Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 13 juni 2004, 21:03   #21
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Heb je cijfers of onderzoeken die dat staven?
evenveel cijfers als het vlaams blok heeft Heb je cijfers die u persoonlijk probleem van onveiligheid staven ?


Feit is dat de schone Vlaamse Vlag en de Vlaamse Leeuw door zoveel vlamingen tegenwoordig als "vies" beschouwd wordt
Konden jullie geen eigen symbolen kiezen voor jullie partij ? Dank u daarvoor
Heb ik dan ergens gezegd dat ik een persoonlijk probleem van onveiligheid heb?

Feit is dat die besmeuring van de Vlaamse vlag door de "democraten" aan de mensen is aangepraat. De anti-Blok campagnes zijn verantwoordelijk voor die besmeuring, niet het Blok.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:05   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Veel mensen pikken het nu eenmaal niet dat een politieke partij in de rechtbank wordt aangepakt. Zulke praktijken horen immers thuis in een dictatuur. Niet deze stembusgang, wel het proces tegen het Blok is een grote smet op Vlaanderen.

Tiens ????????? Ik dacht dat het afkeuren en verwerpen van gerechtelijke uitspraken kenmerkend waren voor dictaturen ?
Ik wist niet dat het afkeuren of verwerpen van gerechtelijke uitspraken dictatoriaal is. Wellicht keuren de meeste verliezers van een proces de uitspraak af.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:07   #23
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dat Vlaams Blok racistisch zou zijn laat ik in het midden, maar een rechtbank heeft zich nu eenmaal niet met politiek te bemoeien.

Voor de rest grotendeels akkoord.
Toevallig zijn diegenen die de vlamingen zo tegen elkaar en tegen de vreemdelingen opzetten en dus racistisch (lees het arrest maar eens als je nog niet overtuigd bent) een politieke partij. De 3 vzw's zijn veroordeeld, toevallig zijn zij een politieke partij.
Draai jouw stelling eens om... Moet de rechter dit toelaten en géén oordeel vellen (ondanks de onweerlegbare bewijzen) omd�*t het ook om een politieke partij gaat?

Ik mag hopen van niet, dat zou willen zeggen dat alle politieke partijen en hun mandatarissen onschendbaar zijn, en niet enkel ivm racistische strekkingen.
wat denk je ?
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:07   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
En komen de mensen uit het buitenland nu niet meer skiën?
(misschien zal Michel het wel verbieden)
Ik vraag mij trouwens nog altijd af welke gruwelscenario's zich in Oostenrijk hebben afgespeeld onder het FPO-bewind.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:14   #25
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Snappen jullie dan niets, mensen stemmen op het VB omdat zij punten aanhalen die niet worden aangehaald door de andere partijen. VB groeit vanwege de andere partijen!! Van het moment dat bepaalde punten effectief door andere partijen worden overgenomen is het gedaan met het blok. Maar ja, zolang dat dat niet gedaan wordt, zal het blok blijven groeien. En het schandaligste is dan nog dat de mensen die zich gaan uitspreken over de VB-kiezers Het zijn dommeriken, idioten, ze moeten hun verantwoordelijkheid opnemen. Nu gaan ze 1.000.000 mensen uitmaken voor het vuil van het straat.
Er zijn enkele politiekeres die dit beginnen te snappen. In plaats van al hun energie te steken in hoe kunne we het VB stoppen. Neen, wat zijn de problemen van de VB-kiezer en hoe kunen we die problemen oplossen.
Ik ben noga altijd strots om vlaming te zijn
Ik zou willen dat de partijen (niet in coalitie) maar met het VB gaan praten en zo naar oplossingen komen.
Het systematisch uitsluiten en bekakken van het VB heeft er weer toegeleid dat ze szetels winnen. Zetels winnen is een overwinning boeken, ik hoop dat je dat snapt.
Praat met het VB, laat ze meedoen, sluit ze niet uit, pak de problemen aan. VB-stemmen zijn zeker niet allemaal foert-stemmen. Dat zijn stemmen gecreerd door problemen die niet worden aangepakt door de huidige partijen!
Zoals Vera Dua het zeer terecht zei op het kopstukkendebat:" het succes van het blok komt gewoon door de duidelijke standpunten". Eindelijk eens iemand die de essentie begint te zien!!

Al wat die andere partijen moeten doen is eens beginnen luisteren naar wat het blok te zeggen heeft ipv steeds maar elke blok stemmer voor dommerik uit te kafferen.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:16   #26
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Ik raad iedereen aan om de komende dagen eens een buitenlandse krant te kopen: The Guardian, Le Monde,...

