Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 30 januari 2015, 20:07   #81
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Wat de burgemeester doet met zijn personeel zal door de rechtbank gekeurd worden . Ik zal de uitspraak van de rechter wel lezen in jouw post .
Als de politie een fouille doet moet dat wel serieus gebeuren .
Als ze niet meer in het kruis mogen zoeken , dan draagt elke messentrekker daar z'n wapen . Wie draagt er graag messen , namaakpistolen ?
Zou het kunnen dat veel moslimjongeren een mes dragen ?
Is dat een deel van hun cultuur ?
Gelukkig werd je niet hard gefoullieerd . Ik deed het met een bottinne in je nek en een liefdevol stampje elke keer je geluid maakte .
De rechtbank zal zich niet uitspreken , mijn klachten zijn door het comité P ongegrond verklaard = geseponeerd .
Weet je wel in welke samenleving we leven .
Ge begrijpt mij niet , als ik gefouilleerd wordt moet het inderdaad serieus gebeuren , als ze mijn vest en broekzakken niet onderzoeken en mijn grootste zak wel hebben ze wel een bijbedoeling .
En dan nog gefouilleerd worden op iemand dat ge niet trekt , een baardige hippie met lang haar en ik had kort haar , al 10 jaar trouwens .
En als moslimjongens zoiets tientallen keren tegenkomen worden het soms radicalen .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 30 januari 2015, 20:36   #82
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
De rechtbank zal zich niet uitspreken , mijn klachten zijn door het comité P ongegrond verklaard = geseponeerd .
Weet je wel in welke samenleving we leven .
Ge begrijpt mij niet , als ik gefouilleerd wordt moet het inderdaad serieus gebeuren , als ze mijn vest en broekzakken niet onderzoeken en mijn grootste zak wel hebben ze wel een bijbedoeling .
En dan nog gefouilleerd worden op iemand dat ge niet trekt , een baardige hippie met lang haar en ik had kort haar , al 10 jaar trouwens .
En als moslimjongens zoiets tientallen keren tegenkomen worden het soms radicalen .
Syndrometje , ik vrees dat je aan een "ik word niet graag gecontroleerd " fobie lijdt .
Baardige , langharige hippie's kunnen in 3 minuten kortgeschoren worden .
Moslimjongeren worden méér gecontroleert dan anderen .
Dat is niet toevallig , dat is omdat ze de wetten meer overtreden .
Bron ? de gevangenisbevolking .
vlaams realist is offline  
Oud 30 januari 2015, 21:56   #83
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Syndrometje , ik vrees dat je aan een "ik word niet graag gecontroleerd " fobie lijdt .
Baardige , langharige hippie's kunnen in 3 minuten kortgeschoren worden .
Moslimjongeren worden méér gecontroleert dan anderen .
Dat is niet toevallig , dat is omdat ze de wetten meer overtreden .
Bron ? de gevangenisbevolking .
Ik kan toch niet als 30 jarige autochtoon op een 20 jarige Marokkaan lijken die een nachtwinkel heeft overvallen .
En nadien op een getatoueerde , tatouages verwijder je niet zomaar als een baard .
Er zitten rotte appeltjes bij de politie en die moeten eruit .
Controle op de politie is er ook al niet , zie mijn klachten bij het comité p .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 31 januari 2015, 10:46   #84
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Als autochtoon 3 keer gefouilleerd geweest toen ik 1 jaar in Gent woonde , ik leek op een 20 jarige Marokkaan die een nachtwinkel had overvallen , ik was toen al in de 30 , ik leek enkele maanden later op een 25 jarige baardige hippie die heroine dealde , nooit een baard gehad , enkele maanden later leek ik op een kaalgeschoren getatoueerde hooligan die overal boel zocht , ik heb geen tatouages .
En ik ken de weg , 3 keer klacht ingediend bij het comité P , 3 keer kreeg ik na een half jaar een brief terug waarin stond dat mijn klacht kennelijk ongegrond was zonder verdere uitleg .
Dergelijke zaken overkomen duizenden moslimjongeren in Belgie , en daarom telt Belgie procentueel het hoogst aantal Syriestrijders en vallen die gefrustreerde moslimjongeren niet ons maar de politie aan .
Uw mening geeft weer dat je gewoon te dom bent om hooi te eten, sinds wanneer trek je naar het buitenland om mensen ( medemoslims)af te slachten omdat je toevallig wat vaker bent gecontroleerd door politie?
En over het gedrag van uw " duizenden moslimjongeren" hoor ik u niets zeggen, wat wilt u eigenlijk, dat politie niets of niemand controleert, omdat " ze anders naar IS trekken"?
Wat minder naar je Marokkaanse vrienden luisteren en wat kritischer denken over de uitspraken die gebruikt worden om verklaringen te geven voor radicalisering kan je helpen hoor.
alice is offline  
Oud 31 januari 2015, 10:47   #85
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik kan toch niet als 30 jarige autochtoon op een 20 jarige Marokkaan lijken die een nachtwinkel heeft overvallen .
En nadien op een getatoueerde , tatouages verwijder je niet zomaar als een baard .
Er zitten rotte appeltjes bij de politie en die moeten eruit .
Controle op de politie is er ook al niet , zie mijn klachten bij het comité p .
Ja, dat je klachten mogelijk inderdaad ongegrond waren, dat moet je nooit overwegen hoor!
alice is offline  
Oud 31 januari 2015, 19:04   #86
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, dat je klachten mogelijk inderdaad ongegrond waren, dat moet je nooit overwegen hoor!
Als je weet dat Koen Aurousseau , de SM rechter die de vagina van zijn vrouw dichtnaaide op film nog in het comité P heeft gezeten dan weet je wel dat ze niet te zwaar tillen aan seksuele perversies .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
Oud 31 januari 2015, 20:22   #87
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Nu hebben ze al een pipo opgepakt die ging gaan vechten met zijn 5 jarige kleine in Syrie .
Zo kan het wel eventjes , laat die jongens vertrekken als ze naar hun perfecte IS staat willen , maar dat zijn geen terroristen , dat zijn debielen .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be