![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De opsomming die Eugene hier geeft is op zich al een knap stukje demagogie.
![]() Er zijn ten gronde twee wetswijzigingen geweest die bepalend zijn voor het arrest in Gent -4 mei 1999: een nieuwe wet op strafrechtelijke aansprakelijkheid van rechtspersonen die gestemd werd om vervuilende bedrijven te kunnen aanpakken. -7 mei 1999: een grondswetswijziging die persdelicten met een racistisch karakter voortaan correctioneel worden beoordeeld (ipv van voor assisen) Beiden wetten zijn dus democratisch gestemd door democratische vertegenwoordigers die afgevaardigd zijn door Belgen door middel van democratische verkiezingen. Daar van los staat dat het racistische Vlaams Blok vier (4!!) jaar tijd had (en dan reken ik de tijd van voorontwerp niet mee) om zijn racistisch programma aan te passen of af te zweren. Het Vlaams Blok dat vier (4!!) jaar geleden in de media verklaarde dat het tijd was om van een zweeppartij te evolueren naar een beleidspartij – en zich dus terdege bewust was dat het – om een zo breed mogelijk conservatiefpubliek aan te spreken – een meer gematigd imago moest aanmeten en dat óók zo verkondigde aan al wie het wou horen…. Wel, die partij heeft vier (4!!) jaar niks gedaan. Buiten mistpuiten naar de pers, naar colega politici, naar zijn kiezers. Wel, wie bedriegt hier nu wie? De politieke kaste* de Vlaams Blok kiezer? OF Het Vlaams Blok de Vlaams Blokkiezer? * [size=2](Voor Vlaams Blokkers: Volksvertegenwoordigers) [/size] |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() geeuw
![]() Zoveel moeite om deze beschadiging van de democratie en vrijheid van meningsuiting alsnog te legitimeren .... . |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus De metser het is dus ofwel
de andere partijen die bepalen wet een andere partij mag zeggen en denken ofwel de rechtbank... schone democratie
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Oneerlijke metsers zetten scheve muren. 8) |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hadden ze er alle kopieën van moeten opsporen en publiekelijk verketteren in die 4 jaar tijd voor een 'eerlijk proces'??? |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men gaat hier ongehinderd terug in de tijd om dat oordeel te vellen. Op die manier kan je gaan neuzen bij PVV, CVP, BSP, en Franstalige tegenhangers. Iets vinden dat verkeerd is doe je toch !
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het overgrote deel van de stukken in het arrest geciteerd dateren van de jaren negentig. En 2004 - vier is voor mij nog altijd 2000.
Het Blok heeft wel degelijk zijn programma aangepast, en wat bleek? Het was "ongeloofwaardig", het was maar schijn. Hoe vaak heb ik het niet gehoord of gelezen? Op die manier kan het Blok het nooit goed doen. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |