![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste moderatie,
Ik heb alweer een waarschuwing gekregen omdat ik zogezegd persoonlijk werd. Waar gaat het om? Het gaat om Filosoof. Die vind het opportuun om mij en andere meer vlaams-gezinde mensen om het kwartier voor fascist en racist uit te maken. Dat is blijkbaar geen probleem voor de moderatie. Het moment dat ik hem een gluiperd noem omdat hij zo reageert, dan krijg ik een waarschuwing van de moderatie. Ik ben steeds een liefhebber geweest van dit forum, maar de mod die me dit heeft gelapt is zijn of haar boekje te buiten geweest en zeker wanneer het gaat over Filosoof die iedereen die niet links is altijd een fascist noemt of refereert naar de concentratiekampen van Nazi-Duitsland. Ik eis excuses voor deze demarche en wel snel. Ik wil me geen massamoordenaar laten noemen en als ik iets terug zeg en dat was dan het mensonterende "gluiperd" op mijn vingers getikt worden door de moderatie. Blijkbaar kan ik elke dag een fascist en nazi worden genoemd maar als ik iemand een gluiperd noem dan krijg ik waarschuwingen van de moderatie. Ik wil hier duidelijkheid. Ofwel wordt schelden niet getolereerd en dan had ik dat ook niet moeten doen gezien ik enkel reageerde. Ofwel wordt het wel getolereerd en dan gaat het forum een leuke tijd tegemoet. Maar schieten op iemand die reageert op een belediging is laag. Ik verwacht een antwoord.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 juli 2008 om 18:23. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Geachte,
U heeft een waarschuwing gekregen, geen berisping. Ik heb u per PB reeds laten weten dat het rode driehoekje hier met een reden staat. Als u geen zaken rapporteert kunnen wij ze niet behandelen. mvg, Starfire Laatst gewijzigd door Starfire : 13 juli 2008 om 20:14. |
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Groot gelijk, die valse beschuldigingen en altijd die associaties met Hitler en toestanden ben ik ook beu iedere keer te lezen.
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Citaat:
Het kan zijn dat het woord "Hitler" niet letterlijk is gevallen, maar gaskamers en uitroeien lees ik wel regelmatig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
²
|
|
#7 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Een recent voorbeeld : Wel , dat beschouw ik , als linkse , niet als een persoonlijke aanval. Dus de dag dat iemand stelt : "vette pois(s)on je bent een fasco" , dan kom je mij maar halen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Parlementslid
|
Ach wat zou het, ik ben al een Ollander genoemd in de ruimste zin van het scheldwoord waar Ollander onder een bepaalde groep Belgen voor staat. In totaal worden daarmee ruim 16 miljoen inwoners van de EU eigenlijk persoonlijk beledigd, maar kijk nou toch eens uit welke monden dit soort ''scheldwoorden'' komen, het zijn vaak niet de meest open, mensvriendelijke en wijze mensen die beginnen te schelden
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms stel ik mij de vraag waar jullie eigenlijk mee bezig zijn.
Beter. Soms stel ik mij al eens de vraag of je niet beter wat liefhebbend kan zijn, în plaats van elkaar aan te vallen. En dan stel ik mij de vraag wat ik hier kom doen. Ik begrijp de situatie van de moderatie. Maar een moderatie dient in de eerste plaats de wet te respecteren, en voor de rest te zorgen dat leden van hun forum dit ook te doen. De rest is bijzaak, of heb ik dit na 47 jaar verkeerd begrepen. Wat niet belet dat dit forum een must is. Een evenwichtsoefening even moeilijk als wat we nu meemaken op het politic platform. Chapeau politics. Maar word aub niet te nerveus. R. |
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Citaat:
Ik begrijp ook niet waar de grenzen van de moderatie liggen ivm persoonlijke aanvallen. In een bepaald subforum werd ik door een rechts persoon uitgescholden voor racist. Iets waar ik niet mee gediend ben (en wat mijlenver staat van mijn denkbeelden), maar blijkbaar was het voor de moderatie zelfs niet nodig om dit te knippen?... Bepaalde personen mogen ook one-liners blijven schrijven en zoveel mogelijk persoonlijke aanvallen maken als ze willen, blijkbaar. Ik begrijp niet waarom men de lijn niet hard doortrekt voor alle persoonlijke aanvallen. De mensen die niet kunnen posten zonder persoonlijke aanvallen te doen, maken dat de mensen die altijd inhoudelijk (wensen te) blijven het minder en minder zien zitten om hier nog te posten. Het lijken immers parels voor de zwijnen. Zo post die laatste groep minder en minder, en is al wat hier nog te lezen is persoonlijke aanvallen... Dat lijkt me niet wenselijk voor het forum. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Burger
|
Citaat:
Oei, een waarschuwing omdat ik in het Engels schrijf? |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
Zoals ik, als linkse, het niet grappig vindt om raciste genoemd te worden. Ik heb dit gerapporteerd maar de moderatie heeft er niets aan gedaan. Iemand racist noemen mag dus. Nochtans ben je aan te klagen als je racist bent (CGKR), en is een beschuldiging van racisme dus niets minder dan laster en eerroof. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Filosoof hanteert het driehoekje en Jazeker (principieel?) niet ... ik prefereer de edelmoedige houding van Jazeker boven de houding van Filosoof, meer zelfs, ik vind die houding van Filosoof ronduit gluiperig. Laatst gewijzigd door Anna List : 15 juli 2008 om 09:50. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Gouverneur
|
Drukken op "het rode driehoekje" is naar mijn mening laf. Eerst zelf beledigen en dan hypocriet doen.
Off-topic : Citaat:
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 15 juli 2008 om 10:00. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
#19 |
|
|
Niet mee eens dat klikken op het rode driehoekje laf is, tenzij je zelf eerst hebt gescholden natuurlijk. Maar de moderatie zal dit dan wel zien in de voorgaande posts.
In andere gevallen kan het de forumkwaliteit alleen maar ten goede komen. Schelders jagen nl serieuze posters weg, en het lijkt me niet de bedoeling dat het hier een scheld-oord wordt. |
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|