Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 november 2019, 20:17   #41
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Volgens Somers is de helft van de Vlamingen voor een multiculturele samenleving.


Welke Vlamingen zijn dat precies?
Zijn dat de nieuwe Vlamingen aangevuld met wat sossen en groenen?

De recente verkiezingen wezen volgens mij toch in een andere richting.
De afstraffing van N-VA ligt aan hun sociale politiek, bewijs, veel van hun kiezers gingen naar het VB.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 20:57   #42
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
lol uit een wereldwijd Ipsos Mori onderzoek in 2016 bleek dat slechts 11% van de bevolking in België vond dat immigratie een positieve uitwerking had op de samenleving. Bron.

Bulletlening Bartje en zijn cijfers. Die vent is helemaal heen. Die pipo denkt dat omdat slechts de helft van de Vlaamse bevolking op het Vb en de NVA stemt dat de rest voorstander is van de omvolking. Ik ken 'Turken' en 'Marokkanen' die tegen de open grenzen zijn omdat ze inzien dat onze cultuur, welvaart en welzijn het op deze manier niet gaan redden. Die hebben evenmin zin om hier in een nieuwe middenoostenafrikaachtige samenleving terecht te komen.
Somers had het over de multiculturele samenleving, niet over immigratie. En we zijn anno 2019 allemaal wel een beetje multicultureel, dag kun je niet ontkennen .
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:00   #43
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De islamieten passen zich in ieder geval niet aan.
Alleen wij moeten hier alles opgeven.

Hoe lang nog?
Als ik me niet had aangepast, dan kon je nu niet eens bezig zijn tegen mij
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:03   #44
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ja.

En toen een oud- collega van mij destijds in diezelfde straat bouwde,ging die vragen of het mogelijk was dat men daar een aardgasleiding kon leggen...

Het antwoord was nee wegens te weinig huizen en nog bebouwbare gronden in die straat...

Tot de Somers het jaar daarop zijn villa daar liet zetten,toen kon er ineens wel een aardgasleiding worden aangelegd...
De voordelen van een politicus op niveau in je straat. Is zo in elk land.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 november 2019 om 21:04.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:05   #45
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voorzitters voor de tsjeven; het debat in het Kremlin.
En wie is geworden? Hopelijk van Peteghem of Mahdi.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:07   #46
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Tot er een islamiet naast hen komt wonen.
Ai, ai, ai,...
Die gaat daar dan ook wel in een villa naast wonen. Wat zou dan nog een probleem kunnen zijn?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:07   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Als ik me niet had aangepast, dan kon je nu niet eens bezig zijn tegen mij
Och, 't zal niet lang meer duren of een imam zal beslissen dat moslima's niet op het internet mogen, wegens haram.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:12   #48
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Klopt, Polen, Bulgaren, Finnen, Duitsers, Spanjaarden, passen zich allemaal aan.
Maar zelfs Moslimas die moeder zijn, noemen Europese meisjes die verkracht worden door hun geloofsgenoten Hoertjes.

Sorry maar je bent de laatste die iest mag zeggen over aanpassen, geef eerst het voorbeeld en het bewijs dat je bent aangepast.
Hoertjes bieden seksuele diensten aan tegen geld of andere materiële gunsten, bv. belwaarde, een gsm, mooie kleertjes, enz.
Hoe waren die meisjes geen hoer? Die vraag mag toch ook worden gesteld, niet Jan?
Hoe dan ook, als er echt sprake is van verkrachting, moet de dader worden gestraft natuurlijk. Dat heb ik ook gezegd maar ben je wel vergeten te melden.

En sorry, mensen die vinden dat ik niet aangepast ben of moet zwijgen, zijn in mijn ogen ordinaire racisten.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 21:14   #49
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Och, 't zal niet lang meer duren of een imam zal beslissen dat moslima's niet op het internet mogen, wegens haram.
het zal eerder niet lang meer duren of nog meer moslima's vinden hun weg naar het internet.

Schoof, het valt me op dat er bijzonder weinig vlaams-nationalistische vrouwen bv. al op dit forum zitten. Hoe komt dat?

Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 november 2019 om 21:15.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 23:01   #50
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
het zal eerder niet lang meer duren of nog meer moslima's vinden hun weg naar het internet.
Nog meer gezaag over propere konten en waterslangetjes?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 23:16   #51
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Enquête ontbreekt.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 november 2019 om 23:16.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 23:37   #52
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ai, is dat zo?
Dan heb je natuurlijk goed mekkeren.
Woont u in een islamietenbuurt ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 00:21   #53
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
het zal eerder niet lang meer duren of nog meer moslima's vinden hun weg naar het internet.

Schoof, het valt me op dat er bijzonder weinig vlaams-nationalistische vrouwen bv. al op dit forum zitten. Hoe komt dat?
Er zitten ook bitterweinig moslima's in Marokkaanse theehuizen in het Brusselse. Hoe komt dat toch dat er zo goed als alleen mannen zitten?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 00:29   #54
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Volgens Somers is de helft van de Vlamingen voor een multiculturele samenleving.


Welke Vlamingen zijn dat precies?
Zijn dat de nieuwe Vlamingen aangevuld met wat sossen en groenen?

De recente verkiezingen wezen volgens mij toch in een andere richting.
Die neem ik niet ernstig hoor en hier blijkt duidelijk dat ik gelijk heb.
Zoals de gepatenteerde leugenaar zijn eigen leugens begint te geloven spreekt hij naar wat "hem" het meeste kan opbrengen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 00:33   #55
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
het zal eerder niet lang meer duren of nog meer moslima's vinden hun weg naar het internet.

Schoof, het valt me op dat er bijzonder weinig vlaams-nationalistische vrouwen bv. al op dit forum zitten. Hoe komt dat?
Als ze die uit de Syrische kampen allemaal gaan terug halen een huis en geld geven zal het inderdaad niet lang meer duren ......
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 00:41   #56
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hoertjes bieden seksuele diensten aan tegen geld of andere materiële gunsten, bv. belwaarde, een gsm, mooie kleertjes, enz.
Hoe waren die meisjes geen hoer? Die vraag mag toch ook worden gesteld, niet Jan?
Hoe dan ook, als er echt sprake is van verkrachting, moet de dader worden gestraft natuurlijk. Dat heb ik ook gezegd maar ben je wel vergeten te melden.

En sorry, mensen die vinden dat ik niet aangepast ben of moet zwijgen, zijn in mijn ogen ordinaire racisten.
Voila het woord is er uit en zegt veel over je manier van denken en dat die nog niet aangepast is om hier te leven in een Westerse wereld.
Underdog spelen en naar de anderen wijzen als schuldigen lost echt niets op.
Je bent tegen de rijken maar zelf naar hier gekomen om trachten rijk te worden ....
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 00:55   #57
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De voordelen van een politicus op niveau in je straat. Is zo in elk land.
Ja,in jullie geburen ga je die alvast niet vinden....

Hoe zou dat nu komen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 01:06   #58
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Volgens Somers is de helft van de Vlamingen voor een multiculturele samenleving.


Welke Vlamingen zijn dat precies?
Zijn dat de nieuwe Vlamingen aangevuld met wat sossen en groenen?

De recente verkiezingen wezen volgens mij toch in een andere richting.
Dat zijn die Vlamingen die in buurten wonen zoals de Frilinglei van Brasschaat.

Ze hangen hier aaneen van leugens.

Als ge het soort Somersen en Groenen moogt geloven zijn er ook maar 7 % allochtonen. Dat ze dan eens verklaart hoe het komt dat er in de gevangenissen eerder tegen te 80% allochtonen zitten en dat terwijl veel van die allochtoonse rotzooiertjes al tal van keren opgepakt werden en telkens een kwartier later al terug losgelaten worden.

