Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Marc Platel - 18 april t.e.m. 24 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Marc Platel - 18 april t.e.m. 24 april Deze gekende journalist volgt de Belgische politiek al meer dan dertig jaar op de voet als wetstraatverslaggever van de BRT-radio, als politiek hoofdredacteur van het Belang van Limburg en nadien directeur van de studiedienst van de Volksunie. Platel is een geëngageerd schrijver, getuige zijn jarenlange inzet in de Volksunie en tot voor kort in de N-VA.

 
 
Discussietools
Oud 27 april 2005, 17:41   #21
marc platel
Vreemdeling
 
marc platel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Berichten: 57
Standaard proficiat

Geachte,


Ik kan niet precies zeggen waar het staat, maar op een van de andere "onderwerpen" werd voroge week al deze vraag gesteld. Heb daar toen vrij uitvoerijg en gedocumenteerd op geantwoord. Misschien daar eens gaan kijken. Wellicht onder "wiens brood men eet" wat in dit geval wel erg toepasselijk zou zijn.

Met dank;

Marc Platel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Wat mij vooral stoort is dat mensen van de slag Platel, weinig forum krijgen in de Vlaamse media.
Het doet dan ook deugd dat zoiets bij politics.be wel kan.

Want zeg nu zelf : de trieste paarse eenheidsworst die de Vrt dagelijks door de strot van de Vlaming wil duwen, bevestigt dit toch.

Ook bij de schrijvende pers : zoals hierboven.

Mag ik dan in dit verband een vraag aan de Heer Platel stellen : Wat is de reden dat U destijds bij HBVL bedankt werd voor bewezen diensten ( U zegt toch zelf op dit forum dat U niet uit eigen beweging de krant verlaten hebt)

Is mijn stelling een deel van het antwoord, Mr.Platel??
marc platel is offline  
Oud 30 april 2005, 20:00   #22
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc platel
Geachte,


Ik kan niet precies zeggen waar het staat, maar op een van de andere "onderwerpen" werd voroge week al deze vraag gesteld. Heb daar toen vrij uitvoerijg en gedocumenteerd op geantwoord. Misschien daar eens gaan kijken. Wellicht onder "wiens brood men eet" wat in dit geval wel erg toepasselijk zou zijn.

Met dank;

Marc Platel.

Idd. Mr. platel, hen het elders gelezen.
Uw antwoord bevestigt idd. mijn stelling.

Vind trouwens in dit verband dat de Heer Donckier, op een enkele uitzondering na (als het echt niet anders kan), zijn pen veel te vaak in het unitaire inktpotje stopt. Meen wel te ervaren, dat steeds meer en meer Limburgers, zijn 'Belgische' peptalk niet meer erg appreciëren.
Hoog tijd om opnieuw een 'Vlaming' als hoofdredacteur binnen te halen.
Maar dat zal wel niet de wens van Concentra zijn zeker?? Idd. wiens brood men eet, wiens....
Kijk maar eens wat met de Heren Van Loon en Geudens gebeurt is bij GVA.
__________________
AVV is offline  
Oud 1 mei 2005, 09:41   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Geudens is er nog.
Van den Houtte niet meer.

Wat Donckier betreft, daar kan je geen pijl op trekken. De ene keer ziet hij het licht, en het feit dat het tussen Walen en Vlamingen niet langer botert, en de andere keer pleit hij om alle verkiezingen weer dringend samen te laten vallen om hen toch maar ik het Belgisch keurslijf te kunnen blijven vasthouden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be