Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 25 juni 2004, 06:20   #21
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

wederom helaas helaas
het is pas de 13 juni dat er ZEER DUIDELIJK aan iedereen gecommuniceerd werd dat er met het blok NIET bestuurd zou worden !


trouwens grappig dat je je eigen onzinnige vergelijking maar vlug vergeet
als argument je eigen stem gaan gebruiken...

ik geef grif toe dat je wel meer in de war moet zijn gezien je eerdere posts !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:24   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
wederom helaas helaas
het is pas de 13 juni dat er ZEER DUIDELIJK aan iedereen gecommuniceerd werd dat er met het blok NIET bestuurd zou worden !


trouwens grappig dat je je eigen onzinnige vergelijking maar vlug vergeet
als argument je eigen stem gaan gebruiken...

ik geef grif toe dat je wel meer in de war moet zijn gezien je eerdere posts !
Wederom helaas

Bij deze verkiezingen heb ik slechts op Vlaams niveau op het Blok gestemd, niet op Europees niveau.

Volgende poging?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:27   #23
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

wederom helaas.

dat wil enkel zeggen dat je europees tegen het blok gestemd hebt en niet op het vlaamse niveau...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:30   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
wederom helaas.

dat wil enkel zeggen dat je europees tegen het blok gestemd hebt en niet op het vlaamse niveau...
Ik herhaal: wanneer ik op een andere partij stemde, deed ik dat NOOIT om tègen het Blok te stemmen.

Volgende poging?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:36   #25
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Ik herhaal eveneens : Wanneer jij op de 13 juni op het europese vlak op één van die partijen gestemd hebt , heb je tegen het blok gestemd. Dat wist je op voorhand ! als je nu beweert dat JIJ dat niet wist dan ben je dus effectief wat in de war...
Nu is het wel zo dat het op europees vlak geen bal voorstelt

Volgende poging, mijn rundje
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:41   #26
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Ah, je meent mij beter te kennen dan ikzelf? Ik heb nog nooit tegen het Blok gestemd, wel al tegen de zgn. "democratische" partijen. Gaat u blijven proberen om dit te weerleggen? Want ik zie niet goed in hoe u k�*n weerleggen dat ik nog nooit naar het stemhokje ben getrokken om tegen het Blok te stemmen.

Benieuwd wat u nu weer gaat verzinnen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:51   #27
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

ik verzin niets


het ging om mijn stelling die ik zogezegd zelf onderuit haalde weet je nog

dan ben je maar vlug overgeschakeld op de vergelijking die je zelf maakte

die heb je ook maar vlug achteruit geschoven

en ja nu moet ik dus al JOUW stem en denkpatroon analyseren..die je zelf aanbracht, vermits dit je nog als enig verweer rest.

even recapituleren

Je stemt blok op het vlaamse Vlak
Europees doe je dat niet . hoewel je duidelijk gemaakt is dat op een andere partij stemmen , AUTOMATISCH betekent dat het blok uitgesloten wordt (zoals reeds gezegd op europees vlak niet veelzeggend). stemmen zodat het blok uitgesloten wordt is dus VOOR het blok stemmen voor jou ja, dat is jouw individuele zienswijze he, zoals ik reeds eerder zei, je bent wel wat in de war


ik hoop dat er velen je voorbeeld zullen volgen
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:58   #28
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ik verzin niets


het ging om mijn stelling die ik zogezegd zelf onderuit haalde weet je nog

dan ben je maar vlug overgeschakeld op de vergelijking die je zelf maakte

die heb je ook maar vlug achteruit geschoven

en ja nu moet ik dus JOUW stem en denkpatroon analyseren..

even recapituleren

Je stemt blok op het vlaamse Vlak
Europees doe je dat niet . hoewel je duidelijk gemaakt is dat op een andere partij stemmen , AUTOMATISCH betekent dat het blok uitgesloten wordt (zoals reeds gezegd op europees vlak niet veelzeggend). stemmen zodat het blok uitgesloten wordt is dus VOOR het blok stemmen voor jou ja, dat is jouw individuele zienswijze he, zoals ik reeds eerder zei, je bent wel in de war


ik hoop dat er velen je voorbeeld zullen volgen
Nu wordt het wel helemaal mooi. Blijkbaar heb ik ergens gezegd dat voor een andere partij stemmen gelijk staat aan een stem voor het Blok? Zo te zien ben ik niet diegene die in de war is.

