Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2021, 18:44   #101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Nee. Die van de PTB. U begrijpt echt niets van Waalse politiek. Blijf vooral in uw vlaamse zandbak spelen.
Wat een agressieve opmerking.

Die bovendien nog onterecht is.
De MR zat zeker te azen op een gedeelte van de atheïstische leden van de PS.
(niet dat ik daar zelf op kwam, ik heb dat gisteren of zo gelezen in 't een of 't ander.)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 18:46   #102
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een agressieve opmerking.

Die bovendien nog onterecht is.
De MR zat zeker te azen op een gedeelte van de atheïstische leden van de PS.
(niet dat ik daar zelf op kwam, ik heb dat gisteren of zo gelezen in 't een of 't ander.)
If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 20:04   #103
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
DS:

"Ondertussen heeft de PS zich vandaag, tegen de verwachtingen in, uitgesproken VOOR een hoofddoekenverbod."

https://www.standaard.be/cnt/dmf20210607_95547826
Het is dan ook een logische zaak. Wel erbij vermelden dat het enkel in gezagsfuncties is en bij direct contact met de burger. En dat was eigenlijk altijd al zo ‘afgesproken’.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 22:04   #104
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Nee. Die van de PTB. U begrijpt echt niets van Waalse politiek. Blijf vooral in uw vlaamse zandbak spelen.
voor een uitkeringstrekker heb je wel een grote muil.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 22:26   #105
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
voor een uitkeringstrekker heb je wel een grote muil.
Wat brengt dit bij aan het topic?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 22:28   #106
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat brengt dit bij aan het topic?
Bemoei je met je eigen zaken
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 22:37   #107
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Nu PS & MR over hun ganse partijlijn neen zeggen tegen hoofddoeken in publieke functies is het aan Alexander De Croo om de hoofddoek van aanstelde regeringscommissaris te verbieden.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 juni 2021 om 22:38.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 14:31   #108
Patrick M
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 764
Standaard

Dan moeten ze in de klaslokalen de kruisbeelden ook terug hangen.

Laatst gewijzigd door Patrick M : 9 juni 2021 om 14:31.
Patrick M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 16:05   #109
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
I can stand the heat, maar ik mag toch nog opmerken dat het er warm is, of niet?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 07:12   #110
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Scheiding van kerk en staat ? We zullen wel zien hoe de demografie evolueert ... (dixit Haouach)

“Helaas is onze gemeenschap achtergebleven, we zijn een echte politieke kracht maar we zijn niet verenigd. Er bestaat geen echte lobby. We zijn helemaal niet georganiseerd om druk uit te oefenen.” (woorden uit de mond van iemand die voor gelijkheid en neutraliteit zou moeten staan ttz Haouach)

En iedereen die vindt dat Haouach met zulke ideeën en haar hoofddoek niet de geschikte persoon is voor de job is een vuile rechtse bruine nazi. We doen wat we willen. De bevolking moet zwijgen, moslim worden en euro's afdokken. Mvg Vivaldi.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 7 juli 2021 om 07:12.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 07:14   #111
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Scheiding van kerk en staat ? We zullen wel zien hoe de demografie evolueert ... (dixit Haouach)

“Helaas is onze gemeenschap achtergebleven, we zijn een echte politieke kracht maar we zijn niet verenigd. Er bestaat geen echte lobby. We zijn helemaal niet georganiseerd om druk uit te oefenen.” (woorden uit de mond van iemand die voor gelijkheid en neutraliteit zou moeten staan ttz Haouach)

En iedereen die vindt dat Haouach met zulke ideeën en haar hoofddoek niet de geschikte persoon is voor de job is een vuile rechtse bruine nazi. We doen wat we willen. De bevolking moet zwijgen, moslim worden en euro's afdokken. Mvg Vivaldi.
Het westen heeft iets teveel geduwd.
Beter georganiseerden gaan terugduwen.
Een tragische en onvermijdelijke causaliteit.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 07:20   #112
Knuts
Provinciaal Gedeputeerde
 
Knuts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Locatie: coke-hoofdstad van Europa
Berichten: 884
Standaard

