Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 december 2006, 01:22   #2041
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Niet waar. Want hetero's kunnnen sexen om zich voort te planten. Dat is normaal. Homosex heeft niks te bieden wat heterosex niet zou kunnen en dat maakt het inderdaad overbodig, onnodig, tegennatuurlijk ...
Buiten de vruchtbare periode van de vrouw en door het gebruik van voorbehoedsmiddelen kunnen hetero's zich evenmin voorplanten. Abnormaal, tegennatuurlijk, overbodig en onnodig volgens jou. Die seks heeft immers ook niets te bieden wat heteroseks tijdens de vruchtbare periode van de vrouw zonder voorbehoedsmiddelen zou kunnen bieden. Je draait in cirkertjes, Paulus!!!

Citaat:
Ik vraag trouwens geen functies van heterosex, maar van homosex. Jij komt af met functies van sexualiteit in het algemeen.
Het gaat natuurlijk om de functies van seksualiteit. Je idiote stelling dat er een unieke functie moet zijn om normaal te zijn, slaat werkelijk op niets. Wat is de unieke functie van de verschillende haarkleuren bijvoorbeeld?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:23   #2042
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat is ook onaantoonbaar. Dat de functie er is, is wel aantoonbaar.
Dat is niet onaantoonbaar. De functie van heterosexualiteit, die is in alle geval perfect aantoonbaar. Het is leerstof voor de lagere school.

Voor homosexualiteit niet, omdat ze geen functie heeft.

En neen u bewijst langs geen kanten dat de evolutietheorie wel op een functie moet wijzen dat wij misschien nog niet zouden weten. Dat is niet waar.

Geen enkele homosite zou zo'n sterk argument laten passeren en geen enkele evolutiesite bevestigd wat u zegt.

Ofwel geef je een betrouwbare referentie die jouw bewering staaft, ofwel heb je er begrip voor dat ik je niet geloof. Je staat immers gans alleen met je bewering. Je kunt niet aantonen dat er wel een functie moet zijn. Dat is niet waar en dat heb je ook nog niet gedaan.

Nochtans kan zo'n belangrijk principe niet vergeten worden mocht zij bestaan. In de wereld van vandaag bestaan er weldegelijk dingen zonder enige functie. En een neveneffect is geen functie.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:27   #2043
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
De drang tot bevrediging IS de lust. De vraag is waar het vandaan komt.
Nee Paulus, de lust is de zin in seks die voortkomt uit een drang tot bevrediging (wat men in de ethologie de proximate motivatie noemt). En die drang kan voortkomen uit de meest uiteenlopende zaken: plezier, verzoening, paarbinding, voortplanting,... (de zogenaamde ultimate motivatie).
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:27   #2044
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je kletst uit je nek en hebt duidelijk geen kennis van hoe het HIV-virus is ontstaan en verspreid.
wat zou jij daar meer van weten?
Ik heb persoonlijk drugsverslaafden gekend die Aids bij homos opgelopen hadden.Hoeren, die nu dood zijn...
Dat virus komt van de zwarten die in Afrika apen vangen in de broesse, en die opeten. Sommige van die apen hebben dat virus in zich.Daarna komen de vieze sekstoeristen van de negerkes hun miserie profiteren, en ze sodomiseren.Terug thuis zetten ze hun dekadente levenswandel verder , en bezochten junkie-hoeren.Van dezen ging de ziekte op andere lagen van de bevolking over, via Spuit & Sperma...
Een beetje gesimplifieerd als uitleg, maar dan ben ik zeker dat het zelfs tot in uw hersens kan doordringen...Je lijkt me namelijk niet een heel wakker persoontje...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:33   #2045
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Voor homosexualiteit niet, omdat ze geen functie heeft.
Zeg, Paulus, het lijkt er hoe langer hoe meer op dat je door dat mantra te herhalen jezelf daarvan wil overtuigen. Natuurlijk heeft homoseksualiteit een functie. En dat heb je zelf ook al toegegeven. Daarna kwam je plotslaps op de proppen met een unieke functie, maar je hebt nog geen enkele zinnige verklaring gegeven waarom iets een unieke functie moet hebben!!! Nogal logisch, want daar is natuurlijk geen zinnige verklaring voor. Variatie is de rode draad in het leven!!!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:39   #2046
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Buiten de vruchtbare periode van de vrouw en door het gebruik van voorbehoedsmiddelen kunnen hetero's zich evenmin voorplanten. Abnormaal, tegennatuurlijk, overbodig en onnodig volgens jou. Die seks heeft immers ook niets te bieden wat heteroseks tijdens de vruchtbare periode van de vrouw zonder voorbehoedsmiddelen zou kunnen bieden. Je draait in cirkertjes, Paulus!!!
Als hier iemand in circeltjes draait dan ben jij het wel. Ik zeg nergens dat sexualiteit buitne de vruchtbare periode abnormaal is. Dat is wat jij in mijn mond legt, wat jij er van maakt niet wat ik zeg.

