Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: zuhal is
hier 2 5,71%
daar 2 5,71%
overal 7 20,00%
in het kolenhok van ZKH Prins laurent 24 68,57%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2017, 20:41   #761
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. meest recente twiet uit Genk .. "@JanJambon komt terug naar Genk. Maar houd het stil voor de pers. Iedereen welkom!!" .. elkendeel welkom, doch hou het stil voor de pers ? hoe verzint madamme de staatssecretaresse voor gelijke kansen het toch ...


__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 november 2017 om 20:43.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 20:43   #762
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. quoi ? ik meen dat ik meer dan verantwoordelijkheid neem door het ontbreken aan enig beleid van onderhavige staatssecretaresse hier aan de kaak te stellen ..
Je kan beter eerst ontnuchteren vooraleer te posten.

Om het met uw eigen woorden te zeggen:

Citaat:
.. u maakt er wel een zootje van ..
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 20:47   #763
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. euh : niets .. alhoewel ik de lijst van Unia website plukte (hier), ga ik akkoord met u dat deze lijst wellicht onvolledig is .. doch we discussieerden noch over de onvolledigheid van de lijst,
Maar GIJ hebt die lijst hier gepost, hé! Ik mag daar dan toch u erop wijzen dat hij NIET volledig is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
u probeert er weer vanonderuit te muizen, geert
Serieus? Ik heb den indruk dat gij constant er van onderuit probeert te muizen, niet alleen bij mij, maar ook bij de andere forummers op deze thread.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. zoals de Engelsen plegen te zeggen : u stuurt ons weg op een tangent .. niet erg netjes geert .. niet erg netjes .. afijn .. herpakt u mensch en herlees uw eigen schrijfsels rustig onder het nuttigen van een kopje Darjeeling .. zoals de Engelsen plachten : met een wolkje melk (melk eerst gieten, dan pas de thee, geert) ..
Het is zo verward bij u....


.. vervettigd waar nodig .. [/quote]
Ook dit snap ik niet ...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 20:50   #764
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
U legt uzelf die dingen in de mond. U zei namelijk zelf dat u het louter maken van een onderscheid al beschouwt als discriminatie.

Ik weet trouwens nog altijd niet welk onderscheid er wordt gemaakt wordt bij de sugardaddy's.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. en ik antwoordde u toen dat discriminatie zowel gewenst als onwenselijk kan zijn .. u blijft maar op hoopjes gooien en wegsturen .. mijn standpunt is helder, doch zint u niet ..
Je gaat te snel. Al hoor je dat wellicht wel vaker dat je te snel het hoogtepunt bereikt.

Of discriminatie gewenst, dan niet ongewenst is, kan pas bepaald worden wanneer de definitie van discriminatie vastligt. Jij hanteert duidelijk een andere definitie. Welke? En hoe koppel je dat aan de Sugardaddy's?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 21:02   #765
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar GIJ hebt die lijst hier gepost, hé! Ik mag daar dan toch u erop wijzen dat hij NIET volledig is?
Serieus? Ik heb den indruk dat gij constant er van onderuit probeert te muizen, niet alleen bij mij, maar ook bij de andere forummers op deze thread.

Het is zo verward bij u....


.. vervettigd waar nodig ..
Ook dit snap ik niet ...
.. oul?*l?* .. u mag wijzen op wat u maar wilt, doch het punt is dat het debat niet gaat over de mate van volledigheid van de lijst, noch over de sierlijkheid van de paringsdans van de West-Indische fuut .. muist u er echter gerust verder vandoor .. het ware echter leuk mocht u wat uitleg verstrekken bij onderstaande vervetigde waar nodig ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja ja, ik geef u gelijk, maar dat is niet mijn punt. Ik heb het over het lijstje van mogelijke discriminaties, dat is helemaal niet volledig.

De grootste discriminatie is nl.: schoonheid.
Mooie mensen worden systematisch bevoordeeld tegenover lelijke mensen.
Die discriminatie is veel groter dan elke andere bron van discriminatie zoals racisme en sexisme.

Een andere discriminatie is afstamming. De kans om bvb CEO van een firma te worden is veel groter als uw papa de huidige CEO is. Het bevoordelen van familie leden is ook véél groter dan elke andere discriminatie.

Mijn besluit is: enkel politiek correcte discriminaties worden aangepakt; het overgrote deel van de discriminaties wordt gerust gelaten.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 november 2017 om 21:04.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 21:09   #766
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar GIJ hebt die lijst hier gepost, hé! Ik mag daar dan toch u erop wijzen dat hij NIET volledig is?
Zelfs al zou het lijstje compleet zijn, dan nog wordt er onderscheid gemaakt op basis van de criteria uit het lijstje zonder dat het wordt gecatalogeerd onder discriminatie.

Anders zou vadertje staat geen onderscheid kunnen maken om verschillende belastingtarieven te hanteren, of sociale correcties kunnen doorvoeren.

