Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2012, 16:36   #41
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De bijbel staat bol van de gestoorde massamoordenaars, terroristen en pedofielen.
heb je ook de namen en de linken?

en vooral: de volgelingen die het voorbeeld willen opvolgen.

(neen geen Van geiluwes: in het nieuwe testament heb ik nooit gelezen dat men kinderen moet verkrachten, maar wie weet vind jij wel een bijbels fragment dat dan kan dienen om de joden te beschuldigen?)
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 16:37   #42
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Voorstellen om baby's in twee te hakken is zaligmakend beleid in de bijbel om problemen op te lossen.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 17:13   #43
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Voorstellen om baby's in twee te hakken is zaligmakend beleid in de bijbel om problemen op te lossen.
ach nog eentje die Salomon niet begrepen heeft, maar het is niks hoor, soms groeit er nog een hersencel bij.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 17:20   #44
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ach nog eentje die Salomon niet begrepen heeft, maar het is niks hoor, soms groeit er nog een hersencel bij.


komaan cynaratje

meer dan de helft van de islam problemen zijn juist het selectief begrijpen van de koran.
Salomon is trouwens onderdeel van de islam ook he.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 24 februari 2012 om 17:20.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 17:51   #45
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht


komaan cynaratje

meer dan de helft van de islam problemen zijn juist het selectief begrijpen van de koran.
Salomon is trouwens onderdeel van de islam ook he.
Het selectief begrijpen van de koran? leg eens uit aub. Ga jij er al de tot geweld oproepende verzen vantussen halen dan, zoals Wilders voorstelde?

of behoor je tot de groep die nog nooit een koran heeft bekeken, laat staan gelezen?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 februari 2012 om 17:51.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 18:17   #46
tarantula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Stel die vraag anders eens aan die pakweg anderhalf miljard wiens leven er totaal door gedomineerd wordt.
Tja. Er bestaat geen enkele andere coördinerende factor in de islam, dan haar specificaties, namelijk, haar boek. Wat moet ik die mensen dan vragen? Waarom ze dat boek zo goed vinden? Dat kan je zelf toch ook uitvissen, door het zelf te lezen?
tarantula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 18:19   #47
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht


komaan cynaratje

meer dan de helft van de islam problemen zijn juist het selectief begrijpen van de koran.
Salomon is trouwens onderdeel van de islam ook he.
Selectiveer dit dan eens:

http://forum.politics.be/showthread....t=mensenoffers

Een schaap (of kameel of geit of stier of...) de keel oversnijden om alzo je zonden in de ogen van Allah weg te wassen is overduidelijk een ritueel dierenoffer.
Even duidelijk is het de keel afsnijden of zelfs maar verminken van een mens om de schande die een familie volgens Islamitische leer opliep weg te wassen dat evenzeer.
We noemen dat liever 'eremoord' maar eigenlijk is dit gewoon een ritueel mensenoffer.
Ook elke aanslag op mensenlevens, al dan niet door zelfmoord valt hieronder.
Dat een zelfmoordterrorist zichzelf offert aan Allah wordt te pas en te onpas in hun eigen kringen gepropageerd.
Maar in feite zijn ook de slachtoffers van zo een aanslag religieuze mensenoffers. Het is niet de bedoeling van de terrorist om enkel zichzelf te vermoorden. hij wil zoveel mogelijk ongelovigen meenemen in de dood en dat laatste gebruiken om zijn zelfmoord te verheffen tot martelaarschap. Indien zij tevreden zouden zijn met enkel zichzelf op te blazen was er geen probleem wel?
Ook de slachtoffers van een 'gewone aanslag' vallen onder dus onder de term.
Het zijn veelal onschuldige en lukraak gekozen mensen die de prijs van hun leven betalen om de dader te verheffen tot martelaar in de ogen van Allah en alzo toegang te verschaffen tot het hoerenkot in de hemel wanneer het om een zelfmoordaanslag gaat.
Ook de gewone aanslagen door moslims worden gemaakt in een kader dat door hen wordt gezien als een daad in de Jihad. De daders beschouwen zich naar eigen zeggen als heilige strijders in de Jihad, de heilige oorlog.
Het gaat om de manier waarop de daders deze moorden klasseren en de redenen die zij hebben om ze te plegen. Geloof en Jihad (ook geloof).