Vlaanderen zal weer -en blijkbaar terecht- afgeschilderd worden als een bende racistische kwezels.

[size=6]1.000.000 Vlamingen hebben gestemd op een partij die veroordeeld is voor RACISME.[/size]

Blijkbaar vinden dus 1.000.000 mensen dat racisme 'moet kunnen'.

En kom nu niet af met die ZEVER van "vrije meningsuiting'. Die rechter heeft niet de vrije meningsuiting beknot, maar het aanzetten tot haat (het stigmatiseren van bepaalde bevolkingsgroepen) veroordeeld.


De komende dagen zal Vlaanderen dus weer afgeschilderd worden als onverdraagzame regio, en dit zal niet bepaald een positieve invloed hebben op buitenlandse investeerders. En zoals prof. Vermeersch al zei: "we zouden ons moeten schamen Vlaming te zijn!"

Ik ben het 200 % met je eens, ik hou mijn hart nu al vast voor de reacties van mijn buitenlandse vrienden. Ook voor onze economie een doodsteek, bedrijven zullen wel snel 100 km noordelijker of zuidelijker uitkijken naar een plek om een zetel te vestigen. België is een zakdoek groot en ze willen toch een kantoor in "Europa". Onze hoge loonlasten en dan nog extreem rechts? Je zou wel gek zijn als buitenlands bedrijf.

En wie daar nog aan twijfelt moet zichzelf maar eens testen, hoeveel ken/weet je van de Oostenrijkse politiek? Ikke niet te veel, enkel nog dat er een president is geweest die een verleden van oorlogsmisdaden bleek te hebben en later Hayder (?spelling) extreem rechts.

D�*t is wat in het nieuws komt en d�*t is wat ment onthoudt.
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:20   #27
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Paars heeft het slecht gedaan, CD&V had veel kritiek op diverse punten en vaak terecht. Vlaams Blok had kritiek op alles wat paars heeft gedaan. Op het moment dat een kankerpatient die van een leefloon moet rondkomen (hoge medische kosten) geld terug krijgt door de maximufactuur zijn ze inderdaad effe tevreden. Als je vraagt of ze weten hoe en vanwaar dat komt interesseerd het hen niet. Als je vraagt op wie ze gaan stemmen is het net de partij die zich daartegen verzet. Ze gaan vreemdelingen buitenzetten en scheiden van wallonië maar wat ze met dat geld dan gaan doen? Meer blauw op straat is een punt maar voor de rest? Andere partijen stellen prioriteiten binnen het budget en schatten dat hoger in om hun beloftes waar te maken maar het blok stelt met een zeer groot overschot aan geld niks of weinig voor.
__________________

Lamzakl
George is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:21   #28
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Alvast 3 kopstukken en een handvol zijn toch zeer tevreden met de slechte naam van vlaanderen. Bovendien krijgen ze het fiat van 1 miljoen vlamingen om alle vreemdelingen te blijven afdoen als criminelen. Percepties als vrouwen mogen geen hoofddoek dragen maar je mag er wel op kloppen worden gemeengoed. Inderdaad een stap in de "goede?" richting. Terug naar oude waarden en normen en het is enkel kwestie van tijd vooraleer de brandstapels terug in het straatbeeld verschijnen. Nuja, dat laatste zal misschien nog effe duren maar we zijnblijkbaar wel op weg.
Nu dacht ik dat na dat de verkiezingen gedaan zouden zijn dat we deze onzin aindelijk niet meer zouden moeten aanhoren, maar blijkbaar niet...
Lees hun programma eens voordat ge het gaat bekritiseren!!!
lustige lezer is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:31   #29
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Lees hun programma eens voordat ge het gaat bekritiseren!!!

