Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2021, 22:30   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Talking Sinds donderdagochtend zochten 300 militairen en 120 politiemensen in een natuurgebie

RAAR ok, ik krijg ergens een vaag gevoel dat dit NEP nieuws is ok, FAKE.

Wie garandeert mij nu dat Jurgen Conings echt bestaat en echt dus foetsie is??? False Flag operaties ok. Fictief verhaal leger??

Commando?? Welke Rang, welke wapens kan hij hanteren?? Kan hij tunnels graven? Er zijn toch grotten in dat gebied waar hij in kan schuilen. Beetje commando kan in teamverband makkelijk onvindbare schuilplaatsen gebouwd hebben al 5 jaar geleden, 100 % onvindbaar.

HOeveel geld kost dit?? 300 militairen, en 120 politie mensen??? Kosten schat ik op minstens
420 * 2000 euro = ruim 1 miljoen euro afgerond naar boven, incl materiaal kosten.



------------------------------- uiit media nu.nl


Voortvluchtige militair Conings niet gevonden na nieuwe zoektocht in België
27 mei 2021 22:27 Laatste update: 3 minuten geleden
9 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

De voortvluchtige Belgische militair Jürgen Conings is niet gevonden bij een nieuwe zoektocht. Sinds donderdagochtend zochten 300 militairen en 120 politiemensen in een natuurgebied vlak bij de Nederlands-Limburgse grens opnieuw naar de gezochte korporaal. In het park Hoge Kempen werden "voor de zekerheid" wel enkele spullen in beslag genomen.

Conings heeft het gemunt op virologen en "het regime" en is al een tijd spoorloos. De autoriteiten zien hem in staat tot moord. Conings zou het in het bijzonder gemunt hebben op de Vlaamse viroloog Marc Van Ranst, die al tien dagen ondergedoken zit met zijn gezin.

De zoekactie van donderdag met hulp van experts was doelgericht, zei een woordvoerder van het Belgische OM eerder zonder in detail te willen gaan.

De 46-jarige korporaal heeft extreemrechtse sympathieën en had zware wapens meegenomen uit een legermagazijn. Inmiddels is een twaalfde militair die door de inlichtingendiensten werd gevolgd de toegang tot wapendepots en andere gevoelige plaatsen ontzegd. Dat waren er tot nu toe elf.

Ook Conings stond op een lijst van het Belgische orgaan voor dreigingsanalyse OCAD vanwege zijn extreme gedachtegoed, met inmiddels 27 andere militairen. Zij worden niet gestraft omdat ze een politieke mening hebben geuit, benadrukte minister van Defensie Ludivine Dedonder in het parlement, waar ze veel kritiek oogstte.
Klopjacht België
Zie ook: Belgische militair staat nu op zoeklijst van Interpol, maar wat betekent dat?


https://www.nu.nl/klopjacht-belgisch...in-belgie.html


REACTIES:

37 minuten geleden
Ze gaan Conings echt niet zo maar vinden hoor. De heer Conings mag je gelijkstellen met een commando, en je denkt toch niet dat hij van die rare fouten gaat maken om in de buurt te blijven. Hij is allang heel ergens anders en houdt zich even stil. Hij bepaalt hoe lang. Ze zullen Conings niet zo maar even vinden, let op m'n woorden. De man is steeds twee, drie stappen verder. Klinkt naar, maar het is zo.
39 minuten geleden

(Gewijzigd)
Hij zal heel goed in de gaten hebben dat hij wordt gezocht, anders was hij wellicht al gevonden. Wat een ongelooflijke operatie moet er op touw gezet worden hiervoor. Kost kapitalen. Maar ja, hij is echt gevaarlijk dus safety first. Je moet er ook niet aan denken dat hij een van zijn plannen uit kan voeren. Hopelijk loopt hij heel snel tegen de lamp. Dan kan de rust in dat gebied weer terugkeren. En dan de kosten van alle zoekacties op hem verhalen.
44 minuten geleden

Ik denk dat hij gewoon nog zoek is. Daarom is hij nog voortvluchtig. Kan niet anders, anders hadden ze hem wel gevonden.
45 minuten geleden
Nee, natuurlijk niet.
Moet je ook niet naar zoeken. Gewoon beveiliging op maximaaln en hopen dat hij op tijd gevonden wordt,
De rest is onzin voor de buhne.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 22:43   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

en trouwens Jurgen Conings had toch geen enkel gewelddadig verleden?? Nooit een vlieg kwaad gedaan of iets raar op Rechts gebied met bestraffing??

