Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2018, 15:53   #41
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
...


Omdat ik beweer dat quotes gratuit van het internet kunnen worden geplukt, zonder enig bewijs dat ze hoe dan ook authentiek zouden zijn, ...
dat beweer je pas in deze post.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 15:57   #42
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat beweer je pas in deze post.
dat heb ik hier al beweerd:

Citaat:
"Quotes vinden op het internet is niet moeilijk."
-- Martin Luther King
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Er hoeft niet altijd letterlijk geschreven worden wat je denkt om te weten wat je denkt. Je had evengoed een andere, volgens je eigen zeggen nochtans gemakkelijk te vinden quote kunnen posten van Churchill, maar je verkoos er een betekenisloze uitspraak tegenover te zetten van, hoe verwonderlijk voor een extreem linkse, Martin Luther King.
En dat terwijl de uitspraken van Churchill niet eens over zwarten ging maar over moslims.
Als je je oogkleppen eens afzet, kan dit je misschien helpen:

__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 16 januari 2018 om 15:58.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 15:58   #43
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Jan Jambon zou een Italiaan zijn van rond Rome. Het is goed mogelijk dat hij 5 vrouwen heeft en dat hij 12 buitenechtelijke kinderen heeft. Jan Jambon zou ook lid zijn van de PS.
Maar dat een asielzoeker liegt over zijn ouderdom en afkomst, lijkt mij wel iets waarschijnlijker
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 15:59   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
huh????


Omdat ik beweer dat quotes gratuit van het internet kunnen worden geplukt, zonder enig bewijs dat ze hoe dan ook authentiek zouden zijn, daarom zou ik de moslims van iets moeten beschuldigen?


wat heb je gerookt?
JIJ? Iets negatiefs over moslims zeggen?

Hoe zit het met de quote die je Martin Luther King in de mond legde? Had je geen betere argumenten om de uitspraken van Churchill te weerleggen?

Waarom draai je gedurig aan rond de pot ipv kleur te bekennen?

Denk jij écht dat je geloofwaardiger wordt door te insinueren dat ik shit rook?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 16:04   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Maar dat een asielzoeker liegt over zijn ouderdom en afkomst, lijkt mij wel iets waarschijnlijker
Dat asielzoekers liegen over hun ware leeftijd is bewezen. Als minderjarige maken ze meer kansen dan als meerderjarige om te mogen blijven en minder om de bajes te geraken.

Alle middelen zijn goed voor de linksen om hun Vlaamse aarsvijanden in een slecht daglicht te stellen. Het belachelijkste eerst. Wat ze met die tactiek in hoofdzaak bewijzen is hun gebrek aan argumenten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 16:07   #46
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe zit het met de quote die je Martin Luther King in de mond legde? Had je geen betere argumenten om de uitspraken van Churchill te weerleggen?
Waarom denk jij in godsnaam dat ik die zogenaamde, misschien-wel-of-niet gefabriceerde quotes van Churchil wilde weerleggen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Denk jij écht dat je geloofwaardiger wordt door te insinueren dat ik shit rook?
dat lijkt hoe hoe langer hoe zekerder, met elk reply dat je hier post.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 16 januari 2018 om 16:08.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 16:16   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bent niet links, noch rechts maar wel een mensenhandelaar en/of pooier?
Neen helemaal niet. Waarom ? Opdat ik mijn goed hart laat zien ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2018 om 16:16.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:05   #48
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De uitleg in DS van vandaag lees je hieronder.

Punt van discussie: men trekt nogal rap conclusies. Waarom niet neutraler in afwachting van meer uitleg? Dan moet men toch niet zo op de bek gaan.

Nie swaanse. Jambon gooit er gewoon met zijn klak naar. Hij beschikt over geen enkel objectief cijfer om te ondersteunen wat hij allemaal debiteert.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:12   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Van Bellingen begin 2007 in het nieuws toen hij verklaarde dat een drietal aanstaande echtparen vanwege zijn donkere huidskleur niet door hem in de echt verbonden wilden worden.

Van Bellingen besloot geen proces tegen de drie koppels aan te spannen; hun identiteit is nooit bekend geraakt, zodat ook niet kon worden bevestigd of de koppels al dan niet van allochtone origine waren.

Er zou geen klacht ingediend zijn omdat de weigeraars zelf van allochtone afkomst zouden zijn.

http://victacausa.blogspot.be/2011/0...bellingen.html
Over hetgeen ik in rood zette, zijn de grootste twijfels gerezen.
Het was mogelijks een weigering omdat de Vlaamse adoptieouders van Van Bellingen zwart waren in de oorlog ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:17   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nie swaanse. Jambon gooit er gewoon met zijn klak naar. Hij beschikt over geen enkel objectief cijfer om te ondersteunen wat hij allemaal debiteert.
Zijn uitleg is voor mij zeer plausibel.
Voor jou niet, klaarblijkelijk, so be it.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:26   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben noch links noch rechts maar heb onlangs toch een viertal vluchtelingen onderdak verschaft.
Heb nog een foto van hun.Waren keurige mensen.
Bijlage 108298
Die eerste van links is Miss Belgie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:40   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Over hetgeen ik in rood zette, zijn de grootste twijfels gerezen.
Het was mogelijks een weigering omdat de Vlaamse adoptieouders van Van Bellingen zwart waren in de oorlog ...
Doe geen moeite. De uitleg is veel eenvoudiger. Er is namelijk al vaker gebleken dat allochtonen vaak racistischer zijn dan Vlamingen. Ik ken er persoonlijk en aantal.


