Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Usenet > nl.politiek
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen.

 
 
Discussietools
Oud 9 juni 2007, 20:09   #1
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard Nos

Daarnet was ik toch wel verbaasd toen ik naar het nieuws van de NOS keek. Men zei dat het Vlaams belang er niet meer aan te pas kwam en dat de andere partijen nu geleerd hebben om het vreemdelingenprobleem op te lossen, of zoiets. De andere partijen doen het Vlaams blok na, zeiden ze. Ik dacht nochtans dat uitgerekend vandaag de anti-discriminatiewet van kracht werd. Ik stel dus voor die journalisten eens hun huiswerk maken en eens komen praten met Vlaamse werkgevers en verhuurders.
Stefanie is offline  
Oud 16 juni 2007, 21:26   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Daarnet was ik toch wel verbaasd toen ik naar het nieuws van de NOS keek. Men zei dat het Vlaams belang er niet meer aan te pas kwam en dat de andere partijen nu geleerd hebben om het vreemdelingenprobleem op te lossen, of zoiets. De andere partijen doen het Vlaams blok na, zeiden ze. Ik dacht nochtans dat uitgerekend vandaag de anti-discriminatiewet van kracht werd. Ik stel dus voor die journalisten eens hun huiswerk maken en eens komen praten met Vlaamse werkgevers en verhuurders.
Ach, kijk. Ik dacht dat het VB geen oplossingen bood voor de maatschappelijke problemen en dat hun voorstellen 'racistisch' waren?
Zwartengeel is offline  
Oud 26 juni 2007, 23:17   #3
Spliff
Staatssecretaris
 
Spliff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ach, kijk. Ik dacht dat het VB geen oplossingen bood voor de maatschappelijke problemen en dat hun voorstellen 'racistisch' waren?
Tjah toch maar even beter informeren welk beeld ze hier in Nederland bij het VB hebben:

- uit een open brief van Mat Herben in antwoord op Michiel Smit's pogingen tot toenadering naar het VB:

"Terug van vakantie lees ik een open brief van het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit, die contacten heeft met het Vlaams Blok en mij vraagt wat daar mis mee is. Het Blok maakt zich immers ook zorgen over de criminaliteit, islamitisch fundamentalisme en internationaal terrorisme. De briefschrijver stapt met deze vragen luchtigjes over het internationale uitgangspunt heen dat officiële contacten tussen politieke partijen worden onderhouden door de fractieleiding en/of de partijsecretaris. Het is volkomen onjuist dat individuele leden zich een grote broek aantrekken en zich in het buitenland voordoen als kaderleden van de LPF. Dit kan niet door de beugel, ook niet als het gaat om contacten met onomstreden partijen. Op dit moment onderhoudt de LPF met geen enkele buitenlandse partij banden. Ook niet met de Britse Conservatieven, Forza Italia of de Duitse christen-democraten, waarin Pim potentiële partners zag. We weten allemaal hoeveel verdriet het Pim deed als hij werd vergeleken met De Winter, Haider of Le Pen. In april 2002 hebben we keihard en met succes gewerkt om de LPF te ontdoen van het vermeende extreem-rechtse imago. Pim heeft ongeveer vijftig buitenlandse reportageteams te woord gestaan om dat beeld te corrigeren. Er waren zelfs tv-ploegen uit Alaska, Japan en Australië gekomen. Ik accepteer het niet dat Smit achter mijn rug om de LPF compromitteert met het Vlaams Blok, of welke andere partij dan ook. Hij werd mede om deze reden uit de fractie van Leefbaar Rotterdam gezet en heeft zijn eigen partij Nieuw Rechts opgericht. Als hij denkt zijn rechtse dromen te kunnen verwezenlijken met de LPF als voertuig heeft hij het mis. Het Fortuynisme is links noch rechts. Die begrippen zijn verouderd.
Het is overigens buitengewoon kwalijk dat de partijvoorzitter van het Vlaams Blok zich inlaat met deze ergste vorm van achterkamertjespolitiek (anonieme leden uit de top van de LPF, beweerde hij in Metro), gecombineerd met een overvaltechniek door het geven van een persconferentie aan Nederlandse media. Zonder excuus van zijn kant en van de heer De Winter voor deze handelwijze is wat mij betreft zelfs geen beleefdheidsgesprek mogelijk. "
__________________
Spliff is offline  
Oud 21 augustus 2007, 01:43   #4
KrisKras
Banneling
 
 
KrisKras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Locatie: Gènk
Berichten: 2.894
Standaard

is NOS niet verboden in België, daar het onder de wet van vervoer van brandbare gassen of zoiets valt?
KrisKras is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be