Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 april 2019, 20:59   #21
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
En uit de linkermouw

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190422_04343575

Maar waarom nemen ze "wraak" op katholieken en toeristen ?



Wacht 't is natuurlijk allemaal de schuld van Westerse toeristen die in 1099 Jeruzalem op de moslims veroverden.
Ze proberen gewoon een ingebeelde Oema van de haat te verspreiden, aangezien de klassieke Oema, zoals in de koran beschreven, geen enkele kans meer heeft om zich te verspreiden. De opkomst van de natiestaten heeft de Oema in de kiem gesmoord.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 21:16   #22
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
En uit de linkermouw

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190422_04343575

Maar waarom nemen ze "wraak" op katholieken en toeristen ?

...
Klopt allemaal wat je komt te posten.
Maar 't ging hem nu wel eventjes over het 'Onbestaand geweld op Sri Lanka'.
De Christenen hebben het daar trouwens ook niet gemakkelijk. Waar ze hen een loer kunnen draaien, doen ze dat ook.
Extremisten onder een, die iedereen het leven zuur maken.
Hier dan wel vooral Boeddhisten en Moslims.
't rare is nu wel dat Moslims én Christenen indertijd te samen hebben gestreden tegen de Boeddhisten hé.

Ook uit uw link:

'...Sri Lanka, een eilandstaat in de Indische Oceaan, werd tot tien jaar geleden verscheurd door een etnische burgeroorlog. Sinds de jaren zeventig probeerde de militante organisatie Tamiltijgers, die voornamelijk bestond uit hindoes, maar ook christenen en moslims bevatte, door een resem bom- en zelfmoordaanslagen een onafhankelijk ‘Tamilthuisland’ te verkrijgen. In 2009 slaagde de voornamelijk boeddhistische regering erin de rebellie de kop in te drukken. Mede door die burgeroorlog heeft Sri Lanka geen voorgeschiedenis van islamistisch geweld....'

Waarom nu juist de Moslims de Christenen hebben geviseerd en niet de Boeddhisten blijft wat mij betreft toch nog een vraag.
Van de Christenen hebben ze amper last maar van de Boeddhisten des te meer en in hun ogen zijn het beiden ongelovigen.

Mss omdat de Christenen ook een minderheidsgroep is ?

Maar dan blijf ik wel bij mijn eerste post waar ik vermoed dat de Boeddhisten ook nog wel hun deel van de koek zullen krijgen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 21:35   #23
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Juist, en dat is nog een aanwijzing dat dit elders gepland is.
Misschien wel in Molenbeek/Verviers.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 21:38   #24
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Juist, en dat is nog een aanwijzing dat dit elders gepland is.
Misschien wel in Molenbeek/Verviers.
juist, daar liggen ze echt wakker van Sri Lanka
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 21:53   #25
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Weerleg het dan hé.
Moest je je nu eerst eens informeren alvorens 'onzin' te posten zoals je nu komt te doen, dan zou je mss wat geloofwaardelijker overkomen.
Denk je zelf niet ?

Juist een jaar geleden. Als voorbeeldje.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...ng-van-moslim/

ps: dit komt uit mijn rechtermouw.
In dat bewuste artikel wordt gewag gemaakt van "enkele doden". Het waren er welgeteld 2. Eén Singalese vrachtwagenchauffeur werd doodgeslagen door enkele moslimjongeren (aanleiding vind ik niet terug, maar zal wel ook sektarisch zijn), waarop de boeddhistische meerderheid moslimwinkels in brand heeft gestoken, waarbij achteraf één moslim verkoold in zijn winkel werd terug gevonden.

Eén van de oorzaken voor de aversie tegen de moslimminderheid was, naast het eerder vermelde doodslaan van een boeddhist, het vernietigen van boeddhistische beelden door extremistische moslims.

Dat zal ook wel kloppen, want blijkbaar heeft het uitschot dat gisteren toesloeg al eerder naam gemaakt door boeddhabeelden op te blazen.

Zoals eerder hier duidelijk bleek met S4B, het zogezegd carnavalesk groepje waar volgens achterlijk links geen enkel gevaar van uitging, maar dat later collectief naam maakte door koppen te gaan snellen in Syrië, moet je dit soort crapuul altijd serieus nemen en onmiddellijk met wortel en tak uitroeien, sans pitié volledig van de kaart vegen.

