Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2021, 08:46   #20341
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er is dus wel degelijk iets gaande...
Zou covid daarvoor een smokescreen zijn?

https://m.youtube.com/watch?v=SYixWyuXHMQ
Er zijn verschillende mogelijkheden zoals ik reeds zo dikwijls stelde.
1)Als het aardse tuigen zijn, zijn het tuigen van 'hidden' technologie van de Amerikanen, of de Russen, of de Chinezen.
2)Het zijn buitenaardse tuigen: van ons of van mogelijk andere (sterren) stelsel of uit een andere dimensie.
3)Het zijn natuurlijke fenomenen of die we tot nu toe niet begrijpen omdat we nog primitief zijn qua inzichten en kennis betreffende de fysica.
4)Het is één grote hoax: de traditionele debunkers-theorie of opstelling, die nu meer en meer in een defensief wordt gedrongen.
5)Misschien is er nog een vijfde optie waar niemand aan denkt.

Indien het 2) is dan zou de ontdekking hiervan de het grootste verhaal zijn sinds de mensheid bestaan (mensen lijken dit niet te beseffen). En dat maakt het nu juist mogelijk uiterst interessant.

In het 1) is dan blijft het nog interessant want dan heeft deze 'dark research' geleid tot een zeer grote stap vooruit in de natuurwetenschap en heeft men wel degelijk beschikking over een vorm van energie die niet fossiel is . Niet-fossiele energie die men de rest van de mensheid ontzegt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2021 om 09:08.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 09:19   #20342
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Er zijn verschillende mogelijkheden zoals ik reeds zo dikwijls stelde.
1)Als het aardse tuigen zijn, zijn het tuigen van 'hidden' technologie van de Amerikanen, of de Russen, of de Chinezen.
2)Het zijn buitenaardse tuigen: van ons of van mogelijk andere (sterren) stelsel of uit een andere dimensie.
3)Het zijn natuurlijke fenomenen of die we tot nu toe niet begrijpen omdat we nog primitief zijn qua inzichten en kennis betreffende de fysica.
4)Het is één grote hoax: de traditionele debunkers-theorie of opstelling, die nu meer en meer in een defensief wordt gedrongen.
5)Misschien is er nog een vijfde optie waar niemand aan denkt.

Indien het 2) is dan zou de ontdekking hiervan de het grootste verhaal zijn sinds de mensheid bestaan (mensen lijken dit niet te beseffen). En dat maakt het nu juist mogelijk uiterst interessant.

In het 1) is dan blijft het nog interessant want dan heeft deze 'dark research' geleid tot een zeer grote stap vooruit in de natuurwetenschap en heeft men wel degelijk beschikking over een vorm van energie die niet fossiel is . Niet-fossiele energie die men de rest van de mensheid ontzegt.
Maar dat het de gevallen engelen van de zondeval zijn zie je niet.
Er was een andere mens voor we ons hybridiseerde met deze andere geest. Enfin, zij zich met ons. We zijn een product van creatie, van entiteiten die in ons dna knoeide waaruit deze beschaving kwam.
It is written over de hele aarde. Hetzelfde patroon komt verder in culturen verdeeld door zeeën tussen hun continenten.

Die slechte geest gaat wel doen blijken alsof ze van een andere planeet komen. Maar ze zijn hier al millennia agenda aan het uitvoeren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 09:23   #20343
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar dat het de gevallen engelen van de zondeval zijn zie je niet.
Er was een andere mens voor we ons hybridiseerde met deze andere geest. Enfin, zij zich met ons. We zijn een product van creatie, van entiteiten die in ons dna knoeide waaruit deze beschaving kwam.
It is written over de hele aarde. Hetzelfde patroon komt verder in culturen verdeeld door zeeën tussen hun continenten.

Die slechte geest gaat wel doen blijken alsof ze van een andere planeet komen. Maar ze zijn hier al millennia agenda aan het uitvoeren.
U vergist zich. Ik heb dit overwogen maar niet met een connotatie van de 'zondeval' of 'gevallen engelen'. Ik haal het Genesis-verhaal zelfs aan in meer dan één van mijn vroegere posten toen u nog niet op dit forum was. Maar dat verhaal, dat misschien een verre echo is, kan men toch onderbrengen in 2).