Misschien wat minder zagen over haar hoofddoek, en wat meer de nadruk leggen op haar onaanvaardbare uitspraak over de scheiding van kerk en staat.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 08:11   #113
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Misschien wat minder zagen over haar hoofddoek, en wat meer de nadruk leggen op haar onaanvaardbare uitspraak over de scheiding van kerk en staat.
Staat en religie zijn volgens mij nooit echt gescheiden geweest.
Alleen heeft de staat meer (wettelijke) invloed dan religie gekregen en was er een zekere verstandhouding.
Maar een democratie wordt gevormd door de bevolking. Als genoeg mensen vinden dat je religieuzen mag aanpassen op de scholen en zelfs hun religie moeten ontdoen om een functie uit te mogen oefenen; verliest die verstandhouding stabiliteit en kan een nieuwe meerderheid de (wettelijke) invloed van kant keren.
Ergo: de religies zullen steeds meer invloed uitoefenen omdat mensen gestabiliseerd in doctrine een hoger doel dienen dan een gedrocht die in dagelijkse correctie met zichzelf is.
Joden, moslims en christenen staan verenigd als het over de duivel in een politiek beleid aankomt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 08:15   #114
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Misschien wat minder zagen over haar hoofddoek, en wat meer de nadruk leggen op haar onaanvaardbare uitspraak over de scheiding van kerk en staat.
Dat vind ik ook onaanvaardbaar. VLD en Groen vinden dat trouwens ook.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 08:39   #115
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Misschien wat minder zagen over haar hoofddoek, en wat meer de nadruk leggen op haar onaanvaardbare uitspraak over de scheiding van kerk en staat.
die twee zaken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 08:51   #116
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard



En hier ziet men het helemaal fout lopen.

Met de Resolutie van Straatsburg in 1975,werd Europa verraden en verkocht aan de islam

En hier ziet men het verdere infiltreren van ... nog meer fout lopen.



Moeten wij aanstoot nemen waar sommigen denken over de overname van de EU of leggen wij dat 'probleem' maar naast ons neer?

Ik heb er géén idee van hoe dit allemaal verder zal aflopen maar een goed oog kan je er echt wel niet bij hebben.

Moeten er politici wakker geschudt worden?

Moet de EU een andere koers gaan varen?

Bevinden wij ons in een gevarenzone, hangt het zwaard van Damocles boven onze hoofden of valt het al bijna?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juli 2021 om 09:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 08:51   #117
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het westen heeft iets teveel geduwd.
Beter georganiseerden gaan terugduwen.
Een tragische en onvermijdelijke causaliteit.
Het was een schande de moslims en Afrikanen met het mes op de keel te verplichten de slavernij af te schaffen, de kindersterfte wereldwijd zwaar terug te dringen, het op de wereld zetten van miljarden nieuwe mensenlevens mogelijk te maken en de lengte van de levens van die mensen op aarde te verdubbelen. Dat het westen voor eeuwig mag branden in de hel voor al die misdaden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 7 juli 2021 om 08:51.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 08:53   #118
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat vind ik ook onaanvaardbaar. VLD en Groen vinden dat trouwens ook.
Zoals ze ook niet voor open grenzen zijn zeker maar wel ijveren voor het regulariseren van meer dan honderdduizend illegalen. Bende hypocrieten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 09:05   #119
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zoals ze ook niet voor open grenzen zijn zeker maar wel ijveren voor het regulariseren van meer dan honderdduizend illegalen. Bende hypocrieten.
Ik haalde iets eerder al aan ...



Volgens sommigen zal dat kloppen als een 'bus' anderen zullen het in twijfel trekken om hun eigen 'winkeltje' draaiende te houden???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juli 2021 om 09:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2021, 09:16   #120
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het was een schande de moslims en Afrikanen met het mes op de keel te verplichten de slavernij af te schaffen, de kindersterfte wereldwijd zwaar terug te dringen, het op de wereld zetten van miljarden nieuwe mensenlevens mogelijk te maken en de lengte van de levens van die mensen op aarde te verdubbelen. Dat het westen voor eeuwig mag branden in de hel voor al die misdaden.
Neen het was een schande degene die vrede bewaarden en welvaart creëerden in het oosten te vermoorden via proxylegers.
Het is bovendien een schande wapens te leveren aan regimes waardoor hongersnood ontstaat, maar datzelfde regime verbieden onderwijs te regelen voor westerse moslims (waarmee automatisch onze scholen ontlast worden.)

Je mag naar het verleden kijken zoveel je wilt, maar vergeet de rotte vrucht van vandaag niet aan te kijken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be