Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2021, 20:01   #21
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Akkoord, maar 25 km/u is echt traag op een koersfiets bv.
so?
120 is voor een jaguar ook traag

maakt niet uit
het duurt nog minstens een jaar of 5 vooraleer het besef komt dat niet alles wat op een fietspad rijdt zwak is
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 20:27   #22
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
so?
120 is voor een jaguar ook traag
maakt niet uit
het duurt nog minstens een jaar of 5 vooraleer het besef komt dat niet alles wat op een fietspad rijdt zwak is
Het idee achter fietsostrades is om de fiets ook aantrekkelijk te maken op langere afstanden. Als je dan de snelheden gaat beperken haal je heel het idee achter die fietsostrades onderuit.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 23:09   #23
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Het idee achter fietsostrades is om de fiets ook aantrekkelijk te maken op langere afstanden. Als je dan de snelheden gaat beperken haal je heel het idee achter die fietsostrades onderuit.
tja
op de fietspaden rijdt nu eenmaal alles wat geen verbrandingsmoter heeft

de benen vh kindje rijden 6 km/u en de speedelec is hooguit wa losgooien en je knalt 45/U.
daartussen nog tientallen andere soorten toestellen die daar dan qua snelheid ergens tussenhangen en allemaal op het fietspad moeten rijden.

daarbovenop nog een hoop die tegen de richting rijden, weigeren een bel te gebruiken, oortjes in steken zodat ze zeker zo weinig mogelijk andere deelnemers horen,...
uiteraard nog een hoop fietsers die in voetgangersgebieden te snel rijden, ...

het concept zwakke weggebruikers is vrij relatief
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 06:25   #24
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
tja
op de fietspaden rijdt nu eenmaal alles wat geen verbrandingsmoter heeft

de benen vh kindje rijden 6 km/u en de speedelec is hooguit wa losgooien en je knalt 45/U.
daartussen nog tientallen andere soorten toestellen die daar dan qua snelheid ergens tussenhangen en allemaal op het fietspad moeten rijden.

daarbovenop nog een hoop die tegen de richting rijden, weigeren een bel te gebruiken, oortjes in steken zodat ze zeker zo weinig mogelijk andere deelnemers horen,...
uiteraard nog een hoop fietsers die in voetgangersgebieden te snel rijden, ...

het concept zwakke weggebruikers is vrij relatief

Op fietspaden mogen ook brommertjes A en op sommige zelfs B. Een schandaal in mijn ogen. Stamp je ergens stijl naar omhoog, komt er zo'n stinker langs en adem je de moordende vuiligheid honderden meters tot in het diepste van je longen in ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 06:35   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Op fietspaden mogen ook brommertjes A en op sommige zelfs B. Een schandaal in mijn ogen. Stamp je ergens stijl naar omhoog, komt er zo'n stinker langs en adem je de moordende vuiligheid honderden meters tot in het diepste van je longen in ...
Zalig, de geur van zo'n ouwe 2takter die op goedkope olie kachelt.

Denkt u nu echt dat het veel verschil gaat uitmaken als die brommer nu op 50 cm van u langssnort, of op 150cm?

Maar ja, speedelecs en klasse B brommers zijn op dat vlak wel hetzelfde, een hoop massa tegen een aardig vaartje dat langsfluit.

En dan zie je zonderlingen zoals ik met een nog gevaarlijker uitziende machine tegen 20-25km voorbij zweven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 07:04   #26
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.617
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zalig, de geur van zo'n ouwe 2takter die op goedkope olie kachelt.

Denkt u nu echt dat het veel verschil gaat uitmaken als die brommer nu op 50 cm van u langssnort, of op 150cm?

...
Een pak fietspaden (oa naast spoorwegen) en fietsbruggen liggen niet naast een rijweg en indien er geen brommertjes zouden mogen rijden heb je er zuiverdere lucht.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 08:11   #27
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Op fietspaden mogen ook brommertjes A en op sommige zelfs B. Een schandaal in mijn ogen. Stamp je ergens stijl naar omhoog, komt er zo'n stinker langs en adem je de moordende vuiligheid honderden meters tot in het diepste van je longen in ...
Klopt volledig. Het is schandalig dat die dingen nog mogen rondrijden. De verbranden en vernevelen half verbrande olieresten en brandstof in het gezicht van andere fietsers terwijl ze zelf lekker frisse lucht inademen en zich bovendien veilig langs fietspaden kunnen verplaatsen. Ze mogen thans zelfs in LEZ zones rondrijden. Als je fiets adem je bovendien diep in en krijg je dus al die giftige oliedampen in uw lichaam. De 2 takt brommer heeft dat ook geen enkel bestaansrecht meer aangezien er voldoende en betere alternatieven zijn met de e-bike, e-brommer of zelfs 4 takt brommer.

