Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2013, 23:10   #7841
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik geloof niet, ook niet in aliens, maar we zeggen al jaren hier, ik denk een keer of honderd nu toch wel al, dat hun bestaan erg waarschijnlijk is, waarschijnlijk op een afstand groter dan 1 miljoen lichtjaar van aarde en waarschijnlijk als procarioot of iets gelijkaardig.

Dat zou je weten moest je geen shitsnuivende pseudo-trol zijn die niet kan lezen.

Misschien wordt het eens tijd na maanden gezever in deze draad door jou -pindar is quantite negligable, hij zal voor eeuwig genegeerd worden- om eens te beginnen kijken naar wat mensen nu eigenlijk zeggen.

Of interesseert dar je niet, wat doe je hier dan?
Holaba, het manneke maakt zich weer kwaad. Het parcifallekke weet weer niet wat zeggen, en dan beledigt hij maar.
Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen met het stoere ventje uit te hangen ? Je viriliteit ? Denkt ge nu echt dat ge iemand gaat beïndrukken met uw pretentieus gekwaak ? Ge staat hier niet voor uw kleuterklas hoor...
Dit alles om dan uiteindelijk, schoorvoetend, en met de rug tegen de muur, beschaamd toe te moeten geven dat Aliens uiteindelijk -waarschijnlijk - TOCH wél zullen bestaan, MAAR, voegt het mannekke er aan toe, " waarschijnlijk op een afstand groter dan 1 miljoen lichtjaar van aarde en waarschijnlijk als procarioot of iets gelijkaardig."
Awel, leraarke natuurkunde van het 3 de knopsgat, BEWIJS die beweringen eens ? Bewijs mij dat op een miljoen lichtjaar afstand van aarde procarioten leven ! Waarom geen idioten trouwens, of iets gelijkaardigs, en waarom niet op 10 miljoen lichtjaar afstand ? En waarom dat je, als dit waarschijnlijk allemaal bestaat, volgens je eigen zeggen, je er dan niet, ook niet, in gelooft ? Of toch wel ?
Weet je eigenlijk nog wel wat je vertelt, of heb je teveel gesnoven ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2013, 23:10   #7842
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik geloof niet, ook niet in aliens, maar we zeggen al jaren hier, ik denk een keer of honderd nu toch wel al, dat hun bestaan erg waarschijnlijk is, waarschijnlijk op een afstand groter dan 1 miljoen lichtjaar van aarde en waarschijnlijk als procarioot of iets gelijkaardig.

Dat zou je weten moest je geen shitsnuivende pseudo-trol zijn die niet kan lezen.

Misschien wordt het eens tijd na maanden gezever in deze draad door jou -pindar is quantite negligable, hij zal voor eeuwig genegeerd worden- om eens te beginnen kijken naar wat mensen nu eigenlijk zeggen.

Of interesseert dar je niet, wat doe je hier dan?
Holaba, het manneke maakt zich weer kwaad. Het parcifallekke weet weer niet wat zeggen, en dan beledigt hij maar.
Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen met het stoere ventje uit te hangen ? Je viriliteit ? Denkt ge nu echt dat ge iemand gaat beïndrukken met uw pretentieus gekwaak ? Ge staat hier niet voor uw kleuterklas hoor...
Dit alles om dan uiteindelijk, schoorvoetend, en met de rug tegen de muur, beschaamd toe te moeten geven dat Aliens uiteindelijk -waarschijnlijk - TOCH wél zullen bestaan, MAAR, voegt het mannekke er aan toe, " waarschijnlijk op een afstand groter dan 1 miljoen lichtjaar van aarde en waarschijnlijk als procarioot of iets gelijkaardig."
Awel, leraarke natuurkunde van het 3 de knopsgat, BEWIJS die beweringen eens ? Bewijs mij dat op een miljoen lichtjaar afstand van aarde procarioten leven ! Waarom geen idioten trouwens, of iets gelijkaardigs, en waarom niet op 10 miljoen lichtjaar afstand ? En waarom dat je, als dit waarschijnlijk allemaal bestaat, volgens je eigen zeggen, je er dan niet, ook niet, in gelooft ? Of toch wel ?
Weet je eigenlijk nog wel wat je vertelt, of heb je teveel gesnoven ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 05:41   #7843
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard UFO's veroorzaken dierenleed