Recidivisten zijn echte harde lui, veteranen die echt psychopaten zijn, maar die gaan eerst wel flink Handelen, vuisten, granaten, schiettuig en daarna pas gaan ze mailen en posten op internet.

Jurgen Conings is meer sensatie gerichte RE Commando en hij zal nooit een vliegje kwaad doen verder denk ik.

--------------------

zelf heb ik wel gewelddadig verleden en ik weet het zelf wel ok, wil je iets doen met geweld en high risk dan ga je nooit iets schrijven of je moet gek zijn psychotisch om je spoor op internet achter te laten.

Had vroeger zelf wilde plannen ok voor terrorisme in delft als semi illegaal doorgedraaid vijf jaar, psychotisch depressief paranoide, gelukkig genoeg neuroleptica pillen geslikt psychiater, kliniek opgesloten, paar weken isoleercel, en mijn geweten zegevierde gelukkig.

Gewoon publiciteits stunt ok v Rechtse pantoffel helden clubje van jurgen coning ok. Hij is gewoon softie, helemaal niet echt diehard en geen verharde klassieke Duitse nazi type, want die types kende ik persoonlijk vroeger.

RESPEKT voor het BLANKE RAS vind ik leuk en wetenschappelijk ok, zonder blanken zou er nu geen WERELDBESCHAVING ZIJN MET HI TECH. Geen massa produktie technologie. Harde TECH feiten ken ik goed, daarom heb ik nu juist meer ONTZAG EN EERBIED EN RESPEKT VOOR HET raszuivere Blanke/ Europide RAS, uit inheems Germaans Europa.

Geweld is nooit goed, elke moord is fout en iemand doden of zelfs al je vijanden om zeep helpen is toch geen overwinning.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 22:54   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

------------- zie je wel hier gaat het om, soort cleaning operatie dus logischerwijs zit Brussel nu hierachter ok EUSSR en dit is het prille begin, morgen kan jij opgepakt worden voor je extreem rechtse postings op dit politics forum en jouw geheime IP adres is allang op de opsporings lijsten :

REST Europese leger van alle EU lidstaten zuiveren volgt komende weken

EUSSR wil een Anti Europeanen LEGER ok onder Brusselse Commando's. Supranationale Militaire SuperMacht, zoals Thierry Baudet het schrijft in zijn publicaties en ok ok het is waar.

---------------------

Elf Belgische soldaten met extreemrechtse ideeën geweerd van wapendepots
23 mei 2021 13:17 Laatste update: 23 mei 2021 14:47
488 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Elf Belgische soldaten die vanwege hun extreemrechtse sympathieën onder het vergrootglas van de veiligheidsdiensten liggen, krijgen geen toegang meer tot de wapendepots. Dat heeft de Belgische minister van Defensie Ludivine Dedonder zondag gezegd.


De beslissing is genomen naar aanleiding van de consternatie rond de voortvluchtige militair Jürgen Conings. Hij heeft het voorzien op virologen, de regering en mogelijk een moskee en is na een klopjacht van zes dagen nog steeds niet gepakt. Conings is zwaarbewapend doordat hij via de kazerne aan geweren kon komen. In zijn auto werden onder andere raketwerpers aangetroffen.

Volgens minister Dedonder mogen de elf andere extreemrechtse militairen ook niet meer op gevoelige plaatsen komen en mag ook geen gevoelige informatie meer met hen worden gedeeld. Dat deelde zij mee in een interview bij de Waalse televisiezender RTL-TVi.