De overheid is er wel mee bezig om 2 takt voor groenbeheer te verbieden, doch bij brommers zou dit in de eerste plaats moeten gebeuren, dat had eigenlijk al 20 jaar geleden moeten gebeurd zijn.

Ik kan alleen maar vermoeden dat dit door onwetendheid van politici is of door gelobby in Europa van bepaalde grote fabrikanten als Peugeot, want objectief gezien is het onvoorstelbaar dat die dingen überhaupt nog in het verkeer mogen rondrijden.

Citaat:
“Naast veel lawaai stoot zo’n tweetaktmotor extreme hoeveelheden fijn stof uit, maar ook tal van erg vervuilende deeltjes. Het is daardoor ook erg ongezond om zo’n apparaat te bedienen, omdat je constant in die vervuilende uitlaatgassen staat. Zeker in steden met een lage emissiezone (LEZ) is het in feite waanzin dat tweetakttoestellen – denk ook aan brommers – nog wel toegestaan zouden zijn.”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191003_04643374

Enkel het vooruitstrevende Gent in nu wel bezig is met een verbod voor brommers in het stad. Bijzonder pijnlijk alweer voor Antwerpen wiens burgemeester het altijd heeft over technologische vooruitgang als allesomvattende oplossing, maar ondertussen wel 2 takt laat rondtuffen in zijn stad en ondertussen op dat gebied voorbijgestoken wordt door Gent.

https://www.hln.be/gent/gent-bant-nu...drag~ae286981/
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 1 september 2021 om 08:22.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 08:23   #28
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Klopt volledig. Het is schandalig dat die dingen nog mogen rondrijden. De verbranden en vernevelen half verbrande olieresten en brandstof in het gezicht van andere fietsers terwijl ze zelf lekker frisse lucht inademen en zich bovendien veilig langs fietspaden kunnen verplaatsen. Ze mogen thans zelfs in LEZ zones rondrijden. Als je fiets adem je bovendien diep in en krijg je dus al die giftige oliedampen in uw lichaam. De 2 takt brommer heeft dat ook geen enkel bestaansrecht meer aangezien er voldoende en betere alternatieven zijn met de e-bike, e-brommer of zelfs 4 takt brommer.

De overheid is er wel mee bezig om 2 takt voor groenbeheer te verbieden, doch bij brommers zou dit in de eerste plaats moeten gebeuren, dat had eigenlijk al 20 jaar geleden moeten gebeurd zijn.

Ik kan alleen maar vermoeden dat dit door onwetendheid van politici is of door gelobby in Europa van bepaalde grote fabrikanten als Peugeot, want objectief gezien is het onvoorstelbaar dat die dingen überhaupt nog in het verkeer mogen rondrijden.



https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191003_04643374
Ok stel alles elektrisch, vanwaar moet al dien elentriek dan komen vraagt mijn boerenverstand zich af. Ha, elektriciteit wordt dan zo dur omdat er een te kort zal zijn dus iedereen koopt dan maar een tweetact generator om zijn elektrisch verbruik betaalbaar te houden..
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 08:59   #29
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Klopt volledig. Het is schandalig dat die dingen nog mogen rondrijden. De verbranden en vernevelen half verbrande olieresten en brandstof in het gezicht van andere fietsers terwijl ze zelf lekker frisse lucht inademen en zich bovendien veilig langs fietspaden kunnen verplaatsen. Ze mogen thans zelfs in LEZ zones rondrijden. Als je fiets adem je bovendien diep in en krijg je dus al die giftige oliedampen in uw lichaam. De 2 takt brommer heeft dat ook geen enkel bestaansrecht meer aangezien er voldoende en betere alternatieven zijn met de e-bike, e-brommer of zelfs 4 takt brommer.

De overheid is er wel mee bezig om 2 takt voor groenbeheer te verbieden, doch bij brommers zou dit in de eerste plaats moeten gebeuren, dat had eigenlijk al 20 jaar geleden moeten gebeurd zijn.

