Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 maart 2012, 16:50   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Grapje. Vlaams-nationalisten zijn toch maar stuk voor stuk verzuurde wezentjes zo te zien. Wanneer hun afgod wordt gereduceerd tot wat hij in grote mate is, dan halen ze de brandstapel weer boven. Tsjonge, tsjonge toch.
Wat wil je nu eigenlijk ? Dat we niet meer reageren ?
't Zou hier nogal plezant worden !

Afgod en brandstapel ... vocabulaire van niet verzuurden ..., bij voorkeur gericht aan mensen die niet mogen antwoorden ... o wat zijn we elitair !
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 17:33   #22
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De Belgische "middeleeuwse" monarchie is ontstaan uit een revolutie.
Dat zegt dan meer over die 'revolutie' dan over die monarchie, me dunkt



(ik kies voor optie 5)
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 17:45   #23
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bart Bibber is beter ?

niet durven, kunnen mogen... weet je wel ?
Ken ik die persoon ergens van?
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 17:48   #24
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Olijke Bart als koning, dat zou nogal wat zijn. Koning der narren dan.


Bart I

Afgaande op de gedateerde afbeelding denk ik dat u het heeft over Bart De Wever.
1.
Ik geloof dat u Bart al een tijdje niet meer gezien heeft.
Voor mij is het pas enkele uurtjes geleden.
Hij lijkt in niets meer op hetgeen u hier gepost heeft.
2.
Ik kan nergens uit opmaken dat Bart Dewever ooit de ambitie getoond heeft om koning te worden.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 17:49   #25
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy Bekijk bericht
is dat niet te veel eer voor dat sujet, ik schat de narren toch iets hoger in verstand. en je kan daar nog eens met lachen, met dienen bart is het toch altijd NON.......
Kan u dit staven met een bron of met een linkje?
Of bent u een rondje N-VA bashen aan het doen?

Deze draad gaat duidelijk over het koningsschap van Filip van België.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 20:00   #26
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Grapje. Vlaams-nationalisten zijn toch maar stuk voor stuk verzuurde wezentjes zo te zien. Wanneer hun afgod wordt gereduceerd tot wat hij in grote mate is, dan halen ze de brandstapel weer boven. Tsjonge, tsjonge toch.
Ochgot "grapje". Je staat daar te zemelen en groen te lachen als een Limburgs Maaskant-boertje dat kiespijn heeft. Je bent dusdanig "wetenschappelijk" en "objectief" dat je niet in staat bent om wat dan ook over N-VA te schrijven zonder te vervallen in het taaltje van een nukkig kind. Sukkel!
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 20:03   #27
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Afgaande op de gedateerde afbeelding denk ik dat u het heeft over Bart De Wever.
1.
Ik geloof dat u Bart al een tijdje niet meer gezien heeft.
Voor mij is het pas enkele uurtjes geleden.
Hij lijkt in niets meer op hetgeen u hier gepost heeft.2.
Ik kan nergens uit opmaken dat Bart Dewever ooit de ambitie getoond heeft om koning te worden.
Maar zijn geest is onveranderd gebleven. Nooit te vertrouwen. Nu zegt hij dat hij geen zin meer heeft om voorzitter te blijven van de NVA. Hij zou 'moe' zijn na 10 jaar voorzitterschap. Maar blijkbaar dan niet te moe om burgemeester van Antwerpen te worden, een zeer stresserende job. En zo blijft die nar iedereen voor de zot houden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 maart 2012 om 20:05.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 20:08   #28
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar zijn geest is onveranderd gebleven. Nooit te vertrouwen. Nu zegt hij dat hij geen zin meer heeft om voorzitter te blijven van de NVA. Hij zou 'moe' zijn na 10 jaar voorzitterschap. Maar blijkbaar dan niet te moe om burgemeester van Antwerpen te worden, een zeer stresserende job. En zo blijft die nar iedereen voor de zot houden.
In twee korte zinnetjes na elkaar spreek je jezelf tegen!! Besef je dat wel? Hoe kan iemand die dat allemaal leest jouw bijdragen nog aux sérieux nemen?
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 21:29   #29
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar zijn geest is onveranderd gebleven. Nooit te vertrouwen. Nu zegt hij dat hij geen zin meer heeft om voorzitter te blijven van de NVA. Hij zou 'moe' zijn na 10 jaar voorzitterschap. Maar blijkbaar dan niet te moe om burgemeester van Antwerpen te worden, een zeer stresserende job. En zo blijft die nar iedereen voor de zot houden.
Beste, de N-VA statuten maken het onmogelijk dat Bart de Wever na 2014 nog partijvoorzitter blijft. Dan zit zijn tweede mandaat na het vastleggen van de statuten er namelijk op, en komt er per definitie een nieuwe voorzitter. Tegen dan zal Bartje moeten bewezen hebben dat hij een waardig president van het onafhankelijke Vlaanderen kan worden.