Maw, het lijstje is niet alleen onvolledig, het zegt op zich zelfs 'compleet' niets.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 22:32   #767
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. oul?*l?* .. u mag wijzen op wat u maar wilt, doch het punt is dat het debat niet gaat over de mate van volledigheid van de lijst,
Gij zijt hier den baas of wat? Gij denkt te kunnen bepalen waar anderen al dan niet over moete discussieren?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
noch over de sierlijkheid van de paringsdans van de West-Indische fuut .. muist u er echter gerust verder vandoor .. het ware echter leuk mocht u wat uitleg verstrekken bij onderstaande vervetigde waar nodig ..
Ik heb een hele post uitgebreid uitgelegd waarover het gaat. Ge hebt duidelijk niet opgelet!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2017, 08:54   #768
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. m'enfin ..er staat letterlijk "Op terminologisch vlak mag seksisme niet verward worden met discriminatie tussen mannen en vrouwen." .. haal diep adem nu en bezin over het adjectief "terminologisch" en de subkwalificatie van discriminatie, 't is te zeggen die "tussen mannen en vrouwen" .. een definitie wankelder dan een stoel uit de kringwinkel, wat ik je brom ..
.. u bent echt een drammertje .. u bent al posts geleden door mij op de hoogte gesteld dat ik geen "juridische" interpretatie hanteer in deze discussie .. haal nog eens diep adem en denk Captain Kirk en zijn universele vertaal gadget .. die van u is ofwel stuk, ofwel moeten er nieuwe pielekes in, ofwel wilt u om redenen best gekend bij uzelf niet op het groene knoppeke "naar het Legalees" duwen ..
.. indien het u vermeien mocht : u kan goed citeren en daaruit een ramkoers uitzetten .. u wint de Puigdemond prijs .. koester die ..

Als u wil posten op een debatforum, is het misschien raadzaam om te stoppen met iedereen die weerwoord biedt te omschrijven als 'drammer'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. sjonge sjonge .. discriminatie zou beperkt zijn tot het maken van een ongeoorloofd onderscheid .. desgevallend niet betreft dit een gerechtvaardigd onderscheid .. het drammen lukt al, nu de rest nog ..

U bent degene die dramt. Ik wijs u er op dat uw definitie fout en totaal onbruikbaar is en verwijs naar tal van bronnen, u daarentegen blijft gewoon zeggen dat wat u zegt juist is.

Uw definitie is toch ook totaal onbruikbaar? U vormt het begrip discriminatie om tot iets waar twee vormen van zijn: gewenste en ongewenste (gerechtvaardigde en niet gerechtvaardigde).

Het door u misprezen 'legalees' lijkt me toch de te verkiezen definitie wanneer we discussiëren op een politiek forum.

We hebben echter al twee woorden die dat verschil kunnen maken, namelijk discriminatie <-> onderscheid (waarbij discriminatie een ongewenste vorm van onderscheid is).

Wat is het nut van uw definitie? Het maakt alles toch gewoon onduidelijker? Als u het heeft over discriminatie kan het namelijk zijn dat er absoluut niets mis mee is?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 7 november 2017 om 09:02.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2017, 08:56   #769
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. en ik antwoordde u toen dat discriminatie zowel gewenst als onwenselijk kan zijn .. u blijft maar op hoopjes gooien en wegsturen .. mijn standpunt is helder, doch zint u niet ..
Ik zal even uw definitie van discriminatie hanteren (hetgeen bij mij louter 'onderscheid' genoemd zou worden).

Over welke discriminatie gaat het dan? Benoem het nu eens concreet?

En kan u me uitleggen wat volgens u het verschil is tussen seksisme en discriminatie op basis van geslacht?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 7 november 2017 om 09:04.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 21:15   #770
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij zijt hier den baas of wat? Gij denkt te kunnen bepalen waar anderen al dan niet over moete discussieren?


Ik heb een hele post uitgebreid uitgelegd waarover het gaat. Ge hebt duidelijk niet opgelet!
.tsk tsk ..wat een kontengedraai .. of de discussie de moeite is of niet doet ook al niets terzake .. geert u hebt de stommiteit begaan mijn standpunt te bevestigen .. ik versta dat u moet bekomen van de idee dat u een trol bijtreedt .. . bekijk het zo .. u kan uw kleinkinderen vertellen toeken gekregen te hebben van vermiljoen .. legendarisch om zijn consumptie van gefermenteerde brouwsels en geestesverruimende friandises .. wees blij .. ik ben het alvast voor u ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 21:22   #771
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik zal even uw definitie van discriminatie hanteren (hetgeen bij mij louter 'onderscheid' genoemd zou worden).

Over welke discriminatie gaat het dan? Benoem het nu eens concreet?