Ik heb trouwens nergens iets achteruitgeschoven.

Nogmaals: partijen bieden totaalpaketten aan. Te nemen of te laten. Wanneer je voor een partij stemt, betekent dit echter niet dat je akkoord bent met het hele pakket.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 07:08   #29
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ik verzin niets


het ging om mijn stelling die ik zogezegd zelf onderuit haalde weet je nog

dan ben je maar vlug overgeschakeld op de vergelijking die je zelf maakte

die heb je ook maar vlug achteruit geschoven

en ja nu moet ik dus JOUW stem en denkpatroon analyseren..

even recapituleren

Je stemt blok op het vlaamse Vlak
Europees doe je dat niet . hoewel je duidelijk gemaakt is dat op een andere partij stemmen , AUTOMATISCH betekent dat het blok uitgesloten wordt (zoals reeds gezegd op europees vlak niet veelzeggend). stemmen zodat het blok uitgesloten wordt is dus VOOR het blok stemmen voor jou ja, dat is jouw individuele zienswijze he, zoals ik reeds eerder zei, je bent wel in de war


ik hoop dat er velen je voorbeeld zullen volgen
Nu wordt het wel helemaal mooi. Blijkbaar heb ik ergens gezegd dat voor een andere partij stemmen gelijk staat aan een stem voor het Blok? Zo te zien ben ik niet diegene die in de war is.

Stemmen op een andere partij betekent niet dat je tegen het blok bent zeg je, dus ben je ervoor als je erop zou stemmen ? Nee, dat wil je ook niet.(zou idd gek zijn). je bent er niet voor noch tegen ? Vliegertje zou kunnen opgaan ALS die partijen je op voorhand NIET duidelijk hadden gemaakt dat voor hen stemmen AUTOMATISCH tegen het blok stemmen was. als je dat toch doet, en het blok wordt effectief uitgesloten, hoe kan je dat dan niet als tegen beschouwen. HET KOMT ALTIJD OP HETZELFDE NEER...

Nogmaals: partijen bieden totaalpaketten aan. Te nemen of te laten.


INDERDAAD !


Wanneer je voor een partij stemt, betekent dit echter niet dat je akkoord bent met het hele pakket.

WEL ALS DIT EEN VAN DE HOOFDPUNTEN IS VAN DIE PARTIJ

__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 07:21   #30
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Stemmen op een andere partij betekent niet dat je tegen het blok bent zeg je, dus ben je ervoor als je erop zou stemmen ? Nee, dat wil je ook niet.(zou idd gek zijn). je bent er niet voor nog tegen ? Vliegertje zou kunnen opgaan ALS die partijen je op voorhand NIET duidelijk hadden gemaakt dat voor hen stemmen AUTOMATISCH tegen het blok stemmen was. als je dat toch doet, en het blok wordt effectief uitgesloten, hoe kan je dat dan niet als tegen beschouwen. HET KOMT ALTIJD OP HETZELFDE NEER...
Waarom moet je per se ergens voor of tegen zijn? Wat met de mensen die er zich niks van aantrekken? Wat met de mensen die er wel voor of tegen zijn, maar bij wie het maar heel laag op het prioriteitenlijstje staat?

Citaat:
Citaat:
Wanneer je voor een partij stemt, betekent dit echter niet dat je akkoord bent met het hele pakket.
WEL ALS DIT EEN VAN DE HOOFDPUNTEN IS VAN DIE PARTIJ
Uiteraard niet. Veel mensen stemmen maar op een partij omdat dit nu eenmaal de traditie is binnen de familie, zonder dat ze eigenlijk echt weten waar de partij in kwestie voor staat.