Kijk eens hoe René het uitlegd in de link hieronder. Je hebt het al gelezen, maar blijkbaar nog niet begrepen, aangezien je denkt dat ik in circeltjes draai.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1935

Citaat:
Het gaat natuurlijk om de functies van seksualiteit.
Ik mag toch veronderstellen dat ik beter weet dan jij welke vraag ik stel? Wat is me dat nu?

Citaat:
Je idiote stelling dat er een unieke functie moet zijn om normaal te zijn, slaat werkelijk op niets.
Is vragen naar de functie van iets idioot, mevrouw de bioloog?

Citaat:
Wat is de unieke functie van de verschillende haarkleuren bijvoorbeeld?
De oorzaak en zin van de verschillende pigmenten bij de mens, zijn hier niet aan de orde. Maar het ontbreken er van bv bij albino’s wordt weldegelijk als afwijking gezien. En dat weet je best.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:39   #2047
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wat zou jij daar meer van weten?
Ik heb persoonlijk drugsverslaafden gekend die Aids bij homos opgelopen hadden.Hoeren, die nu dood zijn...
Dat virus komt van de zwarten die in Afrika apen vangen in de broesse, en die opeten. Sommige van die apen hebben dat virus in zich.Daarna komen de vieze sekstoeristen van de negerkes hun miserie profiteren, en ze sodomiseren.Terug thuis zetten ze hun dekadente levenswandel verder , en bezochten junkie-hoeren.Van dezen ging de ziekte op andere lagen van de bevolking over, via Spuit & Sperma...
Een beetje gesimplifieerd als uitleg, maar dan ben ik zeker dat het zelfs tot in uw hersens kan doordringen...Je lijkt me namelijk niet een heel wakker persoontje...
Je bent echt zielig carlgustaaf. Uit je verhaal blijkt immers duidelijk dat het niets te maken heeft met homoseksualiteit. Je bent net zoals Kaffer geen seconde waard van mijn tijd.

Laatst gewijzigd door Edina : 17 december 2006 om 01:40.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:47   #2048
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Als hier iemand in circeltjes draait dan ben jij het wel. Ik zeg nergens dat sexualiteit buitne de vruchtbare periode abnormaal is. Dat is wat jij in mijn mond legt, wat jij er van maakt niet wat ik zeg.
Dat heb je goed begrepen Paulus, IK heb dat er inderdaad gezegd, omdat dat op logische wijze volgt uit je betoog. Dat jij dat niet wil inzien, is jouw probleem.

Citaat:
Kijk eens hoe René het uitlegd in de link hieronder. Je hebt het al gelezen, maar blijkbaar nog niet begrepen, aangezien je denkt dat ik in circeltjes draai.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1935
Schatje ik heb in deze, deze en deze post uitgelegd dat die uiteg van Rene nergens op slaat. Lees dat misschien eens terug, misschien dringt het dan door in dat kopje van jou!

Citaat:
Ik mag toch veronderstellen dat ik beter weet dan jij welke vraag ik stel? Wat is me dat nu?

Is vragen naar de functie van iets idioot, mevrouw de bioloog?
Vragen naar een unieke functie wel ja. Je kan immers geen enkele zinnige verklaring geven waarom iets een unieke functie zou moeten hebben om normaal te zijn. En de realiteit is dat er massa's zaken zijn die geen unieke functie hebben. Variatie is de regel!!!