Hadden de autoriteiten dat gedaan, en ze geven intussen ruiterlijk hun fout toe, was er gisteren niks gebeurd.

En ja, die vreselijke rellen en aanslagen tegen moslims zijn een rimpeltje in een glas water, een kleine reactie na meerdere provocaties van aanhangers van het geloof van de eeuwige vrede, zoals overal elders ter wereld het geval is.

Uw triviale, banaliserende opmerking waarop ik reageerde, is verder geen klik op een toetsenbord meer waard ter reactie.

Maar zwelt u vooral gerust verder in uw misselijkmakend gepardonneer van de terreur van dat menselijk afval.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 april 2019 om 21:57.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 21:56   #26
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
In dat....
Doe maar voort. Je bent goed bezig.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:01   #27
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Doe maar voort. Je bent goed bezig.
Dat weet ik. Niks is me teveel om schaamteloze vetzakkerij aan te pakken van het soort u hier graag poneert om de gruwelijkste horrordaden te disculperen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:09   #28
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ze proberen gewoon een ingebeelde Oema van de haat te verspreiden, aangezien de klassieke Oema, zoals in de koran beschreven, geen enkele kans meer heeft om zich te verspreiden. De opkomst van de natiestaten heeft de Oema in de kiem gesmoord.
De klassieke oema, zoals in de koran beschreven, lijkt me nochtans de dag van vandaag aardig in zwang.

“Strijdt tegen hen tot de afgodendienst niet meer bestaat en de religie geheel aan Allah behoort.” [2:193, herhaald in 8:39]

“O gelovigen, houdt geduldig vol en biedt geduldig weerstand en rust u uit voor de strijd en vreest Allah.” [3:200]

“Zij die geloven, strijden op de weg van Allah, maar de ongelovigen strijden op de weg van de afgod. Bestrijdt dus de handlangers van Satan.” [4:76]

“Strijdt dan op de weg van Allah, zonder een last op u te nemen tenzij voor uzelf, en spoort de gelovigen aan.” [4:84]

Specifiek tegen degenen die de islam afvallig worden, is het vers : “Als zij zich van u afkeren, grijpt hen en brengt hen ter dood waar ge hen maar vindt.” [4:89] Tot op heden staat op geloofsafval de doodstraf.


De alom gekende en in praktijk gebrachte verzen over het afhouwen van hoofden en handen van de ongelovigen laat ik dan nog even buiten beschouwing.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 april 2019 om 22:10.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:11   #29
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
...En ja, die vreselijke rellen en aanslagen tegen moslims zijn een rimpeltje in een glas water, ....
'...Vorig jaar werden in Myanmar (Birma) meer dan 800.000 leden van de Rohingya-minderheid -overwegend moslims- op erg brutale wijze verjaagd door milities van boeddhistische Rakhaing en het Myanmarese leger. Ook elders in Myanmar zijn moslims -een kleine minderheid van vier procent- al jaren het doelwit van bedreigingen en geweld door extremistische boeddhistische groepen....'

Volgens u dus, 'een fait-divers'....

Oh nee ! Ik ben mis. Sorry.... er waren maar 2 slachtoffers....

Tja, moet kunnen natuurlijk als je de zaak 'objectief' bekijkt.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:23   #30
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
'...Vorig jaar werden in Myanmar (Birma) meer dan 800.000 leden van de Rohingya-minderheid -overwegend moslims- op erg brutale wijze verjaagd door milities van boeddhistische Rakhaing en het Myanmarese leger. Ook elders in Myanmar zijn moslims -een kleine minderheid van vier procent- al jaren het doelwit van bedreigingen en geweld door extremistische boeddhistische groepen....'

Volgens u dus, 'een fait-divers'....

Oh nee ! Ik ben mis. Sorry.... er waren maar 2 slachtoffers....

Tja, moet kunnen natuurlijk als je de zaak 'objectief' bekijkt.
Ah dus om de Rohingya in Myanmar te wreken blazen ze kerken op tijdens het paasfeest.
Ja da's logisch.
Dat conflict in Birma tussen boedhisten en Rhohyngia is trouwens ook al bezig van WO 2 of eerder.

