Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2017, 03:35   #21
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Echt he, ze zouden me arresteren voor..
euhm.. ja.. Het plaatsen van documentaires en wat er zoal in een onderzoek is fout gelopen.

Ik begin stilaan ook te begrijpen waarom dit forum op sterven na dood is.
Veel oude venten die denken dat ze alles weten, en dan heb je nog van die gefrustreerde middle aged single huisvrouwen zoals Pandareus die openlijk racistisch zijn.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 09:20   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Echt he, ze zouden me arresteren voor..
euhm.. ja.. Het plaatsen van documentaires en wat er zoal in een onderzoek is fout gelopen.

Ik begin stilaan ook te begrijpen waarom dit forum op sterven na dood is.
Veel oude venten die denken dat ze alles weten, en dan heb je nog van die gefrustreerde middle aged single huisvrouwen zoals Pandareus die openlijk racistisch zijn.
Ik denk eer dat ze je geruisloos zullen doen verdwijnen.

Zou je geen draad starten met zo ongeveer de tekst "als ik niet om de twee dagen iets post, verwittig dan de politie en mijn gezin, want dat hebben ze me gevonden ..." ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 13:15   #23
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk eer dat ze je geruisloos zullen doen verdwijnen.

Zou je geen draad starten met zo ongeveer de tekst "als ik niet om de twee dagen iets post, verwittig dan de politie en mijn gezin, want dat hebben ze me gevonden ..." ?
Je blijft pogen om mensen met misplaatst cynisme in diskrediet te brengen, maar weigert inhoudelijk te kijken naar de opmerkingen van Laurent Louis over die zaak. Je hebt hem veroordeeld maar ik geloof niet dat je ook maar 3 van zijn bemerkingen kan opsommen, laat staan weerleggen.

20 jaar na de feiten staat België internationaal nog steeds bekend om het falen van het staatsapparaat in die zaak.

Het is niet voor niets dat vader Lambrecks die aflevering van De Kroongetuigen vol met leugens niet goedkeurde. Ze kwam er toch, wat getuigt van geen enkel respect naar de ouders van de slachtoffers toe.

Ik ben hier de atheist die kritisch is op basis van waarneembare feiten. Jij bent de gelovige die elke vorm van onderzoek afwijst, halsstarrig in iets blijft geloven (er is niet gesjoemeld) en critici zonder enig argument beschimpt.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 augustus 2017 om 13:15.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 13:29   #24
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je blijft voortdoen hé.
Zie maar dat ze je identiteit niet te pakken krijgen.
Dat ga je niet overleven.
Ge geeft dus toe dat de hoogste machtsregionen geïnfesteerd zijn met kindermisbruikers.
Voor de NVA ea belgicistische partijen is het dan ntl veel veiliger om de belastingen te verhogen of pakt 'm vast, blowerkes 'n gasboete te geven, dan om georganiseerde pedofielenbendes op te rollen.
Citaat:
En laat ons daarbuiten aub.
Ja, want er zou dan plots wel eens 'n einde kunnen komen aan de politieke zakkenvullerij.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 14:49   #25
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Laat dat rusten jongen. Daar zijn hoge, heel hoge, belangen mee gemoeid.
Riskeer niks, in het belang van je gezin en je familie.
Maak ze nog wat meer parano, ja...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 15:24   #26
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Maak ze nog wat meer parano, ja...
Het gaat over kindermisbruik en AJ komt nog eens kijken.
Paranoide, zwakzinnig.. Steeds meer labels maar inhoudelijk niks.

In Nederland zagen we trouwens net hetzelfde.
Joris Demmink, de grote baas van justitie in de jaren 90 werd al VOOR zijn aanstelling beschuldigd van pedofilie. Ondanks het feit dat iemand in zo’n positie een onberispelijke reputatie moest hebben om niet chantabel te zijn.

Er gebeurde net hetzelfde als in de zaak Dutroux. Elke poging tot onderzoek werd door justitie kapot gemaakt.

Harde bewijzen tegen Demmink. Machthebbers in Nederland doen niets
https://www.youtube.com/watch?v=KHaCh4QdPqE

Dutch injustice. When child traffickers rule a nation
https://www.youtube.com/watch?v=nmeYiR-yyS4

Op 13:45 een getuigenis van een slachtoffer die volledig instort. Als dat in scene gezet is verdient hij een oscar

Deze is ook priceless. Nederlandse toppolitici die er over worden aangesproken en geen enkele wil reageren

Joris Demmink in 10 minutes
https://www.youtube.com/watch?v=i3mTGiB3U_4
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 augustus 2017 om 15:52.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 15:54   #27
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het gaat over kindermisbruik en AJ komt nog eens kijken.
Paranoide, zwakzinnig.. Steeds meer labels maar inhoudelijk niks.

In Nederland zagen we trouwens net hetzelfde.
Joris Demmink, de grote baas van justitie in de jaren 90 werd al VOOR zijn aanstelling beschuldigd van pedofilie. Ondanks het feit dat iemand in zo’n positie een onberispelijke reputatie moest hebben om niet chantabel te zijn.

Er gebeurde net hetzelfde als in de zaak Dutroux. Elke poging tot onderzoek werd door justitie kapot gemaakt.