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2021 om 09:25.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 11:19   #20344
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U vergist zich. Ik heb dit overwogen maar niet met een connotatie van de 'zondeval' of 'gevallen engelen'. Ik haal het Genesis-verhaal zelfs aan in meer dan één van mijn vroegere posten toen u nog niet op dit forum was. Maar dat verhaal, dat misschien een verre echo is, kan men toch onderbrengen in 2).
Hebt ge die laatste youtube gezien die ook de laatste vondst van CERN aanhield?
Charles Lawson was daar al 6j geleden over bezig dat dit gepaard ging gaan met de alien deception.
Ze zijn met wetenschappen aan het flirten die de bouwstenen van onze huidige realiteit werkelijk ondersteboven kunnen draaien.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 12:00   #20345
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hebt ge die laatste youtube gezien die ook de laatste vondst van CERN aanhield?
Charles Lawson was daar al 6j geleden over bezig dat dit gepaard ging gaan met de alien deception.
Ze zijn met wetenschappen aan het flirten die de bouwstenen van onze huidige realiteit werkelijk ondersteboven kunnen draaien.
Dat is al een tijdje bekend. Sommige opperen zelfs daar door het gemanipuleer in de CERN er een soort zwart gat zou kunnen ontstaan. En dan zijn de gevolgen niet te overzien. Het blijft vooralsnog een theorie.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 12:05   #20346
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

CERN : nieuwe natuurkracht ontdekt?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03...uwe-natuurkra/
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 12:15   #20347
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
CERN : nieuwe natuurkracht ontdekt?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03...uwe-natuurkra/
Het is toch evident dat we nog maar aan het begin staan met het doorgronden van de natuurwetten We weten nog niet zoveel in dit verband. En daarom blijft elke theorie overeind totdat er een betere is. Overigens blijkt meer en meer dat niet alles wat Eistein zei daarom juist is of bij nader en later onderzoek en inzicht juist blijft. Hetgeen ook weer evident is. Want Einstein is ook maar een mens die dingen formuleerde op basis van de inzichten en kennis van zijn tijd.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 13:20   #20348
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

2 jaar geleden wou men al iets vinden in de Cern wat men verleden week ontdekt heeft.

Hier legt een wetenschapper in 2019 een uurtje uit dat de (theoretische) fysici eigenlijk terplaatste trappelen sinds 50-60 jaar...

https://www.youtube.com/watch?v=99hVAu1k6G8

Laatst gewijzigd door Micele : 28 maart 2021 om 13:21.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 14:15   #20349
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
CERN : nieuwe natuurkracht ontdekt?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03...uwe-natuurkra/
Idd samen met disclosure.
Ze zeggen vlakaf dat hun militaire installaties benadert worden door tuigen die alle wetenschappen tarten.

CERN is meer dan de creatie van dit universum observeren. Die openen portalen om contact te leggen met iets dat ze beter niet doen. Dat liep duizendtal jaar geleden niet goed af en dat zal het vandaag ook niet.

Could this really be ... disclosure?

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 28 maart 2021 om 14:17.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 19:14   #20350
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.695
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Er zijn verschillende mogelijkheden zoals ik reeds zo dikwijls stelde.
1)Als het aardse tuigen zijn, zijn het tuigen van 'hidden' technologie van de Amerikanen, of de Russen, of de Chinezen.
2)Het zijn buitenaardse tuigen: van ons of van mogelijk andere (sterren) stelsel of uit een andere dimensie.
3)Het zijn natuurlijke fenomenen of die we tot nu toe niet begrijpen omdat we nog primitief zijn qua inzichten en kennis betreffende de fysica.
4)Het is één grote hoax: de traditionele debunkers-theorie of opstelling, die nu meer en meer in een defensief wordt gedrongen.
5)Misschien is er nog een vijfde optie waar niemand aan denkt.

Indien het 2) is dan zou de ontdekking hiervan de het grootste verhaal zijn sinds de mensheid bestaan (mensen lijken dit niet te beseffen). En dat maakt het nu juist mogelijk uiterst interessant.

In het 1) is dan blijft het nog interessant want dan heeft deze 'dark research' geleid tot een zeer grote stap vooruit in de natuurwetenschap en heeft men wel degelijk beschikking over een vorm van energie die niet fossiel is . Niet-fossiele energie die men de rest van de mensheid ontzegt.
6) Punt 4) ademt de vooringenomenheid uit van een ufo-fiel zijn denkwereld beschermende.
"debunker", "traditioneel", "meer en meer in defensief gedrongen".

Laatst gewijzigd door jogo : 28 maart 2021 om 19:14.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 19:30   #20351
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
6) Punt 4) ademt de vooringenomenheid uit van een ufo-fiel zijn denkwereld beschermende.
"debunker", "traditioneel", "meer en meer in defensief gedrongen".
Waar is de tijd dat men ufo’s vlugvlug afdeed als zijnde een ‘zwerm wilde ganzen’, of als ‘moerasgas’ , of als de ’reflecties van een vuurtoren’, enz, enz. .

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2021 om 19:32.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 21:03   #20352
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Nog dit jaar doet nonkel Bill zijn eerste proef om een reflecterende stof in de ruimte te brengen.
Tegen de zon.
Of is het om hologrammen te projecteren van ufos?

Waanzinnige vent.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 maart 2021 om 21:03.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 21:34   #20353
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Nog dit jaar doet nonkel Bill zijn eerste proef om een reflecterende stof in de ruimte te brengen.
Tegen de zon.
Of is het om hologrammen te projecteren van ufos?

