Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2020, 15:42   #81
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wie is dat nu weer ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 15:48   #82
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Niet helemaal juist: Forum voor Democratie is de alt-right tak van het VB. De fractie Van Grieken-Van Langenhove. Proberen de schijn van deftigheid op te houden, maar in se gewoon hetzelfde als De Winter.
Ik kan hier de ene na de andere racistische uitspraak van De Winter linken. Het ergste was toen hij begon te schreeuwen dat hij een blank Europa wenst (discriminatie op basis van huidskleur). Ik volg Thierry Baudet al een hele tijd en heb nooit zo'n uitspraak bij hem gezien.

Baudet en De Winter lijken in de verste verte niet op elkaar qua standpunten.
Dat er een probleem is met Islamitische migratie weten we allemaal. Maar onder de mensen die dat vinden zitten er nog grote verschillen. De meesten van ons zijn niet racistisch
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 15:51   #83
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Ik ben geen NVA’er, maar de NVA vergelijken met racistische complottheorie malloten als Baudet vind ik ongepast.
Heb je het hier over de gigantische sommen die worden verloren aan de klimaatwaanzin?

Of zijn er nog andere theorieën? Wat klimaat betreft geef ik Baudet volledig gelijk. Men zou inhoudelijk op die onderwerpen moeten ingaan, maar dat doet het linkse kamp nooit. Liever alles wegzetten als een complot. Net zoals men dat op voorhand deed toen Trump zich verzette tegen de resultaten van mail in ballots. Inmiddels zijn de beschuldigingen heel concreet, en heel talrijk. Maar inhoudelijk willen de media er niet op ingaan. Liever Trump in diskrediet brengen en ver weg blijven van de inhoud
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 november 2020 om 15:52.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 15:55   #84
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik kan hier de ene na de andere racistische uitspraak van De Winter linken. Het ergste was toen hij begon te schreeuwen dat hij een blank Europa wenst (discriminatie op basis van huidskleur). Ik volg Thierry Baudet al een hele tijd en heb nooit zo'n uitspraak bij hem gezien.

Baudet en De Winter lijken in de verste verte niet op elkaar qua standpunten.
Dat er een probleem is met Islamitische migratie weten we allemaal. Maar onder de mensen die dat vinden zitten er nog grote verschillen. De meesten van ons zijn niet racistisch
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201126_96739857

Citaat:
Vooral de argumenten die hij aandraagt om zich met hand en tand te verzetten tegen die coronamaatregelen, schokken de meeste andere aanwezigen. “Thierry stelde uiteindelijk dat hij drie miljoen doden zou accepteren als daarmee onze vrijheid gered werd”, aldus Pouw-Verweij in de brief. “Op een gegeven moment riep hij dat corona de wereld in gebracht was door George Soros (de Joodse Amerikaans-Hongaarse miljardair, nvdr.) en anderen, om onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten.”

Hij wil niet luisteren als de anderen proberen hem bij te sturen. “Hij zei dat vechten over thema’s zoals EU, immigratie of islam zinloos was, want als ze onze vrijheid hebben afgenomen en we een communistische staat zijn, dan schoppen ze toch alle domme negers Europa uit.”

Ook de beschuldigingen van antisemitisme binnen de jongerenafdeling komen ter sprake. Als Pouw-Verweij zegt dat de partij antisemitisme of nazisme nooit mag tolereren, krijgt ze de volle laag. “Waar komt jouw kruistocht tegen het antisemitisme vandaan? Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.”
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 15:59   #85
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Heb je het hier over de gigantische sommen die worden verloren aan de klimaatwaanzin?

Of zijn er nog andere theorieën? Wat klimaat betreft geef ik Baudet volledig gelijk. Men zou inhoudelijk op die onderwerpen moeten ingaan, maar dat doet het linkse kamp nooit. Liever alles wegzetten als een complot. Net zoals men dat op voorhand deed toen Trump zich verzette tegen de resultaten van mail in ballots. Inmiddels zijn de beschuldigingen heel concreet, en heel talrijk. Maar inhoudelijk willen de media er niet op ingaan. Liever Trump in diskrediet brengen en ver weg blijven van de inhoud
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201124_91922941

Citaat:
“Op een gegeven moment riep hij dat corona de wereld in gebracht was door George Soros (de Joodse Amerikaans-Hongaarse miljardair, nvdr.) en anderen, om onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten.”
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 16:21   #86
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Oud Nieuws!!
Baudet gaat voor een herstart
Alle borealen en sorosisten zijn welkom.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 20:31   #87
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie is dat nu weer ?


https://www.youtube.com/watch?v=TTgBQe4sR1g

Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 20:35   #88
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie is dat nu weer ?
Een hollandse albert hein versie van Alex Jones, een soort van extreem rechtse complotgelover met een schreeuwerige stijl en weinig hersenen.