Dedonder heeft de stafchef van de strijdkrachten gevraagd onmiddellijk maatregelen te treffen tegen militairen die gevolgd worden door de Belgische militaire inlichtingendienst ADIV. Zaterdagavond bevestigde de stafchef aan de minister dat die maatregelen genomen werden.
Klopjacht België
Zie ook: Belgische militair staat nu op zoeklijst van Interpol, maar wat betekent dat?
Belgische legertop veroordeelt acties Conings

De Belgische legertop nam zaterdag al afstand van de acties van Conings. "Ongeacht zijn staat van dienst heeft hij met zijn gedrag en actie zijn eed van militair gebroken en de waarden van de organisatie volledig overboord gegooid", aldus generaal Marc Thys.

"Ik zie met lede ogen aan dat ook militairen zich scharen achter steuncampagnes voor hem. Niets, maar dan ook niets kan zijn daden verantwoorden."

https://www.nu.nl/klopjacht-belgisch...pendepots.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 23:14   #4
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 27.968
Standaard

#Op1 heerlijk die Belgen. De bende van Nijvel daar zijn ze ook nog steeds naar opzoek. #jurgenConing zit met zijn slofje onder de tafel bij verschillende ........... met een heerlijke pint België’s bier

https://twitter.com/fransmaassen3/st...21937037819910
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 20:11   #5
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
# heerlijk die Belgen. De bende van Nijvel daar zijn ze ook nog steeds naar op zoek.


Ze zoeken in een natuurgebied omdat daar genoeg plaats is voor zoveel speurders, en je hoeft daar geen mondkapje te dragen.
Nederlanders zouden e.e.a. natuurlijk nooit zo slim bekijken. Eberhard, leg jij hun dat even uit? Ik heb geen Twitter-account.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 28 mei 2021 om 20:16.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 22:24   #6
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

1 idee is om signalement gezien in droge heide te geven, opdat ze daar zouden gaan zoeken.
En dan de artillerie bellen - die hebben expertise met dit scenario.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 22:34   #7
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
1 idee is om signalement gezien in droge heide te geven, opdat ze daar zouden gaan zoeken.
En dan de artillerie bellen - die hebben expertise met dit scenario.
Van in de Kazerne van Brasschaat gaan mikken op een plaats in de Limburg ,dat gaat goed komen joh ,behalve voor diegenen die in de baan van die projectielen wonen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 00:23   #8
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Hij heeft zich misschien verschuild in de bunker waar het paneel van "de rechtvaardige rechters" is verstopt.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 29 mei 2021 om 00:28.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 08:15   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Ik verschiet er alle dagen van dat wij zo een Politie'macht' & leger'macht' hebben en dat allemaal om achter 1 man te zoeken dat is toch gieren niet???

Ik dacht dat die diensten een tijd geleden verlegen zaten omdat er bijna niemand de job nog wilde doen?

Misschien miste ik ergens weer de één of andere regel?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 09:30   #10
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet er alle dagen van dat wij zo een Politie'macht' & leger'macht' hebben en dat allemaal om achter 1 man te zoeken dat is toch gieren niet???

Ik dacht dat die diensten een tijd geleden verlegen zaten omdat er bijna niemand de job nog wilde doen?

Misschien miste ik ergens weer de één of andere regel?
Alle potentiële sollicitanten zien nu gewoon wat voor fijn werk het is bij de politie: in natuurgebieden gaan wandelen met buitenlandse toeristen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 11:02   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Alle potentiële sollicitanten zien nu gewoon wat voor fijn werk het is bij de politie: in natuurgebieden gaan wandelen met buitenlandse toeristen.
Ze zijn er dan nog voor betaald ook.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 11:33   #12
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ze zijn er dan nog voor betaald ook.
Onderbetaald, zou u beter zeggen. Van geld gesproken, waarom wordt er geen premie uitgeloofd voor de arrestatie van Jürgen Conings.

Een beloning van slechts 500.000 euro netto voor de informatie die leidt tot de arrestatie van deze potentiële gewelddadige extremist. Een premie uitloven voor een gouden tip over een potentiële gewelddadige extremist, die met de voeten speelt van onze regering, is een probaat idee, dat overal wordt gebruikt waar de staat in gevaar komt.