Ik kan alleen maar vermoeden dat dit door onwetendheid van politici is of door gelobby in Europa van bepaalde grote fabrikanten als Peugeot, want objectief gezien is het onvoorstelbaar dat die dingen überhaupt nog in het verkeer mogen rondrijden.



https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191003_04643374

Enkel het vooruitstrevende Gent in nu wel bezig is met een verbod voor brommers in het stad. Bijzonder pijnlijk alweer voor Antwerpen wiens burgemeester het altijd heeft over technologische vooruitgang als allesomvattende oplossing, maar ondertussen wel 2 takt laat rondtuffen in zijn stad en ondertussen op dat gebied voorbijgestoken wordt door Gent.

https://www.hln.be/gent/gent-bant-nu...drag~ae286981/
Toon mij eens waar jij nog een nieuwe 2-takt brommer gaat kopen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 08:59   #30
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zalig, de geur van zo'n ouwe 2takter die op goedkope olie kachelt.

Denkt u nu echt dat het veel verschil gaat uitmaken als die brommer nu op 50 cm van u langssnort, of op 150cm?

Maar ja, speedelecs en klasse B brommers zijn op dat vlak wel hetzelfde, een hoop massa tegen een aardig vaartje dat langsfluit.

En dan zie je zonderlingen zoals ik met een nog gevaarlijker uitziende machine tegen 20-25km voorbij zweven.
Ze zouden die beter gewoon verbieden.

Een auto heeft nog een meerwaarde, maar die achterlijke brommers totaal niet. Ze vervuilen, maken lawaai, stinken,... en worden gebruikt voor afstanden die men perfect met de (elektrische) fiets kan doen.

Brommers hebben geen enkele meerwaarde.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 09:01   #31
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ok stel alles elektrisch, vanwaar moet al dien elentriek dan komen vraagt mijn boerenverstand zich af. Ha, elektriciteit wordt dan zo dur omdat er een te kort zal zijn dus iedereen koopt dan maar een tweetact generator om zijn elektrisch verbruik betaalbaar te houden..
In een ideale wereld: combinatie kernenergie + wind-/zonne-/waterenergie.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 09:07   #32
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ok stel alles elektrisch, vanwaar moet al dien elentriek dan komen vraagt mijn boerenverstand zich af. Ha, elektriciteit wordt dan zo dur omdat er een te kort zal zijn dus iedereen koopt dan maar een tweetact generator om zijn elektrisch verbruik betaalbaar te houden..
Zoals bij de electrische treinen hé die de diesel- en kolen-treinen afgelost hebben.

Laatst gewijzigd door Micele : 1 september 2021 om 09:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:22   #33
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Op dat vlak heb ik ls Tadpool Ligfietser wel een voordeel.
Automobilisten weten niet hoe met mijn grote machine om te gaan en geven me ruim de ruimte.

Natuurlijk, dan gaan we er van uit dat de desbetreffende automobilisten me zien, en niet bezig zijn 1 van de volgende opties.
  • Gebruik van mobiele telefoon (al dan niet smart).
  • Uitknijpen van puistjes.
  • Lezen van een krant of magazine.
  • Roken (al dan niet met tuinkruiden).
  • Luchtgitaar spelen.
  • DJ voor de omgeving zijn.

Kwa weginfrastructuur is er nog een "lange weg te timmeren".
Gewoon hallucinant wat men soms tegenkomt.
Een greepje uit mijn dagelijks woon-werk verkeer.
  • Een "fietsostrade" waarbij fietsers 2 keer op 100m een gewestweg mogen oversteken. "Gelukkig" dat die in Vlaanderen allemaal 70km/u zijn geworden.
  • Een fietspad -2 richtingen- dat voor 3 km prachtig is, maar eindigt op een voetpad, net aan een bushokje, waardoor men daar verborgen en zonder zicht de weg over moet steken.
  • Natuurlijk, de "fietssuggestiestroken" geschilderd met een verf die spekglad wordt bij regen. Ook zo iets geniaals.
  • Een pareltje is een stukje voetpad aan de Romeinse Steenweg (net voor Parking C)gemarkeerd met een bordje voetgangers/fietsers , staat vol met paaltjes van verkeersborden, en om af te werken, elke 5 meter de uitgang van 3(of 4?) appartementjes.
Ik ga daar steevast op de weg. 1 keer een combi gehad die me liet stoppen. Natuurlijk in het Frans...
Gij moet op't fietspad rijden.
Sorry meneer de agent, de verkeersregels geven aan dat het alleen "moet" als dat veilig kan. Wil u eens proberen?
Dat gesprek was snel over.

De nieuwe auto's krijgen verplicht een open dak zodat ze rechtstaand ook "dat soort fietsen" in de gaten kunnen houden.
Die zouden ze eerder bij het leger moeten gebruiken tijdens sluipoefeningen.

