Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2013, 19:48   #1
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard BREAKING: Terroristen plegen aanslag in Koerdische hoofdstad.

In Erbil, de hoofdstad van Iraaks Koerdistan, zijn vandaag vier bomauto's ontploft, waaronder een ziekenwagen. Volgens de gouverneur van Erbil zijn er minstens vier doden. De explosies gebeurden vlakbij het hoofdkwartier van de veiligheidsdiensten van Erbil.

In Iraaks Koerdistan, een autonome regio, zijn aanslagen zeer zeldzaam. Erbil zelf werd de voorbije jaren niet getroffen door bomaanslagen.

Waarnemers menen dat de aanslagen te maken zouden kunnen hebben met de meningsverschillen tussen Koerden en jihadisten van het Al-Nosra Front, dat in Syrië strijdt tegen het regime van president Bashar al-Assad. Koerden die in het noorden van Syrië wonen, zijn naar Iraaks Koerdistan gevlucht. Volgens de VN hebben al zo'n 161.000 Syriërs, het merendeel Koerden, een onderkomen gevonden in Irak.

De aanslagen doen zich ook voor een week na de verkiezingen voor een nieuw regionaal parlement in Iraaks Koerdistan.

Bron: HLN.be

Laffe fucking terroristen! Gelukkig zijn er maar 6 doden gevallen.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 20:24   #2
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Even terzijde: Er zijn in Koerdistan sinds 2003 inclusief deze, slechts twee aanslagen geweest. Dit is het werk van fucking kut Islamistische terroristen. Koerdische regering zou alle Arabieren er moeten uitgooien, want zij zorgen godverdomme voor alle problemen. We geven hun werk,eten en een warm huis en nog durven ze aanslagen te plegen! En met deze kutreligie heb ik het ook helemaal gehad. Stop islamisering, want jullie zijn nergens goed voor met jullie pedofiele profeet!! 9/11, Aanslagen London & Madrid.. Het zijn er teveel om op te noemen! We zullen 10x zo hard terugsla, wees daar maar gerust in!!
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 20:41   #3
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Niets aan de hand zegt fcal. Allemaal vredelievende mensen!
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 20:50   #4
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Niets aan de hand zegt fcal. Allemaal vredelievende mensen!
Varkensvlees nuttigen is niet gezond of boko haram!
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 20:59   #5
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Niets aan de hand zegt fcal. Allemaal vredelievende mensen!
Niets vredelievend potverdekke, ze vermoorden onschuldige mensen in naam van hun kutreligie!!
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 21:12   #6
Zondag
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 juni 2013
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Even terzijde: Er zijn in Koerdistan sinds 2003 inclusief deze, slechts twee aanslagen geweest. Dit is het werk van fucking kut Islamistische terroristen. Koerdische regering zou alle Arabieren er moeten uitgooien, want zij zorgen godverdomme voor alle problemen. We geven hun werk,eten en een warm huis en nog durven ze aanslagen te plegen! En met deze kutreligie heb ik het ook helemaal gehad. Stop islamisering, want jullie zijn nergens goed voor met jullie pedofiele profeet!! 9/11, Aanslagen London & Madrid.. Het zijn er teveel om op te noemen! We zullen 10x zo hard terugsla, wees daar maar gerust in!!
Zeer geachte heer Belgische Koerd,

ik heb u altijd al sympathiek, intelligent en interessant gevonden, maar ik had wel ergens een zekere reserve. Die moet ik nu laten varen, en dat doe ik met veel genoegen!

En nu u afstand neemt van deze "kutreligie", wil ik wel een heel klein beetje tegengas geven. Ik heb namelijk in een grijs verleden heel wat gelezen over islamitische theologie. Ik leefde toen in een moslimland en wat mij veruit het meest verdroot, was hoe de moslims ZELF het slachtoffer waren van het wereldbeeld dat in de Koran tot uiting komt. Ze klaagden over situaties die hun leed berokkenden, en vervolgens pleitten ze voor dingen die deze situatie bestendigden. Ik zie de koran, meer dan de islam als een probleem. Dat kan raar overkomen, want de hele (soennitische) islam lijkt op dat boek te zijn gebaseerd. Maar hoezeer ik dat boek verafschuw, als de moslims het eenmaal naar de prullenmand zullen hebben verwezen, hoeven zij nog lang niet alle aspecten van hun levensbeschouwing op te geven. Het is zoals met het christendom: dat kan ook niet meer stand houden in de (kerkelijke) vorm die het zeventien eeuwen lang gehad heeft, en dat b.v. Jezus een historisch personage zou zijn, is een volkomen ongeloofwaardige bewering (een vaststelling die trouwens niet alleen het gangbare christendom, maar ook de gangbare islam ondermijnt). Jezus heeft niet bestaan. Toch denk ik dat we de christelijke tradities nog een tijdlang moeten koesteren om er het beste uit te halen, en dat geldt ook voor de lslamitische tradities.

