Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2006, 01:10   #41
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Carlgustaaf's intelligentiepeil is bij deze weer eens bevestigd.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:27   #42
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Het gaat dan ook om het argument dat homoseksualtiteit "onnatuurlijk" zou zijn.
Tuurlijk,het is wat bij mensen betreft niet normaal.
Er zit daarboven ergens een kronkel in maar nogmaals;homo's zijn toffe mensen(alleeja,velen van hen toch).Voor de rest zijn ze net zoals mij.

Bij dieren;ja,zeg,die beesten kruipen op alles,lol,
Ze beginnen uw been te neuken,ze beginnen dan uw kussen te misbruiken dus het is dan al helemaal niet verwonderlijk dat ze op elkaar kruipen.
Die beesten lopen vol goesting en tja,ne mens kan nog bij een hoer gaan als deze geen vrouwmens heeft een hond al helemaal niet dusja.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:31   #43
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Gustaaf is zijn vetzakkerij nog niet verleerd.
ik beschouw dit als een belediging.En dat is hier verboden op dit forum.Of niet?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:35   #44
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Carlgustaaf's intelligentiepeil is bij deze weer eens bevestigd.
want GIJ gaat beslissen wie er intelligent is of niet? Men maakt hier van alles mee...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:39   #45
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Sommige dieren vreten hun eigen stront op. Be my guest !!!!
Das een feit en een goeie.
Men mag dan wel zeggen dat we van aap zouden afstammen.
Wij mensen zijn geen dieren.
Een dier heeft geen klote verstand wat dat'em zit te neuken en of dat nu een kussen is of wat anders;het maakt hen niet uit.
Dus mensen die beweren dat omdat het bij dieren zo is het dan maar normaal zou zijn bij mensen?Is onzin natuurlijk.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:43   #46
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Gustaaf is zijn vetzakkerij nog niet verleerd.
een schande voor Zappa, die foto die gij misbruikt
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:43   #47
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Das een feit en een goeie.
Men mag dan wel zeggen dat we van aap zouden afstammen.
Wij mensen zijn geen dieren.
Een dier heeft geen klote verstand wat dat'em zit te neuken en of dat nu een kussen is of wat anders;het maakt hen niet uit.
Dus mensen die beweren dat omdat het bij dieren zo is het dan maar normaal zou zijn bij mensen?Is onzin natuurlijk.
Dat mensen en dieren heteroseksueel of homoseksueel zijn wordt bepaald in de hypofyse. Vooral bij zoogdieren, die het meest aan ons verwant zijn, moet je eenvoudig stellen dat het een biologische reden heeft en niet gaan zeuren over normen en waarden, mentale oorzaken enzovoort. Het is allang bewezen alleen willen sommige naïevelingen er niet aan geloven.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:46   #48
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat mensen en dieren heteroseksueel of homoseksueel zijn wordt bepaald in de hypofyse. Vooral bij zoogdieren, die het meest aan ons verwant zijn, moet je eenvoudig stellen dat het een biologische reden heeft en niet gaan zeuren over normen en waarden, mentale oorzaken enzovoort. Het is allang bewezen alleen willen sommige naïevelingen er niet aan geloven.
Welke reden het heeft maakt maar weinig uit.Het gaat hem erom dat die mensen een kronkel hebben vanboven,punt.Daarmee bedoel ik dit niet verkeerd,integendeel,ik zeg tenminste vlakaf zoals het is.

2 mannen met elkaar is nu eenmaal niet normaal maar ik zeg het nogmaals;ze doen wat ze willen maar ik ben tegen het homohuwelijk en vooral die adoptie.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:53   #49
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Welke reden het heeft maakt maar weinig uit.Het gaat hem erom dat die mensen een kronkel hebben vanboven,punt.Daarmee bedoel ik dit niet verkeerd,integendeel,ik zeg tenminste vlakaf zoals het is.

2 mannen met elkaar is nu eenmaal niet normaal maar ik zeg het nogmaals;ze doen wat ze willen maar ik ben tegen het homohuwelijk en vooral die adoptie.
Zo zie ik het niet. Amerikanen gebruiken wel eens de uitdrukking: You're either gay or not. Dus je wordt ofwel homoseksueel of heteroseksueel geboren. Bovendien kun je ook stellen dat door de homoseksuelen de bevolkingsgroei van de wereld erg wordt afgeremd. Dus in weze kun je het ook beschouwen als een safety-mechanism. Dat het bij de natuur ingebouwd is teneinde voorkomen wordt dat de wereld overbevolkt raakt. Het is maar een theorie. Hoe de natuur in elkaar zit is voor iedereen ondoorgrondbaar.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 01:53   #50
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik beschouw dit als een belediging.En dat is hier verboden op dit forum.Of niet?
Ik beschouw wat jij hier allemaal plaats als een belediging gericht aan holebi's, da's verboden, of niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
want GIJ gaat beslissen wie er intelligent is of niet? Men maakt hier van alles mee...
Ik ga dat voor mijzelf uitmaken, ja, straf he? Problemen mee? Pech gehad dan.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:10   #51
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik beschouw wat jij hier allemaal plaats als een belediging gericht aan holebi's, da's verboden, of niet?