Citaat:
Niet lang geleden kreeg ik betrouwbare informatie die misschien een tipje van de sluier kan oplichten. Ik ben al jarenlang lesgever Nederlands aan anderstaligen in een school met duizenden studenten. Onder zo’n enorme allochtone studentenpopulatie blijven gevoelige gebeurtenissen als die van Sint-Niklaas natuurlijk niet lang onbesproken. Uit goede bron weet ik nu dat de drie racistische families in Sint-Niklaas van allochtone afkomst zijn. Mijn beide bronnen zijn onverdacht – want zelf mensen van allochtone afkomst. En zij zijn in deze zaak heel precies en formeel. Ik ben natuurlijk geen onderzoeksrechter en vind dat het de taak is van het gerecht om alle feiten in deze kwalijke zaak vast te stellen. Maar dan moet het gerechtelijk onderzoek natuurlijk wel zijn beloop krijgen. En daar wringt het schoentje.
http://victacausa.blogspot.be/2011/0...bellingen.html
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:42   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nie swaanse. Jambon gooit er gewoon met zijn klak naar. Hij beschikt over geen enkel objectief cijfer om te ondersteunen wat hij allemaal debiteert.
Jij beschikt nog minder over bewijzen van het tegendeel, maar dat zal jou nooit tegenhouden om op de kop van alle Vlaams nationalisten te zitten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 januari 2018 om 17:50.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:49   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Denk jij écht dat je geloofwaardiger wordt door te insinueren dat ik shit rook?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dat lijkt hoe hoe langer hoe zekerder, met elk reply dat je hier post.
Dat laatste is vooral op jezelf van toepassing.

Ik rook niet. Niets. En heb nooit gerookt. Ook niets.
Zo zie je maar wat jouw zekerheden lijken te zijn: dikke Lulkoek.

Of zoals ze in noord-Limburg zeggen:

"Met meinen beshiet zich een eine. "
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 januari 2018 om 17:50.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:52   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die eerste van links is Miss Belgie.
Hoe kunt ge het weten
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 17:54   #56
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Rond half december sliepen in en rond Brussel-Noord elke nacht een honderdtal mensen. Vandaag zijn dat er vier- tot vijfhonderd.’ Dat zou blijken uit tellingen die de spoorwegpolitie elke dag houdt.

‘We weten uit ervaring dat gemiddeld een derde van de migranten uit Soedan afkomstig is. Het zou wel heel straf zijn als die verhoudingen tijdens de afgelopen weken plots helemaal veranderd zijn. Maar om exact te weten hoeveel van die mensen Soedanezen zijn, zouden meer politieacties nodig zijn om hen te identificeren’, zegt de woordvoerder van Jambon. ‘En dan nog: het is goed mogelijk dat er vandaag meer mensen zich uitgeven voor Soedanees, terwijl ze het eigenlijk niet zijn – met de hoop dan te mogen blijven.’
Dat zijn tenminste serieuze aanwijzingen, maar dat die weggewuifd worden door de N-VA-bashers was voorspelbaar.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 18:15   #57
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zijn uitleg is voor mij zeer plausibel.
Voor jou niet, klaarblijkelijk, so be it.
De dag dat jij er nog maar over durft na te denken om eender welke uitleg van eender welk n-va lid niet plausibel te vinden, ben je sito presto vervangen door reservespeler. Géén C4, gewoon per direct aan de deur.
De woordvoerder moet als een Labrador zijn : 100% trouw, niet denken maar gewoon doen !

Stel je voor...
Geen congressen meer met frieten en stoofvlees & bier ?* go go
Geen excuus meer tegenover heksie perfeksie om laat thuis te komen (vergadering ! )
Geen uitnodiging meer om mee de debatfiches van n-va te mogen uittypen
Geen gezellige avonden meer om folders te gaan bussen of affiches te plakken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 21:16   #58
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben noch links noch rechts maar heb onlangs toch een viertal vluchtelingen onderdak verschaft.
Heb nog een foto van hun.Waren keurige mensen.
Bijlage 108298
Mooi zo, maar als je je goede hart nog eens laat zien, probeer dan eens wat minder selectief/kieskeurig te zijn en geef de volgende keer deze arme vluchtelingen dan ook eens onderdak:

Naam: 12.jpg
Bekeken: 107
Grootte: 65,8 KB
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 07:18   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mooi zo, maar als je je goede hart nog eens laat zien, probeer dan eens wat minder selectief/kieskeurig te zijn en geef de volgende keer deze arme vluchtelingen dan ook eens onderdak:

Bijlage 108302
Fretje heeft er duidelijk geen behoefte aan om "jongeren" te huisvesten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 07:21   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De dag dat jij er nog maar over durft na te denken om eender welke uitleg van eender welk n-va lid niet plausibel te vinden, ben je sito presto vervangen door reservespeler. Géén C4, gewoon per direct aan de deur.
De woordvoerder moet als een Labrador zijn : 100% trouw, niet denken maar gewoon doen !

Stel je voor...
Geen congressen meer met frieten en stoofvlees & bier ?* go go
Geen excuus meer tegenover heksie perfeksie om laat thuis te komen (vergadering ! )
Geen uitnodiging meer om mee de debatfiches van n-va te mogen uittypen
Geen gezellige avonden meer om folders te gaan bussen of affiches te plakken...
Toch lijkt me de uitleg van Jambon zeer aannemelijk. In alle geval véél aannemelijker dan het ontbreken van enige uitleg van zijn tegenstanders.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be