Voor het overige wens ik u veel sterkte en bied ik u mijn medeleven aan voor uw zo lang over vijf staten verdeelde en daar geminoriseerde en mishandelde volk, dat zich niet heeft laten uitroeien. En dat is hartverwarmend.

Laatst gewijzigd door Zondag : 29 september 2013 om 21:13.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 21:17   #7
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Niets vredelievend potverdekke, ze vermoorden onschuldige mensen in naam van hun kutreligie!!
Bedoelt u zoals op 14.08.2007 in Qahataniya? Zijn de Koerden eigenlijk geen Jezidi's?
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 21:21   #8
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Beter dan die half gekke Wahhabi's uit de Nedsch - kamelen en geiten. En soms, heel soms (dat moet ik toegeven) schitterende paarden.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 21:44   #9
sepper
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte heer Belgische Koerd,

ik heb u altijd al sympathiek, intelligent en interessant gevonden, maar ik had wel ergens een zekere reserve. Die moet ik nu laten varen, en dat doe ik met veel genoegen!

En nu u afstand neemt van deze "kutreligie", wil ik wel een heel klein beetje tegengas geven. Ik heb namelijk in een grijs verleden heel wat gelezen over islamitische theologie. Ik leefde toen in een moslimland en wat mij veruit het meest verdroot, was hoe de moslims ZELF het slachtoffer waren van het wereldbeeld dat in de Koran tot uiting komt. Ze klaagden over situaties die hun leed berokkenden, en vervolgens pleitten ze voor dingen die deze situatie bestendigden. Ik zie de koran, meer dan de islam als een probleem. Dat kan raar overkomen, want de hele (soennitische) islam lijkt op dat boek te zijn gebaseerd. Maar hoezeer ik dat boek verafschuw, als de moslims het eenmaal naar de prullenmand zullen hebben verwezen, hoeven zij nog lang niet alle aspecten van hun levensbeschouwing op te geven. Het is zoals met het christendom: dat kan ook niet meer stand houden in de (kerkelijke) vorm die het zeventien eeuwen lang gehad heeft, en dat b.v. Jezus een historisch personage zou zijn, is een volkomen ongeloofwaardige bewering (een vaststelling die trouwens niet alleen het gangbare christendom, maar ook de gangbare islam ondermijnt). Jezus heeft niet bestaan. Toch denk ik dat we de christelijke tradities nog een tijdlang moeten koesteren om er het beste uit te halen, en dat geldt ook voor de lslamitische tradities.

Voor het overige wens ik u veel sterkte en bied ik u mijn medeleven aan voor uw zo lang over vijf staten verdeelde en daar geminoriseerde en mishandelde volk, dat zich niet heeft laten uitroeien. En dat is hartverwarmend.
Ik ga toch moeten corrigeren. Er is een grote kans dat jezus heeft bestaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Historicity_of_Jesus

Dit wil niet zeggen dat de verhaaltjes allemaal waar zijn. Dat is fictie.
sepper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 21:56   #10
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte heer Belgische Koerd,

ik heb u altijd al sympathiek, intelligent en interessant gevonden, maar ik had wel ergens een zekere reserve. Die moet ik nu laten varen, en dat doe ik met veel genoegen!