Dit advies berust op mijn jarenlange ervaring met premies allerhande en is niet gratis. Ik verzoek de betrokken instanties mij binnen de 14 dagen, daarvoor het geringe bedrag van 100.000 euro netto te laten toekomen. Bij het overschrijden van deze 14-daagse termijn zie ik me genoodzaakt door de oplopende kosten het bedrag op de factuur te verdubbelen. O, ja ik mag als tipgever i.v.m. de arrestatie van Jürgen Conings niet uitgesloten worden.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 12:19   #13
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha haha opgeklopte massa hysterische propaganda hahah onzin ok
deze blanke belgische militair jurgen conings heeft toch nog nooit concreet een vlieg kwaad gedaan, heeft hij een misdadig verleden?? NEe, hij is kwaad op virologen en paar politici maar dat is GEEN argument om hem te bestempelen tot een gewelddadige Blanke Extreem Rechte Hetero man.

Ik bekijk het nuchter, er zijn toch geen harde bewijzen dat hij kontakten had met echte harde White Power netwerken, oa NVU, Vlaams Blok, FPO, enz.

Maar in het model met parameters CREA( ABS 0, ABS 0) is het zo simpel ok, hahha hah en dan krijg ik zo een mooi en KISS inzicht, 100 % Alfa/ Beta/ Gamma Science:

WHITE (COCK) POWER is natuurlijk, gezond en NOODZAKELIJk in een zuivere mensapentoop.

Harde Wetenschap is zo mooi. ik ben nu zeker wel (69%Wb-Ir) TU Delft en een gevaarlijke, gewelddadige, psychotische Beta Nerd uit het verleden. Ja joh, ik zou vroeger zeker honderden of duizenden mensen vernietigd hebben, en had al massa moordplannen gemaakt periode 1991 tot rond 1995 dus de honderden nachtelijke RECTALE behandelingen met mijn ruim 29 zware Xman sigaren, al de honderden psycho pillen en isoleercellen waren gezond en effectief.

-------------------------------- uit media hahah joke fun onzin HOAX ok leugens

Geen signalen dat dreiging voortvluchtige militair Conings is gaan liggen
30 mei 2021 13:53 Laatste update: 19 uur geleden
127 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

De Belgische minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden heeft nog geen signalen ontvangen dat de dreiging rondom de voortvluchtige militair Jürgen Conings in België volledig verdwenen is. Dat zei ze zondag in het televisieprogramma De Zevende Dag.
Volg dit verhaal
Volgen
Ontvang meldingen bij belangrijke ontwikkelingen rondom Belgische militair Jürgen Conings

"Het duurt lang", aldus Verlinden. "Ik denk dat we met z'n allen hadden gehoopt dat we sneller duidelijkheid zouden krijgen in dit dossier."

"Er is geen reden om te panikeren. Alle signalen die we krijgen worden geanalyseerd en men gaat op basis daarvan bepaalde veiligheidsmaatregelen nemen. De dreigingen die hij heeft geuit zijn niet min, ze waren zeer gewelddadig en hij had daar ook een aantal voorbereidingen voor getroffen."

Conings is sinds 17 mei voortvluchtig. De Belgische autoriteiten zien hem in staat tot moord. De 46-jarige korporaal heeft extreemrechtse sympathieën en had zware wapens meegenomen uit een legermagazijn.

Zondag werd opnieuw gezocht in het dorp Lanklaar, waar ook zaterdag al een zoekactie plaatsvond naar de militair. Volgens Het Laatste Nieuws zijn er meerdere leger- en politievoertuigen het bos bij het dorpje ingereden en is ook een politiehelikopter ingezet.
Klopjacht België
Zie ook: Hoe de extremistische Belgische militair zwaargewapend op de vlucht kon slaan
Belgische viroloog zou een van Conings doelwitten zijn

In een brief maakte Conings kenbaar dat hij het gemunt heeft op virologen en "het regime". De Belgische viroloog Marc Van Ranst zou een van zijn doelwitten zijn.

De autoriteiten lieten donderdag weten ervan uit te gaan dat Conings nog leeft. Verschillende zoekacties in onder meer het Nationaal Park Hoge Kempen, een natuurgebied vlak bij de Nederlands-Limburgse grens, leverden tot nu toe echter niets op.

