Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2019, 13:01   #21
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Hoe krijg je het voorelkaar om langs de highway een oude man knock out in een waterafvoer / riool te slaan.

2. Nog blangrijker: is er niemand die de basis EHBO regels kent. Niemand die zijn neus checkt of hij ademt, pols checkt of deze klopt, hem in de juiste houding leggen.
EHBO ? Que ?

https://www.youtube.com/watch?v=0TL8ie-bu9E
Citaat:
Niets van dat alles. Alle haat gaat naar de politieagent. Niemand die zich bekommert om de oude man.
African style, eh, Darwin rules.
Het gemiddelde IQ ligt daar zo ongeveer rond de 75/80, dus wat er zoal gebeurt is daar dan ook 'normaal' te noemen.
Hoe dan ook, het zal nog eeuwen evolutie duren, vooraleer the African man starts to understand the world..:

https://www.youtube.com/watch?v=Rzqb...ayer_embedded#
Citaat:
Ik zie maar een oplossing: China heeft een mannenoverschot. Stuur deze naar Afrika om zich te mengen in de bevolking.
Mogelijk zal het gemiddelde IQ dan wat stijgen en de snelle bevolkingsaangroei wat temperen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 14:41   #22
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Wat ik zie gebeuren in de zwarte gemeenschap:

Zwarten met een hoog IQ en goede gedragseigenschappen huwen buiten hun eigen ras of krijgen veel minder kinderen dan de tokkies onder de zwarten. En daar zijn veel van. Ik schat procentueel onder dit ras ca. 20 X groter dan bij blanken. Nu juist deze groep zich razendsnel voortplant — is er een groot en structureel probleem.

Ik zie dit probleem in Suriname; de domste en de lompste negers krijgen 5 ~ 6 kinderen, kijken er niet naar om. De gestudeerde neger trouwt vaak tot meestal met een ander ras of mix. Anders, degene die een goede job hebben bij bv een mijnbouwbedrijf houden het op hooguit 3 kinderen.

Van Amerikanen hoor ik gelijksoortige verhalen. Waarschijnlijk omdat dit onderwerp zo extreem gevoelig ligt — is er geen onderzoek naar gedaan.

U begrijpt mijn theorie is noch dat zwarten niets kunnen, noch dat het een kwestie van tijd is eer ze op gelijke voet met de blanken staan.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 15:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 15:00   #23
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Eeuwen evolutie betwijfel ik. Kwestie van draconische maatregelen kan ook:

In de 'bronstijd' was polygamie op het niveau van 'the best takes all women' de norm. De meerderheid van de West Europese mannen hebben slechts 3 stamvaders — en dat gaat slechts terug naar ca. 4500 jaar geleden meen ik. In het oude testament staat koning Salamo beschreven. Die had honderden vrouwen meen ik. Na de 'bronstijd' kwam de ijzertijd. Er was minder schaarste, mede omdat landbouw zich verder ontwikkelde en werd de norm monogamie. Afrikanen daarentegen hebben de 'bronstijd' overgeslagen en zijn direct van de steentijd in de ijzertijd terechtgekomen. Hun DNA is daarom op continentaal alswel plaatselijk vlak veel diverser dan bij Aziaten en blanken het geval is. Daarbij heeft Europa de heksenverbrandingen gekend. Een bezoek aan Oudewater laat zien dat deze zeer intens was. In Keulen ging in 1 jaar 1/3 van de bevolking in vlammen op. Wij mogen aannemen dat een ieder met een geestesziekte ook op de brandstapel kwam? Daarentegen ken ik (zwarte) dorpen waar verstandelijk gehandicapte vrouwen gewoon kinderen krijgen.. Wie de vader is mag Joost weten..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 15:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:04   #24
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...
Mogelijk zal het gemiddelde IQ dan wat stijgen en de snelle bevolkingsaangroei wat temperen.
Die is al serieus aan het dalen. Raar dat niemand dat opgemerkt heeft in dat artikel.

__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:11   #25
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Die is al serieus aan het dalen. Raar dat niemand dat opgemerkt heeft in dat artikel.

Dat is pas aan het einde van deze eeuw...
Tegen de tijd dat Afrika een normaal geboortecijfer toont, ttz, gemiddeld 2 kinderen per koppel, zijn wij hier al lang overspoeld met Afrikaanse gelukszoekers.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:28   #26
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Typisch kwakzalver grafiek. Degeen die dit uit zijn of haar hoge hoed heeft getoverd — laat alle continenten op 2 kinderen per vrouw uitkomen. Als peper en zout in dit soepje heeft Afrika dit getal nog niet gehaald; alhoewel het ertegenaan schurkt...

