Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 november 2012, 15:59   #1
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard De oplossing voor moslims met hoofddoek

De oplossing voor moslims die koste wat koste met vodopkop willen paraderen om hun haar te verbergen en hierdoor sommige niet-moslims irriteren: laat u kaal scheren !
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 16:24   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.796
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Een deel van een zeer goeie oplossing wordt al aangereikt door de verrijkertjes. Zwavelzuur. Gegarandeerd haarloos resultaat.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 16:34   #3
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Gemeld wegens aanzetten tot haat.
We hoeven hier geen racistjes.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 19:34   #4
Sean
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Gemeld wegens aanzetten tot haat.
We hoeven hier geen racistjes.
Ben jij Alberto of artisjok?

Bon, ik zou bovenstaande zaken niet schrijven maar ik denk niet dat noch de Prof eet noch Maddox de intentie hebben om aan te zetten tot haat.

Mag ik bij deze ook vragen welke criteria je hanteert om tot een conclusie van “aanzetten tot haat “ of “ racisme” te bekomen.
Bijkomend zou ik willen vragen of je die criteria ook rondom hanteert?
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 20:24   #5
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Gemeld wegens aanzetten tot haat.
We hoeven hier geen racistjes.
Heb je nu zowel maddox als DeProf_eet aangemeld voor mondsnoering?
Of een van beide? Zoja wie?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 20:47   #6
nickb
Schepen
 
nickb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
De oplossing voor moslims die koste wat koste met vodopkop willen paraderen om hun haar te verbergen en hierdoor sommige niet-moslims irriteren: laat u kaal scheren !
Ik ken nog een veeeel betere oplossing. NEGEER DIE HOOFDDOEKEN! Ik heb nog nooit gehoord van een hoofddoek die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen. Het is gewoon een doek op een hoofd.

Wat een sukkels op dit forum. Als je denkt dat je de grootste sukkel tegen gekomen bent, wordt je weer verrast door nog meer domheid.
__________________
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 20:52   #7
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ben jij Alberto of artisjok?

Bon, ik zou bovenstaande zaken niet schrijven maar ik denk niet dat noch de Prof eet noch Maddox de intentie hebben om aan te zetten tot haat.

Mag ik bij deze ook vragen welke criteria je hanteert om tot een conclusie van “aanzetten tot haat “ of “ racisme” te bekomen.
Bijkomend zou ik willen vragen of je die criteria ook rondom hanteert?
Zoek de definitie van racisme op. Misschien kom ook jij tot het inzicht over wat voor praat hier verteld wordt.

Laatst gewijzigd door bartelx : 1 november 2012 om 20:52.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 20:52   #8
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Heb je nu zowel maddox als DeProf_eet aangemeld voor mondsnoering?
Of een van beide? Zoja wie?
Beiden zijn in hetzelfde bedje ziek.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 21:17   #9
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik ken nog een veeeel betere oplossing. NEGEER DIE HOOFDDOEKEN! Ik heb nog nooit gehoord van een hoofddoek die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen. Het is gewoon een doek op een hoofd.

Wat een sukkels op dit forum. Als je denkt dat je de grootste sukkel tegen gekomen bent, wordt je weer verrast door nog meer domheid.
Jammer dat moslim mannen de vrouwen zonder hoofddoek niet negeren, wat moeten we dan met hen doen?

Bij moslim meisjes is er een grote druk van broers, neven en klasgenoten om die vod te dragen, die hoofddoek toelaten is onderdrukking toelaten, zeker bij jongeren die dit eigenlijk niet moeten dragen.

