Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2015, 06:26   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Belgische privacycommissie daagt Facebook voor de rechter

Bron

Detail tekst:

Citaat:
“Met name de manier waarop de sociale netwerksite leden maar ook niet-leden heimelijk traceert en gegevens ervan verwerkt, is flagrant.
Eindelijk gaat men er toch werk van maken en het is dan ook terecht dat de Belgische privacycommissie daagt FaceBook voor de rechtbank.

Begrijpt u mij niet verkeerd: Zij die zelf en er zich volledig bewust van zijnde op FaceBook willen inloggen/inschrijven/account aanmaken, daar heb ik geen probleem mee daar ze zelf de gevolgen ervan maar moeten dragen.

Mensen die niet inloggen en geen account hebben op de FB rommel die moet men met rust laten en ook niet proberen te traceren of FB langs alle mogelijke manieren te proberen op te dringen via een button of iets dergelijks.

Persoonlijk zal ik nooit een account maken op FB daar ik er geen boodschap aan heb maar dan wil ik ook met rust gelaten worden door die rommel.

Maar wat met deze ...

Uw gsm gaat meten hoe u beweegt in Antwerpen

Detail tekst:

Citaat:
De stad Antwerpen gaat via de signalen van gsm-toestellen volgen hoe mensen zich bewegen naar en in de stad. Dat schrijft de Gazet van Antwerpen vandaag . Volgens de krant gaat het om het grootste project in zijn soort in Europa, de start is voorzien voor eind dit jaar.
En wat met ... als u in Internet Explorer uw favorieten even opvraagt je daar een 'Twitter Widget Log Helper' (http://platform.twitter.com/jot.html) <<- niet klikken! ziet staan en u totaal geen Twitter op uw PC heeft staan?

U merkt het al uit bovenstaande artikels, nergens bent u nog 'veilig' op dat vlak.

p.s. Misschien zijn er nu wel mensen die denken, wat heb je uitgestoken dat men niets van u mag weten?

Ik moet die mensen ontmoedigen want ik ben de braafheid zelve maar ik wens niet alle dagen achtervolgd te worden door dingen/zaken waar ik totaal geen boodschap aan heb.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2015 om 06:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 07:38   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Ok, iedereen hier heeft FaceBook ...

Citaat:
Anonimiteit van prepaidkaarten binnenkort verleden tijd
Bron

Detail tekst:

Citaat:
In alle discretie met je mobiele telefoon bellen, zal binnenkort misschien niet meer kunnen.
Ach, in mij geval is dat geen drama daar ik weinig of nooit telefoneer.

Er zijn misschien 3 mensen die mijn tel nummer hebben.

Op vlietuigmodus en Wi-Fi uit en GPS uit op dat ding en als men nog verder gaat dan ligt de gsm buiten.

Ok, kort door de bocht misschien want er zijn mensen die dat toestelletje voor andere doeleinden nodig hebben natuurlijk, werk ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2015, 12:14   #3
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ok, iedereen hier heeft FaceBook ...



Bron

Detail tekst:



Ach, in mij geval is dat geen drama daar ik weinig of nooit telefoneer.

Er zijn misschien 3 mensen die mijn tel nummer hebben.

Op vlietuigmodus en Wi-Fi uit en GPS uit op dat ding en als men nog verder gaat dan ligt de gsm buiten.

Ok, kort door de bocht misschien want er zijn mensen die dat toestelletje voor andere doeleinden nodig hebben natuurlijk, werk ...
Ja? En?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2015, 13:25   #4
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Eens TTIP erdoor zal men de Belgische privacycommisie niet meer veel kunnen doen is te verwachten.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 00:57   #5
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ok, iedereen hier heeft FaceBook ...
Ikke in elk geval nie !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 22:14   #6
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Eens TTIP erdoor zal men de Belgische privacycommisie niet meer veel kunnen doen is te verwachten.
TTIP was een project van corporistan. Een project van de lobbyisten betaald door de grote industrie, waaronder Facebook. Het komt er niet. De nationale privacycommisie blijft bevoegd.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 januari 2018 om 22:20.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 23:32   #7
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Eindelijk gaat men er toch werk van maken en het is dan ook terecht dat de Belgische privacycommissie daagt FaceBook voor de rechtbank.

Begrijpt u mij niet verkeerd: Zij die zelf en er zich volledig bewust van zijnde op FaceBook willen inloggen/inschrijven/account aanmaken, daar heb ik geen probleem mee daar ze zelf de gevolgen ervan maar moeten dragen.

Mensen die niet inloggen en geen account hebben op de FB rommel die moet men met rust laten en ook niet proberen te traceren of FB langs alle mogelijke manieren te proberen op te dringen via een button of iets dergelijks.

Persoonlijk zal ik nooit een account maken op FB daar ik er geen boodschap aan heb maar dan wil ik ook met rust gelaten worden door die rommel.

Maar wat met deze ...

Uw gsm gaat meten hoe u beweegt in Antwerpen

Detail tekst:



En wat met ... als u in Internet Explorer uw favorieten even opvraagt je daar een 'Twitter Widget Log Helper' (http://platform.twitter.com/jot.html) <<- niet klikken! ziet staan en u totaal geen Twitter op uw PC heeft staan?

U merkt het al uit bovenstaande artikels, nergens bent u nog 'veilig' op dat vlak.

p.s. Misschien zijn er nu wel mensen die denken, wat heb je uitgestoken dat men niets van u mag weten?

Ik moet die mensen ontmoedigen want ik ben de braafheid zelve maar ik wens niet alle dagen achtervolgd te worden door dingen/zaken waar ik totaal geen boodschap aan heb.
Ik ben het volledig met u eens maar de jeugd vindt ons oude zeurpieten.
Ze komen nog wel tot de conclusie dat "wij" de meest vrije mensen waren en dat zulks zijn waarde heeft.
Zo ook met geld afhalen bij de bank.
Tegenwoordig moet je uitleggen wat je met je eigen geld van plan bent....
En dat ze blij zullen zijn als iedereen alles met betaalkaarten betaald hoef ik er wel niet bij te bertellen zeker.
Dan weten ze wat en voor hoeveel je waar koopt.
Kwestie van de belastingen nog gerichter op te leggen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 23:40   #8
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik ben het volledig met u eens maar de jeugd vindt ons oude zeurpieten.
Ze komen nog wel tot de conclusie dat "wij" de meest vrije mensen waren en dat zulks zijn waarde heeft.
Zo ook met geld afhalen bij de bank.
Tegenwoordig moet je uitleggen wat je met je eigen geld van plan bent....
En dat ze blij zullen zijn als iedereen alles met betaalkaarten betaald hoef ik er wel niet bij te bertellen zeker.
Dan weten ze wat en voor hoeveel je waar koopt.
Kwestie van de belastingen nog gerichter op te leggen.

Voor grote sommen misschien wel.
Maar als die Riedel verder wordt uitgebouwd dan haal ik mijn geld af via bankkaart en steek het onder de grond. Intrest krijg je toch niet meer.
En ik heb geen kinderoppas nodig die wil weten wat ik er mee doe.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 16:06   #9
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ikke in elk geval nie !!
Ik ook niet.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be