Laatst gewijzigd door Garry : 11 november 2019 om 01:08.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 10:01   #59
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Jij doet net alsof elk huis in de stad bewoond wordt door zijn eigenaar. Uiteraard niet. Veel huizen zijn eigendom van een (multihuizen-)eigenaar die verhuurt en zelfs niet in de buurt woont. Bij verkoop kunnen de huurders oprotten. Of er is een erfenis, het huis moet verkocht worden door erfgenamen die er helemaal niet wonen.
Ik heb zelf enkele jaren vlakbij de Maria-Christina straat in Laken gewoond, en het "opschuif" proces gezien. Van het kanaal naar de Bockstael plaats verdwenen de "inheemse" winkels en werden vervangen door Arabische supermarktjes, coiffeurs of djellaba kledingzaken. De syncroon toenemende autovernielingen, straatgeweld en overvallen mochten de autochtonen erbij nemen.
Ja, de autochtonen werden wel degelijk geviseerd door de hangettertjes.
Dus, als jij als huurder uit je appartement gezet wordt met de optie om het te kopen lijkt het me logisch om de opties te overwegen om naar een veiligere omgeving uit te wijken. De eigenaar zal het worst wezen wie het koopt. Hij komt er toch niet.
Maar zolang er nog één autochtoon woont zal u wel blijven beweren dat dat allemaal niet gebeurt in Brussel.
Ik heb de kinderen van die oorspronkelijke autochtonen in de jaren 60/70/80 één voor één hun ouders zien een lap grond kopen voor ze in de Vlaamse rand om een fermette op te bouwen.
Geen enkele wou nog een rijhuis kopen daar waar zijn ouders woonden want dat was niet chique genoeg. Het moest en zou een alleenstaand huis zijn met een grote tuin en liefst twee garages.
Uiteraard is daar niks mis mee. Ma en Pa hadden wat gespaard en sponsorden zoveel ze konden.....De kinderen ( mijn generatie) hadden al wat gestudeerd en konden ook hopen op een mooi inkomen.

Uiteraard kwamen de leegstaande (oudere) huizen in eigendom van allochtonen want aan mijn generatie raakte je die niet meer kwijt zelfs wanneer in een straat de enige vreemdeling een Spanjaard was. Zo is het gegaan en niet anders.

Men wou gaan wonen in groenere en mooiere woonbuurten. De auto was aan zijn opgang bezig er konden er zelfs twee worden gekocht en de file's waren nog een pak minder. Dus vanuit zijn fermette raakten de jonge ouders nog relatief makkelijk in de stad.

Dat men nu in zekere werkmensen buurten niet meer wil gaan wonen kan men toeschrijven aan het aantal allochtonen maar niet dat men er om die reden in de jaren 70 zou zijn moeten gaan lopen. Dat zijn leugens.

Trouwens in de jaren 50 en 60 woonden er alleen wat tuinbouwers in de Vlaamse rand. Iedereen die daar is komen bouwen vanaf begin jaren 70 zijn de mensen die het zich konden veroorloven.....en ja dat waren de kinderen van de autochtone stedelingen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 november 2019 om 10:12.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 10:10   #60
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hoertjes bieden seksuele diensten aan tegen geld of andere materiële gunsten, bv. belwaarde, een gsm, mooie kleertjes, enz.
Hoe waren die meisjes geen hoer? Die vraag mag toch ook worden gesteld, niet Jan?
Hoe dan ook, als er echt sprake is van verkrachting, moet de dader worden gestraft natuurlijk. Dat heb ik ook gezegd maar ben je wel vergeten te melden.

En sorry, mensen die vinden dat ik niet aangepast ben of moet zwijgen, zijn in mijn ogen ordinaire racisten.
Ik, een racist?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
Citaat:
Another girl, Becky Watson, was killed after a car she was in crashed. At the time the incident was reported as a 'prank'. It was later revealed however that the 13-year-old had suffered two years of sex abuse at the hands of a grooming gang, which began when she was 11.
https://www.bbc.com/news/uk-england-shropshire-43385515

Arme hoertjes.

Gelukkig worden de criminelen gestraft.
https://forum.politics.be/showthread...=247117&page=3

Citaat:

Woman re-lives horror of being raped at GUNPOINT as she and fellow Telford child grooming victims reveal sordid secrets of town where abuse on girls as young as 12 was rife for years

Up to 1,000 children are believed to have been drugged and raped over 40 years
The girls were targeted by a brutal sex gang operating in the Shropshire town
https://www.dailymail.co.uk/news/art...speak-out.html


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
Hoe waren die meisjes geen hoer?
Het was je misschien niet opgevallen, maar het gaat over 10 en 11 jarige meisjes.

Opnieuw, dit zegt veel meer over jou en je ingesteldheid en respect tegenover de westerse maatschappij dan je denkt.

Heb je posting trouwens laten lezen door verschillenden jonge moslima's en moslims die ik ken.
Ook zij walgen van deze posting.
Vinden je onaangepast en zeiden dat je beter hulp kon gaan zoeken om je uit de spiraal en tweestrijd in je hoofd te halen.
Sommige van die jonge moslima's hadden zelfs de mening dat je beter naar IS of Taliban gebied kon verhuizen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be