Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2010, 18:33   #41
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Zeveraar , alsof het hier niet zou gebeuren het verkrachten en bijna vermoorden van het meisje uit kasterlee vorige week al vergeten ??
Tja, het ideale ware dat iedereen na een rijk, lang, gelukkig en vreedzaam leven, rustig en omringd door de lieve familie en naasten in zijn bed zou mogen sterven.

Helaas, naast deze succesversie, zijn er ook duizenden verschillende manieren om te lijden en uiteindelijk ook dood te gaan.

O.m.: de dagdagelijkse moordpartijen op de autosnelwegen, natuurrampen en andere onheilsdaden zoals rellen, oorlogen en het instorten van torenhoge (goedkope) flatgebouwen die soms door gewetenloze 'bouwkundigen' te lichtzinnig worden opgetrokken.

En, hoe zou ik dat meisje uit Kasterlee kunnen vergeten, op televisie was er de laatste week toch niets anders te horen of te zien.

U zult dan ook wel voor ogen houden dat er sinds jaren alle 6 seconden een 'Afrikaans' kindje aan de hongersnood sterft. Gelukkiglijk, mogen we op alle 'Allochtoonse' moeders beroepen om te voorzien in de vervanging van al die verspilde sukkels.

Indien het U past, mag U mij Zeveraar noemen maar; mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds naar 'Zwanzende Brusselaar'.

Laatst gewijzigd door bruggeman : 22 juni 2010 om 18:34.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 19:58   #42
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Ah; dat heb je dus heel goed gezien; een puber die iets te pubers doet, is goed zichtbaar. Als een Franse blanke bende Afrikaanse kindjes in Tsjaad gaat ontvoeren, dan zie je het niet? Als een blanke bende karazai-regeringen in Afrika gaat installeren en daarmee het volk verder en erger onderdrukken, dan zie je het niet? Als een blanke bende misbruik maakt van Haïti aardbeving om geld van een andere te roven (via zgn. donatiecampagne) en Afrikaanse kindjes te ontvoeren, dan zie je het niet? Als ze de Afrikanen roven, dan zie je het niet? Wanneer ze smokkel van diamant, via India bijvoorbeeld, witwassen (wat vaak het leven van honderden Afrikaanse minderjarige arbeiders kost), dan zie je het niet?

Maar een puberteitsgedrag, is ineens ""negers"" meppen meisje zomaar in elkaar?

Ik vraag mij af wat die clint.be eruit probeert te halen. Willen ze soms 'Columbia Pictures' concurreren? Dat gaat hen niet lukken want in (filmpjes) van 'Columbia Pictures' doen die ""negers"" het met geweren en dure auto's, geen klappen. http://www.youtube.com/watch?v=dCQaUJG_pRA

Pas op, ik ontken niets, maar ik geloof ook niets zonder een authentieke bron en/of onweerlegbaar bewijs.

Indien dat echt gebeurt, wat waarschijnlijk is; ik heb daar ook met mijn ogen gezien die kleine crimineeljes (Noord-Afrikanen en Afrikanen) en wat ze allemaal met hun handen uithalen, maar echte criminelen, grote criminelen, krijg je niet in het nieuws te zien, hoor.

Oplossing is duidelijk, maar de vraag is of echte criminelen echt die maatregelen willen opnemen? Het antwoord is nee, want ze willen de publieke opinie bezig houden met onzin, zodat de echte criminelen 'vergeten' worden; zodat alle aandacht naar schijnheilige problemen en nepproblemen gaat in plaats van echte problemen. Boerka vraagstuk was ook niet voor niets bedacht.

In ieder geval, ik denk dat ze meer sportinfrastructuren moeten bouwen, zeker voetbalvelden enz. om die pubers bezig te houden, dan gaan ze niemand op straat lastig vallen, en bovendien maak jij de kans groter om grote helden te bouwen zoals Abidal, Henry, Zidan en Benzema.



porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 20:32   #43
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ah; dat heb je dus heel goed gezien; een puber die iets te pubers doet, is goed zichtbaar. Als een Franse blanke bende Afrikaanse kindjes in Tsjaad gaat ontvoeren, dan zie je het niet? Als een blanke bende karazai-regeringen in Afrika gaat installeren en daarmee het volk verder en erger onderdrukken, dan zie je het niet? Als een blanke bende misbruik maakt van Haïti aardbeving om geld van een andere te roven (via zgn. donatiecampagne) en Afrikaanse kindjes te ontvoeren, dan zie je het niet? Als ze de Afrikanen roven, dan zie je het niet? Wanneer ze smokkel van diamant, via India bijvoorbeeld, witwassen (wat vaak het leven van honderden Afrikaanse minderjarige arbeiders kost), dan zie je het niet?

