![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Terwijl de antwerpenaar de baas in zijn eigen stad is, komt fillip en zijn bende de les geven aan de antwerpenaren,.
De vraag is, waarom gaat fillip de winter eigenlijk niet eerst aan zijn stad moeten beginnen of heeft fillip de winter een vruchtbaar grond in antwerpen gevonden om zijn luizen te verkopen ?? Waarom is het niet "eigen stad eerst" vooralleer het "eigen volk eerst" te zijn ??
#2 |
Banneling
|
![]() Om gespuis als u moeilijk te maken.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat het in de tijd electoraal interessanter was zich in Antwerpen te vestigen. Filip Dewinter heeft dat dus goed gezien.
Nu dat er in Antwerpen stad te veel nieuwe belgen en migranten zitten, is het logisch dat de VB kopstukken uitwijken naar de Antwerpse rand of bv naar Sint Niklaas (zoals Wim Verreycken) om daar op te komen bij de verkiezingen. |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dat is niet waar, zonder dat gespuis had fillip en zijn bende niet ver gekomen alleen heeft meneer haakneus patrick janssens daar verandering gebracht, goeie schaakmat als je het mij vraagt !
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben vandaag nog in dat achterlijk stadje geweest. Zelfs een Oostblok stad ziet er beter uit. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 januari 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het intellectueel niveau van uw antwoorden gaat er op vooruit, jongeheer. Maar u hebt dit natuurlijk als grap bedoeld. In dat geval moet ik zeggen dat het humoristisch niveau van uw antwoorden er nog uitgesprokener op 'vooruit gaat' dan het intellectuele gedeelte.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 17 januari 2007 om 16:50. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat er nog fraude, corruptie en wanbeheer is, dat weet ik niet. Maar zou dat verdwijnen onder de leiding van het Vlaams Blok ? Ik weet het echt niet, aangezien ik nooit iets anders hoor dan: Weg met de vreemdeling. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Hoe dat zo? Wat heeft het VB dan gedaan dat dit voorkomen is?
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ps: Ik hoef ook geen intellectueel te zijn of wat dan ook om een discussie te voeren, een fecade is altijd verraderlijk een daar stuit ik mij liever niet op !
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Waar zijn de Franse banlieus in dit antwoord?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() U stelt dat het Vb voorkomen heeft dat Antwerpen een soort frans banlieu geworden is. Ik vraag u waarom en het enige antwoord dat u geeft: omdat ze opositie voeren..
Dat is totaal geen antwoord op de vraag en ik vraag me nog steeds af hoe u die stelling kan waarmaken.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Joh, maar elke andere partij had ook oppositie kunnen voeren en het stadsbestuur controleren. Wat heeft het VB concreet gedaan zodat Antwerpen nu geen "Frans banlieu" is?
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je naar de opticien gaat om uw selectieve blindheid te genezen dan hoef ik niet te flashbacken. |
|
![]() |