En nu u afstand neemt van deze "kutreligie", wil ik wel een heel klein beetje tegengas geven. Ik heb namelijk in een grijs verleden heel wat gelezen over islamitische theologie. Ik leefde toen in een moslimland en wat mij veruit het meest verdroot, was hoe de moslims ZELF het slachtoffer waren van het wereldbeeld dat in de Koran tot uiting komt. Ze klaagden over situaties die hun leed berokkenden, en vervolgens pleitten ze voor dingen die deze situatie bestendigden. Ik zie de koran, meer dan de islam als een probleem. Dat kan raar overkomen, want de hele (soennitische) islam lijkt op dat boek te zijn gebaseerd. Maar hoezeer ik dat boek verafschuw, als de moslims het eenmaal naar de prullenmand zullen hebben verwezen, hoeven zij nog lang niet alle aspecten van hun levensbeschouwing op te geven. Het is zoals met het christendom: dat kan ook niet meer stand houden in de (kerkelijke) vorm die het zeventien eeuwen lang gehad heeft, en dat b.v. Jezus een historisch personage zou zijn, is een volkomen ongeloofwaardige bewering (een vaststelling die trouwens niet alleen het gangbare christendom, maar ook de gangbare islam ondermijnt). Jezus heeft niet bestaan. Toch denk ik dat we de christelijke tradities nog een tijdlang moeten koesteren om er het beste uit te halen, en dat geldt ook voor de lslamitische tradities.

Voor het overige wens ik u veel sterkte en bied ik u mijn medeleven aan voor uw zo lang over vijf staten verdeelde en daar geminoriseerde en mishandelde volk, dat zich niet heeft laten uitroeien. En dat is hartverwarmend.
Men beste,

Het gaat me hier ook over de Islam en niet de mensen zelf. Ik ben het gewoon kotsbeu meneer, geloof me als u in mijn buurt opgroeide en meemaakte wat ik had meegemaakt, zou u allang de islam hebben verlaten. En het heeft ook met mijn roots te maken: Als er iets in Israël met de Palestijnen gebeurt, staat de Islamitische wereld in vuur en vlam. Als wij worden vermoord, is er geen haan die ernaar kraait. De islam zegt toch dat iedereen gelijk is, ongeacht de ras,nationaliteit,afkomst?
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 23:20   #11
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Men beste,

Het gaat me hier ook over de Islam en niet de mensen zelf. Ik ben het gewoon kotsbeu meneer, geloof me als u in mijn buurt opgroeide en meemaakte wat ik had meegemaakt, zou u allang de islam hebben verlaten. En het heeft ook met mijn roots te maken: Als er iets in Israël met de Palestijnen gebeurt, staat de Islamitische wereld in vuur en vlam. Als wij worden vermoord, is er geen haan die ernaar kraait. De islam zegt toch dat iedereen gelijk is, ongeacht de ras,nationaliteit,afkomst?
Islam verlaat je zomaar niet. Veel moed gewenst!

Citaat:
Ridda is een term voor het formeel afstand doen van de islam. Het is een theoretisch-juridische kwestie of geloofsafval binnen de islam bestraft wordt volgens een vaste straf (hadd).

Volgens het merendeel van de islamitische fiqhgeleerden en theologen verdient een moslim die van het geloof afvalt de doodstraf, maar men verschilt van mening of dit gepleegde feit wel voldoende is om een oordeel te vellen en uit te voeren.[2] Doorgaans moet eerst geprobeerd worden de afvallige terug te brengen tot het geloof.[2] In tegenstelling tot diefstal of ontucht is ridda omkeerbaar, waarvoor dan geen vaste straf gegeven kan worden.[2] Een afvallige dient zijn leven lang geadviseerd te worden terug te keren naar de islam, behalve als deze zich agressief ten opzichte van de islam opstelt.[3] Een moslim zal zich dan eveneens vijandig opstellen tegenover de afvallige, maar zelfs dat is controversieel.[3]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geloofsafval
__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2013, 23:50   #12
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

The Belgium Kurd staat niet alleen; meer mensen in het niet Arabische gedeelte van het MO worden schijtziek van de indroctinerende Islam lijkt het wel.

Doet me denken aan een Javaan die Javanist geworden is, nml ''waarom moet het vogeltje enkel Arabisch fluiten en geen andere talen als bv het Javaans''; aldus zijn zeggen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 06:30   #13
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
The Belgium Kurd staat niet alleen; meer mensen in het niet Arabische gedeelte van het MO worden schijtziek van de indroctinerende Islam lijkt het wel.

Doet me denken aan een Javaan die Javanist geworden is, nml ''waarom moet het vogeltje enkel Arabisch fluiten en geen andere talen als bv het Javaans''; aldus zijn zeggen.
2!

* kots *
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 06:32   #14
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Beter dan die half gekke Wahhabi's uit de Nedsch - kamelen en geiten. En soms, heel soms (dat moet ik toegeven) schitterende paarden.
2!

Dat is een probleem, weg met de Takfiri nu!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be