Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juli 2019, 12:20   #21
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Vandaag in de morgen:

https://www.demorgen.be/tv-cultuur/r...roep~b44a964a/



Ik heb geen idee of er veel extreem rechtsen naar gaan kijken, maar voor mij is het een 'show' hard rock groep.

https://www.youtube.com/watch?v=pat2c33sbog
Als er Hells Angels naar de optredens gaan is extreem rechts duidelijk aanwezig.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 12:29   #22
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Als er Hells Angels naar de optredens gaan is extreem rechts duidelijk aanwezig.
Ach...de Hells Angels waren ook in Altamont.
Of dat concert veel vandoen had met extreem rechts betwijfel ik wat

Naam: rs-altamont-01-d1b13c37-7579-4990-8909-385c7cde5b84.jpg
Bekeken: 273
Grootte: 890,2 KB
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 13:35   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Als er Hells Angels naar de optredens gaan is extreem rechts duidelijk aanwezig.
Gij zegt wel meer domme dingen, maar dit slaagt toch alles. Hells Angels als xtreem rechts catalogeren getuigt van een zelden overtroffen idiotie. Hells Angels MC werden in de VS opgericht kort na WOII, maar in Nazi-Duitsland zouden zij bij de eersten zijn geweest die langs de gaskamers hadden mogen passeren. De enige strekking waar Hells Angels thuishoren, is het anarchisme, aangezien ze zich afzetten tegen elke vorm van gezag. Net het tegengestelde dus van het op streng gezag gebaseerde nazisme.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 16:00   #24
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Rosenrot is top. Benzin. Spring!

Het nieuwere werk is minder. Teveel willen choqueren...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 17:38   #25
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Rosenrot is top. Benzin. Spring!
Het nieuwere werk is minder. Teveel willen choqueren...
hetzlefde liedje gelijk alle topbands
"vroeger was het beter"


ik ben ook wel fan vh eenvoudigere werk
https://www.youtube.com/watch?v=WmHdLcnDGm4
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 18:00   #26
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Belachelijk voor woorden. Die opiniemaker heeft welgeteld 0 research gedaan.

Dit is een schoolvoorbeeld van de evolutie van moderne discussietechnieken, helaas. Iedereen is overtuigd van zijn eigen gelijk, en spouwt aldus de grootste bullshit eerst naar jan en alleman, zonder eerst deftig research te doen... Degene die het hardste roept "wint" de discussie. Bah...
We zullen die eens DVD's van Motörhead cadeau doen .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 19:41   #27
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Ignaas Devisch ... wat een simpel schrijvelaartje. Zo echt een achterkamersocioloogje.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 19:45   #28
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Het is precies erg geworden met de censuur op YT. Videos zoals Mein Land die ik voordien probleemloos kon bekijken, daarvoor moet ik nu inloggen en krijg ik een verificatiecode gemaild om te bevestigen dat ik meerderjarig ben. Te gek voor woorden.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:20   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het is precies erg geworden met de censuur op YT. Videos zoals Mein Land die ik voordien probleemloos kon bekijken, daarvoor moet ik nu inloggen en krijg ik een verificatiecode gemaild om te bevestigen dat ik meerderjarig ben. Te gek voor woorden.
De tijden van vrijheid en blijheid zijn duidelijk voorbij
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 07:39   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het is precies erg geworden met de censuur op YT. Videos zoals Mein Land die ik voordien probleemloos kon bekijken, daarvoor moet ik nu inloggen en krijg ik een verificatiecode gemaild om te bevestigen dat ik meerderjarig ben. Te gek voor woorden.
YT is Google en die zijn de laatste tijden met vééééél veranderingen bezig die veel mensen de razernij laat krijgen.

Zijn het géén cookies dan zal het wel wat anders zijn.