Harde bewijzen tegen Demmink. Machthebbers in Nederland doen niets
https://www.youtube.com/watch?v=KHaCh4QdPqE

Dutch injustice. When child traffickers rule a nation
https://www.youtube.com/watch?v=nmeYiR-yyS4

Op 13:45 een getuigenis van een slachtoffer die volledig instort. Als dat in scene gezet is verdient hij een oscar

Deze is ook priceless. Nederlandse toppolitici die er over worden aangesproken en geen enkele wil reageren

Joris Demmink in 10 minutes
https://www.youtube.com/watch?v=i3mTGiB3U_4
Ja, de jaren '90.
Dat waren nog eens tijden...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 16:11   #28
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het gaat over kindermisbruik en AJ komt nog eens kijken.
Paranoide, zwakzinnig.. Steeds meer labels maar inhoudelijk niks.

In Nederland zagen we trouwens net hetzelfde.
Joris Demmink, de grote baas van justitie in de jaren 90 werd al VOOR zijn aanstelling beschuldigd van pedofilie. Ondanks het feit dat iemand in zo’n positie een onberispelijke reputatie moest hebben om niet chantabel te zijn.

Er gebeurde net hetzelfde als in de zaak Dutroux. Elke poging tot onderzoek werd door justitie kapot gemaakt.

Harde bewijzen tegen Demmink. Machthebbers in Nederland doen niets
https://www.youtube.com/watch?v=KHaCh4QdPqE

Dutch injustice. When child traffickers rule a nation
https://www.youtube.com/watch?v=nmeYiR-yyS4

Op 13:45 een getuigenis van een slachtoffer die volledig instort. Als dat in scene gezet is verdient hij een oscar

Deze is ook priceless. Nederlandse toppolitici die er over worden aangesproken en geen enkele wil reageren

Joris Demmink in 10 minutes
https://www.youtube.com/watch?v=i3mTGiB3U_4
En maar proberen te bekeren, en maar blijven proberen, ...

en maar falen, en maar falen ....
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 20:23   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je blijft pogen om mensen met misplaatst cynisme in diskrediet te brengen, ...
Mijn bedoelingen met mijn posts in deze draad, zijn zeker niet om iemand in diskrediet te brengen.
Maar wel iets anders. Wat? Dat lijkt me overduidelijk te zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2017, 13:56   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ge geeft dus toe dat de hoogste machtsregionen geïnfesteerd zijn met kindermisbruikers.
Voor de NVA ea belgicistische partijen is het dan ntl veel veiliger om de belastingen te verhogen of pakt 'm vast, blowerkes 'n gasboete te geven, dan om georganiseerde pedofielenbendes op te rollen.

Ja, want er zou dan plots wel eens 'n einde kunnen komen aan de politieke zakkenvullerij.
Schoof laat het zelfs niet bij toe te geven dat er in dit land iets grondig mis is. Hij geeft zelfs de goede raad om zijn nek niet uit te steken.

Gelijk heeft hij, hoezeer de believers ook belachelijk worden gemaakt door de non-believers. De aanwijzingen liggen dik gezaaid....voor wie ze wil/durft zien.
De machthebbers zien natuurlijk niets liever dan twijfel en tweedracht. Dan hoeft er voor hen of hun vriendjes niets te veranderen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2017, 13:58   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En maar proberen te bekeren, en maar blijven proberen, ...

en maar falen, en maar falen ....
Als tegenargumenten kan dat tellen.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2017, 14:01   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, de jaren '90.
Dat waren nog eens tijden...
Niemand kan om zo'n overtuigende tegenargumenten heen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2017, 14:07   #33
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Schoof laat het zelfs niet bij toe te geven dat er in dit land iets grondig mis is. Hij geeft zelfs de goede raad om zijn nek niet uit te steken.

Gelijk heeft hij, hoezeer de believers ook belachelijk worden gemaakt door de non-believers. De aanwijzingen liggen dik gezaaid....voor wie ze wil/durft zien.
De machthebbers zien natuurlijk niets liever dan twijfel en tweedracht. Dan hoeft er voor hen of hun vriendjes niets te veranderen.
Idd, Knuppel. Hier is al eens 'n draad geweest over de politieke verwevenheid van pedofielenkringen, tot in de hoogste machtsregionen toe.
En zoals de o zo 'toevallige sterfgevallen' van om en bij de 2 dozijn kroongetuigen in de zaak Dutroux, zo zijn er ook dossiers gekend in Nederland en Engeland, waar zulke toestanden niet verder geraken dan opgestarte dossiers en waarin de schuldigen/betrokkenen ongemoeid worden gelaten.

Flikken en onderzoekers weten wel waarom ze zijn overgeplaatst en/of hun mond moeten houden.
De belangen om zo'n zaken tot op het bot uit te spitten, zijn dan ook veel te groot...
Vive la belgique, zeker ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2017, 14:37   #34
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als tegenargumenten kan dat tellen.....
Om tegenargumenten te hebben moeten er eerst argumenten zijn.

En die zijn er niet.

Ik wijs enkel op het obsessief gedrag van de complotnutters, die constant willen bekeren.

Dat dat irritant is , mag ik dat niet uiten?

En het erge is: er zijn geen bewijzen voor een complot bij Dutroux. Er zijn zelfs geen aanwijzingen.

De enige reden waarom u hoopt dat er een complot is, is omdat u een hekel hebt aan België, en u zoekt een stok om de hond te slaan. Zo doorzichtig!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be