Het komt altijd op hetzelfde neer, rij bewust, hoffelijk en "maak dat je gezien wordt"!
Geef het voorbeeld als volwassene zo worden kinderlevens gespaard.
Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n kind op zo een ligfiets de straat zou opsturen?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 5 september 2021 om 11:25.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:41   #34
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ze zouden die beter gewoon verbieden.

Een auto heeft nog een meerwaarde, maar die achterlijke brommers totaal niet. Ze vervuilen, maken lawaai, stinken,... en worden gebruikt voor afstanden die men perfect met de (elektrische) fiets kan doen.

Brommers hebben geen enkele meerwaarde.

Mijn eerste bromding was een Solex waar ik zowat gans Franrijk met afgereden heb, een zalig ding.
Maar we waren toen nog met zo veel niet op datzelfde plaatsje waar we nu ruzie over maken.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:55   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Toon mij eens waar jij nog een nieuwe 2-takt brommer gaat kopen.
Het lijkt me inderdaad een eeuwigheid geleden ik nog een tweetaktbrommer ben tegengekomen.

Waar wel nog volop tweetakt wordt gebruikt is de race karting....motoren van boten dacht ik en jetski's.

Maar ook daar is de overstap naar 4 takt bezig.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 september 2021 om 11:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 21:11   #36
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De fietsstraten die ik aandoe zijn van dien aard dat de speedpedelecs kilometers omrijden. Geen last van dus. Van die jonge gasten die een cent proberen te verdienen met takeaway wel, al zijn de elektrische steps veel erger. Die denken dat ze voetgangers zijn al bewegen ze zich twee maal sneller door het verkeer dan ik als fietser (zo'n 15km/u) en laten ze hun deelbrol dik in de weg in het midden van het voet- of fietspad achter.
Er zijn steps die rond de 40 halen. Veilig hoor die zwakke weggebruiker ......
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 5 september 2021 om 21:14.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 07:29   #37
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het lijkt me inderdaad een eeuwigheid geleden ik nog een tweetaktbrommer ben tegengekomen.

Waar wel nog volop tweetakt wordt gebruikt is de race karting....motoren van boten dacht ik en jetski's.

Maar ook daar is de overstap naar 4 takt bezig.
Ik denk dat dit genoeg zegt over uw relevante praktijkervaring. Moest u wat meer op de fiets zitten, dan zou je wel beter weten. Wat niet weet, niet deert, zoals steeds. Wereldvreemde politici en wereldvreemde ... automobilisten.

Tot voor kort had Peugeot nog een heel assortiment 2 takt brommers. Ik vermoed echter dat de nieuwe Euronormen die van kracht worden ervoor gezorgd hebben dat dit ondertussen werd aangepast.

De meest populaire Vivacity was onder meer 2 takt.

https://www.50factory.com/content/11...50cc-2008-2019
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 6 september 2021 om 07:30.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 15:59   #38
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik denk dat dit genoeg zegt over uw relevante praktijkervaring. Moest u wat meer op de fiets zitten, dan zou je wel beter weten. Wat niet weet, niet deert, zoals steeds. Wereldvreemde politici en wereldvreemde ... automobilisten.

Tot voor kort had Peugeot nog een heel assortiment 2 takt brommers. Ik vermoed echter dat de nieuwe Euronormen die van kracht worden ervoor gezorgd hebben dat dit ondertussen werd aangepast.

De meest populaire Vivacity was onder meer 2 takt.

https://www.50factory.com/content/11...50cc-2008-2019
U bent vast al heel oud als u 5 jaar tot voor kort vindt.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 23:58   #39
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik denk dat dit genoeg zegt over uw relevante praktijkervaring. Moest u wat meer op de fiets zitten, dan zou je wel beter weten. Wat niet weet, niet deert, zoals steeds. Wereldvreemde politici en wereldvreemde ... automobilisten.

Tot voor kort had Peugeot nog een heel assortiment 2 takt brommers. Ik vermoed echter dat de nieuwe Euronormen die van kracht worden ervoor gezorgd hebben dat dit ondertussen werd aangepast.

De meest populaire Vivacity was onder meer 2 takt.

https://www.50factory.com/content/11...50cc-2008-2019

Ik rij jaarlijks 10,000 km met de fiets. Ik kan alleszins niet beamen wat u beweert.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 01:40   #40
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik rij jaarlijks 10,000 km met de fiets. Ik kan alleszins niet beamen wat u beweert.


Tja, dat krijg je als je de verkeersregels volgt hé dan geraak je uiteraard niet aan die 100.000 km en meer per jaar met de fiets .....
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be