Allemaal religieuze mensenoffers dus.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 18:47   #48
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Er zijn al boekenverbrandingen geweest he
eerst de boeken, dan de mensen
Misschien geen slecht idee , alle idiote boeken verbranden ip van steenkool

het verschil is , sommige mensen lezen een boek , denken er over na , en evolueren hun leven, andere lezen een horor boek en slaan aan het verketteren en het moorden of het boek beslecht hun hele leven en bestaan .

Ja verbranden , maar allemaal dan in een keer aub .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 19:40   #49
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Om terug te komen op de hoofdoorzaak van de ellende in Noordafrika, de militante islam...
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...Somalie_Baidoa
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:16   #50
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

CLAESSENS Joris,
De islam is geen ideologie of daden van de moslims zoals shabab die opgericht is om verovering van dat strategisch land te rechtvaardigen en deze keer, anders dan in Afghanistan en Irak en Libië en Vietnam en andere honderden landen, onrechtstreeks via Ethiopië + de inkomsten voor wapenindustrie aan die wapens die ze aan beide kampen verkopen (kamp 1 de islamitische unie van rechtbanken en Ethiopië, en de tweede kamp al-shabab).

De islam is echte vrijheid maar zolang je je onderwerpt aan andere goden zoals de ideologie waarmee ze u hebben gebrainwasht en uw eigen ego, gaat u deze nobele essentie van de islam niet kunnen inzien.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:19   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
CLAESSENS Joris,
De islam is geen ideologie of daden van de moslims zoals shabab die opgericht is om verovering van dat strategisch land te rechtvaardigen en deze keer, anders dan in Afghanistan en Irak en Libië en Vietnam en andere honderden landen, onrechtstreeks via Ethiopië + de inkomsten voor wapenindustrie aan die wapens die ze aan beide kampen verkopen (kamp 1 de islamitische unie van rechtbanken en Ethiopië, en de tweede kamp al-shabab).

De islam is echte vrijheid maar zolang je je onderwerpt aan andere goden zoals de ideologie waarmee ze u hebben gebrainwasht en uw eigen ego, gaat u deze nobele essentie van de islam niet kunnen inzien.
Zo is dat, u onderwerpen aan de islam is echte vrijheid!
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:25   #52
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
CLAESSENS Joris,
De islam is geen ideologie of daden van de moslims zoals shabab die opgericht is om verovering van dat strategisch land te rechtvaardigen en deze keer, anders dan in Afghanistan en Irak en Libië en Vietnam en andere honderden landen, onrechtstreeks via Ethiopië + de inkomsten voor wapenindustrie aan die wapens die ze aan beide kampen verkopen (kamp 1 de islamitische unie van rechtbanken en Ethiopië, en de tweede kamp al-shabab).

De islam is echte vrijheid maar zolang je je onderwerpt aan andere goden zoals de ideologie waarmee ze u hebben gebrainwasht en uw eigen ego, gaat u deze nobele essentie van de islam niet kunnen inzien.
Tiens, volgens mijn collega politieker en voorzitter van de PJM staat Islam voor totale onderwerping aan de koran zonder zelfs maar het recht deze in vraag te stellen.
Heb jij het wel over dezelfde ideologie?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:28   #53
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Het is een oorzaak van bepaalde problemen maar bijlange niet alles.
Verbaast mij eigenlijk dat eerste post niet ineens een link naar Knight Templar 2083 bevat.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:33   #54
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nee man, je houdt hierboven een nauwelijks verholen pleidooi voor censuur en beroepsverbod.
Ik ben en zal altijd tegen eender welke censuur zijn.

Ik ben tevens onverdeeld voor een beroepsverbod voor:
Politieagenten die stelen
Dokters die drugs verkopen

en journalisten die opzettelijk liegen.

En daar schaam ik mij helemaal niet om hoor....

En in tegenstelling tot jou, hier in deze en andere discussies, moet ik geen woorden verdraaien om mijn gelijk te bewijzen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:40   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik ben en zal altijd tegen eender welke censuur zijn.

Ik ben tevens onverdeeld voor een beroepsverbod voor:
Politieagenten die stelen
Dokters die drugs verkopen

en journalisten die opzettelijk liegen.


En daar schaam ik mij helemaal niet om hoor....

