Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2010, 15:34   #3681
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is niet echt overtuigend om u op één bron te baseren, en dan nog een dubieuze ook.

Allez, hier is er een andere, van Prof. Kevin Mac Donald. Maar naar goede gewoonte worden academici door u ook niet aanvaard.


http://theoccidentalobserver.net/tooblog/?p=3372


Wel sprekend is dit:
Citaat:
Barbara Lerner Spectre, who runs a government-funded Jewish study group in Sweden, makes the following remarkable statement—remarkable because she does not attribute anti-Jewish attitudes to irrational prejudices or even Muslims who hate Israel. Instead she says that it’s because of the “leading role” played by Jews in the movement toward multiculturalism:
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 15:43   #3682
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Allez, hier is er een andere, van Prof. Kevin Mac Donald. Maar naar goede gewoonte worden academici door u ook niet aanvaard.


http://theoccidentalobserver.net/tooblog/?p=3372


Wel sprekend is dit:
LOL! Er wordt in het citaat afstand genomen van hetgeen Barbara Spectre heeft gezegd.

U bent wel echt uw eigen gat aan het graven, of niet? En bovendien, dit is wat zijn collega's op diezelfde universiteit van hem vinden:
Citaat:
His colleagues at the university's psychology department have begun formally dissociating themselves from his views, which have been denounced as anti-Semitic, white supremacist, and allied with Neo-Nazism.[4]

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 september 2010 om 15:45.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 16:07   #3683
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
LOL! Er wordt in het citaat afstand genomen van hetgeen Barbara Spectre heeft gezegd.
U bent wel echt uw eigen gat aan het graven, of niet?

Zeg kinderachtige pippo. Ik probeer u duidelijk te maken dat het hier niet om blinde jodenhaat gaat, het bezwarend artikel is zelfs door een jood geschreven.Ik weet wel dat ge het druk hebt eerst en vooral mijn ''antisemitisme'' aan te duiden zonder ooit op de inhoud te moeten ingaan.

Daarmee is weeral eens aangetoond hoe erg gij hier zelf bezig zijt met ''putten graven'', ''gezichtsverlies'' en ''winnen'' ipv gewoon de inhoud te bekijken en te bespreken op merit.

Ik verspeel verder geen woorden meer aan u in deze. Ik heb zoals altijd gereageerd op uw eisen voor bewijzen. De inhoud staat er.





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
En bovendien, dit is wat zijn collega's op diezelfde universiteit van hem vinden:
Tja, natuurlijk, als de boodschap wat pijnlijk is of de waarheid bevat krijg je het hard te verduren, zeker vanwege de joodse lobby. Daar ligt Mac Donald niet meer wakker van.

Antisemitisme als term is uitgehold, te danken aan individuen zoals gij, Hertog, den dinges en LiberaalNL. Eenmaal het misbruik ervan doorprikt is het makkelijker eens de waarheid bloot te leggen. Het is hoog tijd.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 16:24   #3684
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Zeg kinderachtige pippo. Ik probeer u duidelijk te maken dat het hier niet om blinde jodenhaat gaat, het bezwarend artikel is zelfs door een jood geschreven.Ik weet wel dat ge het druk hebt eerst en vooral mijn ''antisemitisme'' aan te duiden zonder ooit op de inhoud te moeten ingaan.

Daarmee is weeral eens aangetoond hoe erg gij hier zelf bezig zijt met ''putten graven'', ''gezichtsverlies'' en ''winnen'' ipv gewoon de inhoud te bekijken en te bespreken op merit.

Ik verspeel verder geen woorden meer aan u in deze. Ik heb zoals altijd gereageerd op uw eisen voor bewijzen. De inhoud staat er.
U loopt de hele tijd te blèren dat ik niet op de inhoud inga, terwijl ik elk artikel inhoudelijk heb beoordeeld. Wellicht bent u wel degene die niet op de inhoud ingaat, en slechts informatie binnenlaat die door uw filter past. En daarbij noem ik mensen alleen maar antisemiet als ze daar echt aanleiding toe geven.
Citaat:
Tja, natuurlijk, als de boodschap wat pijnlijk is of de waarheid bevat krijg je het hard te verduren, zeker vanwege de joodse lobby. Daar ligt Mac Donald niet meer wakker van.
Hoeft wat mij betreft ook niet. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil. Het is ook mijn recht om te zeggen dat zulke statements niet echt argumenten of bewijzen zijn, maar slechts verdachtmaking.
Citaat:
Antisemitisme als term is uitgehold, te danken aan individuen zoals gij, Hertog, den dinges en LiberaalNL. Eenmaal het misbruik ervan doorprikt is het makkelijker eens de waarheid bloot te leggen. Het is hoog tijd.
De term antisemitisme is totaal niet uitgehold. Het wordt door sommige mensen inderdaad te vaak gebruikt, maar wordt door rechtbanken, instanties en vele vele mensen nog steeds als een groot kwaad beschouwd. En het is juist die zweem van verdachtmaking, en dat Joden aan het samenzweren zijn, die tot de ergste dingen hebben geleid. Ik heb het dan niet over het macho-antisemitisme van bijvoorbeeld Marokkanen, maar over de neonazistische strekking die stukken als 'de Protocollen van Zion' als waarheidsgetrouwe documenten ziet, terwijl voldoende is bewezen dat zulke stukken onzin waren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 18:33   #3685
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Is dat zijn 'mugshot'?
Kadhafi zonder maquillage
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 18:37   #3686
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Dit zal weldra in een groene lach omslaan. Weeral, u vraagt om bewijzen, welnu ik zal ze opnieuw leveren, zoals gewoonlijk. En niet van Stormfront. Uiteraard zal u dit weeral naast u neerleggen naar goede gewoonte. Ik herhaal, het zijn joodse activisten, joodse intellectuelen en de joodse lobby die een zeer grote rol in invloed gespeeld hebben - en spelen - in het pushen van multicultuur, in het opstellen en bepalen van de immigratiepolitiek in westerse landen zoals de VS en nu in Europa, via social engineering en activisme. Het is graaf: multiculturalisme voor iedereen door de strot duwen, behalve voor joden dan, dan is enkel het etnocentrisme goed... hoe perfide is dat???


Ik had eerder al eens een 40 blz lang wetenschappelijk rapport aangegeven van Prof. Kevin Mac Donald, in deze post: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=45

Voor de geinteresseerden, hier is de link:
Jewish Involvement in Shaping American Immigration Policy



Dit wat betreft de VS. Nu voor Europa:




En dit bewijs word geleverd via de site van Henry Makow (joodse schrijver en intellectueel), waarbij een amerikaanse joodse madam betrapt wordt het multiculturalisme in europa te komen pushen via een paar front operaties en regelrecht bevestigt hoe ''organised jewry'' hier de boel denkt te komen controleren:

De moeite: Zelden is het bewijs (en bekentenis) zo duidelijk: Barbara Spectre van ''Paideia''. Hier haar woorden:




Hier het beeldverslag + artikel van Makow:
http://www.henrymakow.com/a_letter_from_sweden.html


Lach maar verder en doe maar alsof het niets is.








.
Omdat Barbara Spectre dat zegt, zeggen alle joden dat, en ijveren ze voor die zaak ? Beetje aan 't veralgemenen zeker jongen ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 18:42   #3687
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Waar blijven al de beelden dat Israel van journalisten afnam "ter veiligheidsonderzoek" ??
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 19:32   #3688
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard Dubbele post. sorry

Dubbele post. Sorry

Laatst gewijzigd door Francientje : 25 september 2010 om 19:38. Reden: Werd al eens gezegd. sorry
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 23:24   #3689
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Zeg kinderachtige pippo. Ik probeer u duidelijk te maken dat het hier niet om blinde jodenhaat gaat, het bezwarend artikel is zelfs door een jood geschreven.Ik weet wel dat ge het druk hebt eerst en vooral mijn ''antisemitisme'' aan te duiden zonder ooit op de inhoud te moeten ingaan.

Daarmee is weeral eens aangetoond hoe erg gij hier zelf bezig zijt met ''putten graven'', ''gezichtsverlies'' en ''winnen'' ipv gewoon de inhoud te bekijken en te bespreken op merit.

Ik verspeel verder geen woorden meer aan u in deze. Ik heb zoals altijd gereageerd op uw eisen voor bewijzen. De inhoud staat er.







Tja, natuurlijk, als de boodschap wat pijnlijk is of de waarheid bevat krijg je het hard te verduren, zeker vanwege de joodse lobby. Daar ligt Mac Donald niet meer wakker van.

Antisemitisme als term is uitgehold, te danken aan individuen zoals gij, Hertog, den dinges en LiberaalNL. Eenmaal het misbruik ervan doorprikt is het makkelijker eens de waarheid bloot te leggen. Het is hoog tijd.
Je hebt de mond vol met " joodse lobby's " langs hier, en " joodse lobby's " langs daar, je moet niet zoveel in de Protocollen van Zion zitten lezen, wist je dan niet dat daar leugens instonden ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 15:34   #3690
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Die bestaat en is een feit.

Neem nu het Europees Joods Congres.. ze klaagden dat Degucht het over termen als "lobby" had.

In een titel van de website van het Congres over de stemming om het bewuste Goldstone rapport te gebruiken voor het vredesproces kan je nochtans letterlijk lezen :

“We are deeply disappointed that the resolution passed, but we are pleased that our lobbying efforts bore fruit as over 45% voted against it.”

Begrijpe wie begrijpe kan.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 18:58   #3691
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Die bestaat en is een feit.

Neem nu het Europees Joods Congres.. ze klaagden dat Degucht het over termen als "lobby" had.

In een titel van de website van het Congres over de stemming om het bewuste Goldstone rapport te gebruiken voor het vredesproces kan je nochtans letterlijk lezen :

“We are deeply disappointed that the resolution passed, but we are pleased that our lobbying efforts bore fruit as over 45% voted against it.”

Begrijpe wie begrijpe kan.
Ik beweer niet dat er geen joodse lobby is, wel dat het de enigen zijn die lobbyen, en dat zij de machtigste lobby ter wereld hebben. Moesten ze echt de baas van de wereld zijn, zoals sommigen hier zonder blikken of blozen beweren, dan was Palestina toch al lang opgedoekt, en liepen de islamietische landen netjes in de pas, op de muziek van het zionistisch orchest ? Dan zouden de wereldwijde media toch hun grote bek houden en geen antijoodse propaganda verspreidden ? Al die anti-joodse zever overal bewijst het tegendeel van hun macht, ze zitten zwaar in de miserie, en iedereen zit op hun dak.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 23:26   #3692
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik beweer niet dat er geen joodse lobby is, wel dat het de enigen zijn die lobbyen, en dat zij de machtigste lobby ter wereld hebben. Moesten ze echt de baas van de wereld zijn, zoals sommigen hier zonder blikken of blozen beweren, dan was Palestina toch al lang opgedoekt, en liepen de islamietische landen netjes in de pas, op de muziek van het zionistisch orchest ? Dan zouden de wereldwijde media toch hun grote bek houden en geen antijoodse propaganda verspreidden ? Al die anti-joodse zever overal bewijst het tegendeel van hun macht, ze zitten zwaar in de miserie, en iedereen zit op hun dak.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Je hebt de mond vol met " joodse lobby's " langs hier, en " joodse lobby's " langs daar, je moet niet zoveel in de Protocollen van Zion zitten lezen, wist je dan niet dat daar leugens instonden ?
1)"Neen, wij gebruikte géén fosfor"
Hulzen worden gevonden
2)"Neen, wij gebruikte géén fosfor op burgerdoelen.
Foto's worden getoond van scholen onder fosfor regen
3/"Jamaar er zat Hamas "
Enkel kinderen worden er buitengedragen.

Is dat liegen iets dat je leert of gewoon genetisch?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 23:43   #3693
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard AJL ondermijningswerk !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
1)"Neen, wij gebruikte géén fosfor"
Hulzen worden gevonden
2)"Neen, wij gebruikte géén fosfor op burgerdoelen.
Foto's worden getoond van scholen onder fosfor regen
3/"Jamaar er zat Hamas "
Enkel kinderen worden er buitengedragen.

Is dat liegen iets dat je leert of gewoon genetisch?
Wie maak je hier voor leugenaar uit ? Of stel je vragen aan jezelf, en de rest van de Anti-Joodse Lobby ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 23:46   #3694
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wie maak je hier voor leugenaar uit ? Of stel je vragen aan jezelf, en de rest van de Anti-Joodse Lobby ?
Uitmaken is als het niet waar is ...dit is ingebakken.

heb me al eens eerder afgevraagd waarom de gemeeschappelijke factor doorheen de geschiedenis, steeds de Joden zijn.
Ik denk dat het het ondertussen weet...
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 01:45   #3695
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik beweer niet dat er geen joodse lobby is, wel dat het de enigen zijn die lobbyen, en dat zij de machtigste lobby ter wereld hebben. Moesten ze echt de baas van de wereld zijn, zoals sommigen hier zonder blikken of blozen beweren, dan was Palestina toch al lang opgedoekt, en liepen de islamietische landen netjes in de pas, op de muziek van het zionistisch orchest ? Dan zouden de wereldwijde media toch hun grote bek houden en geen antijoodse propaganda verspreidden ? Al die anti-joodse zever overal bewijst het tegendeel van hun macht, ze zitten zwaar in de miserie, en iedereen zit op hun dak.
We komen eigenlijk nog goed overeen man.. Tuurlijk is de joodse lobby niet de machtigste ofzo.. maar moeten toegeven dat die lobby bestaat zet de discussie in een goede richting alvast.

Ik denk trouwens dat het plan om Palestina gewoon op te doeken onmogelijk geworden is nu alle ogen van de westerse media op dit conflict gericht zijn. Palestina zijn de journalisten dankbaar.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:08   #3696
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
We komen eigenlijk nog goed overeen man.. Tuurlijk is de joodse lobby niet de machtigste ofzo.. maar moeten toegeven dat die lobby bestaat zet de discussie in een goede richting alvast.

Ik denk trouwens dat het plan om Palestina gewoon op te doeken onmogelijk geworden is nu alle ogen van de westerse media op dit conflict gericht zijn. Palestina zijn de journalisten dankbaar.
Laat ons eerst eens zien wat een " lobby " juist is : doodgewoon een belangengroep die voor de welvaart van zijn groep ijvert. Iedereen doet dat, op kleine of grote schaal. Iedere politieke organisatie is een lobby. Net zoals iedere vereniging, tot en met de multinationals allerhande...Wat is er verwonderlijk of schandalig moesten de joden een vereniging hebben die hun belangen behartigd ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:27   #3697
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
.Tuurlijk is de joodse lobby niet de machtigste ofzo
nee, dat is wss de NRA, maar wat het buitenlands beleid betreft, zeker aangaande het MO is de joodse lobby de machtigste en zet ze het USA beleid naar haar hand, dit ten koste van de Palestijnen. De vele veto's tegen het terecht veroordelen van de israelietenstaat zijn er een beschamend voorbeeld van.
Citaat:
.. maar moeten toegeven dat die lobby bestaat zet de discussie in een goede richting alvast.
idd, vroeger werd dit wel ontkent, nu heeft De gucht dat taboe ook doorbroken op hoog politiek niveau.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 september 2010 om 22:28.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:30   #3698
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

ook niet onbelangrijk :

Citaat:
Jerusalem (CNN) -- Suggesting that Russian immigrants in Israel pose an obstacle to a peace deal between Israelis and Palestinians, former U.S. President Bill Clinton stepped into the mire of Middle Eastern politics this week, prompting a wave of criticism from Israeli politicians.

Clinton, speaking at a panel discussion of his Clinton Global Initiative on Tuesday, told audience members: "An increasing number of the young people in the IDF [Israel Defense Forces] are the children of Russians and settlers, the hardest-core people against a division of the land. This presents a staggering problem. It's a different Israel. Sixteen percent of Israelis speak Russian."


Referring to the more than 1 million Russian immigrants who have come to the Jewish state since 1989, Clinton said, "They've just got there, it's their country, they've made a commitment to the future there. ... They can't imagine any historical or other claims that would justify dividing it."
bron : http://edition.cnn.com/2010/WORLD/me...ex.html?hpt=T2
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 september 2010 om 22:31.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be