Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug) voorzitter Vlaams Belang Jongeren

 
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2008, 08:19   #81
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben al jaren van oordeel dat men in het L.O. de leerlingen een aantal uren hygiëne en in het M.O. een aantal uren pedagogische technieken zou moeten bijbrengen.
Bestaat eigenlijk al, enkel leerlingen die humane wetenschappen studeren krijgen het vak 'gedragswetenschappen'. Dit zou men mischien moeten verruimen naar andere richtingen.
Hoewel: als er iets bijkomt moet er ook iets verdwijnen...
Another Jack is offline  
Oud 7 augustus 2008, 08:54   #82
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Het probleem zijn niet de jongeren zelf maar de maatschappij zelf en dan vooral justitie.

Hoe kun je crimineel gedrag ontmoedigen als je sommige feiten niet veroordeeld, je met zulke lichte straffen werkt voor zware feiten, je soms criminelen moet laten gaan omdat er geen plaats is, minderjarige bijna niet meer berecht worden omdat er geen plaats is in de jeugdinstellingen en ga zo maar door.

Ik blijf er bij om de doodstraf terug in te voeren, levenslang moet levenslang blijven alsook 25 jaar = 25 jaar.

Vanaf 16 jaar moet men als volwassenen berecht worden.

minderjarige die onder de 16 zijn en zware feiten plegen zullen evenzeer zwaar gestraft worden met lange celstraffen die tot hun 18de in een jeugdinstelling worden doorgebracht worden om daarna hun straf verder uit te zitten in een grote gevangenis. tenzij diezelfde criminelen een zwaar heropvoedingsprogramma volgen in een soort bootcamps en de rest van hun leven een deel van hun inkomsten blijven betalen aan de familie van hun gemaakte slachtoffers

Ik geloof enkel in een 2de kans systeem voor criminelen die lichte feiten plegen zoals vandalisme, ongewapende diefstal zonder gewonden enz.

zware feiten zoals zinloos geweld met gewonden, doodslag, slagen en verwondingen met de dood tot gevolg, moord, verkrachting zijn in mijn ogen feiten waardoor iemand zijn rechten als mens gewoon opgeeft en dus ook niet meer dient behandeld te worden als mens en al zeker geen 2de kans mag krijgen door dure zinloze integratie pogingen terug in de maatschappij.
slegie is offline  
Oud 7 augustus 2008, 15:53   #83
gertjan22
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2005
Berichten: 199
Standaard

@Trapper:

Ik heb uw berichten gelezen en kan hier enkel uit afleiden dat u een gevaarlijk persoon bent voor de samenleving! U zet aan tot haat,politiestaat en zelfs tot moord! Dit is strafbaar en zal ik melden bij Internet crime unit.

Haat en moord t.o.v minderheidsgroepen = strafbaar
gertjan22 is offline  
Oud 7 augustus 2008, 15:57   #84
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
@Trapper:

Ik heb uw berichten gelezen en kan hier enkel uit afleiden dat u een gevaarlijk persoon bent voor de samenleving! U zet aan tot haat,politiestaat en zelfs tot moord! Dit is strafbaar en zal ik melden bij Internet crime unit.

Haat en moord t.o.v minderheidsgroepen = strafbaar
@GertJan

Print al uw berichten uit, toon ze aan een psychiater en luister aandachtig naar wat de man u te vertellen heeft.

Ps : Vergeet geen reistas met wat kleren en proper ondergoed mee te nemen.
Another Jack is offline  
Oud 7 augustus 2008, 16:10   #85
gertjan22
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2005
Berichten: 199
Standaard

Dan bent u wel medeschuldig aan oproepen tot haat en moord!

-end of topic-
gertjan22 is offline  
Oud 7 augustus 2008, 16:15   #86
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Dan bent u wel medeschuldig aan oproepen tot haat en moord!

-end of topic-
Ik denk dat er eerder mannen in witte jassen aan jouw voordeur staan dan dat er de Computer Crime Unit voor de mijne staan...

Nu ja, verzorg je goed!
Another Jack is offline  
Oud 7 augustus 2008, 19:22   #87
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Ook ik ben zo opgevoed. Mijn inziens een gezonde én logische manier van opvoeden.
Ik vind het anti-leven, eerlijk gezegd. Is alleen leuk als ge niet beter weet.
Bhairav is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be