PDA

View Full Version : "Eigen stad eerst"


Lincoln
17 januari 2007, 16:20
Terwijl de antwerpenaar de baas in zijn eigen stad is, komt fillip en zijn bende de les geven aan de antwerpenaren,.
De vraag is, waarom gaat fillip de winter eigenlijk niet eerst aan zijn stad moeten beginnen of heeft fillip de winter een vruchtbaar grond in antwerpen gevonden om zijn luizen te verkopen ??

Waarom is het niet "eigen stad eerst" vooralleer het "eigen volk eerst" te zijn ??

Vorenus
17 januari 2007, 16:24
Om gespuis als u moeilijk te maken.

Internaut
17 januari 2007, 16:27
Ik geloof dat het in de tijd electoraal interessanter was zich in Antwerpen te vestigen. Filip Dewinter heeft dat dus goed gezien.
Nu dat er in Antwerpen stad te veel nieuwe belgen en migranten zitten, is het logisch dat de VB kopstukken uitwijken naar de Antwerpse rand of bv naar Sint Niklaas (zoals Wim Verreycken) om daar op te komen bij de verkiezingen.

Lincoln
17 januari 2007, 16:38
Om gespuis als u moeilijk te maken.Dat is niet waar, zonder dat gespuis had fillip en zijn bende niet ver gekomen alleen heeft meneer haakneus patrick janssens daar verandering gebracht, goeie schaakmat als je het mij vraagt !

Vorenus
17 januari 2007, 16:45
Dat is niet waar, zonder dat gespuis had fillip en zijn bende niet ver gekomen alleen heeft meneer haakneus patrick janssens daar verandering gebracht, goeie schaakmat als je het mij vraagt !

Zonder het Vlaams Belang was Antwerpen al lang verloren, dan was het een soort franse banlieu geworden. En Janssens heeft niets veranderd, Fraude , corruptie en wanbeheer zijn er steeds in de stadsdiensten. Men zorgt er alleen voor dat het wat dieper weggedoken is.

Ik ben vandaag nog in dat achterlijk stadje geweest. Zelfs een Oostblok stad ziet er beter uit.

Lincoln
17 januari 2007, 16:46
Zonder het Vlaams Belang was Antwerpen al lang verloren, dan was het een soort franse banlieu geworden. En Janssens heeft niets veranderd, Fraude , corruptie en wanbeheer zijn er steeds in de stadsdiensten. Men zorgt er alleen voor dat het wat dieper weggedoken is.

Ik ben vandaag nog in dat achterlijk stadje geweest. Zelfs een Oostblok stad ziet er beter uit.Ela, ela, wa respect voor antwerpen eh, anders krijg je op a bakkes eh...:lol:

Herr Oberst
17 januari 2007, 16:50
Ela, ela, wa respect voor antwerpen eh, anders krijg je op a bakkes eh...:lol:

Het intellectueel niveau van uw antwoorden gaat er op vooruit, jongeheer. Maar u hebt dit natuurlijk als grap bedoeld. In dat geval moet ik zeggen dat het humoristisch niveau van uw antwoorden er nog uitgesprokener op 'vooruit gaat' dan het intellectuele gedeelte.

Ozymandias
17 januari 2007, 16:54
Zonder het Vlaams Belang was Antwerpen al lang verloren, dan was het een soort franse banlieu geworden. En Janssens heeft niets veranderd, Fraude , corruptie en wanbeheer zijn er steeds in de stadsdiensten. Men zorgt er alleen voor dat het wat dieper weggedoken is.

Ik ben vandaag nog in dat achterlijk stadje geweest. Zelfs een Oostblok stad ziet er beter uit.

Zonder een partij die nooit een woord te zeggen heeft gehad, was Antwerpen precies hetzelfde geworden als wat het nu is.
Dat er nog fraude, corruptie en wanbeheer is, dat weet ik niet. Maar zou dat verdwijnen onder de leiding van het Vlaams Blok ?
Ik weet het echt niet, aangezien ik nooit iets anders hoor dan: Weg met de vreemdeling.

Brandaan
17 januari 2007, 16:56
Zonder het Vlaams Belang was Antwerpen al lang verloren, dan was het een soort franse banlieu geworden.

Hoe dat zo? Wat heeft het VB dan gedaan dat dit voorkomen is?

Lincoln
17 januari 2007, 16:56
Het intellectueel niveau van uw antwoorden gaat er op vooruit, jongeheer. Maar u hebt dit natuurlijk als grap bedoeld. In dat geval moet ik zeggen dat het humoristisch niveau van uw antwoorden er nog uitgesprokener op 'vooruit gaat' dan het intellectuele gedeelte.Dank u, voor het compliment,.:drinking:

Ps: Ik hoef ook geen intellectueel te zijn of wat dan ook om een discussie te voeren, een fecade is altijd verraderlijk een daar stuit ik mij liever niet op !

Vorenus
17 januari 2007, 16:59
Hoe dat zo? Wat heeft het VB dan gedaan dat dit voorkomen is?

Door opositie te spelen en het stadsbestuur te controleren. Dankzij het VB is de VISA-Affaire boven water gekomen.

Brandaan
17 januari 2007, 17:01
Door opositie te spelen en het stadsbestuur te controleren. Dankzij het VB is de VISA-Affaire boven water gekomen.

Waar zijn de Franse banlieus in dit antwoord?

Vorenus
17 januari 2007, 17:06
Waar zijn de Franse banlieus in dit antwoord?