Aan Patrick Janssens te zien is het burgemeesterschap van Antwerpen trouwens niet zo erg stresserend. Regelmatig een lekker feestje bij de bouwpromotoren meepikken, je eigen lief benoemen op een post waarvoor ze niet geschikt is, een mooie loft inrichten als liefdesnestje, de drugsmaffia zijn gang laten gaan tot de allochtone middenstanders het heft in eigen handen nemen, de hele gemeenschap laten opdraaien voor je eigen electoraal kontengedraai (cfr. Oosterweel), ... Zo echt moeilijk is dat niet hoor.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 21:59   #30
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Grapje. Vlaams-nationalisten zijn toch maar stuk voor stuk verzuurde wezentjes zo te zien. Wanneer hun afgod wordt gereduceerd tot wat hij in grote mate is, dan halen ze de brandstapel weer boven. Tsjonge, tsjonge toch.
Waar ziet gij ergens een brandstapel venteke...

Uw verbeelding slaat weer op hol....

Pakt nu uw pilleke maar...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 22:44   #31
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Waar ziet gij ergens een brandstapel venteke...

Uw verbeelding slaat weer op hol....

Pakt nu uw pilleke maar...
Begrijpend lezen is zo te zien niet uw sterkste bezigheid. Troost u, iedereen heeft zo zijn onvolmaaktheden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 22:49   #32
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ochgot "grapje". Je staat daar te zemelen en groen te lachen als een Limburgs Maaskant-boertje dat kiespijn heeft. Je bent dusdanig "wetenschappelijk" en "objectief" dat je niet in staat bent om wat dan ook over N-VA te schrijven zonder te vervallen in het taaltje van een nukkig kind. Sukkel!
Off Topic.

Heb juist 'Rundskop' gezien. Niet slecht voor de Limburgers. Meer nog, een dikke proficiat! Goed gespeeld, goed scenario en filmtechnisch puik. Maar terecht iets te licht bevonden voor een Oscar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 maart 2012 om 22:50.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 22:52   #33
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Off Topic.

Heb juist 'Rundskop' gezien. Niet slecht voor de Limburgers. Meer nog, een dikke proficiat! Goed gespeeld, goed scenario en filmtechnisch puik. Maar terecht iets te licht bevonden voor een Oscar.
Haspengouw is lang de Maaskant niet! Compleet verschil van mentaliteit!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 00:05   #34
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Begrijpend lezen is zo te zien niet uw sterkste bezigheid. Troost u, iedereen heeft zo zijn onvolmaaktheden.
Ja,dat merken we hier dagelijks als u hier met uw dubbelnicks ten tonele verschijnt...

Dan krijgen we steeds weer het "big mouth,no brain syndroom" voorgespiegeld dat de verzuurdheid van het object in spé treffend weergeeft...

Zoveel zuur,dat kan nooit goed zijn mijn beste,ik zou als ik u was maar een dokter raadplegen,en een bezoekje aan de psychiater kan ook geen kwaad,voor u het weet beheerst De Wever uw héle doen én denken...

Voor zover het al het het geval is,aangezien u toch immers géén woorden meer aan hem zou gaan vuilmaken..

Maar tja,beloften maken ,en ze vervolgens niet kunnen houden is dan weer typisch voor personen zoals u...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 09:06   #35
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar zijn geest is onveranderd gebleven. Nooit te vertrouwen. Nu zegt hij dat hij geen zin meer heeft om voorzitter te blijven van de NVA. Hij zou 'moe' zijn na 10 jaar voorzitterschap. Maar blijkbaar dan niet te moe om burgemeester van Antwerpen te worden, een zeer stresserende job. En zo blijft die nar iedereen voor de zot houden.
Dat zijn uitspraken die zo uit de mond komen van katholieke inquisiteurs in de 16e eeuw. Wanneer ze iemand voldoende gefolterd hadden zodat hij/zij zich uiteindelijk toch "bekeerden" van het protestantisme naar het katholicisme, dan nóg werden ze niet vertrouwd en voortdurend gevolgd. Jij hebt de perfecte reflex om dat soort job uit te oefenen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 09:08   #36
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ja,dat merken we hier dagelijks als u hier met uw dubbelnicks ten tonele verschijnt...