Mein Land
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juli 2019 om 07:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 08:40   #31
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het is precies erg geworden met de censuur op YT. Videos zoals Mein Land die ik voordien probleemloos kon bekijken, daarvoor moet ik nu inloggen en krijg ik een verificatiecode gemaild om te bevestigen dat ik meerderjarig ben. Te gek voor woorden.
Dat is al langer zo met Rammstein. Ik denk dat ze enkel de recentste officiele videos laten staan en al de rest er systematisch laten afhalen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 08:41   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gij zegt wel meer domme dingen, maar dit slaagt toch alles. Hells Angels als xtreem rechts catalogeren getuigt van een zelden overtroffen idiotie. Hells Angels MC werden in de VS opgericht kort na WOII, maar in Nazi-Duitsland zouden zij bij de eersten zijn geweest die langs de gaskamers hadden mogen passeren. De enige strekking waar Hells Angels thuishoren, is het anarchisme, aangezien ze zich afzetten tegen elke vorm van gezag. Net het tegengestelde dus van het op streng gezag gebaseerde nazisme.
Hells Angels zijn nu gewoon een criminele organisatie. Weinig met ideologie te maken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 09:04   #33
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hells Angels zijn nu gewoon een criminele organisatie. Weinig met ideologie te maken.
de islam is dat ook, en die wordt door uw soort door dik en dun verdedigd, meestal ten nadele van de hardwerkende autochtone Vlaming/Belg.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 13 juli 2019 om 09:27.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:41   #34
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Als ik wat ik zag zo eens samenleg lijkt het me er eerder op dat ze overheden ter wereld doorheen de tijd aanklagen. Van hun begin al, hun keuze van naam muziekgroep en wat ook blijkt uit gedrag en brandeffecten in live optredens - het Staats-luchtshow ongeval te Ramstein, waar een Italiaanse luchtmacht show eindigde in botsingen en tientallen publieksdoden, levend verbrand. Bvb zanger treedt op terwijl hij een vest draagt dat heel de tijd brandt, net wat je zag nadat de militaire toestellen als vuurballen doorheen het publiek walsten. Het recente "Deutschland" nummer is misschien wel de meest directe / openlijke hekel van overheid (hier specifiek de Duitse doorheen de Duitse geschiedenis).
Hun nummers en optredens zijn doorspekt van zo kleine details, soms gewoon al door gezichtsuitdrukking, waaruit de kritiek blijkt.
En dus, spijts de vele elementen die de beschuldigingen tegenspreken, zit de groep gegarandeerd in het vizier van de Commies ter wereld. De groep is een grootpubliekstrekker en de optredens bevatten veel opmerkelijk spektakel, en als er één iets is waar de Commies blaren van krijgen is groot publiek dat figuurlijk en letterlijk brandende kritiek hoort en meezingt/en massa ageert.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:42   #35
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hells Angels zijn nu gewoon een criminele organisatie. Weinig met ideologie te maken.
Net als de overheid.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:44   #36
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
YT is Google en die zijn de laatste tijden met vééééél veranderingen bezig die veel mensen...
... doet beseffen dat de wereld Commie is geworden en dwang en censuur heerst....
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 13 juli 2019 om 12:44.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:51   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
YT is Google en die zijn de laatste tijden met vééééél veranderingen bezig die veel mensen de razernij laat krijgen.

Zijn het géén cookies dan zal het wel wat anders zijn.

Mein Land
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
... doet beseffen dat de wereld Commie is geworden en dwang en censuur heerst....
Maar enfin, dat zijn gewoon de advokaten van Rammstein zelf die die nummers laten weghalen.

Sommige artiesten trekken er zich niks van aan en andere zetten er 24/24 advokaten op om niet goedgekeurde videos met hun muziek te laten weghalen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:41   #38
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

https://www.hln.be/showbizz/muziek/m...tein~abb134af/
Citaat:
München verbiedt concert Rammstein
https://www.hln.be/showbizz/muziek/d...ngen~a2419ebe/
Citaat:
Felix Klein, binnen de Duitse regering belast met antisemitisme,... ...
https://newsmonkey.be/concentratieka...-naziprobleem/
Citaat:
Politici en vooraanstaande joodse Duitsers wijzen Rammstein met de vinger...,
Citaat:
De Duitse autoriteiten beslisten zelfs dat het album vanaf 11 november 2009 niet meer verkocht mocht worden aan minderjarigen wegens...
https://www.briefjevanjan.nl/wp-cont.../07/Ursula.pdf
Citaat:
Ursula von der Leyen, Europa's gedoodverfde nieuwe baas: de vrouw die Rammstein wilde verbieden...
Citaat:
...Ze droomt zelfs luidop dat haar kleinkinderen zullen opgroeien in de Verenigde Staten van Europa, een grootmacht met deelstaten en een eigen leger, die niet moet onderdoen voor Amerika of Rusland....
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 20:30   #39
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar enfin, dat zijn gewoon de advokaten van Rammstein zelf die die nummers laten weghalen.

Sommige artiesten trekken er zich niks van aan en andere zetten er 24/24 advokaten op om niet goedgekeurde videos met hun muziek te laten weghalen.
Waar jij op doelt is iets anders. Ik had dat ook met een aantal videos van Pink Floyd die werden verwijderd. Later komen ze toch weer terug. Maar die gewraakte videos van Rammstein werden NIET verwijderd doch vereisen een leeftijdsverificatie daar waar er eigenlijk geen expliciet materiaal voorhanden is zoals bv de officiele video van Mein Land. Als zulke zaken al een leeftijdsverificatie vereisen dan zullen er wel heel veel videos op YT onder die categorie vallen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 06:13   #40
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Waar jij op doelt is iets anders. Ik had dat ook met een aantal videos van Pink Floyd die werden verwijderd. Later komen ze toch weer terug. Maar die gewraakte videos van Rammstein werden NIET verwijderd doch vereisen een leeftijdsverificatie daar waar er eigenlijk geen expliciet materiaal voorhanden is zoals bv de officiele video van Mein Land. Als zulke zaken al een leeftijdsverificatie vereisen dan zullen er wel heel veel videos op YT onder die categorie vallen.
Die leeftijdsverificatie is net als in het verkeer gewoon een zoveelste drempel die ze leggen om zonder openlijk verbod moeilijker te maken te doen wat ze niet willen dat je doet (hier kijken naar Rammstein video's).
Gewoon een stap in hun typerende langere termijnstrategie.
Net als 't wegennet. Eerst een drempel, dan nog 1, dan verbod voor 3.5 ton, dan éénrichting, dan lokaal verkeer en tenslotte versperringen, van betonblokken tot een gracht uitgraven dwars over de baan.
En dat is geen Youtube-specifieke strategie, maar heel internet. Beginnende met de meest bezochte plaatsen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be