Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2006, 02:58   #61
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


IK - en mijn "lotgenoten" - heb al veel meer moeten "slikken" van jou (pun not intended). Probeer zelf eens minder beledigende uitspraken te doen over mij, respect moet je verdienen. Als je voor jezelf het recht op eist om holebi's te beledigen, dan moet je er ook tegen kunnen dat je beledigingen terug kan krijgen. Wie zelf beledigt verdient niet beter om zelf ook beledigd te worden...

ik word dan ook bestraft voor wat
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:58   #62
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


IK - en mijn "lotgenoten" - heb al veel meer moeten "slikken" van jou (pun not intended). Probeer zelf eens minder beledigende uitspraken te doen over mij, respect moet je verdienen. Als je voor jezelf het recht op eist om holebi's te beledigen, dan moet je er ook tegen kunnen dat je beledigingen terug kan krijgen. Wie zelf beledigt verdient niet beter om zelf ook beledigd te worden...

ik word dan ook bestraft voor wat jullie
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 02:58   #63
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


IK - en mijn "lotgenoten" - heb al veel meer moeten "slikken" van jou (pun not intended). Probeer zelf eens minder beledigende uitspraken te doen over mij, respect moet je verdienen. Als je voor jezelf het recht op eist om holebi's te beledigen, dan moet je er ook tegen kunnen dat je beledigingen terug kan krijgen. Wie zelf beledigt verdient niet beter om zelf ook beledigd te worden...


ik word dan ook bestraft voor wat jullie als beledigingen opnemen.Wie mij echter beledigt, gaat vrijuit...?Niet dat het mij iets kan schelen door uitschot beledigt te worden, als het van zo laag komt, kan mij dat niet raken, maar waarom zijn er twee maten, en twee gewichten?

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 19 november 2006 om 03:01.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 03:05   #64
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ach juist, jij bent bij die mensen die moeilijkheden hebben bij het uitspreken van het woord "holebi". Blijkbaar had je ook niet door dat ik je eigen taalgebruik tegen je gebruikte. Nog minder heb je door dat je dingen plaats die door vele mensen als beledigend zouden worden ervaren indien deze tegen hen gericht zouden zijn.

Och, niets aan te doen..
Fantastische repliek! Heftruck verdient bij deze een staande ovatie, de toehoorders liggen omver blablabla Heftruck toch...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 03:09   #65
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
tja, ik vond ook al dat de Van Dale er niet op vooruit ging...hij is de enigste niet, de wetgevers in België, en een paar ander landen, zijn eveneens en paar vijzen kwijt precies...Straks gaan ze nog zeggen dat homoseks ekologisch is, vermits geboortebeperkend.Ik kan daar dan op antwoorden dat homoseks de vergrijzing van onze maatschappij, of de verbruining ervan , in de hand werkt...
Dat zeiden de meeste landen eind 18de, begin 19de eeuw ook over de eerste landen die slavernij af schaften, of die begin 20ste eeuw het algemeen stemrecht of het stemrecht voor vrouwen in voerden. Landen of personen die nu nog slavernij goed keuren of het stemrecht voor vrouwen af keuren worden nu als onbeschaafd of zelfs achterlijk beschouwd. Er zijn meer en meer landen die de hetero-apartheid aan het terugschroeven zijn en holebi's wel stillaan als volwaardige burgers beschouwen, het zijn er niet meer "een paar", maar al een stuk of 20 hebben een partnerregeling voor holebi's die gelijkaardig is aan het huwelijk. De meeste van die landen zeiden ook dat Denemarken gek was als ze in 1989 de homo-partnerregeling in voerden, of dat Nederland gek was geworden omdat ze in 2000 het huwelijk open stelden, en zie, 17 jaar later zijn die een groot deel van die landen even "gek" geworden... En er zullen nog veel meer landen volgen, binnen een paar jaar zal er in al de West-Europese landen een holebi-partnerregeling of homohuwelijk zijn (Frankrijk en Italië overwegen het op dit moment)... Is heel West-Europa dan gek, of eerder degenen die krampachtig vast houden aan slavernij of de minderwaardigheid van vrouwen en holebi's?

