogen. Of vullen ze laagproductieve segmenten op de arbeidsmarkt in waardoor de autochtone arbeidsbevolking kan opschuiven naar meer productievere en beter betaalde jobs. Of is het een combinatie van beide; migranten vullen de knelpuntberoepen aan de boven- en onderkant van de arbeidsmarkt in, wat een winst is voor de burgers, de bedrijven en de economie van een land.

Tot slot wijzen deze internationale studies er ook op dat het effect op het overheidsbudget positief is omdat de meeste migranten belastingen op hun arbeid en consumptie betalen. En dat bedrag is groter dan de extra kost die migratie met zich meebrengt zoals extra scholen voor hun kinderen, gezondheidskosten en uitkeringen.

http://www.voka.be/opinie/2015/9/eco...-van-migratie/
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 10:10   #17
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik meende nochtans dat Belgische werklozen voor het RECHTSE volk, allemaal luierikken en profiteurs waren ?
Je verwart 'rechts' met de burgerij, denk ik.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 11:28   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Is dat dan niet zo ?

"Unizo-topman Van Eetvelt: "We hebben migratie nodig"

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ie-nodig.dhtml

VOKA
Voor het ontvangend land is het effect ook positief. Zeker voor de economische groei. Economische groei is in essentie de optelsom van extra arbeid en productiviteitwinsten. Aangezien door migratie het aantal arbeiderskrachten toeneemt en deze in heel wat landen meestal jonger en fysiek of mentaal sterker zijn dan de bestaande autochtone bevolking, zal migratie de productiviteit van een land verhogen. Of vullen ze laagproductieve segmenten op de arbeidsmarkt in waardoor de autochtone arbeidsbevolking kan opschuiven naar meer productievere en beter betaalde jobs. Of is het een combinatie van beide; migranten vullen de knelpuntberoepen aan de boven- en onderkant van de arbeidsmarkt in, wat een winst is voor de burgers, de bedrijven en de economie van een land.

Tot slot wijzen deze internationale studies er ook op dat het effect op het overheidsbudget positief is omdat de meeste migranten belastingen op hun arbeid en consumptie betalen. En dat bedrag is groter dan de extra kost die migratie met zich meebrengt zoals extra scholen voor hun kinderen, gezondheidskosten en uitkeringen.

http://www.voka.be/opinie/2015/9/eco...-van-migratie/
En waar leest ge "goedkope werkkrachten" ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2015, 14:08   #19
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
En Marie, is het ook de schuld van LINKS dat VOKA zulke, voor jou, onzinnige dingen vraagt ?

8-9-2015

Tijdens de jaarlijkse Voka Rentree riep Voka-voorzitter Michel Delbaere op om vluchtelingen vanaf dag 1 van begeleiding te voorzien. Zo geven we vluchtelingen voorsprong om meteen na hun erkenning aan de slag te gaan. Daarnaast roept Voka de regering op om de asielprocedure te versnellen.




Ook moeten bedrijven de nodige tools in handen krijgen om zelf opleiding en begeleiding van erkende vluchtelingen te voorzien. “De actualiteit dwingt ons om op korte termijn op zoek te gaan naar oplossingen”, aldus Delbaere.

Momenteel kunnen asielzoekers pas laat in de procedure vrijwillig een beroep doen op begeleiding. Opleidingen zoals taal, integratie e.d. moeten vanaf dag 1 beschikbaar zijn. “Vandaag bestaat onze opvang er vooral in de drie b’s: bed, bad, brood. Laat ons dat uitbreiden met de b van begeleiding”, aldus Delbaere in zijn toespraak. “Waarom kunnen we de begeleiding niet vervroegen? Laat ons werkzoekende leerkrachten inzetten om vluchtelingen te begeleiden en de taal aan te leren. Moeilijke uitdagingen vragen om durf en engagement.”

Bedrijven, doe mee

Daarnaast roept Voka op om bedrijven die zich vrijwillig willen engageren om erkende vluchtelingen aan te werven, ook de juiste tools mee te geven. “Niet alles moet verlopen via intermediaire structuren. Geef ondernemers zelf de juiste tools en informatie om bijvoorbeeld zelf taalopleidingen en inburgering te organiseren. Grijp dit moment ook aan om terreinervaring op te doen over wat werkt en wat niet. Om nadien doorheen de vele stelsels, statuten en overheidsdiensten een verdere vereenvoudiging door te voeren.”

http://www.voka.be/nieuws/2015/9/gee...1-begeleiding/
Francken en VOKA zitten op dezelfde golflengte, migratie is positief voor ons land.

Laatst gewijzigd door daiwa : 7 december 2015 om 14:09.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be