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 19:29.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:35   #27
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Google en zoek naar de 10 grootste steden eind 21ste eeuw. De helft hiervan bevindt zich in Afrika. Aantal per dergelijke stad is tegen de 100 miljoen. Ofwel 2x Spanje of Polen — inwoneraantal. Let wel dit zijn prognoses; nml. de grootste hamvraag moet zijn waar het drinkwater vandaan komt. Recent nog was Capetown in het nieuws — eerste mljoenen stad die zonder drinkwater zou komen. Kan je nagaan wat de gevolgen zijn bij ca. 100 miljoen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 19:36.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:39   #28
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat is pas aan het einde van deze eeuw...
Tegen de tijd dat Afrika een normaal geboortecijfer toont, ttz, gemiddeld 2 kinderen per koppel, zijn wij hier al lang overspoeld met Afrikaanse gelukszoekers.
Ik kijk bvb naar het verschil met de jaren 70 en nu, en dan zie je al een grote verbetering. Eerlijk gezegd wist ik dat zelf niet.
Van 6,7 naar 4,3.
Maw, ze zijn al een hele tijd op de goede weg.

Ook de economie in Afrika doet het beter dan dat de meesten hier denken. Googel dat maar eens op.
Corruptie & oorlogen zijn momenteel wél nog de grote boosdoeners.
( en onze bemoeienissen ... )

Hoe meer ik er over lees, hoe meer waarheid er zit in de link die er staat in de OP.

Dat NU alle problemen in 1-2-3 gaan opgelost worden, dat ga je me zeker niet horen zeggen, maar ik heb nu wel al een ander beeld gekregen van het Afrika zoals wij ons dat meestal voorstellen.

Maw, Afrika is de goede weg aan het opgaan.
- geboortecijfer is al spectaculair gedaald
- hun economie is beter dan dat de meesten onder ons wel denken

Google maar eens 'afrika economie'

bvb: https://www.ad.nl/economie/afrika-zi...lift~a4d2dc10/

Nu ja, dat het goed gaat met Afrika is nu wel wat overroepen, 'beter' zou een beter woordje geweest zijn.

Of: https://www.telegraaf.nl/financieel/...olk-blijft-arm

En er zijn er nog, ook met andere zoektermen natuurlijk.

Enne, wat 'gelukszoekers' betreft, die komen bijna allemaal uit een oorlogsgebied. Toevallig ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:40   #29
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Van Amerikanen hoor ik gelijksoortige verhalen. Waarschijnlijk omdat dit onderwerp zo extreem gevoelig ligt — is er geen onderzoek naar gedaan.
Zwijgt stil, de cultuurmarxistische pocodoctrine heeft het (momenteel nog) voor het zeggen:

James Watson: Wetenschapper verliest titels na claims over ras

"In 2007, vertelde de wetenschapper, die eens bij de Universiteit van het Laboratorium Cavendish van Cambridge werkte, de Times dat hij “inherent somber was over het perspectief van Afrika” was omdat “al ons sociaal beleid gebaseerd is op het feit dat hun intelligentie hetzelfde is als die van ons – terwijl testen uitwijzen dat dat niet zo is”.

Terwijl zijn hoop was dat iedereen gelijk was, voegde hij eraan toe, “mensen die te maken hebben met zwarte werknemers komen tot de conclusie dat dit niet waar is”.

https://fenixx.org/2019/01/13/james-...aims-over-ras/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:47   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat is pas aan het einde van deze eeuw...
Tegen de tijd dat Afrika een normaal geboortecijfer toont, ttz, gemiddeld 2 kinderen per koppel, zijn wij hier al lang overspoeld met Afrikaanse gelukszoekers.
Als je ziet wat op wat voor onverantwoordelijke wijze er met anti biotica wordt gerommeld bij mensen en bij de veestapel; nagelaten de herkauwers — is het wachten op een epidemie uit China, sub Sahara Afrika of Haïti. Binnen nu en 10 jaar.