Citaat:
De oorzaak en zin van de verschillende pigmenten bij de mens, zijn hier niet aan de orde. Maar het ontbreken er van bv bij albino’s wordt weldegelijk als afwijking gezien. En dat weet je best.
Waarom begin jij over albino's?!? Daar ging het toaal niet over hé schatje. Het begint zelfs zielig te worden hoe je steeds weer met lichamelijke afwijkingen op de proppen komt, om homoseksualiteit toch ook maar als een afwijking te bestempelen. Maar, beste Paulus, bij homoseksuelen functioneert alles perfect. In het geval van de lichamelijke gebreken die jij er steeds bijhaalt, is dat niet het geval hé. Je vergelijkt dus keer op keer appelen met peren. De term afwijking heeft verschillende betekenissen, maar door steeds over lichamelijke gebreken te praten, is het duidelijk welke betekenis jij hanteert voor afwijkingen! En daar heeft homoseksualiteit niets mee te maken!!!

En mij vraag was dus: wat zijn de unieke functies van de verschillende haarkleuren: blond, ros, bruin, zwart. Komaan, enlighten me!!! Want volgens jou is een unieke functie vereist om normaal te zijn.

Laatst gewijzigd door Edina : 17 december 2006 om 01:53.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:49   #2049
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee Paulus, de lust is de zin in seks die voortkomt uit een drang tot bevrediging (wat men in de ethologie de proximate motivatie noemt). En die drang kan voortkomen uit de meest uiteenlopende zaken: plezier, verzoening, paarbinding, voortplanting,... (de zogenaamde ultimate motivatie).
De ene keer zeg je het zo en de ander keer anders. je zei weldegelijk:

Lust is in de eerste plaats gewoon een drang tot bevrediging (plezier, genieten). En het is ook die bevrediging die (althans tijdelijk) de lustgevoelens wegneemt.

Wat je nu doet is die lust opsplitsen in verschillende fasen maar het blijft lust natuurlijk. En vanwaar het komt? Niet uit plezier, verzoening hoor maar uit de drang om zich voort te planten. Men wil aan onbewust aan paarbinding gaan doen in plezierige situaties of als bezegeling van een verzoening omdat men dit onbewust wil vasthouden door voortplanting.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:56   #2050
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat je nu doet is die lust opsplitsen in verschillende fasen maar het blijft lust natuurlijk. En vanwaar het komt? Niet uit plezier, verzoening hoor maar uit de drang om zich voort te planten. Men wil aan onbewust aan paarbinding gaan doen in plezierige situaties of als bezegeling van een verzoening omdat men dit onbewust wil vasthouden door voortplanting.
Schatje, je hebt duidelijk geen kaas gegeten van biologie. Je kletst echt uit je nek. Plezier, verzoening, paarbinding, enzovoort zijn helemaal niet verbonden met voortplanting. Dat heeft allemaal te maken met leven in groep. Zonder die zaken, zou dat namelijk onmogelijk zijn. Vandaar ook dat homoseksualiteit zo algemeen is bij sociale zoogdieren.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:56   #2051
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je bent echt zielig carlgustaaf. Uit je verhaal blijkt immers duidelijk dat het niets te maken heeft met homoseksualiteit. Je bent net zoals Kaffer geen seconde waard van mijn tijd.
De zoveelste persoonlijke aanval aan mijn adres .

Nummer 100 en wat betreft de posts die ik niet gelezen heb nummer 1.000 .

Bewijs nu eens de biologische oorsprong van homofilie .

Dat kun je niet want die is er niet .

Moest homofilie biologisch zijn ze waren uitgestorven .

Het is een geestesziekte Punt .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 01:57   #2052
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat heb je goed begrepen Paulus, IK heb dat er inderdaad gezegd, omdat dat op logische wijze volgt uit je betoog. Dat jij dat niet wil inzien, is jouw probleem.
Laten we maar in het midden houden wie hier iets niet wil inzien Edina. Ik begin waarlijk te geloven dat je het expres doet.

Citaat:
Schatje ik heb in deze, deze en deze post uitgelegd dat die uitleg van Rene nergens op slaat. Lees dat misschien eens terug, misschien dringt het dan door in dat kopje van jou!
Ik ben jou schatje niet en jouw uitleg is allesbehalve overtuigend. Die van René daarintegen is de logica zelve.