Iemand die de sprookjes van bvb de VLD gelooft en belastingsverlaging wilt, zal op de VLD stemmen, maar het kan die persoon mogelijk niet eens schelen met wie dat in coalitie gerealiseerd wordt. Met de SP.A? Met de SP.A dan maar. Met het Blok? Met het Blok dan maar. Zolang die belastingsverlaging er maar komt. Die persoon hecht dus geen belang aan het feit of een partij al dan niet van bestuur wordt uitgesloten, en stemt dus NIET tegen het Blok.

Het weigeren om met het Blok samen te werken is bij mijn weten trouwens nergens verkocht als hoofdpunt (ik lees geen verkiezingsfoldertjes, maar het zou me verbazen als het erin zou staan).
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 07:38   #31
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

het verbaast me niets dat je geen folders leest , maar daar staat het effectief niet in of ik moet het gemist hebben
HET IS ALLEEN MAAR TOT TREURENS TOE HERHAALD IN ELK DEBAT EN REPORTAGE. traditiestemmers zijn ruimschoots geïnformeerd ! Het W�*s wel degelijk één van die hoofdpunten van de partijen in de laatste campagne.

mensen die er wel voor of tegen zijn , maar laag op het prioriteitenlijstje...
kijk, als jij iemand bent die een HOOFDPUNT van een partij dermate onbelangrijk vindt in je eigen overtuiging om voor die partij te stemmen en andere zaken laat primeren, dan verleen je meteen ook GEWILD steun aan dat hoofdpunt.
en dan nu er maar proberen vanuit de muizen door te stellen dat het maar een onbelangrijk puntje is voor jou he? Het resultaat blijft hetzelfde : Je STEMT TEGEN HET BLOK.

Zoals ik reeds zei : die vlieger zou kunnen opgaan als men je op voorhand niet ZEER duidelijk de consequentie van je stem had meegedeeld , het IS GEEN ONBELANGRIJK PUNTJE bij de partijen.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 07:40   #32
headinajar
Banneling
 
 
headinajar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 1.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Patriot
Immers het "Christen"-democratische CD&V ging samenspannen met de link(S)-nationalistische NVA om toch vooral proberen het Vlaams Blok te bestrijden en er proberen boven te staan
Waaw, waar gaan we het schrijven. Ben Patriot start eens een thread die over de Belgische politiek gaat en direct maakt hij zich al uiterst belachelijk... NVA links??? Haha .... I laugh at you!!!!
headinajar is offline  
Oud 25 juni 2004, 07:46   #33
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
het verbaast me niets dat je geen folders leest ,
Verklaar.

Citaat:
maar daar staat het effectief niet in of ik moet het gemist hebben
HET IS ALLEEN MAAR TOT TREURENS TOE HERHAALD IN ELK DEBAT EN REPORTAGE. traditiestemmers zijn ruimschoots geïnformeerd ! Het W�*s wel degelijk één van die hoofdpunten van de partijen in de laatste campagne.
Die traditiestemmers interesseren zich vaak niet voor politiek. U mag in elke politieke uitzending 346356365 keer zeggen dat er niet met het Blok wordt samengewerkt, als men die programma's niet bekijkt, ben je daar niks mee.

Citaat:
mensen die er wel voor of tegen zijn , maar laag op het prioriteitenlijstje...
kijk, als jij iemand bent die een HOOFDPUNT van een partij dermate onbelangrijk vindt in je eigen overtuiging om voor die partij te stemmen en andere zaken laat primeren, dan verleen je meteen ook GEWILD steun aan dat hoofdpunt.
en dan nu er maar proberen vanuit de muizen door te stellen dat het maar een onbelangrijk puntje is voor jou he? Het resultaat blijft hetzelfde : Je STEMT TEGEN HET BLOK.
Ik stem niet tegen het Blok. Ik stem tegen het feit dat andere partijen tegen het Blok zijn. Op Europees vlak had ik andere prioriteiten, maar dat betekent allerminst dat ik het cordon steun. Pretendeer niet te weten wat ik denk wanneer ik mijn stem uitbreng.