Zaterdagavond doorzochten politie en militairen nog de Lanklaarderbossen in de Belgische provincie Limburg en ook in de nacht van zaterdag op zondag werd volgens het federaal parket nog naar Conings gezocht. Dat gebeurde in het gehucht Stalken in de gemeente Zutendaal. Speciale politie-eenheden werden bijgestaan door een helikopter. Ook deze zoekacties hadden geen resultaat.

https://www.nu.nl/buitenland/6136436...an-liggen.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 12:40   #14
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Onderbetaald, zou u beter zeggen. Van geld gesproken, waarom wordt er geen premie uitgeloofd voor de arrestatie van Jürgen Conings.

Een beloning van slechts 500.000 euro netto voor de informatie die leidt tot de arrestatie van deze potentiële gewelddadige extremist. Een premie uitloven voor een gouden tip over een potentiële gewelddadige extremist, die met de voeten speelt van onze regering, is een probaat idee, dat overal wordt gebruikt waar de staat in gevaar komt.

Dit advies berust op mijn jarenlange ervaring met premies allerhande en is niet gratis. Ik verzoek de betrokken instanties mij binnen de 14 dagen, daarvoor het geringe bedrag van 100.000 euro netto te laten toekomen. Bij het overschrijden van deze 14-daagse termijn zie ik me genoodzaakt door de oplopende kosten het bedrag op de factuur te verdubbelen. O, ja ik mag als tipgever i.v.m. de arrestatie van Jürgen Conings niet uitgesloten worden.
haha haha google eens Wieroe
dan ontdek je dat het om een staatsgevaarlijke, Extreem Rechtse Hindoe Nazi HOMO kat gaat uit Delft en hij loopt gewoon vrolijk, vrij en naakt rond ok. Raar dat Wieroe nog niet op de opsporings lijsten staat van gevaarlijke raszuivere Hollandse fascisten op vier poten met staart. Wieroe heeft al minstens 7 buitenlandse muizen in mijn flat dirk costerplein hier Delft Zuid, in koele bloede toch gemarteld en vermoord en deels opgegeten.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 23:38   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Talking 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked

stel nou dat Jurgen Conings dit autonoom Drone schietspeelgoed zou gebruiken, want ik geloof dat het Belgische leger ook een paar heeft ??

zou hij wachten tot oudjaarsavond voor echte oudjaarsknallers om 00:00:01 uur exact met heel legertje hiervan ??
Echte Terminator Technologie is dus al ontwikkeld anno 2021.

-------------------citaat


Killerdrones hebben voor het eerst autonoom mensen aangevallen
1 juni 2021
David Hambling
Beeld: Pixabay

Militaire drones hebben vorig jaar mogelijk autonoom mensen aangevallen, zo blijkt uit een rapport van de Verenigde Naties. Dat zou de eerste keer zijn.

De details van het incident, dat plaatsvond in Libië, zijn nog niet vrijgegeven. Het is onduidelijk of er slachtoffers zijn gevallen. Maar de gebeurtenis lijkt te bewijzen dat internationale pogingen om dodelijke autonome wapens – ofwel killerrobots – te verbieden voordat ze gebruikt worden, mogelijk al te laat zijn.

De robot waar het om gaat, is van het Turkse bedrijf STM. Het is een Kargu-2-quadcopter: een drone met vier propellers. Hij is uitgerust met explosieven.

De quadcopter kan handmatig bestuurd worden, maar heeft ook een autonome modus. Wanneer hij autonoom vliegt, gebruikt hij zijn camera’s en kunstmatige intelligentie om doelwitten te vinden en te identificeren. De drone kan aanvallen door op het doelwit af te vliegen en zichzelf tot ontploffing te brengen. STM beweert dat de robot beschikt over geavanceerde object- en gezichtsherkenningstechnieken. Het bedrijf heeft niet gereageerd op een verzoek om commentaar.
Opgejaagd

De aanval is genoemd in een in maart 2021 gepubliceerd rapport van de VN-veiligheidsraad over Libië. Het rapport beschrijft een conflict in de burgeroorlog die in maart 2020 uitbrak tussen strijdkrachten van de Regering van Nationaal Akkoord (GNA), die inmiddels is ontbonden, en strijdkrachten van Khalifa Haftar, commandant van het Libische nationale leger.