Citaat:
Vragen naar een unieke functie wel ja. Je kan immers geen enkele zinnige verklaring geven waarom iets een unieke functie zou moeten hebben om normaal te zijn. En de realiteit is dat er massa's zaken zijn die geen unieke functie hebben. Variatie is de regel!!!
De zinnige verklaring om naar een unieke functie te vragen is dat het over iets unieks gaat.


Citaat:
Waarom begin jij over albino's?!? Daar ging het totaal niet over hé schatje. De vraag was: wat zijn de unieke functies van de verschillende haarkleuren: blond, ros, bruin, zwart. Komaan, enlighten me!!! Want volgens jou is een unieke functie vereist om normaal te zijn.
Zoals ik eerde al zei is dat hier niet aan de orde. Maar als bioloog weet je maar al te goed wat de functie van pigment is en waarom ze verschillen.

Doe eens een inspanning om bij het onderwerp te blijven. Dat getuigt van intelligentie.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 02:00   #2053
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Had jij trouwens niet op voorhand aangekondigd je terug te trekken uit de discussie na de 2000ste post, Paulus?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 02:08   #2054
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ben jou schatje niet en jouw uitleg is allesbehalve overtuigend.
Het is nochthans de realiteit. Alle zoogdieren stammen af van dieren waar de seks beperkt is tot de vruchtbare periode van vrouwtjes. Indien voortplanting de basisfunctie was van seksualiteit dan was seks nog steeds beperkt tot de vruchtbare perioden.

Citaat:
De zinnige verklaring om naar een unieke functie te vragen is dat het over iets unieks gaat.
Euh... wat is dat voor gezever. Er zijn zoveel zaken die geen unieke functie hebben of beter gezegd zoveel zaken die op verschillende manieren kunnen gerealiseerd worden. Je schijnt maar niet te begrijpen dat evolutie niets iets is dat plaatsvindt op het niveau van het individu. Het is helemaal niet noodzakelijk voor het voortbestaan van een soort dat elk individu zich voortplant.

Citaat:
Zoals ik eerde al zei is dat hier niet aan de orde. Maar als bioloog weet je maar al te goed wat de functie van pigment is en waarom ze verschillen.
Ik ken de functie van pigment. Maar ik ken geen unieke functie van de verschillende haarkleuren. Waarom zijn hier in Bekgië blonde, rosse, bruine en zwartharige mensen, Paulus? Welke zijn normaal en welke abnormaal?

Citaat:
Doe eens een inspanning om bij het onderwerp te blijven. Dat getuigt van intelligentie.
Paulus, jij bent degene die de hele tijd van het onderwerp afwijkt!!! Ik had de post waarop je reageerde trouwens ondertussen aangepast mbt dat feit, dus ik zal dat stuk hier herhalen:

Citaat:
Waarom begin jij over albino's?!? Daar ging het toaal niet over hé schatje. Het begint zelfs zielig te worden hoe je steeds weer met lichamelijke afwijkingen op de proppen komt, om homoseksualiteit toch ook maar als een afwijking te bestempelen. Maar, beste Paulus, bij homoseksuelen functioneert alles perfect. In het geval van de lichamelijke gebreken die jij er steeds bijhaalt, is dat niet het geval hé. Je vergelijkt dus keer op keer appelen met peren. De term afwijking heeft verschillende betekenissen, maar door steeds over lichamelijke gebreken te praten, is het duidelijk welke betekenis jij hanteert voor afwijkingen! En daar heeft homoseksualiteit niets mee te maken!!!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 02:09   #2055
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Schatje, je hebt duidelijk geen kaas gegeten van biologie. Je kletst echt uit je nek. Plezier, verzoening, paarbinding, enzovoort zijn helemaal niet verbonden met voortplanting. Dat heeft allemaal te maken met leven in groep. Zonder die zaken, zou dat namelijk onmogelijk zijn. Vandaar ook dat homoseksualiteit zo algemeen is bij sociale zoogdieren.
Zonder heterosexualiteit overleeft de groep niet. Zonder homosexualiteit groeit ze sneller. wat concludeer je daaruit?

