Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2006, 12:45   #21
New Era
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 april 2006
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Een vriend van mij moet een eindwerk schrijven over fascisme. Zijn leerkracht is op en top communist en vergelijkt dus ook constant het VB met het nazisme en fascisme. Nu wil die vriend een eindwerk maken waarin hij aantoont dat die 2 niets te maken hebben met mekaar. Kan iemand hem daarbij helpen dmv sites of een zelfgeschreven stukje?

Dank op voorhand
Vorig jaar moest ik ook een thesis schrijven en had ik een links georiënteerde mentor. Ik had meritocratie gekozen als onderwerp en toen ik wist wie me moest helpen bleef ik bij m'n keuze. De leerkracht in kwestie had wel wat moeite met mijn geloof in dit rechts-totalitair systeem maar tijdens mijn mondelinge presentatie had ik een andere leerkracht als getuige.

De mondelinge presentatie kon niemand iets aan opmerken, ieder tegenargument heb ik van de kaart geveegt, iedere vraag goed beantwoord en uiteindelijk heb ik een 60 op 100 gekregen. De zaken waar ze punten kon op aftrekken heeft ze gedaan, maar de getuige zorgde dat ik met mijn hoofd boven het water bleef. Een tip voor uw vriend, zorg voor getuigen, vraag desnoods de directeur bij de mondelinge presentatie van uw eindwerk.
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be