Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari Arts, senator en burgemeester van Laakdal.

 
 
Discussietools
Oud 6 januari 2007, 16:27   #1
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard Mensonwaardige toestanden in belgische gevangenissen

Het is nu reeds een oud zeer : belgische gevangenissen lijden aan constante overbevolking inclusief mensen die er niet thuishoren : minderjarigen, psychiatrisch gestoorden en nu ook nog zorgbehoevende ouderlingen ! Wat moet er volgens U aan die toestand gedaan worden ?
__________________
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 17 januari 2007, 00:24   #2
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Ik ben een beetje cassandra geeest : precies in deze week kwam ons gevangeniswezen prominent op den televies. Maar we krijgen geen reaktie
wat bewijst dat als het van de belgische politiek en de belgische kiezers afhangt onze psychopaten mogen rotten in overbevolkte gevangenissen
tussen de "gewone criminelen".

Spijtig vermeldde onze voor de rest uitstekende Tv journalisten er niet bij dat wij hier flagrant in overtreding zijn met de "Rechten van de Mens" en hopelijk zal eerstdaags in enkele concrete gevallen onze belgische staat eens een fikse veroordeling krijgen.

Een kennis van mij maakte eens de volgende opmerking : de geestelijk gehandicapten waarvan geweten is dat ze geestelijk gehandicapt zijn, verblijven in instellingen, diegenen waar we het niet van weten lopen vrij rond. Ik geloof zelfs dat sommigen rijkelijk gesubsidieert leven en een dankbaar onderwerp zijn voor "de boekskes"..
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be