Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 februari 2020, 12:16   #941
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik zal u er aan herinneren als we nog eens staken of als er nog eens een vakbondsbetoging is. Dan wordt er ook gescheten op de vakbonden door uw club alsof het een lieve lust is, terwijl die zaken wel een hoger doel hebben (nl. het verbeteren van de werkomstandigheden van het personeel).

Hypocriete houding.




Ja, goed, ge moogt dat blijven herhalen, I do not buy it.
Heel goed, dan zal je zien dat ik afgeef op de baldadigheden en de vernielingen die de betogers daar ten toon spreiden. Dat ik eveneens afgeef op idioten die anderen het werk belaten onder de drogreden "stakingsrecht". NERGENS maar dan ook NERGENS geef ik af op het recht op staken en betogen. Dat recht hebben ze. Ze heb echter GEEN recht om andermans eigendom te vernielen en om andere mensen het werken te beletten.

Dus vooraleer je dingen met elkaar begint te vergelijken zou je er best voor zorgen dat je 2 appels in uw handen hebt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2020, 15:47   #942
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dus wacht. Je neemt een foto uit 2013, je doet alsof het om de stoet van 2020 gaat. Vervolgens doe je dit af als antisemitisme terwijl ze daar lachen met Theo Francken.

Zou jij eens willen ophouden met te janken over fake news mijn beste, want dit is er een schoolvoorbeeld van. Proficiat.
Hij staat zodanig met de rug tegen de muur dat hij een put voor zichzelf is beginnen graven om er nog vantussen te komen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be