Maar een puberteitsgedrag, is ineens ""negers"" meppen meisje zomaar in elkaar?
Om met Artisjok te spreken : links, bewijzen, u kan niet verwachten dat wij dat allemaal zomaar geloven omdat u het neerschrijft. Dus : links gevraagd! Of zoals uzelf zegt : "ik geloof ook niets zonder een authentieke bron en/of onweerlegbaar bewijs."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht

Pas op, ik ontken niets, maar ik geloof ook niets zonder een authentieke bron en/of onweerlegbaar bewijs.
Maar kom, ik ben niet zo ongelovig als Artisjok of u en ik geef grif toe dat blanke mensen afschuwelijke misdaden hebben begaan vooral in de derde wereld en dat dat op plaatsen nog altijd aan de gang is.
Echter, is dat een rechtvaardiging om hier zich te wreken a.h.w. op de gewone burger? Gewoon oog om oog, tand om tand? Denk eraan dat die blanke onderdrukkers nog altijd een minderheid zijn, waarom dus zou het normaal zijn dat er hier op de meerderheid wraak genomen wordt? Dat meisje in Frankrijk heeft niets, maar dan ook niets gedaan om zo'n behandeling te verdienen. En eigenlijk, niemand heeft ooit zo'n behandeling verdiend.
In feite is de leefregel heel simpel : doe nooit aan een ander wat ge niet wilt dat aan uzelf wordt gedaan. Dat zijn wijze woorden en als iedereen die raad volgde was er geen miserie in de wereld.
Geen enkel onrecht kan ander onrecht goed praten. En wat dat meisje hier aangedaan is, is onvergeeflijk.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
In ieder geval, ik denk dat ze meer sportinfrastructuren moeten bouwen, zeker voetbalvelden enz. om die pubers bezig te houden, dan gaan ze niemand op straat lastig vallen, en bovendien maak jij de kans groter om grote helden te bouwen zoals Abidal, Henry, Zidan en Benzema.
Met die jongens is er zoveel mis dat het met wat sport al lang niet meer op te lossen is. De volledige basis : een goed huisgezin, ontbreekt die jongens, hun ouders hebben hen gewoon slecht opgevoed.
Als het enkel aan wat sportinfrastructuur lag en aan jongeren bezighouden, wat zou er dan van mijn generatie terecht gekomen zijn? Na de oorlog, geen infrastructuur sport of andere, alles moest terug opgebouwd worden, weinig welstand en behalve de jeugdbeweging, boeken en de radio geen "amusementen", geen "bezigheidstherapieën". Maar onze ouders voedden ons degelijk op, al dat lanterfanten en rondhangen bestond niet, wij moesten helpen in het huishouden, ons huiswerk maken enzovoort. Er was ook tijd om te spelen en pret te maken maar op een normale, gezonde manier niet door urenlang naar films, series, clips of dingen op het internet te zien die gewoon niet geschikt zijn voor jongeren. Bovendien hielden onze ouders zich echt bezig met ons, iets wat jammer genoeg van de tegenwoordige ouders niet altijd kan gezegd worden.
En geloof me, iets wat in dat filmpje - en jammer genoeg in vele filmpjes van nu - te zien is, dat gebeurde gewoon niet.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 21:25   #44
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Oei! Jij begrijpt mij verkeerd, zie ik zo.
Ik probeer niets te rechtvaardigen; een misdrijf, rechtvaardig ik nooit, en om welke reden dan ook. Ik ben wel tegen het meten met twee maten. Bovendien ontken ik, wat we in die video zien, helemaal niet; ik vind het verschrikkelijk en die puber moet gestraft worden. Dat ontken ik sowieso niet, maar ik geloof het ook niet; ik geloof niets zonder een authentieke bron en/of onweerlegbaar bewijs.

Hun ouders hebben hen gewoon slecht opgevoed? Veralgemeen je hier of moet ik iets anders berijpen? Wat dan over de ouders van de franse kleine crimineeltjes, en ouders van franse grote criminelen?

De grote criminelen zijn in minderheid? Joeh!; gelukkig maar, anders was de wereld al lang verwoest!

Laatst gewijzigd door porpo : 22 juni 2010 om 21:26.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 21:36   #45
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Jamaar natuurlijk hebben wij schrik. Ze worden niet gestraft. Bovendien weten ze dat. Ze zeggen gewoon wij mogen dat want we zijn nog geen 18 jaar. Ik weet wel dat ze zeggen het zijn niet alleen moslims. Maar waarom hebben wij in antwerpen dan alleen last van moslims? Ik krijg het koud van al dat gepamper. Die jongens weten precies beter dan wij wat ze allemaal mogen uistpoken zonder te worden gestraft. Wie leert hen dat?
Zoals al meermaals hier gezegd: de realiteit van onze zachte inborstige maatschappij waarin we ondertussen ons zo bang hebben laten maken dat we zelfs de meest voor de hand liggende problemen niet meer durven en kunnen aanpakken. De politie wil wel maar het is dweilen met de kraan open, net doordat de gebrandmerkte etnische groepen vogelvrij zijn. Er zijn juridische gaten en dankzij de SS van een centrum voor gelijke kansen of de extremistische pro-multicul idioten ben je quasi verplicht dit te ondergaan en je mond te houden over de mistoestanden.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 22:27   #46
mdf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Locatie: eos
Berichten: 618
Standaard

dat afrikaans watje durft wel een meisje aan te pakken blijkbaar
mdf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 22:32   #47
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