Zelf durf ik een ziekenhuis niet meer in. Recent een behandeling gehad bij chrirurg, moest daarvoor de gebruikelijke 4 uur wachten in de wachtkamer met airo. Mijn longen zaten de dag erop vol met slijm; het leek wel of ik stikte. Heb het op de ouderwetse manier het voorelkaar gekregen om zout water in mijn luchtpijp te krijgen, waardoor het loskwam. Recent nog het nieuws dat in hetzelfde ziekenhuis een baby het op de kraamafdeling is gestorven door hardnekkige bacterie. Het wordt de komende jaren erger en erger en kan wel eens de 'oplossing' worden tegen dobbervluchtelingen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:49   #31
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Typisch kwakzalver grafiek. Degeen die dit uit zijn of haar hoge hoed heeft getoverd — laat alle continenten op 2 kinderen per vrouw uitkomen....
Kweet niet.
Wat is er nu bvb het probleem in China ?
Of anders, ga gewoon eens kijken naar de bevolkingspyramiden in landen die het economisch goed doen, of waar er een minimum aan welvaart is.

Maar als jij soms een andere bron hebt, met andere cijfers, mij ook goed.
Geen probleem wat dat betreft.

Noord-Amerika:


Europa:
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 19:52   #32
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zwijgt stil, de cultuurmarxistische pocodoctrine heeft het (momenteel nog) voor het zeggen:

James Watson: Wetenschapper verliest titels na claims over ras

"In 2007, vertelde de wetenschapper, die eens bij de Universiteit van het Laboratorium Cavendish van Cambridge werkte, de Times dat hij “inherent somber was over het perspectief van Afrika” was omdat “al ons sociaal beleid gebaseerd is op het feit dat hun intelligentie hetzelfde is als die van ons – terwijl testen uitwijzen dat dat niet zo is”.

Terwijl zijn hoop was dat iedereen gelijk was, voegde hij eraan toe, “mensen die te maken hebben met zwarte werknemers komen tot de conclusie dat dit niet waar is”.

https://fenixx.org/2019/01/13/james-...aims-over-ras/
Welk jaar zijn we nu ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:07   #33
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik geloof er niet veel van. Ethiopië maakt muizesprongetjes in richting van industrialisering, in de rest gebeurt helemaal niets. In verschillende landen heerst er hongersnood. Corruptie, inefficiëntie, slechte infrastructuur, stammentwisten, gebrek aan visie bij de leidinggevenden, gebrekkige discipline, massale invoer uit het Westen en Azie zijn maar enkele redenen waarom ik Afrika in de volgende 50 jaar niet in de richting van China zie ontwikkelen of zelfs in de richting van India.
Ethiopië heeft een beginnende textiel industrie echter h in enige troef ten opzichte van Azië is de lage lonen, die nog lager zijn dan in landen als Bangladesh.
De grote nadelen zijn het feit dat Afrika duurder is dan Azië wat infrastructuur, accommodatie, etc. betreft.
2.

Neem daar nog bij dat er vele landen zijn met natuurlijke rijkdommen, maar al de grondstoffen worden geplunderd door een kleine bewapende elite die alles uitvoert naar het buitenland. Oligarchie dus...

Het te warme klimaat.

Onderwijs.

Ik zou bijna durven stellen dat alles noordelijk boven de evenaar meer ontwikkeld is.... Toeval?!
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:08   #34
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zwijgt stil, de cultuurmarxistische pocodoctrine heeft het (momenteel nog) voor het zeggen:

James Watson: Wetenschapper verliest titels na claims over ras

"In 2007, vertelde de wetenschapper, die eens bij de Universiteit van het Laboratorium Cavendish van Cambridge werkte, de Times dat hij “inherent somber was over het perspectief van Afrika” was omdat “al ons sociaal beleid gebaseerd is op het feit dat hun intelligentie hetzelfde is als die van ons – terwijl testen uitwijzen dat dat niet zo is”.

Terwijl zijn hoop was dat iedereen gelijk was, voegde hij eraan toe, “mensen die te maken hebben met zwarte werknemers komen tot de conclusie dat dit niet waar is”.

https://fenixx.org/2019/01/13/james-...aims-over-ras/
Die wetenschapper gaat niet in op mijn claim. Nml. dat negers met een serieus probleem opgezadeld zitten — nml. de domste en ongelukzaligen onder dit ras planten zich als ratten voort. De slimste mengen of lopen ver achter met kinderen krijgen tov genoemde domoren.

Buiten dat wil ik ook andere testen zien als geheugen. Ik heb een zwager, die is zwart, en weet na 5 jaar data waar hij gebouw heeft gebouwd. Exacte locatie bedoel ik beschrijving planten die daar stonden en zijn omgeploegd — of blijven staan, de veelheid en hardheid van wortels (bomen) ivm grondwerk. Ook kan hij tot een jaar terug gaan hoeveel stenen, zakken cement en rondijzer zijn gebruiktn alles exact en direct uit zijn hoofd.. Terwijl hij als aannemer tientallen, zoniet honderdrn van dit soort projectjes heeft lopen. Ook kent hij alle straten en steegjes in de omtrek van 30 km uit zijn hoofd. Nu werkt hij voor een mijnbouwbedrijf en de blanke baas heeft hem prompt vemoemd tot voorman; verdient serieus geld en had voor zijn 30ste zijn eigen huis gebouwd van eigen geld. Echter vraag hem niet naar de stelling van Pythagoras — kent hij niet..

--Zo is er ook Nigeriaan die fabrieken heeft in China, een stuwdam aanlegt in Ethiopië. Ook is er een Nigeriaan die doormiddel van wiskundige formules met haarpreciesie ~ nauwkeurigheid olieboorlocaties kan berekenen. Of deze 2 heren ook heel hog zullen scoren op een IQ test is de vraag. Deze mensen denken anders.

En dan weer terug naar mij. quote. Dit zijn niet de negers die 290+ kinderen krijgen. Eerder 3 of 2. Daarga je dus als ras het rad in.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 20:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:12   #35
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik kijk bvb naar het verschil met de jaren 70 en nu, en dan zie je al een grote verbetering. Eerlijk gezegd wist ik dat zelf niet.
Van 6,7 naar 4,3.
Maw, ze zijn al een hele tijd op de goede weg.
Maar de bevolkingsaangroei blijft wel hoger tov andere continenten en pas tegen het einde van deze eeuw zullen ze daar een stabiel geboortecijfer kennen.
Too little too late.
Citaat:
Ook de economie in Afrika doet het beter dan dat de meesten hier denken. Googel dat maar eens op.
Corruptie & oorlogen zijn momenteel wél nog de grote boosdoeners.
Dat is daar nooit weg geweest, eh, sinds de blanken daar weg zijn.
Citaat:
( en onze bemoeienissen ... )
Idd, laten we stoppen met onze geneeskundige en bouwkundige bemoeienissen – al een halve eeuw - op te dringen en laat die mensen zelf hun lot in handen nemen.
Trouwens, waarom gaan zwarte artsen die hun opleiding in het westen hebben genoten niet massaal naar ginder ?
Citaat:
Hoe meer ik er over lees, hoe meer waarheid er zit in de link die er staat in de OP.

Dat NU alle problemen in 1-2-3 gaan opgelost worden, dat ga je me zeker niet horen zeggen, maar ik heb nu wel al een ander beeld gekregen van het Afrika zoals wij ons dat meestal voorstellen.

Maw, Afrika is de goede weg aan het opgaan.
- geboortecijfer is al spectaculair gedaald
- hun economie is beter dan dat de meesten onder ons wel denken

Google maar eens 'afrika economie'

bvb: https://www.ad.nl/economie/afrika-zi...lift~a4d2dc10/

Nu ja, dat het goed gaat met Afrika is nu wel wat overroepen, 'beter' zou een beter woordje geweest zijn.

Of: https://www.telegraaf.nl/financieel/...olk-blijft-arm

En er zijn er nog, ook met andere zoektermen natuurlijk.
Dat het met de economie beter dan ooit gaat wil ik wel geloven, maar dat is dank zij buitenlandse bedrijven uit Azië en het westen die nu meer moeten neertellen voor het delven van grondstoffen, dan in de periode van de kolonisatie.
In die Telegraaflink lees ik het nochtans het volgende:

Economie Afrika groeit maar volk blijft arm

“Volgens de Wereldbank draait de economische motor in Zuid-Azië inmiddels hard genoeg om miljoenen mensen uit de armoede te tillen. In Afrika wil het echter nog niet echt vlotten met het opkrikken van het doorsnee-inkomen van huishoudens.”

Corruptie en ’n laag IQ zijn de oorzaken van die blijvende shit, vooral het laatste.
Citaat:
Enne, wat 'gelukszoekers' betreft, die komen bijna allemaal uit een oorlogsgebied. Toevallig ?
Kan je me hier een land aanwijzen dat in oorlog verwikkeld is ?:

https://fenixx.org/2019/04/02/nieuwe...eu-sinds-2010/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:14   #36
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Welk jaar zijn we nu ?
Wat heeft het een met het ander te maken ?
Die gast z'n studie over rassen & IQ wordt niet bekritiseerd, eh, wél de conclusie die daar automatisch uit volgt.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:17   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als we de klimaatdoemdenkers moeten geloven is Afrika binnen 15 jaar een oven waar zelfs extremofiele bacteriën niet meer kunnen overleven en zitten alle Afrikanen op onze kop te schijten, waarbij we Zuid Afrika als voorbeeld kunnen aannemen.
Daarom ook moet zoals ik al eerder wist te schrijven Afrika hermetisch afgesloten worden van de EU.

Laat ze daar hun plan maar trekken in hun Jurassic Parc.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:19   #38
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Die wetenschapper gaat niet in op mijn claim. Nml. dat negers met een serieus probleem opgezadeld zitten — nml. de domste en ongelukzaligen onder dit ras planten zich als ratten voort. De slimste mengen of lopen ver achter met kinderen krijgen tov genoemde domoren.

Buiten dat wil ik ook andere testen zien als geheugen. Ik heb een zwager, die is zwart, en weet na 5 jaar data waar hij gebouw heeft gebouwd. Exacte locatie bedoel ik beschrijving planten die daar stonden en zijn omgeploegd — of blijven staan, de veelheid en hardheid van wortels (bomen) ivm grondwerk. Ook kan hij tot een jaar terug gaan hoeveel stenen, zakken cement en rondijzer zijn gebruiktn alles exact en direct uit zijn hoofd.. Terwijl hij als aannemer tientallen, zoniet honderdrn van dit soort projectjes heeft lopen. Ook kent hij alle straten en steegjes in de omtrek van 30 km uit zijn hoofd. Nu werkt hij voor een mijnbouwbedrijf en de blanke baas heeft hem prompt vemoemd tot voorman; verdient serieus geld en had voor zijn 30ste zijn eigen huis gebouwd van eigen geld. Echter vraag hem niet naar de stelling van Pythagoras — kent hij niet..

--Zo is er ook Nigeriaan die fabrieken heeft in China, een stuwdam aanlegt in Ethiopië. Ook is er een Nigeriaan die doormiddel van wiskundige formules met haarpreciesie ~ nauwkeurigheid olieboorlocaties kan berekenen. Of deze 2 heren ook heel hog zullen scoren op een IQ test is de vraag. Deze mensen denken anders.

En dan weer terug naar mij. quote. Dit zijn niet de negers die 290+ kinderen krijgen. Eerder 3 of 2. Daarga je dus als ras het rad in.
U bedoelt dus dat als zwarten een IQ test zouden uitvinden blanken er helemaal anders zouden uitkomen? Er moet een standaard zijn natuurlijk. Negers geheugen.

Waarschijnlijk denken Chinezen ook totaal anders. Chinezen goed in discipline.

Het enige waar de blanke in uitblinkt => creativiteit...

Maar dat zijn veralgemeningen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:19   #39
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Kweet niet.
Wat is er nu bvb het probleem in China ?
Of anders, ga gewoon eens kijken naar de bevolkingspyramiden in landen die het economisch goed doen, of waar er een minimum aan welvaart is.

Maar als jij soms een andere bron hebt, met andere cijfers, mij ook goed.
Geen probleem wat dat betreft.

Noord-Amerika:


Europa:
Bedankt dat je grafieken hebt opgezocht; het bevestigt wat ik schreef. Dat alles richting 2 kinderen per vrouw opgaat — einde deze eeuw is gewoon lulkoek.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 mei 2019 om 20:20.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2019, 20:22   #40
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wat heeft het een met het ander te maken ?
Die gast z'n studie over rassen & IQ wordt niet bekritiseerd, eh, wél de conclusie die daar automatisch uit volgt.
Om iets te kunnen bereiken op economisch vlak moet je toch een minimum aan IQ hebben hé.
We onderschatten die mensen soms.
Maw, 't zijn niet allemaal 'randdebielen' die ginder rondlopen.
Als je ziet welke investeringen ze al gedaan hebben op het vlak van onderwijs bvb...

Heb je ondertussen al eens Google gebruikt en wat gelezen wat er allemaal te lezen valt ?
Ik denk het niet.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be