En in tegenstelling tot jou, hier in deze en andere discussies, moet ik geen woorden verdraaien om mijn gelijk te bewijzen...
Ik zou het lijstje enigszins uitbreiden zodat ook politici inbegrepen zijn.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:40   #56
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Het is een oorzaak van bepaalde problemen maar bijlange niet alles.
Verbaast mij eigenlijk dat eerste post niet ineens een link naar Knight Templar 2083 bevat.
Wel, ik voor mij denk dat je - na in een bepaald gebied 20 jaar lang geroofd, gemoord en verkracht te hebben op grote schaal - wel zeer hypocriet moet zijn om niet toe te geven dat het jou daden zijn die de omvang van de hongersnood bepalen en niet een droogte die al duizenden jaren om de zoveel jaar voorkomt.
Zonder dat islamgeweld zou de bevolking er veel beter aan toe zijn en al jaren bezig met het aanpakken van de levensomstandigheden. Iets waar al tientallen jaren aan gewerkt wordt door zowel plaatselijk bestuur als het westen.
Allemaal om zeep nu. Inch Allah!

Denk jij echt dat het jarenlange geweld zo een klein aandeel heeft in de problemen daar dat het doodgezwegen mag worden?
En durf je dat hier ook letterlijk bevestigen?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 20:49   #57
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik zou het lijstje enigszins uitbreiden zodat ook politici inbegrepen zijn.
Ik ben voor een beroepsverbod voor politici die bewust misbruik maken van hun mandaten om zich zelf te verrijken.
Voor politici die openlijk verklaren dat hun kiesbeloften niet gemeend waren en er van uit gaan dat elk weldenkend mens vooraf weet dat ze bedrogen gaan worden en zij derhalve onschuldig zijn.
Voor politici die van hun mandaat misbruik maken om wetten te stemmen waarvan zij weten dat er geen meerderheid voor is onder de bevolking en dat goed praten door te stellen dat zij beter geschikt zijn om deze beoordeling te maken dan het volk dat zij dienen te vertegenwoordigen...

Zo al iets beter?

Stellen dat er agenten zijn die stelen is niet hetzelfde als stellen dat alle agenten stelen.
Ik heb dit al meermaals gezegd en zal het blijven zeggen.
Ik ben op mijn blote knieën dankbaar voor elke agent die hier in Molenbeek de straat op gaat en zijn job probeert te doen in een gemeente waar zijn eigen burgemeester hen publiekelijk voor leugenaars uitmaakt.

Ik zou ook heel dankbaar zijn voor degelijke reacties op mijn stellingen hier in plaats van goedkope stemmingmakerij.
Bedenk misschien even dat de grootste slachtoffers de sukkelaars ginder zijn voor je mijn stellingen vanuit je luie zetel probeert belachelijk te maken.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 21:04   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik ben voor een beroepsverbod voor politici die bewust misbruik maken van hun mandaten om zich zelf te verrijken.
Voor politici die openlijk verklaren dat hun kiesbeloften niet gemeend waren en er van uit gaan dat elk weldenkend mens vooraf weet dat ze bedrogen gaan worden en zij derhalve onschuldig zijn.
Voor politici die van hun mandaat misbruik maken om wetten te stemmen waarvan zij weten dat er geen meerderheid voor is onder de bevolking en dat goed praten door te stellen dat zij beter geschikt zijn om deze beoordeling te maken dan het volk dat zij dienen te vertegenwoordigen...

Zo al iets beter?

Stellen dat er agenten zijn die stelen is niet hetzelfde als stellen dat alle agenten stelen.
Ik heb dit al meermaals gezegd en zal het blijven zeggen.
Ik ben op mijn blote knieën dankbaar voor elke agent die hier in Molenbeek de straat op gaat en zijn job probeert te doen in een gemeente waar zijn eigen burgemeester hen publiekelijk voor leugenaars uitmaakt.

Ik zou ook heel dankbaar zijn voor degelijke reacties op mijn stellingen hier in plaats van goedkope stemmingmakerij.
Bedenk misschien even dat de grootste slachtoffers de sukkelaars ginder zijn voor je mijn stellingen vanuit je luie zetel probeert belachelijk te maken.
Amai, je hebt het nogal, is dat allemaal omdat ik zei dat ik de lijst zou uitbreiden zodat ook de politici erbij in zouden zitten?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 21:18   #59
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik zou het lijstje enigszins uitbreiden zodat ook politici inbegrepen zijn.
+1
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 21:25   #60
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
+1
Dat hed ik dus al gedaan... op verzoek.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be