__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 19 november 2006 om 03:12.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 03:09   #66
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Gustaaf is zijn vetzakkerij nog niet verleerd.
een krachtig pleidooi werd geleverd door Meester Piet, de man die steeds het juiste woord vind (in zijn eigen dromen)
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 03:12   #67
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik word dan ook bestraft voor wat jullie als beledigingen opnemen.Wie mij echter beledigt, gaat vrijuit...?Niet dat het mij iets kan schelen door uitschot beledigt te worden, als het van zo laag komt, kan mij dat niet raken, maar waarom zijn er twee maten, en twee gewichten?
Kwestie is dat jij bent begonnen mij en mijn lotgenoten te beledigen. Ik mag hopen dat dat "uitschot" niet op mij slaat...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 03:17   #68
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


Dat zeiden de meeste landen eind 18de, begin 19de eeuw ook over de eerste landen die slavernij af schaften, of die begin 20ste eeuw het algemeen stemrecht of het stemrecht voor vrouwen af schaften. Landen of personen die nu nog slavernij goed keuren of het stemrecht voor vrouwen af keuren worden nu als onbeschaafd of zelfs achterlijk beschouwd. Er zijn meer en meer landen die de hetero-apartheid aan het terugschroeven zijn en holebi's wel stillaan als volwaardige burgers beschouwen, het zijn er niet meer "een paar", maar al een stuk of 20 hebben een partnerregeling voor holebi's die gelijkaardig is aan het huwelijk. De meeste van die landen zeiden ook dat Denemarken gek was als ze in 1989 de homo-partnerregeling in voerden, of dat Nederland gek was geworden omdat ze in 2000 het huwelijk open stelden, en zie, 17 jaar later zijn die een groot deel van die landen even "gek" geworden... En er zullen nog veel meer landen volgen, binnen een paar jaar zal er in al de West-Europese landen een holebi-partnerregeling of homohuwelijk zijn (Frankrijk en Italië overwegen het op dit moment)... Is heel West-Europa dan gek, of eerder degenen die krampachtig vast houden aan slavernij of de minderwaardigheid van vrouwen en holebi's?

ja, de slachtoffers rol, zichzelf met slaven vergelijken...en het stemrecht der vrouwen er bij sleuren...Pfff...allee, ga maar "trouwen", dat we er vanaf zijn.In het wit, met een sleep? Die kunnen jullie geadopteerde kinnekkes uit Sjakkemakke dragen dan... Of alle twee met een kostuum? Een roos kostuum mischien...of enkel een roze kravat ?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 03:19   #69
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


Kwestie is dat jij bent begonnen mij en mijn lotgenoten te beledigen. Ik mag hopen dat dat "uitschot" niet op mij slaat...

geen haar op mijn hoofd dat daaraan denkt!Ik zou niet durven
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 09:45   #70
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Dat zeiden de meeste landen eind 18de, begin 19de eeuw ook over de eerste landen die slavernij af schaften, of die begin 20ste eeuw het algemeen stemrecht of het stemrecht voor vrouwen in voerden. Landen of personen die nu nog slavernij goed keuren of het stemrecht voor vrouwen af keuren worden nu als onbeschaafd of zelfs achterlijk beschouwd. Er zijn meer en meer landen die de hetero-apartheid aan het terugschroeven zijn en holebi's wel stillaan als volwaardige burgers beschouwen, het zijn er niet meer "een paar", maar al een stuk of 20 hebben een partnerregeling voor holebi's die gelijkaardig is aan het huwelijk. De meeste van die landen zeiden ook dat Denemarken gek was als ze in 1989 de homo-partnerregeling in voerden, of dat Nederland gek was geworden omdat ze in 2000 het huwelijk open stelden, en zie, 17 jaar later zijn die een groot deel van die landen even "gek" geworden... En er zullen nog veel meer landen volgen, binnen een paar jaar zal er in al de West-Europese landen een holebi-partnerregeling of homohuwelijk zijn (Frankrijk en Italië overwegen het op dit moment)... Is heel West-Europa dan gek, of eerder degenen die krampachtig vast houden aan slavernij of de minderwaardigheid van vrouwen en holebi's?
als je de beschaving beoordeelt op één zaak, en dan nog op zoiets als een nichtenmariage, dan is het triestig
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 10:07   #71
Adriaan Koerbagh
Lokaal Raadslid
 
Adriaan Koerbagh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht


Kwestie is dat jij bent begonnen mij en mijn lotgenoten te beledigen.
Waarom gebruikt u toch de hele tijd het woord "lotgenoten"? Ziet u doemscenario's, sektes of dergelijke?
Adriaan Koerbagh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 10:08   #72
Adriaan Koerbagh
Lokaal Raadslid
 