Dan krijgen we steeds weer het "big mouth,no brain syndroom" voorgespiegeld dat de verzuurdheid van het object in spé treffend weergeeft...

Zoveel zuur,dat kan nooit goed zijn mijn beste,ik zou als ik u was maar een dokter raadplegen,en een bezoekje aan de psychiater kan ook geen kwaad,voor u het weet beheerst De Wever uw héle doen én denken...

Voor zover het al het het geval is,aangezien u toch immers géén woorden meer aan hem zou gaan vuilmaken..

Maar tja,beloften maken ,en ze vervolgens niet kunnen houden is dan weer typisch voor personen zoals u...
De zuurtegraad van uw antwoord is vooralsnog onovertroffen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 maart 2012 om 09:08.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 09:12   #37
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat zijn uitspraken die zo uit de mond komen van katholieke inquisiteurs in de 16e eeuw. Wanneer ze iemand voldoende gefolterd hadden zodat hij/zij zich uiteindelijk toch "bekeerden" van het protestantisme naar het katholicisme, dan nóg werden ze niet vertrouwd en voortdurend gevolgd. Jij hebt de perfecte reflex om dat soort job uit te oefenen.
U bent niet erg gesteld op de katholieken heb ik zo begrepen. U lijkt me meer te opteren voor een soort EO-calvinisme met sterke joodse inslag.

Ieder zijn meug zal ik maar zeggen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 maart 2012 om 09:17.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 10:01   #38
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Afgaande op de gedateerde afbeelding denk ik dat u het heeft over Bart De Wever.
1.
Ik geloof dat u Bart al een tijdje niet meer gezien heeft.
Voor mij is het pas enkele uurtjes geleden.
Hij lijkt in niets meer op hetgeen u hier gepost heeft.
2.
Ik kan nergens uit opmaken dat Bart Dewever ooit de ambitie getoond heeft om koning te worden.
Hoe meer de man vermagert, hoe meer zijn ogen uitpuilen. Is dat wat u wilt zeggen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 10:21   #39
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Er ontbreekt een keuze: Filip is gewoonweg onbekwaam, ongeacht of men voor of tegen het koningshuis is.

De reden dat Laurent zo hard ontspoord is de laatste jaren is omdat iedereen weet dat hij de beste troonsopvolger is. Onder de bevolking heeft hij meer sympathie dan eender wie van het koninklijk huis. Zijn oom, Boudewijn, vond hem echter niet zo leuk en daarom is de salische wet er gekomen. Stomweg omdat er een vete was in de familie wordt de kroon ontnomen van de enige die er capaciteiten voor had.

Als we echt een koning nodig hebben, waarom dan niet verkiezen onder alle belgen, 1 man, 1 stem?
Grondwet en zo... je weet wel die zaak die N-VA'ers tegenwoordig zo belangrijk vinden.
Citaat:
Art. 85

De grondwettelijke macht van de Koning gaat bij erfopvolging over op de natuurlijke en wettige nakomelingschap, in de rechte lijn, van Z.M. Leopold, Joris, Christiaan, Frederik van Saksen-Coburg en volgens eerstgeboorterecht.
http://www.senate.be/doc/const_nl.html#s331

Ja hoe zit dat nu vinden ze de grondwet belangrijk of vinden ze die nu niet belangrijk?

Ik vind het een goed idee om Filip de troon te geven. Heel zijn leven is naar die troon gewerkt. Zijn vader is moe (hoe zou je zelf zijn?) en oud. Tijd voor de nieuwe generatie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 10:24   #40
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Een door Frankrijk voorbereide rebellie van een paar bendeleiders bedoel je? Veel revolutionair was er niet aan.
Nederland dacht er toen anders over .
Ze waren rapper weg dan Ben Ali uit Tunesië.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be