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...ersteend.dhtml

Van angst versteende bavianen : door aliens en UFO's te zien ? "ook dat kunnen we niet ontkrachten, dus..." weet een lokale verlichte geest ons te vertellen. Interessant.
Wat kwamen die aliens daar uitvogelen ?
Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 18:01   #7844
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...ersteend.dhtml

Van angst versteende bavianen : door aliens en UFO's te zien ? "ook dat kunnen we niet ontkrachten, dus..." weet een lokale verlichte geest ons te vertellen. Interessant.
Wat kwamen die aliens daar uitvogelen ?
Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen ?
De Aliens kwamen bavianen met peter1962's vergelijken. Wetenschappelijke belangstelling drijft hen.
Maar even ernstig peter1962 : dieren hebben insticten, waarnemingsvermogens die wij niet hebben. Ze kunnen gewoon angst hebben omdat er een groot onweer op komst is bvb. Onze huisdieren voelen ook dergelijke dingen.
OF zij kunnen iets waargenomen hebben dat véél ongewoner is.
Spijtig genoeg kunnen ze het ons niet uitleggen.

Laatst gewijzigd door meneer : 3 augustus 2013 om 18:06.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 00:41   #7845
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
De Aliens kwamen bavianen met peter1962's vergelijken. Wetenschappelijke belangstelling drijft hen.
en heb je de er nu eindelijk bewijzen voor of ben je weer aan het lullen zoals heel deze topic?
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 00:58   #7846
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en heb je de er nu eindelijk bewijzen voor of ben je weer aan het lullen zoals heel deze topic?
Eigenlijk waren ze u aant zoeken maar hadden de verkeerde aap gevonden.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 01:06   #7847
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en heb je de er nu eindelijk bewijzen voor of ben je weer aan het lullen zoals heel deze topic?
Als ik van u was zou ik mij verstoppen ! Als die Aliens weldegelijk op zoek zijn naar bavianen kan dat gevaarlijk worden. Ze zouden zich kunnen vergissen en u mee ontvoeren, heb je daar al bij stil gestaan ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 01:09   #7848
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...ersteend.dhtml

Van angst versteende bavianen : door aliens en UFO's te zien ? "ook dat kunnen we niet ontkrachten, dus..." weet een lokale verlichte geest ons te vertellen. Interessant.
Wat kwamen die aliens daar uitvogelen ?
Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen ?
Het zou kunnen dat de Aliens bavianen en andere apen zouden willen ontvoeren, teneinde deze genetisch te veranderen, zodat zij intelligenter worden, dit om hen in te schakelen tégen de mensheid, als concurrerende soort !!
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 06:29   #7849
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Het zou kunnen dat de Aliens bavianen en andere apen zouden willen ontvoeren, teneinde deze genetisch te veranderen, zodat zij intelligenter worden, dit om hen in te schakelen tégen de mensheid, als concurrerende soort !!
En, deed het pijn die genetische verandering?
Maar je moet je alien creators toch eens zeggen dat er nog werk aan de winkel is, want qua intelligentie is het niet veel soeps.
Bij de Turing-test val je ogenblikkelijk door de mand.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 08:47   #7850
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