Een idioot met een website eigenlijk, meer is het niet.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 21:25   #89
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
We weten via Trump dat de media wereldkampioen zijn in het verdraaien van uitspraken en in het uit de context trekken van quotes.

Trump over illegale Mexicaanse migranten: "They bring drugs, crime, they're rapists. And some of them are good people"
Media --> Trump says that Mexicans are rapists.

Ik geloof geen uitspraken die genoteerd worden in artikels, tenzij ik een video zie waarin persoon X die uitspraak doet. En met de volledige context erbij. En er wordt heel snel met het label antisemiet gegooid als je kritiek hebt op de joden. Net zoals de moslims met het R woord gooien
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 november 2020 om 21:51.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 21:26   #90
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
We weten van Trump dat de media wereldkampioen zijn in het verdraaien van uitspraken en in het uit de context trekken van quotes.

Trump over illegale Mexicaanse migranten: "They bring drugs, crime, they're rapists. And some of them are good people"

Media --> Trump says that Mexicans are rapists.

Ik geloof geen uitspraken die genoteerd worden in artikels, tenzij ik een video zie waarin persoon X die uitspraak doet. En met de volledige context erbij.

En er wordt heel snel met het label antisemiet gegooid als je kritiek hebt op de joden. Net zoals de moslims met het R woord gooien
Daar ben ik gestopt met lezen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2020, 22:04   #91
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Daar ben ik gestopt met lezen.
Omdat je zodanig bent meegegaan in de anti Trump mediacampagne dat je gelooft dat een zakenman met een vermogen van 7 miljard dollar een oelewapper is.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 01:40   #92
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Omdat je zodanig bent meegegaan in de anti Trump mediacampagne dat je gelooft dat een zakenman met een vermogen van 7 miljard dollar een oelewapper is.
Wat stond er dan verder nog?
Ik zie dat je het verwijderd hebt?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 03:28   #93
Tempest
Gouverneur
 
Tempest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2005
Berichten: 1.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Een verschil tussen PVV en Forum is dat de eerste partij mordicus tegen immigratie is (zeker die van moslims-) terwijl Forum een selectieve immigratie bepleit.
Dat was nonsens (puur propaganda om de FvD minder extreem te laten overkomen. Baudet bewees nu dat hij extremistischer dan Wilders (hij was het eigenlijk altijd al, maar voor de naïevelingen binnen de partij is het nu pas duidelijk geworden, vandaar de implosie
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 08:15   #94
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Dat was nonsens (puur propaganda om de FvD minder extreem te laten overkomen. Baudet bewees nu dat hij extremistischer dan Wilders (hij was het eigenlijk altijd al, maar voor de naïevelingen binnen de partij is het nu pas duidelijk geworden, vandaar de implosie
De kiezers van die partijen verschillen niet zo veel.
Nederland heeft een groot percentage extreem rechts.

citaat NRC:
Bijna iedereen die ik ken is antisemiet”, zei de man die in 2017 verkozen werd tot Politicus van het Jaar, wiens partij bij de Statenverkiezingen in 2019 in één klap de grootste werd en die later in datzelfde jaar in een speciaal opgetuigd televisiespektakel als enige met de minister-president in debat mocht. De afgang van Thierry Baudet de afgelopen week was zo spectaculair, dat je bijna zou vergeten hoe ongerijmd zijn opkomst was.

Terwijl de puinhopen van Forum voor Democratie narookten, twitterde voorzitter Ronald Buijt van Leefbaar Rotterdam: „Al twintig jaar slagen we er op rechts keer op keer in om alles, vooral door eigen toedoen, te verzieken. Ondanks het gigantische potentieel en de hunkering bij miljoenen kiezers. We verdienen onderhand niet beter…” Maar tel de PVV, VVD, het inmiddels behoorlijk boerenboreale CDA en de reactionair-conservatieve SGP bij elkaar op, en je kunt niet volhouden dat het slecht gaat met rechts Nederland.