Citaat:
Op 28 maart 1942 werden ongeveer vijfduizend moslims in de dorpen Minbya en Mrohaung vermoord door anti-Britse onafhankelijkheidsstrijders van de staat Rakhine. Onder hen bevonden zich ook Karense onafhankelijkheidsstrijders. De Rohingya vermoordden hierop in het noorden van de staat Rakhine twintigduizend Arakanse mensen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rohingya_(volk)

Wat hebben de katholieken van Sri Lanka hiermee te maken ?
Dan is zelfs Molenbeek of Verviers niet verder gezocht.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 22 april 2019 om 22:25.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:27   #31
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ah dus om de Rohingya in Myanmar te wreken blazen ze kerken op tijdens het paasfeest.
Ja da's logisch.
Dat conflict in Birma tussen boedhisten en Rhohyngia is trouwens ook al bezig van WO 2 of eerder.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Rohingya_(volk)

Wat hebben de katholieken van Sri Lanka hiermee te maken ?
Dan is zelfs Molenbeek of Verviers niet verder gezocht.
Die vraag had ik mezelf ook al gesteld:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
...
Waarom nu juist de Moslims de Christenen hebben geviseerd en niet de Boeddhisten blijft wat mij betreft toch nog een vraag.
Van de Christenen hebben ze amper last maar van de Boeddhisten des te meer en in hun ogen zijn het beiden ongelovigen.

Mss omdat de Christenen ook een minderheidsgroep is ?

Maar dan blijf ik wel bij mijn eerste post waar ik vermoed dat de Boeddhisten ook nog wel hun deel van de koek zullen krijgen.
Weet jij het ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:28   #32
schaakspeler
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
...
Waarom nu juist de Moslims de Christenen hebben geviseerd en niet de Boeddhisten blijft wat mij betreft toch nog een vraag.
Van de Christenen hebben ze amper last maar van de Boeddhisten des te meer en in hun ogen zijn het beiden ongelovigen.
Mss omdat de Christenen ook een minderheidsgroep is ?
Maar dan blijf ik wel bij mijn eerste post waar ik vermoed dat de Boeddhisten ook nog wel hun deel van de koek zullen krijgen.
Misschien vonden ze het veiliger de boeddhisten niet rechtstreeks aan te vallen. Zo is de kans op vergeldingsacties uit die hoek kleiner.

Onrechtstreeks hebben ze die meerderheid wel getroffen omdat het toerisme op Sri Lanka natuurlijk een grote klap heeft gekregen.
schaakspeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:31   #33
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
Misschien vonden ze het veiliger de boeddhisten niet rechtstreeks aan te vallen. Zo is de kans op vergeldingsacties uit die hoek kleiner.

Onrechtstreeks hebben ze die meerderheid wel getroffen omdat het toerisme op Sri Lanka natuurlijk een grote klap heeft gekregen.
Dat zou best eens kunnen.
Logisch klinkt het in alle geval.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:31   #34
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Na de aanslag in Nieuw-Zeeland ging heel de uitzending van Ter Zake over de gevaren van extreem rechts.
Ben benieuwd of de volgende uitzending van Ter Zake over de veel grotere gevaren van de islam zal gaan.
L O L
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:39   #35
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
'...Vorig jaar werden in Myanmar (Birma) meer dan 800.000 leden van de Rohingya-minderheid -overwegend moslims- op erg brutale wijze verjaagd door milities van boeddhistische Rakhaing en het Myanmarese leger. Ook elders in Myanmar zijn moslims -een kleine minderheid van vier procent- al jaren het doelwit van bedreigingen en geweld door extremistische boeddhistische groepen....'

Volgens u dus, 'een fait-divers'....

Oh nee ! Ik ben mis. Sorry.... er waren maar 2 slachtoffers....

Tja, moet kunnen natuurlijk als je de zaak 'objectief' bekijkt.
Doe toch niet zo belachelijk.

Er worden overal christenen vermoord in islamitische landen of landen met islamitische minderheden. Geen christen die er hier meent moslims te moeten voor vermoorden.

Wat in Myanmar gebeurde, heeft niks met Sri Lanka te maken.
Voor moslims ligt dat natuurlijk anders, die willen altijd en overal wraak, maakt niet uit waar of tegen wie.

De situatie in Myanmar is overigens ook een evolutie, die makkelijk via Google terug te herleiden is tot een absolute minderheid van moslims, die al decennia aan een stuk aanslagen pleegt op andersgelovigen, legerposten overvallen, monniken vermoordt.