In het rapport staat dat de terugtrekkende Haftar-troepen werden ‘opgejaagd’ door autonoom vliegende Kargu-2 drones, die ‘zeer effectief’ waren. ‘De dodelijke autonome wapensystemen waren geprogrammeerd om doelen aan te vallen zonder dat er dataverbinding nodig was tussen een menselijke piloot en de munitie’, stelt het rapport. Het spreekt van een echt ‘fire, forget and find‘-systeem. Ofwel: de drones konden doelen zoeken en aanvallen zonder dat er een mens aan te pas kwam.

Het panel van deskundigen dat het rapport opstelde, zegt dat deze informatie afkomstig is van een vertrouwelijke bron en weigerde verdere details bekend te maken aan New Scientist.
Zorgen

Zak Kallenborn van het Amerikaanse consortium voor onderzoek naar terrorisme zegt dat dit de eerste keer zou kunnen zijn dat autonome drones mensen hebben gevonden en aangevallen. VN-besprekingen over de omgang met dergelijke autonome wapens zijn herhaaldelijk uitgesteld, waardoor deze wapens momenteel niet verboden zijn. Veel landen pleiten echter voor een algeheel verbod.

Kallenborn is bezorgd over het herkenningssysteem dat Kargu-2 gebruikt. ‘Hoe kwetsbaar is het objectherkenningssysteem?’, vraagt hij zich af. ‘En hoe vaak identificeert het de verkeerde doelen?’ Hoewel er geen openbare informatie is over de kunstmatige intelligentie van de drone, hebben onderzoekers eerder vastgesteld dat de herkenningsalgoritmen niet feilloos zijn: zo zien ze soms een schildpad per ongeluk aan voor een geweer.

Arthur Holland van het Zwitserse instituut voor ontwapeningsonderzoek in Genève uit ook zijn bezorgdheid. ‘Of zo’n systeem deze functies betrouwbaar en precies kan uitvoeren onder complexe en dynamische omstandigheden, is een compleet open vraag’, zegt hij.
Technologie wacht niet

Jack Watling van het Royal United Services Institute, een Britse denktank op het gebied van defensie, vraagt zich af of de Kargu-2-drones werkelijk in een autonome modus stonden. Alleen de mensen die de drones bedienden kunnen dit zeker weten. Dit onderstreept waarom het moeilijk is wetten op te stellen voor zulke drones: terwijl chemische wapens of landmijnen overduidelijk verboden zijn, kunnen autonome wapens niet gemakkelijk onderscheiden worden van wapens die door een piloot worden bestuurd.

‘Dit toont niet aan dat autonome wapens onmogelijk te reguleren zijn’, zegt Holland. ‘Maar het laat wel zien dat de discussie urgent en belangrijk is. De technologie wacht niet op ons.’


zielige Reacties:

Yves+Machtelinckx
2 juni 2021 om 21:47

De eerste stap naar een oorlog die wij nooit kunnen winnen. Hoe gruwelijk, hoe dom .
Beantwoorden
Wieroe+Waldo+Dewanand+CO
3 juni 2021 om 00:20

Dit is slecht nieuws ok, want als deze gasten eens terroristische aanvallen starten met zulke autonome drones dan zitten wij in alle Europese steden met een groot probleem. Ik word altijd bang als ik mensen bezig zie met zulke vliegende drones, ook die luchtfoto dingen zijn dus gevaarlijk. Niemand weet wat er al ontwikkeld is in de ruim 34 hi tech Naties waar tienduizenden BETA Nerds werken aan hi tech wapens : USA, China, Israel, India, Iran, Zuid Korea, Japan, Rusland, Turkije, enz enz. // Triest ok, als Technocraat en pacifist voel ik mij totaal machteloos.
Beantwoorden