[linkse-modus]Is het eigenlijk relevant dat het negers zijn? Kan iemand de titel aanpassen aub? Die is enorm degoutant![/linkse-modus]
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 23:20   #48
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wacht liever tot je zoon echt zoiets doet, voor je zulke easy statements maakt ...
Ik dacht dat de bedoeling van opvoeding was te voorkomen dat je zoon zoiets doet, u niet?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 23:48   #49
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wacht liever tot je zoon echt zoiets doet, voor je zulke easy statements maakt ...
Moest één van mijn zonen zoiets doen, geef ik hem persoonlijk een pak slaag. Maar daar is geen enkel gevaar voor.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 10:52   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
En als ge wat van die "arme negerkes" zegt zijde ne rascist tuurlijk.
Meiden, ga op gevechtsport en geef dergelijk spul op de juiste plaats een strafschop.
Nee, grijpen naar de kloten, goed pitsen en draaien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 12:21   #51
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Schandalig dat die negers dat doen! Hebben ze niets beters te doen?
Nee ze hebben niets beters te doen. Die jongens zijn hoogstwaarschijnlijk opgegroeid zonder enige waarden mee te krijgen. Ze kennen enkel wat ze leren op straat. Ze hebben ook helemaal niets te winnen of te verliezen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 14:51   #52
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee ze hebben niets beters te doen. Die jongens zijn hoogstwaarschijnlijk opgegroeid zonder enige waarden mee te krijgen. Ze kennen enkel wat ze leren op straat. Ze hebben ook helemaal niets te winnen of te verliezen.
Of die jongeren komen uit één of ander gebied waar dit gedrag doodgewoon is, in ieder geval is het serieus mis wanneer je jezelf zo gedraagt, ouders aanpakken en indien dit niet helpt, de heren terugsturen wanneer ze dubbele nationaliteit hebben!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 14:54   #53
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Of die jongeren komen uit één of ander gebied waar dit gedrag doodgewoon is, in ieder geval is het serieus mis wanneer je jezelf zo gedraagt, ouders aanpakken en indien dit niet helpt, de heren terugsturen wanneer ze dubbele nationaliteit hebben!

Dergelijk gedrag is nergens doodgewoon. Maar het is natuurlijk wel makkelijker om zoiets te zeggen, want anders moet je nadenken over wat de echte oorzaken kunnen zijn en nee dat is zeker niet altijd de Islam.

Laatst gewijzigd door fox : 23 juni 2010 om 14:55.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:02   #54
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dergelijk gedrag is nergens doodgewoon. Maar het is natuurlijk wel makkelijker om zoiets te zeggen, want anders moet je nadenken over wat de echte oorzaken kunnen zijn en nee dat is zeker niet altijd de Islam.
Jawel hoor, dergelijk gedrag kan wel doodgewoon zijn wanneer je bijvoorbeeld uit Soedan komt waar vrouwen die zichzelf zo vertonen slaag verdienen.
Of wanneer je ergens kindsoldaat bent geweest en geleerd hebt dat geweld kan en mag.
Maar vertel eens, wat is volgens u de "echte oorzaak"?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:15   #55
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jawel hoor, dergelijk gedrag kan wel doodgewoon zijn wanneer je bijvoorbeeld uit Soedan komt waar vrouwen die zichzelf zo vertonen slaag verdienen.
Of wanneer je ergens kindsoldaat bent geweest en geleerd hebt dat geweld kan en mag.
Maar vertel eens, wat is volgens u de "echte oorzaak"?
Dat weet ik niet, maar alleszins niet wat jij beweert dat het is.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:17   #56
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat weet ik niet, maar alleszins niet wat jij beweert dat het is.
Ik zeg dat dit een mogelijkheid is gezien het hoge aantal Afrikaanse jongeren wat instroomt vandaag.
Die zijn hier niet geboren maar worden herenigt met hun moeder of vader...het is toch niet denkbeeldig dat hun achtergrond hun handelen bepaalt?
Waarom denkt u dat dit totaal onmogelijk is?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:27   #57
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Zeveraar , alsof het hier niet zou gebeuren het verkrachten en bijna vermoorden van het meisje uit kasterlee vorige week al vergeten ??
Waar zit Artisjok ?
' ik had een blackout van alcohol en drugs..ik weet niet meer wat ik deed.."
verklaring verdachte jongen
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:43   #58
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Waar zit Artisjok ?
' ik had een blackout van alcohol en drugs..ik weet niet meer wat ik deed.."
verklaring verdachte jongen
De grote schuldigen van dit onheil zijn dus beslist de Café-uitbater en de drugdealer.

Ziezo, de zaak is rond....volgende !
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:51   #59
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

Waarom komen al die allochtonen naar België ? Voor het goed weer, de cultuur of de natuur is het al niet hoor. Ik denk dat jullie het wel snappen.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 15:51   #60
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
De grote schuldigen van dit onheil zijn dus beslist de Café-uitbater en de drugdealer.

Ziezo, de zaak is rond....volgende !
RED HET LAND !! LEGALISEER DRUGS !!!
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be