Zonder plezier, verzoening en paarbinding zouden ze niet tot sexualiteit komen. kijk:...

Het is waar Edina, dat ik geen bioloog ben. Maar ik ben wel een fervente aquariaan. En ik probeer te kweken met vissen.

Weet je wat de kunst is daarvoor? Ik moet hun natuurlijke biotoop zo goed mogelijk kunnen nabootsen. Ik moet ervoor zorgen dat zij zich goed voelen of ze paren niet. Ik moet het morgenrood simuleren en de temperatuur op het juiste moment opdrijven. Ze moeten voldoen ruimte hebben en nog zo van die dingen.

Dat zijn allemaal voorwaarden vooralleer zij paren.

Ik merk dat men dat in dierentuinen ook probeert. Dieren die zich niet goed voelen planten zich niet voort. Daarom ook dat dierentuinen apetrots zijn op hun kweekprogramma's, want dat bewijst dat zij hun dieren goed verzorgen.

Als ik jou moet geloven dan is dat eigenlijk allemaal niet nodig. De dieren zullen zo ook wel paren, want dat is slechts één van de vele functie's van sexualiteit. Geloof me, dat is niet zo.

Begrijp je me nu beter? En alsjeblief, noem me geen schatje, ik ben daar te oud voor. enneuh jij begon over die pigmenten niet ik. Zeg dus niet dat ik van onderwerp verander.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 17 december 2006 om 02:20.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 02:14   #2056
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Had jij trouwens niet op voorhand aangekondigd je terug te trekken uit de discussie na de 2000ste post, Paulus?
Ik heb nog hoop, ik heb nog hoop...en vooral heel veel plezier!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 17 december 2006 om 02:15.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 02:24   #2057
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zonder heterosexualiteit overleeft de groep niet. Zonder homosexualiteit groeit ze sneller.
Het gaat niet over het één of het ander, beste Paulus, begrijp dat nu eens!

Citaat:
Zonder plezier, verzoening en paarbinding zouden ze niet tot sexualiteit komen.
Maar seksualiteit is ook helemaal geen vereiste voor voortplanting. Zelfs niet voor geslachtelijke voortplanting.

Citaat:
Het is waar Edina, dat ik geen bioloog ben. Maar ik ben wel een fervente aquariaan. En ik probeer te kweken met vissen.

Weet je wat de kunst is daarvoor? Ik moet hun natuurlijke biotoop zo goed mogelijk kunnen nabootsen. Ik moet ervoor zorgen dat zij zich goed voelen of ze paren niet. Ik moet het morgenrood simuleren en de temperatuur op het juiste moment opdrijven. Ze moeten voldoen ruimte hebben en nog zo van die dingen.

Dat zijn allemaal voorwaarden vooralleer zij paren.
Wist je dan niet dat de meeste vissen helemaal niet paren???? De meeste vissen zetten gewoon gelijktijdig eitjes en sperma af!!!

Citaat:
Ik merk dat men dat in dierentuinen ook probeert. Dieren die zich niet goed voelen planten zich niet voort. Daarom ook dat dierentuinen apetrots zijn op hun kweekprogramma's, want dat bewijst dat zij hun dieren goed verzorgen.
ROFL!!! Wat een zever. Zwijg me over dierentuinen en kweekprogramma's, want daar kan ik nog wel het één en ander over vertellen (voor mijn part mogen ze alle dierentuinen morgen sluiten, maar dit terzijde). Zelfs dieren die zich niet goed voelen, planten zich voort! Nee hoor, daar heeft het allemaal niets mee te maken.

Citaat:
Als ik jou moet geloven dan is dat eigenlijk allemaal niet nodig. De dieren zullen zo ook wel paren, want dat is slechts één van de vele functie's van sexualiteit. Geloof me, dat is niet zo.
Inderdaad. Er zijn in zoo's massa's dieren die wel seksen, maar zich niet voortplanten. Hoe zou dat nu toch komen hé!?!?