Ik ga dat voor mijzelf uitmaken, ja, straf he? Problemen mee? Pech gehad dan.
Holebis? Praat eerst eens korrekt Nederlands.Dat zou al een goed begin zijn om uw intelligentie te tonen.Verder, ik beledig hier, en nergens anders, homofielen, of wat voor naampjes gij daar allemaal wilt voor uitvinden.Ik vind gewoon dat dat een afwijking is, op z'n minst een gebrek aan goede smaak.En dat dat bij de beesten eveneens voorkomt, praat dat natuurlijk niet goed.Zo een belachelijke redenering hoorde ik nog maar zelden.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:13   #52
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Wij mensen zijn geen dieren.
ROFL. Allez, rap terug naar het eerste leerjaar!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:16   #53
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Holebis? Praat eerst eens korrekt Nederlands.Dat zou al een goed begin zijn om uw intelligentie te tonen.Verder, ik beledig hier, en nergens anders, homofielen, of wat voor naampjes gij daar allemaal wilt voor uitvinden.Ik vind gewoon dat dat een afwijking is, op z'n minst een gebrek aan goede smaak.En dat dat bij de beesten eveneens voorkomt, praat dat natuurlijk niet goed.Zo een belachelijke redenering hoorde ik nog maar zelden.
Ach juist, jij bent bij die mensen die moeilijkheden hebben bij het uitspreken van het woord "holebi". Blijkbaar had je ook niet door dat ik je eigen taalgebruik tegen je gebruikte. Nog minder heb je door dat je dingen plaats die door vele mensen als beledigend zouden worden ervaren indien deze tegen hen gericht zouden zijn.

Och, niets aan te doen..

Laatst gewijzigd door Heftruck : 19 november 2006 om 02:20.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:16   #54
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
En dat dat bij de beesten eveneens voorkomt, praat dat natuurlijk niet goed.
Het moet dan ook helemaal niet goedgepraat worden!
Dat is trouwens het punt helemaal niet... maar begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste kant hé?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:41   #55
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zoek het niet te ver.Bonobo's hebben een lekker uitziende kont
Smaken en kleuren verschillen, ik hou het liever mijn vaste partner (een volwassen mens die in stemt met de relatie).

Dan vind ik mijn smaak toch een stuk "gewoner" dan jouw smaak
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:51   #56
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Holebis? Praat eerst eens korrekt Nederlands.Dat zou al een goed begin zijn om uw intelligentie te tonen.Verder, ik beledig hier, en nergens anders, homofielen, of wat voor naampjes gij daar allemaal wilt voor uitvinden.Ik vind gewoon dat dat een afwijking is, op z'n minst een gebrek aan goede smaak.En dat dat bij de beesten eveneens voorkomt, praat dat natuurlijk niet goed.Zo een belachelijke redenering hoorde ik nog maar zelden.
Het woord "holebi" is correct Nederlands en staat al een paar jaar in de Van Dale.

Zoals ik al zei, het feit dat homoseksualiteit ook in de natuur voor komt is geen argument "pro-homo", maar enkel een weerlegging van het grootste argument van degenen die holebi's blijkbaar als minderwaardig beschouwen omdat het "tegennatuurlijk" zou zijn.

Homohaters nemen altijd hun eigen visie van de natuur als norm om holebi's te veroordelen, maar als blijkt dat die visie niet klopt komen ze plots af met "jamaar, je moet de natuur niet als norm gebruiken" (terwijl ze het even daarvoor zelf deden).

Iedereen die nu nog beweert dat homoseksualiteit "tegennatuurlijk" is, vertelt leugens, punt uit...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:52   #57
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht




Smaken en kleuren verschillen, ik hou het liever mijn vaste partner (een volwassen mens die in stemt met de relatie).

Dan vind ik mijn smaak toch een stuk "gewoner" dan jouw smaak

wat? Ge gaat toch niet racistisch doen tegenover de bonobo's zeker? Na de dieren als voorbeeld aangehaald te hebben dan ook nog? Ondankbaar daarbij!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:55   #58
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik beschouw dit als een belediging.En dat is hier verboden op dit forum.Of niet?
IK - en mijn "lotgenoten" - heb al veel meer moeten "slikken" van jou (pun not intended). Probeer zelf eens minder beledigende uitspraken te doen over mij, respect moet je verdienen. Als je voor jezelf het recht op eist om holebi's te beledigen, dan moet je er ook tegen kunnen dat je beledigingen terug kan krijgen. Wie zelf beledigt verdient niet beter om zelf ook beledigd te worden...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:57   #59
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


Het woord "holebi" is correct Nederlands en staat al een paar jaar in de Van Dale.

Zoals ik al zei, het feit dat homoseksualiteit ook in de natuur voor komt is geen argument "pro-homo", maar enkel een weerlegging van het grootste argument van degenen die holebi's blijkbaar als minderwaardig beschouwen omdat het "tegennatuurlijk" zou zijn.

Homohaters nemen altijd hun eigen visie van de natuur als norm om holebi's te veroordelen, maar als blijkt dat die visie niet klopt komen ze plots af met "jamaar, je moet de natuur niet als norm gebruiken" (terwijl ze het even daarvoor zelf deden).

Iedereen die nu nog beweert dat homoseksualiteit "tegennatuurlijk" is, vertelt leugens, punt uit...

tja, ik vond ook al dat de Van Dale er niet op vooruit ging...hij is de enigste niet, de wetgevers in België, en een paar ander landen, zijn eveneens en paar vijzen kwijt precies...Straks gaan ze nog zeggen dat homoseks ekologisch is, vermits geboortebeperkend.Ik kan daar dan op antwoorden dat homoseks de vergrijzing van onze maatschappij, of de verbruining ervan , in de hand werkt...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:57   #60
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wat? Ge gaat toch niet racistisch doen tegenover de bonobo's zeker? Na de dieren als voorbeeld aangehaald te hebben dan ook nog? Ondankbaar daarbij!
Ik heb niets tegen bonobo's, ik vind ze gewoon niet seksueel aantrekkelijk. Seks met andere diersoorten, dat komt bij mijn weten niet in de natuur voor, maar wie ben ik om jouw persoonlijke smaak af te keuren, zolang je je houdt aan de wet op het dierenwelzijn
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be