De oorzaken van het rechtse „verzieken”, waar Buijt zo verdrietig van wordt, zijn in het geval van Baudet makkelijk aan te wijzen. Zijn persoonlijkheid is even verweesd als meedogenloos, hij functioneert alleen als leidersfiguur, zwelgend in de masochistische horigheid van zijn volgelingen, die ook nog eens flink wat geld uit de zakken wordt geklopt. Achter het masker van de charmante gangmaker gaat een diepe minachting voor andere mensen schuil. Binnenskamers zei hij deze week dat veel mensen die op zijn partij hadden gestemd er niet echt bij hoorden, omdat ze niet intelligent genoeg waren. Zijn dwepende fan Hans Wiegel noemde hij achter diens rug om „een oude nicht die verliefd op mij is”, zo schrijft journalist Chris Aalberts in De partij dat ben ik
.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/11/27...-nijd-a4021716

Laatst gewijzigd door cato : 29 november 2020 om 08:19.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 13:25   #95
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De kiezers van die partijen verschillen niet zo veel.
Nederland heeft een groot percentage extreem rechts.
Daar wordt zoveel mee gegooid. Maar kan iemand mij dat eens fatsoenlijk definiëren?

Als je kritiek hebt op religieuze groeperingen word je al snel weggezet als extreem rechts. Maar wat het gezondheidsbeleid betreft vind ik FVD (Baudet), PVV (Wilders), N-VA en het VB zelfs uitgesproken sociaal en links.

Wanneer men iets roept over extreem rechts, gaat het bijna altijd over migratie.

Er is trouwens niets extreems aan zich verzetten tegen het fascisme van de Islam die zich in Europa nestelt
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 13:33   #96
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat stond er dan verder nog?
Ik zie dat je het verwijderd hebt?
Verschillende quotes van Trump die de media verdraaid hebben om hem te doen overkomen als een dom kalf. En de schapen die elke dag naar het nieuws kijken vallen daar massaal voor. Maar dit is geen Trump topic en dus zijn die uitwijdingen off topic.

Ik denk ook niet dat Trump tegenstanders open staan om hun mening enigszins te herzien. Ik vind het schrijnend hoe de media erin geslaagd zijn om alle bezwarende info over Biden, al zijn uitspraken die vele malen erger zijn dan die van Trump, volledig uit het nieuws te houden en daarmee de verkiezingen te manipuleren.

Die manipulatie/ inmenging is vele malen krachtiger dan de interferentie van gelijk welk land in de verkiezingen. Ik vind het bijna komisch hoe democraten vroeger riepen dat facebook de verkiezing pro Trump heeft gestuurd (2016) terwijl facebook en twitter in 2020 belastende info over Biden gefilterd hebben.

Rudy Giuliani heeft een 1 uur durende speech gegeven, waarin elke beschuldiging over fraude tot in het allerkleinste detail werd gespecifieerd. Onder andere over staten waar het niet mogelijk was om de handtekening onder een voting ballot te inspecteren. Er zijn tientallen voorbeelden van dingen die volledig fout liepen, in staten gerund door democraten.

Ik weet bij het typen al dat velen hier Rudy Giuliani op voorhand al weg zetten als een soort leugenaar, zonder nog maar te luisteren naar de inhoud van de boodschap. Wie heeft er dan oogkleppen op?

De strategie van de media is steeds dezelfde. Men zegt over voorhand al dat Trump de verkiezingsuitslag niet gaat respecteren, en beweert dat Trump een slechte verliezer is. De sheeple die naar het nieuws kijken nemen dat klakkeloos over, en luisteren niet naar de inhoud van het bezwaar omdat de media erop aansturen. Het is een volledige karaktermoord.

Maar als het Trump kamp vervolgens komt met concrete zaken die volledig onwettig zijn verlopen, willen de media hier niet op ingaan. Omdat ze angst hebben dat de onwettelijkheden aan het licht komen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 november 2020 om 13:38.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 13:55   #97
siegfried1648
Provinciaal Gedeputeerde
 
siegfried1648's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2020
Berichten: 827
Standaard

Wel Baudet framen en uitvergroten in de media, terwijl misstanden bij linkse partijen minder veel aandacht krijgen van dezelfde media..