Ik heb dat gedaan, en vooral ook het 70-puntenplan, dat tot op heden nog steeds door geen enkel KOPSTUK van de partij is afgewezen.
De Winter heeft zelfs gezegd dat ze een bocht van 360° gemaakt hebben wat het 70pp betreft (volgens mij kom je dan gewoon terug op het startpunt uit) Net zomin als dat er geen enkel kopstuk van de partij hun neo-nazi jeugd ontkennen (terecht opgemerkt door Etienne Vermeersch)
Leest u eerst dat 70 puntenplan eens, ik heb elders op dit forum dat punt voor punt ontleedt opgeschreven, 69 daarvan zijn racistisch en verwerpelijk. Als u d�*t gedaan hebt, dan kunnen u en ik met gelijke wapens eens écht debatteren over het al dan niet gefundeerde kritiek mogen hebben op het VB.
dat 1 miljoen kiezers is dan wel niet dom, maar alleszins niet goed geïnformeerd.
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:38   #30
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Alvast 3 kopstukken en een handvol zijn toch zeer tevreden met de slechte naam van vlaanderen. Bovendien krijgen ze het fiat van 1 miljoen vlamingen om alle vreemdelingen te blijven afdoen als criminelen. Percepties als vrouwen mogen geen hoofddoek dragen maar je mag er wel op kloppen worden gemeengoed. Inderdaad een stap in de "goede?" richting. Terug naar oude waarden en normen en het is enkel kwestie van tijd vooraleer de brandstapels terug in het straatbeeld verschijnen. Nuja, dat laatste zal misschien nog effe duren maar we zijnblijkbaar wel op weg.
Nu dacht ik dat na dat de verkiezingen gedaan zouden zijn dat we deze onzin aindelijk niet meer zouden moeten aanhoren, maar blijkbaar niet...
Lees hun programma eens voordat ge het gaat bekritiseren!!!
Hoeveel % van de Vlaams blok kiezers hebben het programma volledig gelezen? Welk percentage van het programma van het blok werd in verkiezingsslogans omgezet? Ik zeg ook niet dat dat de kiezers voor het hedendaagse blok inhoudelijk hebben gestemd. Vandaar dat ik ook het woordje perceptie heb gebruikt. Als men kijkit naar de opkomst in de landen waar stemrecht geldt i.p.v. stemplicht geeft dat al een idee over de politiek niet geintereseerden die zich dus gemakkelijker laten vangen door slogans.
__________________

Lamzakl
George is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:07   #31
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

En nog iets lustige lezer, ik heb helaas, zoals de meeste vlamingen, niet de tijd om alle programma's van alle partijen te lezen en te doorgronden. Ik ga dus enkel voort op wat de politici van de diverse partijen te vertellen hebben in de media, rekening houdend met de achterstelling van het Vlaams Blok. Iets wat vele mensenal niet meer doen en automatisch een positief krediet aanrekenen voor de uderdog-partij.
Verder kijk ik ook naar wat er verwezenlijkt is en dikwijls ben ik ook van oordeel dat het niet genoeg was, dat prioriteiten verkeerd liggen maar hoe doe je het beter. Alla Jean-Luc? Crisisbelastingen en daling van koopkracht ondanks de stijgende conjuctuur? Maarja tege het blok kan men niet op. Als ik het me goed herinner gaat het over duizenden miljarden euro's (hier op het forum bevestigd) aan transfers naar wallonie die het blok "besteed" aan vlaanderen. Met dat geld gaan ze uiteraard vreemdelingen die het moslimgeloof aanhangen, dat volgens topman fdw geen plaats heeft in europa, laat staan vlaanderen, terug te sturen.En de rest? Ik heb het niet over het gedetailleerd programma van het blok, ten voordele van de vlaming. We zullen er dan wel beter van worden zeker?
__________________

Lamzakl
George is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:09   #32
muishond
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Locatie: zuid-afrika
Berichten: 311
Standaard

De Vlamingen zijn niet goed geinformeerd?

Integendeel!

Uiteindelijk zijn de ogen van ongeveer 25% Vlamingen opengegaan
en hebben ze gestemd tegen de financiele en ekonomische verarming van
Vlaanderen door de transfertendiefstal.

Ondanks de desinformatie van de media hebben 1 miljoen Vlamingen
gestemd voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen.

Wat de buitenlandse investeringen betreft kan ik alleen maar zeggen dat er veel onzin uitgekraamd wordt.

Was het niet Verhofstadt die de Amerikaanse investeerders weggejaagd heeft door zo een militante positie in te nemen tegen de VSA een jaar
geleden.

De naam BELGIE stinkt bij de potentiele Amerikaanse investeerders>

Lees Wall Street Journal en ook de Financial Times.

Dan zult ge misschien een beetje meer geinformeerd zijn!
__________________
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij
der oude tyrannie voor immer was voorbij
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.


Willem Elsschot (In Bormsgedicht)
muishond is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:12   #33
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Veel mensen pikken het nu eenmaal niet dat een politieke partij in de rechtbank wordt aangepakt. Zulke praktijken horen immers thuis in een dictatuur.
We zullen daar maar niet uit gevolgtrekken dat u van oordeel bent dat een politieke partij buiten de wet staat en dat het hen toegestaan is om die wet te overtreden?!
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:14   #34
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Als ik over 2 weken naar Spanje vertrek, vertel ik dus dat ik in België woon!
Dat is inderdaad het effect op véle Vlamingen van het 'Vlaams' Blok....