Hetzelfde gebeurt ook in Thailand. Een reportage van Vranckx enkele jaren geleden toonde toen al dat monniken in het zuiden van dat land, waar een grote islamitische minderheid leeft, op straat werden doodgeschoten en leraren er in hun wagen levend in brand worden gestoken omdat dat tuig niet wil dat kinderen onderwezen worden. De parallel met boko haram (westers onderwijs is zondig) is duidelijk.
Overal met dezelfde soort miserie.

Zie Centraal-Afrika, waar enkele jaren geleden de moegetergde en geterrorisseerde christelijke meerderheid massaal de islamitische minderheid aanviel na jaren van aanslagen en ander geweld.


Uw leugenachtige argumenten houden geen steek. Overal, in Myanmar of elders, worden moslimminderheden het slachtoffer van de ellenlange terreur van hun eigen radicale geloofsgenoten, waarna meerderheden uiteindelijk doen wat ze al veel eerder hadden moeten doen: keihard terug slaan en de dreiging van nog meer islamitische terreur neutraliseren.

Maar wat betreft Sri Lanka: allemaal niks mee te maken.

Kleine minderheid, valt religieuze symbolen van de meerderheid aan, geweld over en weer met enkele doden tot gevolg. Niks geen jarenlange repressie van de meerderheid, niks van doen met Myanmar of Timboektoe.

En nu dit..

Iedereen die zelfs maar een poging doet om dit weer te vergoelijken, mocht van mijn part de plek ingenomen hebben van één van de onschuldige slachtoffers, die na hun leven te hebben verloren, nog eens de grond worden ingetrappeld door laffe excuustruzen allerhande...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 22 april 2019 om 22:41.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:44   #36
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat zou best eens kunnen.
Logisch klinkt het in alle geval.
Zozo....

Boeddhisten pesten moslims....

Moslims blazen christenen op als vergelding...

Allemaal héél logisch volgens sommigen hier...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:45   #37
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
De klassieke oema, zoals in de koran beschreven, lijkt me nochtans de dag van vandaag aardig in zwang.

“Strijdt tegen hen tot de afgodendienst niet meer bestaat en de religie geheel aan Allah behoort.” [2:193, herhaald in 8:39]

“O gelovigen, houdt geduldig vol en biedt geduldig weerstand en rust u uit voor de strijd en vreest Allah.” [3:200]

“Zij die geloven, strijden op de weg van Allah, maar de ongelovigen strijden op de weg van de afgod. Bestrijdt dus de handlangers van Satan.” [4:76]

“Strijdt dan op de weg van Allah, zonder een last op u te nemen tenzij vohttps://forum.politics.be/showthread.php?t=248236&page=2or uzelf, en spoort de gelovigen aan.” [4:84]

Specifiek tegen degenen die de islam afvallig worden, is het vers : “Als zij zich van u afkeren, grijpt hen en brengt hen ter dood waar ge hen maar vindt.” [4:89] Tot op heden staat op geloofsafval de doodstraf.


De alom gekende en in praktijk gebrachte verzen over het afhouwen van hoofden en handen van de ongelovigen laat ik dan nog even buiten beschouwing.
U bent er in geen enkele zin, seconde ingeslaagd om mij tegen te spreken.
Probeer Oema en Natie (onbestaande term in de Koran) samen te brengen.
Probeer de Ottomaanse overheersing van Arabië te combineren met het concept Oema uit de Koran. Probeer de oorlog tussen SA en Yemen te combineren met de Oema. Probeer de Iran-Irakese oorlog te combineren met de Oema. Probeer de oorlog tussen Koeweit en Irak te combineren met de Oema. Probeer het.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:46   #38
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Doe toch niet zo belachelijk....
Weer zo'n zure opmerking....

't pikt precies hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:50   #39
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zozo....

Boeddhisten pesten moslims....

Moslims blazen christenen op als vergelding...

Allemaal héél logisch volgens sommigen hier...
Snap je dit niet ?
Herlees dan eens de posting van Schaakspeler.
BTW uit wat bestaat de meerderheid in Sri Lanka ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 23:03   #40
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

U snapt precies nogal veel niet...

Denkt u nu echt dat er geen vergelding gaat komen....

Simplistisch,dat is uw gedachten gang...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be