https://www.newscientist.nl/nieuws/k...comment-487495
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 05:25   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet er alle dagen van dat wij zo een Politie'macht' & leger'macht' hebben en dat allemaal om achter 1 man te zoeken dat is toch gieren niet???
De jacht op Conings kost Defensie alleen al meer dan 650.000 euro tot nu toe. Het goede nieuws is dat de zoektocht een rugzak opleverde.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 06:02   #17
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Een beloning van slechts 500.000 euro netto voor de informatie die leidt tot de arrestatie van deze potentiële gewelddadige extremist. Een premie uitloven voor een gouden tip over een potentiële gewelddadige extremist, die met de voeten speelt van onze regering, is een probaat idee, dat overal wordt gebruikt waar de staat in gevaar komt.
De man is een deserteur, heeft verzuimd dingen in bruikleen van zijn werkgever binnen een redelijke termijn terug te geven en heeft een brief geschreven waarin hij kritiek uit op het regime.

Hoeveel jaar riskeert hij daarvoor? Hij kan beter zijn familie vragen om hem aan te geven dan.
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 06:19   #18
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
De man is een deserteur, heeft verzuimd dingen in bruikleen van zijn werkgever binnen een redelijke termijn terug te geven en heeft een brief geschreven waarin hij kritiek uit op het regime.

Hoeveel jaar riskeert hij daarvoor? Hij kan beter zijn familie vragen om hem aan te geven dan.
Als ze JC pakken verdwijnt die voor goed in een gesloten en zwaar beveiligde instelling.
De rechtbank laat hem gewoon ontoerekeningsvatbaar zonder mogelijke genezing verklaren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 06:33   #19
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
RAAR ok, ik krijg ergens een vaag gevoel dat dit NEP nieuws is ok, FAKE.

Wie garandeert mij nu dat Jurgen Conings echt bestaat en echt dus foetsie is??? False Flag operaties ok. Fictief verhaal leger??

Commando?? Welke Rang, welke wapens kan hij hanteren?? Kan hij tunnels graven? Er zijn toch grotten in dat gebied waar hij in kan schuilen. Beetje commando kan in teamverband makkelijk onvindbare schuilplaatsen gebouwd hebben al 5 jaar geleden, 100 % onvindbaar.

HOeveel geld kost dit?? 300 militairen, en 120 politie mensen??? Kosten schat ik op minstens
420 * 2000 euro = ruim 1 miljoen euro afgerond naar boven, incl materiaal kosten.

.........

.........

Ik denk dat hij gewoon nog zoek is. Daarom is hij nog voortvluchtig. Kan niet anders, anders hadden ze hem wel gevonden.
45 minuten geleden
Nee, natuurlijk niet.
Moet je ook niet naar zoeken. Gewoon beveiliging op maximaaln en hopen dat hij op tijd gevonden wordt,
De rest is onzin voor de buhne.
JC is een MP geen commando.

En elke Belgische militair leert om van de radar te verdwijnen en te blijven, ook al zoekt men hem met 1000 man.
Daarnaast leren onze militairen dat ze de zoekende groepen op een dwaalspoor moeten brengen en hoe ze dat moeten doen. Ze leren om zowel in plaats als in doel de zoekende partij in de verkeerde richting te sturen.

Maar het probleem is dat de burgerlijke leidinggevenden gewoon niet kunnen denken als een militair.
En zeker niet als een militair met ervaring in buitenlandse opdrachten.
Dat is ook de reden waarom in veel landen niet de politie of justitie de leiding heeft bij een zoektocht naar een militair, maar dat die bij militairen met dezelfde opleiding en dezelfde ervaringen word gelegd.

Of zoals boswachters het zeggen, om een stroper te vangen, moet je een stroper zijn.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 09:16   #20
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.826
Standaard

Citaat:
Sinds donderdagochtend zochten 300 militairen en 120 politiemensen in een natuurgebied
Toch ook even de agenten in de bloemetjes zetten die nu al tig dagen post vatten aan elke in- en uitgang van het park.. het moet niet makkelijk zijn om zo ganse dagen in een camionette te zitten met dit warme zwoele weer.. En zouden die zich soms niet afvragen of het niet wat nutteloos is? Want waarom zou iemand als Jürgen de in/uitgang van het park gebruiken..?

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 16 juni 2021 om 09:16.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be