Bv: Islamist op verkiezingslijst van GroenLinks:
https://reactnieuws.net/2020/11/20/g...ats-kieslijst/

De Nederlandse politieke partij GroenLinks heeft de kieslijst van de partij voor de aankomende Tweede Kamerverkiezing van 17 maart 2021 gepresenteerd. De onafhankelijke journalist Carel Brendel doorliep de lijst op interessante zaken en kwam erachter dat nummer 9, ene Kauthar Bouchallikht, vice-voorzitter is van de jongeren- en studentenorganisatie van de Europese Moslimbroeders. Bouchallikht en GroenLinks spreken over valse beschuldigingen, die inmiddels wel door experts, inlichtingendiensten en ex-leden worden bevestigd.
https://www.dagelijksestandaard.nl/2...a-fnv-en-meer/

Of deze:
https://nieuws.nl/algemeen/20201122/...anisatie-rood/

De SP-jongerenorganisatie Rood heeft Olaf Kemerink gekozen tot voorzitter. Hij kreeg driekwart van de stemmen, bevestigt scheidend voorzitter Arno van der Veen. Kemerink werd afgelopen week door het SP-bestuur uit de partij gezet omdat hij er gewelddadige communistische denkbeelden op na zou houden.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen...reld~a178e9c0/
In de schaduw van de politieke FVD-rel is er nog een partij-oorlog aan de gang. Bij de SP. De jongerenbeweging ROOD is afgesneden van de partij, nadat het eerder geroyeerde sp-lid Olaf Kemerink toch werd verkozen tot partijvoorzitter van ROOD. De jongerenbeweging blijft volhouden. ‘Wij zijn SP’ers.
siegfried1648 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 14:13   #98
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Verschillende quotes van Trump die de media verdraaid hebben om hem te doen overkomen als een dom kalf. En de schapen die elke dag naar het nieuws kijken vallen daar massaal voor. Maar dit is geen Trump topic en dus zijn die uitwijdingen off topic.

Ik denk ook niet dat Trump tegenstanders open staan om hun mening enigszins te herzien. Ik vind het schrijnend hoe de media erin geslaagd zijn om alle bezwarende info over Biden, al zijn uitspraken die vele malen erger zijn dan die van Trump, volledig uit het nieuws te houden en daarmee de verkiezingen te manipuleren.

Die manipulatie/ inmenging is vele malen krachtiger dan de interferentie van gelijk welk land in de verkiezingen. Ik vind het bijna komisch hoe democraten vroeger riepen dat facebook de verkiezing pro Trump heeft gestuurd (2016) terwijl facebook en twitter in 2020 belastende info over Biden gefilterd hebben.

Rudy Giuliani heeft een 1 uur durende speech gegeven, waarin elke beschuldiging over fraude tot in het allerkleinste detail werd gespecifieerd. Onder andere over staten waar het niet mogelijk was om de handtekening onder een voting ballot te inspecteren. Er zijn tientallen voorbeelden van dingen die volledig fout liepen, in staten gerund door democraten.

Ik weet bij het typen al dat velen hier Rudy Giuliani op voorhand al weg zetten als een soort leugenaar, zonder nog maar te luisteren naar de inhoud van de boodschap. Wie heeft er dan oogkleppen op?

De strategie van de media is steeds dezelfde. Men zegt over voorhand al dat Trump de verkiezingsuitslag niet gaat respecteren, en beweert dat Trump een slechte verliezer is. De sheeple die naar het nieuws kijken nemen dat klakkeloos over, en luisteren niet naar de inhoud van het bezwaar omdat de media erop aansturen. Het is een volledige karaktermoord.

Maar als het Trump kamp vervolgens komt met concrete zaken die volledig onwettig zijn verlopen, willen de media hier niet op ingaan. Omdat ze angst hebben dat de onwettelijkheden aan het licht komen
De media ?
Team Trump is massaal naar rechtbanken gestapt om zo de uitslag alsnog te kunnen manipuleren, en verliest massaal die processen. De media geven gewoon de feiten weer, zoals rechters die bepalen.