In elk geval is een ding duidelijk en dat is dat gij een overbetaalde Alien zijt. Want betaald word ge ervoor om anderen in het belachelijke te trekken ... kan bijna niet anders. Wie tracht er hier anders tegen wil en dank en steeds weer tot vervelens toe zijn eigen Alien afkomst te verbergen ? Parcifal toch ? En van slim geproken, ik denk dat elke normale aardsche mens toch wel een pak slimmer is dan U. Die blijft nl. weg uit een discussie zoals dit. Ik kom hier nog enkel maar af en toe om vast te stellen dat ge de grootste koppigaard zijt die er hier rondloopt. Pfff... hopeloos geval ... enkel en alleen in uw eigen domheid geloven ... word dat niet een beetje saai op den duur ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 11:01   #7851
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En, deed het pijn die genetische verandering?
Maar je moet je alien creators toch eens zeggen dat er nog werk aan de winkel is, want qua intelligentie is het niet veel soeps.
Bij de Turing-test val je ogenblikkelijk door de mand.
zei parcifal tot zichzelf toen hij voor de spiegel stond
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 11:04   #7852
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
In elk geval is een ding duidelijk en dat is dat gij een overbetaalde Alien zijt. Want betaald word ge ervoor om anderen in het belachelijke te trekken ... kan bijna niet anders. Wie tracht er hier anders tegen wil en dank en steeds weer tot vervelens toe zijn eigen Alien afkomst te verbergen ? Parcifal toch ? En van slim geproken, ik denk dat elke normale aardsche mens toch wel een pak slimmer is dan U. Die blijft nl. weg uit een discussie zoals dit. Ik kom hier nog enkel maar af en toe om vast te stellen dat ge de grootste koppigaard zijt die er hier rondloopt. Pfff... hopeloos geval ... enkel en alleen in uw eigen domheid geloven ... word dat niet een beetje saai op den duur ?
Héla ! je bent tegen een ( zelfverklaard ) LERAAR FYSICA bezig ! Die KAN gewoon geen ongelijk hebben ( denkt hij ).
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 12:46   #7853
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Héla ! je bent tegen een ( zelfverklaard ) LERAAR FYSICA bezig ! Die KAN gewoon geen ongelijk hebben ( denkt hij ).
Ik ben al 15 jaar geen leraar meer, dat heb ik al herhaaldelijk gezegd en zou je weten moest je geen shitsnuivende, ondergemanipuleerde trol zijn van baviaanse origine.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 13:08   #7854
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik ben al 15 jaar geen leraar meer, dat heb ik al herhaaldelijk gezegd en zou je weten moest je geen shitsnuivende, ondergemanipuleerde trol zijn van baviaanse origine.
die zit!!!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 09:33   #7855
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Eigenlijk waren ze u aant zoeken maar hadden de verkeerde aap gevonden.
ja ze hebben jou gevonden
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 14:54   #7856
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ja ze hebben jou gevonden
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2013, 16:48   #7857
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
die zit!!!
in uw gat.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2013, 16:54   #7858
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik ben al 15 jaar geen leraar meer, dat heb ik al herhaaldelijk gezegd en zou je weten moest je geen shitsnuivende, ondergemanipuleerde trol zijn van baviaanse origine.
Ik kan mij voorstellen dat iemand die zulke crapuleuze taal gebruikt, eerloos uit het onderwijs weggejaagd is.
Van uw origine ga ik niet beginnen, ik ken uw ouders niet, en die zien waarschijnlijk al genoeg af met een kind als u, dat ik ze ook nog eens zou moeten beledigen.
Ik vind het trouwens van grote lafheid getuigen om iemand te beledigen veilig vanachter je computerke.
Maar verbazen doet het mij niet van u. Dit minderwaardig gedrag past volledig bij wat ik me voorstel over uw persoontje.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2013, 19:17   #7859
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik vind het trouwens van grote lafheid getuigen om iemand te beledigen veilig vanachter je computerke.
Maar verbazen doet het mij niet van u. Dit minderwaardig gedrag past volledig bij wat ik me voorstel over uw persoontje.

Man jij bent werkelijk hilarisch!

Als er één moment is om de pot verwijt de ketel uitdrukking van stal te halen is dit het wel.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2013, 22:22   #7860
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Man jij bent werkelijk hilarisch!

Als er één moment is om de pot verwijt de ketel uitdrukking van stal te halen is dit het wel.
Ah zo ? En voor welk reden ? Waar laat ik mij gaan tot botweg beledigen van mijn gesprekspartners ?
Want d?*t doet onze " vriend " parcifal. Schuimbekkend van machteloze woede, omdat hij het niet kan verkroppen dat hij ongelijk heeft, en dat zelfs zijn eigen sceptische vrienden van kamp veranderen, slingert hij in het wilde weg grove beledigingen rond, zoals een bedronken lastzoeker blindelings in het ronde stampt en stompt, midden op de dansvloer.
Dat is heel verschillend als met argumenten zeggen wat je denkt over iets of iemand .

Laatst gewijzigd door meneer : 6 augustus 2013 om 22:25.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be