Adriaan Koerbagh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja, de slachtoffers rol, zichzelf met slaven vergelijken...en het stemrecht der vrouwen er bij sleuren...Pfff...allee, ga maar "trouwen", dat we er vanaf zijn.In het wit, met een sleep? Die kunnen jullie geadopteerde kinnekkes uit Sjakkemakke dragen dan... Of alle twee met een kostuum? Een roos kostuum mischien...of enkel een roze kravat ?
Homoseksuele koppels kunnen in België enkel kinderen geboren in België zelf adopteren. Dat was een VLD-compromis.
Adriaan Koerbagh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 10:38   #73
Casca
Minister
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Locatie: Gent
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adriaan Koerbagh Bekijk bericht
Waarom gebruikt u toch de hele tijd het woord "lotgenoten"? Ziet u doemscenario's, sektes of dergelijke?
Het woord lotgenoot is hier volstrekt op zijn plaats. En já, als een jongere beseft dat hij of zij holebi is �*s dat vaak een doemscenario voor hem of haar.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 10:43   #74
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
En já, als een jongere beseft dat hij of zij holebi is �*s dat vaak een doemscenario voor hem of haar.
voor mijn part denken ze dat ze Napoleon zijn maar als samenleving moet men daar niet voor opdraaien
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 11:40   #75
Casca
Minister
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Locatie: Gent
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
voor mijn part denken ze dat ze Napoleon zijn maar als samenleving moet men daar niet voor opdraaien
Als je jezelf het recht toeschrijft om anderen hun seksualiteit te ontzeggen ben jij degene die denkt dat hij Napoleon is.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 12:50   #76
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
als je de beschaving beoordeelt op één zaak, en dan nog op zoiets als een nichtenmariage, dan is het triestig
Je hebt gelijk, ik heb me te veel laten beïnvloeden door de tegenstanders van holebi-rechten. Zij hadden voorspeld dat met het wegwerken van de hetero-apartheid en het in voeren van het homo-huwelijk de beschaving zou op houden te bestaan en de wereld zou vergaan. Tenzij ik mij sterk vergis zijn Nederland, België, Spanje, Canada en Zuid-Afrika niet door één of andere Goddelijke ramp van de kaart geveegd...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 12:58   #77
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adriaan Koerbagh Bekijk bericht
Waarom gebruikt u toch de hele tijd het woord "lotgenoten"? Ziet u doemscenario's, sektes of dergelijke?
Ik bedoel "lotgenoot" in de letterlijke zin van het woord: iemand die hetzelfde (of een gelijkaardig) lot of probleem heeft. In geval van (wettelijke) discriminatie of vooroordelen van holebi's ben ik samen met de andere holebi's "slachtoffer", of "lotgenoot". "Slachtoffer" klinkt mij iets te zwaar (daarbij, er heeft al een partij het monopolie opgeëist van de slachtofferrol), maar "lotgenoot" lijkt me in de letterlijke betekenis van het woord wel correct.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 13:05   #78
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja, de slachtoffers rol, zichzelf met slaven vergelijken...en het stemrecht der vrouwen er bij sleuren...Pfff...allee, ga maar "trouwen", dat we er vanaf zijn.In het wit, met een sleep? Die kunnen jullie geadopteerde kinnekkes uit Sjakkemakke dragen dan... Of alle twee met een kostuum? Een roos kostuum mischien...of enkel een roze kravat ?
Het woord "slachtoffer" heb jij gebruikt. Natuurlijk is slavernij erger dan niet mogen trouwen. Voor mij persoonlijk is niet mogen trouwen met de persoon die je graag ziet wel iets erger dan niet mogen stemmen (omdat niet mogen trouwen rechtstreeks emotionele en financiële nadelen veroorzaken, niet mogen stemmen doet dat niet).

De bruidegom van mijn nicht (dochter van mijn oom, voor degenen die er weer meet achter zouden zoeken ) had een wit katoenen eenvoudig kostuum aan (getrouwd in de zomer in Italië) dat hij later ook nog kon gebruiken. Dat zou ik ook wel zien zitten. Anders zal het voor mij en mij partner een gewoon kostuum worden. Niet dat het jou iets aan gaat wat ik zal dragen op ons huwelijk, evenmin dat ik mij moet moeien in jouw vestimentaire voorkeur...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 13:56   #79
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
ROFL. Allez, rap terug naar het eerste leerjaar!
Heft gij dan mss uwe poot op als ge aan ne paal staat?
Eet gij uw eigen stront op?
Likt ge uw eigen pis op?

Manman.

Een dier heeft geen mensenverstand en een dier kruipt op alles wat beweegt en wat zelfs niet beweegt.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2006, 14:47   #80
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adriaan Koerbagh Bekijk bericht
Homoseksuele koppels kunnen in België enkel kinderen geboren in België zelf adopteren. Dat was een VLD-compromis.
en dit terwijl het voor gewone, normale mensen nu juist ontzettend moeilijk is om een kind te adopteren in eigen land.Daarom gaan ze allemaal negerkes, aziaten en Russen adopteren...?Ik begrijp er hoe langer hoe minder van?!Dit is regelrechte discriminatie van heteros!!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be