Waanzinnige vent.
Men gaat er niet erg op vooruit, wel een beetje. Eerst waren de ufo's een zwerm wilde ganzen en nu zijn het hologrammen geworden. Ik wil wel en ik sluit niets uit, maar erg veel bewijs hiervan heb ik nog niet gezien.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2021 om 21:38.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 22:03   #20354
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men gaat er niet erg op vooruit, wel een beetje. Eerst waren de ufo's een zwerm wilde ganzen en nu zijn het hologrammen geworden. Ik wil wel en ik sluit niets uit, maar erg veel bewijs hiervan heb ik nog niet gezien.
Dat is omdat je niet kijkt en de link niet leest van het us navy patent en wijze waarop het al in gebruik is.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 23:07   #20355
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://www.google.com/search?q=Plas...6bAxdeehLl4QOM

Pratende plasma ballen.
https://www.militarytimes.com/news/y...ethal-weapons/

In principe alle figuren goed.
Zo zagen we wel eens op tv een rechthoek, vierkant, bol, enz aan waanzinnige snelheden gefilmd ergens die geluidloos en supersnel om het even doen.
Met visueel beeld kan je dat idd.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 maart 2021 om 23:15.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2021, 07:56   #20356
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Oh wat zijn de critici toch stil als plots officials met naam naar voor komen en zeggen: het fenomeen is echt.
“We don’t know what it is but it defies our current understanding of phsyics and technology.”

Dat het een ander land kan zijn is geen onmogelijke piste. Drones kunnen die Gkrachten wellicht aan zonder teveel problemen.

Maar er is wel een ander bewustzijn in onze dimensie aan het peuteren en volgens mij peuteren we terug via CERN.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2021, 09:11   #20357
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Waar is de tijd dat men ufo’s vlugvlug afdeed als zijnde een ‘zwerm wilde ganzen’, of als ‘moerasgas’ , of als de ’reflecties van een vuurtoren’, enz, enz. .
Bij de grote meerderheid van UFO-meldingen zijn het nog altijd dat soort simpele verklaringen die de lading dekken.

Er zijn vooralsnog geen meldingen waarbij de ETH hypothese de meest waarschijnlijke is.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2021, 09:13   #20358
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
“There is no spoon”
Psychedelica kunnen door sommige mensen zeer serieus genomen en die kunnen daar inderdaad heel diep in een waarnemingsveld tasten waar je nuchter nooit niet kan tasten.

We zijn daar in de gemeenschap heel bekend mee. De geestelijke wereld heeft meer invloed op de fysieke dan velen willen erkennen.

Het blijft opmerkelijk dat die oudere culturen tot dezelfde rituelen en waarneming kwamen. Het enige verschil is hoe ze die wezens in hun mythes/legendes benoemden.
Maar om tot zelfkastijding en rituele offers uit te komen, weten we dus dat deze “andere geest” ons bespot en een slecht agenda met ons voorheeft.
Volgens mij ligt daar ook een deel van de oorsprong van het christendom.
Christenen hadden door dat om hun geloof te verspreiden de oude tradities niet moesten afgezworen worden, maar opgenomen en herdefinieerd worden.
Wel, hetzelfde gebeurt imo met DMT.

https://www.theguardian.com/world/20...hepalestinians

Straf spul, die DMT. Wordt schijnbaar ook in het lichaam aangemaakt, en zou dingen als near death experiences en visioenen best wel kunnen verklaren.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2021, 09:15   #20359
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Oh wat zijn de critici toch stil als plots officials met naam naar voor komen en zeggen: het fenomeen is echt.
“We don’t know what it is but it defies our current understanding of phsyics and technology.”
Lol.
De critici hebben dat "fenomeen" (de 3 pentagon video's dus) geanaliseerd en verklaard al meer dan een jaar geleden.
Ik heb het nog maar 4 keer gepost in deze draad, blijkbaar te weinig voor sommigen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat het een ander land kan zijn is geen onmogelijke piste. Drones kunnen die Gkrachten wellicht aan zonder teveel problemen.
Neen, dat kunnen ze niet.
Maar dat hoeft dus ook niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar er is wel een ander bewustzijn in onze dimensie aan het peuteren en volgens mij peuteren we terug via CERN.
Het zouden ook de Smurfen kunnen zijn natuurlijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2021, 09:37   #20360
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Volgens mij ligt daar ook een deel van de oorsprong van het christendom.
Christenen hadden door dat om hun geloof te verspreiden de oude tradities niet moesten afgezworen worden, maar opgenomen en herdefinieerd worden.
Wel, hetzelfde gebeurt imo met DMT.

https://www.theguardian.com/world/20...hepalestinians

Straf spul, die DMT. Wordt schijnbaar ook in het lichaam aangemaakt, en zou dingen als near death experiences en visioenen best wel kunnen verklaren.
Tot er aliens tegen u praten en de synchroniciteit begint toe te nemen en ge ziet ze vliegen. Er is een kwade geest over deze aarde gekomen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be