Giuliani slaagde er nul komma nul % in om bewijzen te brengen voor al zijn wilde beweringen. De rechters in de 6 swingstates waar ze die processen voerden (en die grotendeels benoemingen zijn door de GOP...) hebben die stuk voor stuk als inhoudsloos afgedaan en afgewezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 16:11   #99
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De media ?
Team Trump is massaal naar rechtbanken gestapt om zo de uitslag alsnog te kunnen manipuleren, en verliest massaal die processen. De media geven gewoon de feiten weer, zoals rechters die bepalen.

Giuliani slaagde er nul komma nul % in om bewijzen te brengen voor al zijn wilde beweringen. De rechters in de 6 swingstates waar ze die processen voerden (en die grotendeels benoemingen zijn door de GOP...) hebben die stuk voor stuk als inhoudsloos afgedaan en afgewezen.
Heb jij enig idee wat in concreto de bezwaren van Rudy Giuliani zijn mbt deze verkiezingen?

Het zijn tientallen verschillende zaken per deelstaat. Doorgaans ging het mis in deelstaten waar democraten het voor het zeggen hebben. Dat rechters (die ook een politieke overtuiging hebben) de bezwaren regelmatig afwijzen verbaast me niet. Daar wordt ook druk op uitgeoefend. Maar het lijkt me wel wenselijk dat het grondig onderzocht wordt, om het geloof in eerlijke verkiezingen te creëren.

Je kan iets pas onderzoeken als je de beschuldiging grondig benoemt. En dat willen de media absoluut niet, zo blijkt. Men zet Giuliani onmiddellijk weg als een leugenaar, en we horen geen woord over de inhoud van de bezwaren. Misschien wel over 3 bezwaren die niet kunnen worden gecheckt, en we horen geen woord over al de rest waar een onderzoek uitblijft.

Ik heb een uur geluisterd naar de aantijgingen en als dat (deels) klopt, is er geen sprake van veilige/eerlijke verkiezingen.

Men zou de aantijgingen van Giuliani moeten weerleggen, maar dat gebeurt niet.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2020, 17:28   #100
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Heb jij enig idee wat in concreto de bezwaren van Rudy Giuliani zijn mbt deze verkiezingen?

Het zijn tientallen verschillende zaken per deelstaat. Doorgaans ging het mis in deelstaten waar democraten het voor het zeggen hebben. Dat rechters (die ook een politieke overtuiging hebben) de bezwaren regelmatig afwijzen verbaast me niet. Daar wordt ook druk op uitgeoefend. Maar het lijkt me wel wenselijk dat het grondig onderzocht wordt, om het geloof in eerlijke verkiezingen te creëren.

Je kan iets pas onderzoeken als je de beschuldiging grondig benoemt. En dat willen de media absoluut niet, zo blijkt. Men zet Giuliani onmiddellijk weg als een leugenaar, en we horen geen woord over de inhoud van de bezwaren. Misschien wel over 3 bezwaren die niet kunnen worden gecheckt, en we horen geen woord over al de rest waar een onderzoek uitblijft.

Ik heb een uur geluisterd naar de aantijgingen en als dat (deels) klopt, is er geen sprake van veilige/eerlijke verkiezingen.

Men zou de aantijgingen van Giuliani moeten weerleggen, maar dat gebeurt niet.
Ik denk dat je heeel ver weg bent in een alternatieve realiteit...
In dit draadje heb ik al zeker 10 verwijzingen gegeven naar gedetailleerde artikels over het verloop van de vele pogingen van Team Trump om via rechtbanken de tellingen te stoppen, stembrieven ongeldig te verklaren, en procedures om de hele verkiezing en het resultaat als onwettig te beschouwen.
Procedures in de 6 swingstates, waar de GOP de dienst uitmaakt en het overgrote deel van de rechters GOP benoemingen zijn.

Met daarin één constante : bijna unaniem verwijzen ze de aanklacht van Giuliani als waardeloos, en wijzen er in alle duidelijkheid op dat hij er niet in lukt om enig bewijs voor zijn hysterisch gelul aan te brengen.

Zelfs nu nog, nadat er verdomme al vonnissen zijn, zit je nog te melken over 'aanklachten'...
Hoe ver weg kun je zitten in een alternatieve realiteit, vooraleer het pijn begint te doen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be