.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 21:18   #10
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Gemeld wegens aanzetten tot haat.
We hoeven hier geen racistjes.
Voor moslims zet los vrouwenhaar aan tot verkrachting waarbij de vrouw dan gestraft wordt omdat ze los haar had, is dit geen aanzet tot haat tegenover vrouwen dan?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 22:36   #11
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ben jij Alberto of artisjok? Bon, ik zou bovenstaande zaken niet schrijven maar ik denk niet dat noch de Prof eet noch Maddox de intentie hebben om aan te zetten tot haat.
Mag ik bij deze ook vragen welke criteria je hanteert om tot een conclusie van “aanzetten tot haat “ of “ racisme” te bekomen.
Bijkomend zou ik willen vragen of je die criteria ook rondom hanteert?
Klopt Sean, moeten we in het oog houden. Bartelx schijnt hier al sedert het begin van het jaar aanwezig te zijn, maar ik heb hem nog niet echt tegengekomen in de religieuze debatten. Hij spreekt ook van "we", alsof hij het hier eens gaat zeggen hoe het moet. Hij begrijpt blijkbaar niet dat een ancien als maddox die hier al zo'n 10 jaar rondhangt en een paar 10000 posts heeft wel zal weten wat hij doet en in het ergste geval een "slip of the tongue" gehad heeft, maar hoogstwaarschijnlijk gewoon een smiley vergeten is bij zijn post.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 1 november 2012 om 22:52.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 22:48   #12
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik ken nog een veeeel betere oplossing. NEGEER DIE HOOFDDOEKEN! Ik heb nog nooit gehoord van een hoofddoek die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen. Het is gewoon een doek op een hoofd.
Wat lul je nu "gewoon een doek op een hoofd". Je kan het zelf niet laten zo'n vrouw met hoofddoek in je avatar te zetten. Veel moslimvrouwen zouden liever honger lijden dan zonder hoofddoek te mogen paraderen. Als ze op hun werk geen hoofddoek mogen dragen willen ze die job niet of stappen naar het CGKR. Wat probeer je de mensen nu toch wijs te maken dat het gewoon een hoofddoek is. Het is voor vele moslima van levensbelang. Achterlijkheid ten top zou ik zeggen. Het is visueel terrorisme niet meer of minder.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Wat een sukkels op dit forum. Als je denkt dat je de grootste sukkel tegen gekomen bent, wordt je weer verrast door nog meer domheid.
De grootste sukkel hier ben jij wel dacht ik, met je hoofddoek obsessie. Bij ons is het ergernis en dat is heel iets anders dan obsessie. Ik hoef niet te weten dat jij moslima bent. Dat interesseert me niet, dus duw mij je godsdienstovertuiging niet onder mijn neus. Zeker niet als die godsdienstovertuiging er een is uit de middeleeuwen en uitmunt door zijn achterlijkheid. Een moslima met hoofddoek kan voor mijn part even goed met een sticker op haar hoofddoek rondlopen waarop staat: ik ben lid van een achterlijke godsdienst en ben er fier op.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 1 november 2012 om 22:51.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 22:54   #13
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Beiden zijn in hetzelfde bedje ziek.
Pest de moderators maar. Zien hoever je het brengt.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 22:55   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Wat lul je nu "gewoon een doek op een hoofd".
Gewoon een hoofddoek laat men natuurlijk gewoon af waar dat ongewenst is.
Er is echt nog niemand van gestorven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 23:21   #15
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Als ooit het dragen van hoofddoeken op straat zou verboden worden denk ik dat er massa's moslima's gewoon niet buiten zouden komen. Kombineer dat met het houden van een lief tam varkentje en links en rechts wat naaktheid op affiches of gewoon op straat en alle moslims druipen af richting thuisland. Dat is natuurlijk wishfull thinking van mij, want de pamperaars zullen daar wel een stokje voor zetten.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 23:29   #16
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik ken nog een veeeel betere oplossing. NEGEER DIE HOOFDDOEKEN! Ik heb nog nooit gehoord van een hoofddoek die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen. Het is gewoon een doek op een hoofd.
'Negeer die cartoons en die films.
Ik heb nog nooit gehoord van een cartoon of een film die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen.'

Als je dat nu eens zou durven roepen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2012, 09:46   #17
Sean
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Zoek de definitie van racisme op. Misschien kom ook jij tot het inzicht over wat voor praat hier verteld wordt.
Ik hoef die definitie niet op te zoeken.
Ik vraag jouw welke criteria jij gebruikt en of je die criteria ook voor iedereen op gelijke wijze toepast.
De laatste jaren is namelijk gebleken dat diegene die scheutig begrippen zoals “racisme”, “aanzetten tot haat” en “islamofobie” hanteren om een of andere reden weinig consequent zijn in hun houding.

Nu wat mijn inzichten betreft.
Een ding hebben alle tirannen en massamoordende ideologieën gemeen, namelijk een verregaande afkeer van het vrije woord.
Laten we dus aub heel voorzichtig omspringen met het beknotten van het vrije woord en de lat voor iedereen om de zelfde hoogte leggen.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2012, 09:59   #18
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Zoek de definitie van racisme op. Misschien kom ook jij tot het inzicht over wat voor praat hier verteld wordt.
Racisme volgens 'het centrum' betreft een ongelijke behandeling of aanzetten tot haat volgens, geloof, huidskleur, afkomst, politieke voorkeur, geslacht en seksuele voorkeur.

Je mag nu 1 keer raden welke groep 'Belgen' de grootste racisten zijn volgens deze definitie.

.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2012, 10:08   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik ken nog een veeeel betere oplossing. NEGEER DIE HOOFDDOEKEN! Ik heb nog nooit gehoord van een hoofddoek die mensen aanvalt, dus je moet het niet vrezen. Het is gewoon een doek op een hoofd.

Wat een sukkels op dit forum. Als je denkt dat je de grootste sukkel tegen gekomen bent, wordt je weer verrast door nog meer domheid.
dat is het net. Ik kan die gedoekten negeren zoveel ik wil, het gaat over de boodschap die de gedoekten uitsturen, nl.:

Beste geloofsbroeders,
Zie naar mijn hoofddoek en weet dat ik één van de uwen ben, die je niet mag lastigvallen. Kijk naast me en zie die blonde hoer daar lopen, die is géén lid van onze club, en die laat duidelijk blijken dat ze graag wordt lastiggevallen, anders zou ze zich wel beter inpakken".

D�*t is wat ik tegen gedoekten heb. Gisteren zag ik er nog eentje: spannende jeans, superleuk kontje, leuke lederen jekker met daaronder sexy spannen truitje, heel mooi en uitdagend geschminkt en dan zo'n kopvod op haar hoofd... werkelijk de moeite waard.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 10:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2012, 10:10   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Zoek de definitie van racisme op. Misschien kom ook jij tot het inzicht over wat voor praat hier verteld wordt.
ik neem aan dat jij die wel kan geven, vermits je zo vlijtig "'wegens racisme " op het hoekje drukt.

Je weet toch dat er ook strafpunten gegeven worden voor tergend en roekeloos gedrag?

Heb je ondertussen al ontdekt over welk ras het gaat?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 10:10.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be