En kan u me uitleggen wat volgens u het verschil is tussen seksisme en discriminatie op basis van geslacht?
.. menfin wat bent u mij een drammertje .. u bent weken geleden al van antwoord gediend .. ik kan het ook niet verhelpen dat mijn antwoord u niet zint .. doch een antwoord was het ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 22:07   #772
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.tsk tsk ..wat een kontengedraai .. of de discussie de moeite is of niet doet ook al niets terzake .. geert u hebt de stommiteit begaan mijn standpunt te bevestigen .. ik versta dat u moet bekomen van de idee dat u een trol bijtreedt .. . bekijk het zo .. u kan uw kleinkinderen vertellen toeken gekregen te hebben van vermiljoen .. legendarisch om zijn consumptie van gefermenteerde brouwsels en geestesverruimende friandises .. wees blij .. ik ben het alvast voor u ..
Nee hoor, in alle oprechtheid, ik vind dat u 100% ongelijk hebt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 14:13   #773
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee hoor, in alle oprechtheid, ik vind dat u 100% ongelijk hebt.
.. tsja .. dan is het een stommiteit van megatonnaire omvang om mijn standpunt te bevestigen .. kop op geert .. stront gebeurt ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 14:56   #774
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. tsja .. dan is het een stommiteit van megatonnaire omvang om mijn standpunt te bevestigen .. kop op geert .. stront gebeurt ..
Wel, stel u voor dat ik effectief' uw standpunt heb bevestigd', dan zet ik dat hierbij recht, en bied ik u mijn verontschuldigingen aan. Het was een grote vergissing omdat ik namelijk vind dat u 100% ongelijk hebt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 17:43   #775
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. tsja .. dan is het een stommiteit van megatonnaire omvang om mijn standpunt te bevestigen .. kop op geert .. stront gebeurt ..
Het verbaasd me dat er nog steeds mensen zijn die de moeite kunnen doen om uw postings te beantwoorden..........
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 17:54   #776
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het verbaasd me dat er nog steeds mensen zijn die de moeite kunnen doen om uw postings te beantwoorden..........

Ik zou wel willen hoor. Maar.....ik versta er niks van. Stelt hij vragen of geeft hij antwoorden? Tedju; had ik nu meer geld dan kon ik direct een tolk inhuren.
Want als ongeletterd specimen is het verblijf op dit doorluchtig forum niet altijd aangenaam te noemen. Goddank heb ik het verstand om regelmatig een break-out te nemen om mijn vijzen in de grijze zone terug te rangschikken.
Dank zij deze kunstgrepen overleef ik het wel.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 19:24   #777
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wel, stel u voor dat ik effectief' uw standpunt heb bevestigd', dan zet ik dat hierbij recht, en bied ik u mijn verontschuldigingen aan. Het was een grote vergissing omdat ik namelijk vind dat u 100% ongelijk hebt.
.. warempel .. geert, u beheerst de voorwaardelijke wijs .. punt is geert : u hébt mijn standpunt bevestigd .. geert ? kust u mijn botjes van glimmend leder ..


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja ja, ik geef u gelijk, maar dat is niet mijn punt. Ik heb het over het lijstje van mogelijke discriminaties, dat is helemaal niet volledig.

De grootste discriminatie is nl.: schoonheid.
Mooie mensen worden systematisch bevoordeeld tegenover lelijke mensen.
Die discriminatie is veel groter dan elke andere bron van discriminatie zoals racisme en sexisme.

Een andere discriminatie is afstamming. De kans om bvb CEO van een firma te worden is veel groter als uw papa de huidige CEO is. Het bevoordelen van familie leden is ook véél groter dan elke andere discriminatie.

Mijn besluit is: enkel politiek correcte discriminaties worden aangepakt; het overgrote deel van de discriminaties wordt gerust gelaten.
I am tired, I am weary
I could sleep for a thousand years
A thousand dreams that would awake me
Different colors made of tears
Kiss the boot of shiny, shiny leather
Shiny leather in the dark


__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 november 2017 om 19:54.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 19:34   #778
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het verbaasd me dat er nog steeds mensen zijn die de moeite kunnen doen om uw postings te beantwoorden..........
.. blaas mij ! mietoe ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 19:39   #779
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. het nationaal instituut der wetenschappen laat weten dat een ongezien natuurkundig fenomeen zich voordoet : sinds veertien dagen geen getwieter uit Lubbeek, noch getwatter uit Genk .. daarentegen exclusief vanuit Liverpool klinkt dit gekwetter ..


__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 november 2017 om 19:43.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 20:08   #780
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. warempel .. geert, u beheerst de voorwaardelijke wijs .. punt is geert : u hébt mijn standpunt bevestigd .. geert ? ][/center]
In mijn herinnering heb ik dat nooit gedaan. De reden is de volgende: ik ben het oneens met u 100%¨.
Mocht ik u de indruk gegeven hebben dat ik u gelijk heb gegeven, dan is dit een misverstand, en bied ik u mijn excuses aan.

Ik wens ook te benadrukken dat de reden dat ik het met u oneens ben is de volgende: u hebt gewoon ongelijk.
het zou daarom onlogisch zijn voor mij om 'uw standpunt te bevestigen'.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 november 2017 om 20:10.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be