Citaat:
Zoals ik reeds zei : die vlieger zou kunnen opgaan als men je op voorhand niet ZEER duidelijk de consequentie van je stem had meegedeeld , het IS GEEN ONBELANGRIJK PUNTJE bij de partijen.
Uiteraard is het bij de partijen geen onbelangrijk punt. Maar dat wilt niet zeggen dat deze of gene kiezer daar rekening mee houdt, of het goedkeurt.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 07:51   #34
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

JIJ hebt als laatste verweer je eigen stemmetje opgeworpen, mijn beste rundje.

u pretendeert echter wel te weten hoe "de traditiestemmer" denkt , ook na de laatste campagne


als het bij de partijen een hoofdpunt is :
en de kiezer keurt dat NIET GOED n�* zo goed geïnformeerd te zijn, wel dan past hij zijn stemgedrag aan !
anders keurt hij het goed
of maalt hij er niet om dat zijn stem TEGEN het blok gebruikt zal worden.

Het resultaat blijft dus hetzelfde en dat wist de kiezer zeer goed op voorhand
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 08:00   #35
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
JIJ hebt als laatste verweer je eigen stemmetje opgeworpen, mijn beste rundje.

u pretendeert echter wel te weten hoe "de traditiestemmer" denkt , ook na de laatste campagne
Ken jij dan geen traditiestemmers? Meer buitenkomen. Ik heb trouwens nooit alle traditiestemmers over dezelfde kam geschoren. Maar goed, misschien had ik moeten zeggen dat het slechts om mijn mening gaat, en niet om de absolute waarheid. Bij deze.

Citaat:
als het bij de partijen een hoofdpunt is :
en de kiezer keurt dat NIET GOED n�* zo goed geïnformeerd te zijn, wel dan past hij zijn stemgedrag aan !
anders keurt hij het goed
of maalt hij er niet om dat zijn stem TEGEN het blok gebruikt zal worden.

Het resultaat blijft dus hetzelfde en dat wist de kiezer zeer goed op voorhand
Ik ken dat standpunt van de hoofdpartijen. Maar op Europees vlak paste ik mijn stem toch niet aan. En toch keur ik het niet goed, en ik maal er wel degelijk om. Daar gaat je stelling - nogmaals - recht de vuilbak in.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 08:14   #36
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

nee, mijn stelling staat nog mooi recht , mijn beste rundje 8)

dat je al zover moet gaan om je eigen stem te gaan gebruiken is wel triest, maar kom

dus weer samengevat je verandert wel eens)
je hebt op de andere partijen gestemd, je was op de hoogte van het anti blokstandpunt dat dus een HOOFDPUNT was, en je maalt er wel degelijk om.

Dan heb je dus met volle geweten tegen je eigen belangrijke punt (want je maalt er wel om) gestemd ! resultaat : je stemt gewild tegen het blok 8)
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 08:53   #37
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
nee, mijn stelling staat nog mooi recht , mijn beste rundje 8)

dat je al zover moet gaan om je eigen stem te gaan gebruiken is wel triest, maar kom

dus weer samengevat je verandert wel eens)
je hebt op de andere partijen gestemd, je was op de hoogte van het anti blokstandpunt dat dus een HOOFDPUNT was, en je maalt er wel degelijk om.

Dan heb je dus met volle geweten tegen je eigen belangrijke punt (want je maalt er wel om) gestemd ! resultaat : je stemt gewild tegen het blok 8)
Uiteraard gebruik ik mijn eigen stem als voorbeeld. Ik haal er immers uw stelling mee onderuit.

En neen, ik heb nooit tegen het Blok gestemd. Hoog tijd dus om die telepathische gaven van u opnieuw af te stellen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 09:16   #38
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Mijn koddig rundje, vooraleer ik je gedrag weer moet gaan analyseren, hier ging het dus om :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
de toenemende échte proteststemmers die niet akkoord zijn met het gevoerde beleid , maar niet willen dat het blok meebestuurt, die zijn er effectief ook.
"èchte proteststemmers"? Gaan we daar nu ook al een oorlogje over beginnen stijl "wij zijn de enige echte Flaminganten"?

Citaat:
een gedeelte blokstemmers (maar dat zal je niet willen geloven) wil niet dat die bende meebestuurt, maar wil gewoon zijn afkeur laten blijken van het gevoerde beleid, en zeg nu zelf , hoe kan je beter je afkeur laten blijken dan een blokstem ?
1. Dat wil ik zeer zeker geloven. Ik spreek u daar helemaal niet tegen.

2. Je zegt hier dus wel dat er een deel mensen op het Blok stemt, maar toch niet akkoord is met hun programma. Maar wat lazen we eerder van je?

Citaat:
Dus de 75 ´% heeft in die zin wel DEGELIJK EEN STEM UITGEBRACHT TEGEN HET BLOK !

als dat echt één van die dingen is , waarmee je absoluut niet akkoord kan gaan, pas je je stemgedrag aan. als je bij je oorspronkelijke keuze blijft weet je heel goed waarvoor je stemt.
Wat flink van je om je eigen stelling onderuit te halen.
met als mijn antwoord :
helaas helaas !

een proteststem (op de protestpartij bij uitstek) ga jij vergelijken met het grote principe van de traditionele partijen om NIET met het blok te besturen ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 09:22   #39
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Ik zie het probleem niet. U stelt dat als je op en partij stemt, je automatisch akkoord gaat met alle (grote) punten, maar vervolgens weerleg je dit zelf door te stellen dat sommige mensen op het Blok stemmen zonder die partij in de regering te willen (wat impliceert dat men niet akkoord is met hun standpunten).

Dat is wat men noemt "de eigen stelling onderuit halen". Tof van je om dat nog eens in de verf te zetten.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 25 juni 2004, 09:36   #40
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik zie het probleem niet. U stelt dat als je op en partij stemt, je automatisch akkoord gaat met alle (grote) punten, maar vervolgens weerleg je dit zelf door te stellen dat sommige mensen op het Blok stemmen zonder die partij in de regering te willen (wat impliceert dat men niet akkoord is met hun standpunten).

Dat is wat men noemt "de eigen stelling onderuit halen". Tof van je om dat nog eens in de verf te zetten.
je begrijpt het echt niet he ? ik dacht dat je het opzettelijk deed

idd de proteststemmers gaan dus effectief NIET akkoord met de blokpunten ,ze willen immers niet dat het blok bestuurd ! vandaar ook de proteststem

dit gegeven extrapoleren naar de traditionele partijen is DUS JOUW vergelijking . maar daar stem je dus wetens en willens voor een partij die één van zijn hoofdpunten tot treurens toe duidelijk heeft gemaakt ; NIET MET HET BLOK ! je stemt TEVENS op een partij waarvan je wilt dat ze bestuurt (een dergelijke stem als proteststem is onzin) en je weet zeer duidelijk wat het resultaat van je stem zal zijn aangaande het blok �*ls die partij bestuurt, namelijk dat ze niet in aanmerking komt. dus hoe je het ook draait of keert, je stemt zeer bewust tegen het blok. Als je vindt dat ze uitsluiten en daarbij hulp verlenen door op die partij te stemmen die dat verdedigt en luid verkondigt, niet tegen stemmen is ....jada 8)
tenslotte val je dan maar terug op het niet te vergelijken aspect van de proteststemmer bij het blok dat ik aanhaalde om je te redden 8) onderuit gehaald ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be