Citaat:
Begrijp je me nu beter? En alsjeblief, noem me geen schatje, ik ben daar te oud voor. enneuh jij begon over die pigmenten niet ik. Zeg dus niet dat ik van onderwerp verander.
Nee, ik begrijp je nog steeds niet!!! Enfin, ik ga nu bij mijn echt schatje in bed kruipen. Misschien kunnen we nog wat lekker overbodig, onnodig, abnormaal en tegennatuurlijk seksen!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 02:34   #2058
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het gaat niet over het één of het ander, beste Paulus, begrijp dat nu eens!
waarom begin je dan over die groep?



Citaat:
Maar seksualiteit is ook helemaal geen vereiste voor voortplanting. Zelfs niet voor geslachtelijke voortplanting.
En dan vertel ik idiote dingen...? Zonder sexualiteit bestond je niet eens.

Citaat:
Wist je dan niet dat de meeste vissen helemaal niet paren???? De meeste vissen zetten gewoon gelijktijdig eitjes en sperma af!!!
Ik weet heus wel welke vissen in mijn bak zitten hoor Edina. En wat je zegt is niet waar. Sommige vissen doen dat zo, maar niet de meeste. En als ze het doen, dan is dat pas in bepaalde omstandigheden en kun je dat goed zien. Ze bibberen langs elkaar heen.

Citaat:
ROFL!!! Wat een zever. Zwijg me over dierentuinen en kweekprogramma's, want daar kan ik nog wel het één en ander over vertellen (voor mijn part mogen ze alle dierentuinen morgen sluiten, maar dit terzijde). Zelfs dieren die zich niet goed voelen, planten zich voort! Nee hoor, daar heeft het allemaal niets mee te maken.
Je begaat een zware vergissing, zeker weten.

Citaat:
Inderdaad. Er zijn in zoo's massa's dieren die wel seksen, maar zich niet voortplanten. Hoe zou dat nu toch komen hé!?!?
Beantwoord deze vraag nu zelf eens.

Citaat:
Nee, ik begrijp je nog steeds niet!!! Enfin, ik ga nu bij mijn echt schatje in bed kruipen. Misschien kunnen we nog wat lekker overbodig, onnodig, abnormaal en tegennatuurlijk seksen!
Dan heb je hier vast veel plezier gehad.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 03:22   #2059
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
vulgaire praat, een khonnar homo waardig ...
van een ordinaire debiel als jou heb ik niets te leren...

gebruik je lul eens wat meer, beste ... het zal je heel wat levenswijsheid opleveren... in elk geval meer dan je ooit zal leren van je geperverteerde geobsedeerde conservatoire waarden waar je toch oh zo graag mee te koop loopt...

btw... ik ben geen homo... niet iedereen die de zaak van de holebi's verdedigt is zelf homo, dat zou zelfs iemand met jouw imbeciele verstand moeten weten
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 03:31   #2060
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Omdat ik de normaliteit van iets kan afwegen aan zijn functionaliteit. Daarom.

Maar u blijft rond de pot draaien. Tot nog toe heeft niemand op deze thread de functie van homosexualiteit kunnen aantonen. Dat is in alle geval een feit.

Het is overbodig, onnodig, tegennatuurlijk en allesbehalve normaal.

Paulus.
ROFL!!! Jongen toch, moest ik alles wat ik doe beoordelen op basis van "it's functionality", dan zouden we nog niet aan de nief patatjes zijn...

waarom danst, feest een mens, waarom zuipt men af en toe te veel alcohol, waarom luistert men naar muziek, bekijkt men een film, neukt men,...?

heeft dat allemaal een functie? neen toch... is het daarom minderwaardig? neen toch

ik weet één ding... moest ik een dergelijk gecrispeerd ideeengoed hebben als jij... ik zou me begot niet weten te amuseren

jij, beste paulus, doet alsof alles een functie zou moeten hebben... je negeert het feit dat veel mensen dingen doen omdat ze er gewoon zin, goesting in hebben, omdat ze het plezant vinden, omdat het hen bevredigt...

neuken hoort hierbij, en ja ook bij homo's

als ik een meisje zie klaarkomen besef ik maar al te goed dat seks meer is dan gewoon poepen om te overleven (excuse my french)...

het plezier, genot, de extase die daarbij hoort kan gewoonweg niet tegennatuurlijk zijn...

bottomline... sex is pleasure, leer er mee leven
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be