![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rechts-klikte je link en sloeg het op met het foto-pictogram boven de tekst rubriek en postte het dan via de normale weg. Sorry dat 'k het niet duidelijker kan toelichten. Ben ook niet meer van de jongsten, hè. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 november 2022 om 12:50. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het forum werkt momenteel naar behoren.
Zoals elders gezegd, wis eens uw bestandsgeschiedenis van uw browser, en de cookies.
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ligt het dus niet aan.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het forum functioneert technisch naar behoren, en als ik vaststel dat dit niet meer gebeurt zal ik dit hier zeker melden.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins van harte bedankt voor je moeite.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals dank Jay-P . Als ik je ooit tegen kom, dan trakteer ik je met een Duvel of twee.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quoten, emoticons, knop om Bold aan te klikken e.d. werkt opnieuw niet meer...
Op mijn andere PC werkt alles normaal. ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De werkbalk in het editor venster functioneert niet.
De emoticons evenmin.
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok kan nog steeds niets vet of in kleur zetten. Een afbeelding kan ik ook al niet plaatsen.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T’is weer van dadde…
#33 |
Minister-President
|
![]() in de bib lukt het mij wel
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De schuldige is volgens mij deze :
Het script van ‘https://forum.politics.be/clientscri...it.js?v=368’ is geladen, hoewel het MIME-type ervan (‘’) geen geldig JavaScript-MIME-type is. ‘https://forum.politics.be/clientscri...it.js?v=368’ geeft een lege pagina. https://forum.politics.be/clientscri...in_textedit.js zonder die parameter geeft een script weer.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Pontifex : 25 november 2022 om 01:35. |
![]() |
![]() |
#35 |
Super Moderator
|
![]() |
![]() |