Lees men berichten is opnieuw.

labyrinth
17 januari 2007, 17:06
Terwijl de antwerpenaar de baas in zijn eigen stad is, komt fillip en zijn bende de les geven aan de antwerpenaren,.
De vraag is, waarom gaat fillip de winter eigenlijk niet eerst aan zijn stad moeten beginnen of heeft fillip de winter een vruchtbaar grond in antwerpen gevonden om zijn luizen te verkopen ??

Waarom is het niet "eigen stad eerst" vooralleer het "eigen volk eerst" te zijn ??

Eigen computer eerst..... jaja als men met het eigen begint weet men niet waar het eindigt.

Brandaan
17 januari 2007, 17:13
Lees men berichten is opnieuw.

U stelt dat het Vb voorkomen heeft dat Antwerpen een soort frans banlieu geworden is. Ik vraag u waarom en het enige antwoord dat u geeft: omdat ze opositie voeren..

Dat is totaal geen antwoord op de vraag en ik vraag me nog steeds af hoe u die stelling kan waarmaken.

Vorenus
17 januari 2007, 17:15
U stelt dat het Vb voorkomen heeft dat Antwerpen een soort frans banlieu geworden is. Ik vraag u waarom en het enige antwoord dat u geeft: omdat ze opositie voeren..

Dat is totaal geen antwoord op de vraag en ik vraag me nog steeds af hoe u die stelling kan waarmaken.

Zonder oppositie kan het stadsbestuur zaken doen zonder dat er iemand vragen bij stelt.

Brandaan
17 januari 2007, 17:21
Zonder oppositie kan het stadsbestuur zaken doen zonder dat er iemand vragen bij stelt.

Joh, maar elke andere partij had ook oppositie kunnen voeren en het stadsbestuur controleren. Wat heeft het VB concreet gedaan zodat Antwerpen nu geen "Frans banlieu" is?

Vorenus
17 januari 2007, 17:27
Joh, maar elke andere partij had ook oppositie kunnen voeren en het stadsbestuur controleren. Wat heeft het VB concreet gedaan zodat Antwerpen nu geen "Frans banlieu" is?

Oppositie gevoerd en het stadsbestuur gecontroleerd.

Lincoln
17 januari 2007, 17:34
Oppositie gevoerd en het stadsbestuur gecontroleerd.Ik zeg; koekoek, pappegaai zegt; koekoek, ik zeg; pappegaai koekoek ,pappegaaitje zegt geen "pappegaai" maar wel koekoek...!!!:? Heb je geen andere methode dan te "flashbacken" ??

Vorenus
17 januari 2007, 17:37
Ik zeg; koekoek, pappegaai zegt; koekoek, ik zeg; pappegaai koekoek ,pappegaaitje zegt geen "pappegaai" maar wel koekoek...!!!:? Heb je geen andere methode dan te "flashbacken" ??


Als je naar de opticien gaat om uw selectieve blindheid te genezen dan hoef ik niet te flashbacken.

Brandaan
17 januari 2007, 17:45
Oppositie gevoerd en het stadsbestuur gecontroleerd.


:|Het is best moeilijk nietwaar, dat antwoord geven?

Vorenus
17 januari 2007, 17:47
:|Het is best moeilijk nietwaar, dat antwoord geven?


Als je naar de opticien gaat om uw selectieve blindheid te genezen dan hoef ik niet te flashbacken.

Lincoln
17 januari 2007, 18:10
Koekoek, koekoek...http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/dance.gif

Brandaan
17 januari 2007, 18:10
Als je naar de opticien gaat om uw selectieve blindheid te genezen dan hoef ik niet te flashbacken.

Kan ik hieruit concluderen dat u gewoon een nietszeggende stelling heeft gedropt en helemaal niets heeft om deze stelling aan te tonen?

Vorenus
17 januari 2007, 18:15
Kan ik hieruit concluderen dat u gewoon een nietszeggende stelling heeft gedropt en helemaal niets heeft om deze stelling aan te tonen?


Kan ik hieruit concluderen dat u gewoon verstandelijk te dom bent om mijn simpel antwoord te snappen.

Tavek
17 januari 2007, 18:17
Kan ik hieruit concluderen dat u gewoon verstandelijk te dom bent om mijn simpel antwoord te snappen.

Ge zijt uzelf belachelijk aant maken beste Hellfigger....

Brandaan
17 januari 2007, 18:20
Kan ik hieruit concluderen dat u gewoon verstandelijk te dom bent om mijn simpel antwoord te snappen.

Moet u nu alweer met modder gaan gooien?

Vorenus
17 januari 2007, 18:20
Ge zijt uzelf belachelijk aant maken beste Hellfigger....


En dan? ge peist toch echt niet dat wakker ligt wat gij van mij denkt.

En snap je men antwoord al of is die mayonaise nog niet genoeg geklutst.

Lincoln
17 januari 2007, 18:23
En dan? ge peist toch echt niet dat wakker ligt wat gij van mij denkt.

En snap je men antwoord al of is die mayonaise nog niet genoeg geklutst.Conservatief: iemand die progressieven bewondert op voorwaarde dat ze een paar eeuwen dood zijn.

Lincoln
19 januari 2007, 15:13
Ik zou graag een antwoord hebben , merci...

Kay_
19 januari 2007, 15:19
Als je naar de opticien gaat om uw selectieve blindheid te genezen dan hoef ik niet te flashbacken.


Er is ook geen reden tot flashbacken want u blijft nog altijd het zelfde vertellen, volledig naast de kwestie.

Laat me de vraag anders stellen:

Wat heeft het VB in de oppositie gedaan dat voorkomen heeft dat Antwerpen in franse banlieus is veranderd?