Het Blok is de meest anti-Vlaamse partij van allemaal, ze creëren immers een AFKEER voor Vlaanderen bij de EIGEN bevolking. Je moet het maar doen!

Bravo hoor!
Graag gedaan schat!
Verhofstadthater is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:16   #35
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Veel mensen pikken het nu eenmaal niet dat een politieke partij in de rechtbank wordt aangepakt. Zulke praktijken horen immers thuis in een dictatuur.
We zullen daar maar niet uit gevolgtrekken dat u van oordeel bent dat een politieke partij buiten de wet staat en dat het hen toegestaan is om die wet te overtreden?!
Nee, u mag daaruit concluderen dat er enkele dubieuze trekjes aan dit proces waren. Voorafgaand: vele wetswijzigingen, twee keer onbevoegdverklaring en uiteindelijk een franskiljonse rechter in het Verhofstadtimperium... en dat alles om het woordje racisme uit te spreken.
Verhofstadthater is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:25   #36
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Allee, vorig bericht had ik al niet meer hoeven posten. Wellicht teveel argumenten.
Al bij al heb ik ondanks hun gematigde standpunten nog steeds geen vertrouwen in het democratisch gehalte van het blok. Zoals ik eerder en elders hier al zei kan ik het blok eventueel wel gaan bezien als een andere partij indien ze intern al enige democratie toepassen. Ik verwacht niet dat ze de dictatoriale schijndemocratie van andere partijen evenaren want die stap lijkt me wel te groot voor hen. Met een stap in de goede richting ben ik al kontent.
__________________

Lamzakl
George is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:29   #37
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Inderdaad. Ik ben meer dan ooit Belg. Ik walg van dit resultaat. Walgelijk.
Dat zal wel... Een Vlaamse overwinning en de anti-Vlaamse paarse coalitie gekraakt! Je zou van minder walgen als belgicist!
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:29   #38
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Veel mensen pikken het nu eenmaal niet dat een politieke partij in de rechtbank wordt aangepakt. Zulke praktijken horen immers thuis in een dictatuur.
We zullen daar maar niet uit gevolgtrekken dat u van oordeel bent dat een politieke partij buiten de wet staat en dat het hen toegestaan is om die wet te overtreden?!
Individuele politici kan u van mijn part voor een rechter slepen. Maar een politieke partij dient in het stemhokje te worden aangepakt, nergens anders.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:31   #39
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muishond
De Vlamingen zijn niet goed geinformeerd?

Integendeel!

Uiteindelijk zijn de ogen van ongeveer 25% Vlamingen opengegaan
en hebben ze gestemd tegen de financiele en ekonomische verarming van
Vlaanderen door de transfertendiefstal.

Ondanks de desinformatie van de media hebben 1 miljoen Vlamingen
gestemd voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen.

Wat de buitenlandse investeringen betreft kan ik alleen maar zeggen dat er veel onzin uitgekraamd wordt.

Was het niet Verhofstadt die de Amerikaanse investeerders weggejaagd heeft door zo een militante positie in te nemen tegen de VSA een jaar
geleden.

De naam BELGIE stinkt bij de potentiele Amerikaanse investeerders>

Lees Wall Street Journal en ook de Financial Times.

Dan zult ge misschien een beetje meer geinformeerd zijn!
Ik lees de New York times, de beste krant ter wereld. Belgie heeft een redelijk goeie naam. Desondanks het Lernhout en Hauspie debacle.
Maar de Amerikanen weten zeer goed dat in Vlaanderen extreem rechts dreigt. Sommigen denken zelfs dat het hier vol loopt met neo nazis.
Vlaanderen is voor de rest onbekend in Amerika.

Ik ken trouwens 2 Amerikaanse en 1 Taiwanees bedrijf dat Vlaanderen links laat liggen wegens het dreigende extreem rechts.

Leg nu nog maar eens uit dat het Blok jobs zal binnenhalen?
Of gaat iedereen ofwel de bak in, of bij de politie werken?
BartP is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:33   #40
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Fier om Vlaming te zijn. Die miljoen mensen hebben door dat een proces voeren tegen een democratische partij niet hoort. Net datgene is niet democratisch. Ze hebben 5 grondwetswijzigingen nodig gehad om het Vlaams Blok mondood te maken. Wat niet lukte in het stemhokje heeft men via een rechtbank moeten doen via allerlei procedures en een politiek benoemde rechter als Smetreyns aangeduid. 2/3 van de Vlamingen is tegen dit proces (enquête HLN). Waar was de tijd dat linksen zeiden dat het Vlaams Blok aan hun plafond zat. Allemaal gezever ja.
Altijd en overal: eigen volk eerst!
Internaut is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be